Hahaha. Juist niet, ik ben iemand die met bronnen komt, in tegenstelling tot de rest hier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
De meeste van jouw posts bestaan uit niet meer dan één zin en missen vaak de nodige onderbouwing/bronnen.
Elke mening is subjectief ....... en als ik zou bashen of anderzins dan zou er een mod ingrijpen, daar zijn ze namelijk voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Hou toch eens op met deze subjectiviteit. Stom gebash is het, en niet anders.
Baat bij de seculiere staat...quote:
Zij lopen te janken om interventie.quote:Onzin. Bewijs.
quote:En elkaar ondertussen de tent uit vechten.
Voor een Syriër wel. Voor mij ookquote:50k per jaar is niet bepaald veel. Zelfs al zou het waar zijn, dan bewijst het enkel en alleen dat het Assad-regime tot het bot corrupt is.
O.quote:zoals ik al zei, met dat plan gaat dat niet door.
Nou, ik denk dat Fok heel veel meningen aan het woord laat. Helaas ook de onderbuikjes. Zonder enige bron, onderbouwing, zoals jij zoeven met je: "nee, de VN mocht er gelijk in na de inval". Ik zie jou sowieso nooit bronnen geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Elke mening is subjectief ....... en als ik zou bashen of anderzins dan zou er een mod ingrijpen, daar zijn ze namelijk voor.
Als je hier op je teentjes getrapt wordt omdat je zelf een ander probeert te bashen over een spelfoutje, dan moet je niet nu via dit soort wegen gaan lopen huilen. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!
Ja hoor, ga kokenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:51 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Fok heel veel meningen aan het woord laat. Helaas ook de onderbuikjes. Zonder enige bron, onderbouwing, zoals jij zoeven met je: "nee, de VN mocht er gelijk in na de inval". Ik zie jou sowieso nooit bronnen geven.
Ik ben niet op mijn tenen getrapt over een spelfoutHet is alleen nogal raar als iemand de een meer intelligent vindt dan de ander, en dan het woord niet eens kan schrijven. Dat valt mij dan op, ja. Maar blijf er maar over doorgaan, dat doet je blijkbaar goed.
Welke seculiere staat.quote:
uh, nee.quote:Zij lopen te janken om interventie.
prove me wrongquote:
Ik denk niet dat een Syriër die haar leven heeft gespendeerd voor Syrië overloopt voor een paar dollars. Doen ze dat wel bewijst het dat die staat tot op het bot corrupt is.quote:Voor een Syriër wel. Voor mij ook.
Mocht het zover komen, wat ik betwijfel, zullen ze dat niet tegen kunnen houden nee.quote:O.
Jij denkt dat zij zich niet zullen verzetten tegen de rebellen (die hen willen doden of verdrijven).
Inderdaad Top! Dank Ryan3 en meneer Doornbos.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Top!
En naar aanleiding hiervan nogmaals de wijze raad aan Oom Barack, wegwezen daar en je er niet mee bemoeien!
Als je mij even de context uitleggen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe dat nou niet. Internet-imams overal. Dit is compleet uit context gerukt.
Interessante info.quote:
Het is wel weer zwak dat je een wedervraag stelt. Nou die heb ik niet, maar daar ga ik vanuit nahet afwegen van verschillende dingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bron dat Al-Nusra terroristen in Europa heeft gestationeerd om, zodra Assad's regime valt - aanslagen te plegen in Europa?
Ja en allemaal in het gras zitten met bloemetjes in je haar en peace roepen. Inderdaad ijdele hoop en niet realistisch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad Top! Dank Ryan3 en meneer Doornbos.
En naar aanleiding daarvan nogmaals de wijze raad aan de internationale gemeenschap. Vernietig die vuile chemische wapens voordat ze nog meer ellende aanrichten.
Oh ja, en aan al die verschillende groeperingen in Syrië.... Hou eens op met vechten en ga communiceren. (Yes,yes, I know, wijze raad, ijdele hoop)
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Hahaha. Juist niet, ik ben iemand die met bronnen komt, in tegenstelling tot de rest hier.
Dus waar je dit op baseert, ik weet het niet
Heeee, wacht eens even. Jij bent in dit topic degene die vooral met meningen aan het strooien is en zit te slowchatten. En die 2 bronnen die je gegeven hebt waarin nou niet bepaald objectief. Mijn bronnen die het tegendeel bewijzen heb je niet eens goed gelezen. Dus ik zou zeggen ga je eerst eens goed inlezen voordat je ons de les komt lezen met je meningen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:51 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Fok heel veel meningen aan het woord laat. Helaas ook de onderbuikjes. Zonder enige bron, onderbouwing, zoals jij zoeven met je: "nee, de VN mocht er gelijk in na de inval". Ik zie jou sowieso nooit bronnen geven.
Ik ben niet op mijn tenen getrapt over een spelfoutHet is alleen nogal raar als iemand de een meer intelligent vindt dan de ander, en dan het woord niet eens kan schrijven. Dat valt mij dan op, ja. Maar blijf er maar over doorgaan, dat doet je blijkbaar goed.
De Syrische.quote:
http://www.understandingw(...)nd-right-thing-syriaquote:uh, nee.
Wie stelt bewijst. Als een pro-FSA bron iets beweert zonder onderbouwing is het niet aan mij tegenargumenten te verzinnen.quote:prove me wrong
Een paar? Dat is 5 keer hun jaarloon. Een een dienstplichtig soldat verdient echt geen vetpot, ook niet naar Syrische maatstaven.quote:Ik denk niet dat een Syriër die haar leven heeft gespendeerd voor Syrië overloopt voor een paar dollars. Doen ze dat wel bewijst het dat die staat tot op het bot corrupt is.
Zij hebben geen keuze. Dan zal het héél druk worden in Hatay, maar ik ben niet zo pessimistisch.quote:Mocht het zover komen, wat ik betwijfel, zullen ze dat niet tegen kunnen houden nee.
Je hebt een bron gegeven die van precies dezelfde datum was als de mijne. Nl. 25 augustus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Heeee, wacht eens even. Jij bent in dit topic degene die vooral met meningen aan het strooien is en zit te slowchatten. En die 2 bronnen die je gegeven hebt waarin nou niet bepaald objectief. Mijn bronnen die het tegendeel bewijzen heb je niet eens goed gelezen. Dus ik zou zeggen ga je eerst eens goed inlezen voordat je ons de les komt lezen met je meningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |