abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:40:24 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130667704
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130669319
eindelijk een goede topic titel :)
Ajax is mijn leven!
pi_130669367
Weer heerlijk te begrijpen dat Singh niet verhuurd mag worden. Ja, want stel je voor dat Clasie, Vormer, Vilhena, Sleegers, Immers en Goossens ineens geblesseerd raken, dan heb je hem misschien nodig voor op de bank. _O-
Sowieso wat onbegrijpelijke situaties, vorig seizoen was de selectie te smal en dus verhuren we Achahbar, Fernandez en Ramsteijn en nemen we ook nog afscheid van Leerdam en Mokotjo en hopen we Cissé ook nog te lozen en wat halen we er voor terug? Éen huurling in de aanval en wat jeugdspelers die op de tribune mogen plaatsnemen of enkel mogen starten/invallen wanneer er écht niets anders meer voor handen is.

Het zal wel aan mij liggen, maar je hebt nu een bank die bestaat uit mindere goden die enkel spelen omdat het echt niet anders kan en totaal niets toevoegen, laat staan dat zij het de basiself moeilijk kunnen maken op de training en jongens die iets anders (kunnen) brengen verkoop je of verhuur je. :{
pi_130669468
De transfermarkt is nog maar 3 dagen geopend. Verwachten jullie nog dat er Feyenoorders vertrekken en/of dat de selectie nog versterkt wordt?

Ik verwacht dat de selectie bij elkaar blijft en dat we het hiermee moeten gaan doen.

Hopelijk brengt dat weer een hoop rust in de kop bij enkele spelers en gaan ze weer wat scherper en geconcentreerder spelen. Maar ik geef toe dat dat wishfull thinking is. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:04:17 #6
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130669517
Wat een onzin weer van Van Geel 'als NEC 2 weken eerder waren geweest hadden we het aanbod geaccepeerd' :{ Er is geen flikker verandert in die 2 weken behalve dat Armenteros is gekomen..

Kongolo moet ook nog verhuurd worden aan een club als NEC, NAC of Zwolle vind ik. Ons grootste verdedigend talent :Y
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130669599
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:04 schreef BesottedOrb het volgende:
Wat een onzin weer van Van Geel 'als NEC 2 weken eerder waren geweest hadden we het aanbod geaccepeerd' :{ Er is geen flikker verandert in die 2 weken behalve dat Armenteros is gekomen..

Kongolo moet ook nog verhuurd worden aan een club als NEC, NAC of Zwolle vind ik. Ons grootste verdedigend talent :Y
Als Singh nu verhuurd zou worden kan er niet meer tijdig een vervanger gehaald worden natuurlijk. Even los van de vraag of het noodzakelijk is om voor hem een vervanger te halen (want ik vind dat niet).

Kongolo moet wat mij betreft niet verhuurd worden, juist omdat het ons grootste talent is, en hij is dit seizoen (voorlopig) ideaal als eerste vervanger van De Vrij en Martins Indi.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:15:25 #8
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130669730
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Singh nu verhuurd zou worden kan er niet meer tijdig een vervanger gehaald worden natuurlijk. Even los van de vraag of het noodzakelijk is om voor hem een vervanger te halen (want ik vind dat niet).

Kongolo moet wat mij betreft niet verhuurd worden, juist omdat het ons grootste talent is, en hij is dit seizoen (voorlopig) ideaal als eerste vervanger van De Vrij en Martins Indi.
Genoeg vervangers voor Singh :+

en je hebt altijd nog Van Beek, Van Deelen, Mathijsen als er meerdere mensen geblesseerd raken. En Koeman blijkt ook al iets te hebben tegen Kongolo omdat hij Van Beek vaker opstelt dan Kongolo als er iemand geschorst of geblesseerd is :(
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130669743
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:15 schreef BesottedOrb het volgende:

[..]

en je hebt altijd nog Van Beek, Van Deelen, Mathijsen als er meerdere mensen geblesseerd raken. En Koeman blijkt ook al iets te hebben tegen Kongolo omdat hij Van Beek vaker opstelt dan Kongolo als er iemand geschorst of geblesseerd is :(
Ja want Kongolo kan rechtsback spelen. Uiteraard :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130669873
quote:

[..]

:') :')
pi_130669937
quote:

[..]

Precies, ik vind dat we genoeg vervangers voor Singh hebben rondlopen, en bovendien missen we Singh toch niet. Die voegt tot nu toe werkelijk nog niets toe.

quote:
Ten eerste is Kongolo een CV, en zover ik weet is Van Beek dat niet. Verder zei ik dat ik Kongolo de beste vervanger zou vinden van ons vaste centrale verdedigingsduo. Niet dat we een tekort hebben aan eventuele vervangers, want we hebben inderdaad met Mathijsen ook nog een goede vervanger in huis. Maar Kongolo zou ik absoluut bij de selectie houden, anders krijg je hetzelfde als met Mokotjo (die weliswaar verkocht is).

Gelukkig heeft Van Geel ook al duidelijk gemaakt dat Kongolo 'te dicht bij een basisplaats zit' en dat hij om die reden dan ook niet mag worden verhuurd.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:29:25 #12
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130670037
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Precies, ik vind dat we genoeg vervangers voor Singh hebben rondlopen, en bovendien missen we Singh toch niet. Die voegt tot nu toe werkelijk nog niets toe.

[..]

Ten eerste is Kongolo een CV, en zover ik weet is Van Beek dat niet. Verder zei ik dat ik Kongolo de beste vervanger zou vinden van ons vaste centrale verdedigingsduo. Niet dat we een tekort hebben aan eventuele vervangers, want we hebben inderdaad met Mathijsen ook nog een goede vervanger in huis. Maar Kongolo zou ik absoluut bij de selectie houden, anders krijg je hetzelfde als met Mokotjo (die weliswaar verkocht is).

Gelukkig heeft Van Geel ook al duidelijk gemaakt dat Kongolo 'te dicht bij een basisplaats zit' en dat hij om die reden dan ook niet mag worden verhuurd.
Van Beek is eigenlijk een CV, maar speelt dus nu RB onder Koeman. Ik ben bang dat als Kongolo volgend jaar nog geen basisplaats heeft dat hij ongeduldig wordt en echt weg wil.
pi_130672826
van geel is de zoveelste technische directeur die er een teringzooi van maakt...

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:33:57 #14
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130672994
Zijn verkoopbeleid is prima, zijn 'aankoop'-beleid in niet best inderdaad. Je kunt ook Te Vrede en Elabdelloui aan dat lijstje toevoegen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:36:05 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130673044
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef fantasyboy het volgende:
van geel is de zoveelste technische directeur die er een teringzooi van maakt...

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_130673182
quote:

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
quote:

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
Gaat het?
  Forum Admin zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:43:00 #17
35723 crew  GGMM
pi_130673207
quote:

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
Doe maar even relax hoor. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130673560
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:33 schreef PIETR het volgende:
Zijn verkoopbeleid is prima, zijn 'aankoop'-beleid in niet best inderdaad. Je kunt ook Te Vrede en Elabdelloui aan dat lijstje toevoegen.
bedankt voor de tip

het teringzooi lijstje van geel moet er zo uit zien

singh
immers
goosens
verhoek vormer
te vrede
elabdelhoui
te vrede

deze man faalt

ze hadden voor dat geld beter 2 echte toppers kunnen halen die echt een versterking zouden zijn geweest....
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:08:16 #19
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130673784
Die fantasyboy :')

Volgens mij heb zelfs ik in m'n hele Fok loopbaan nog niet zoveel onzin uitgekraamt. :')
pi_130673882
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:

Volgens mij heb zelfs ik in m'n hele Fok loopbaan nog niet zoveel onzin uitgekraamt. :')
en mij loopbaan is nog niet zo lang op fok...
dus kan er nog wat komen...

ik ben een topper
Ajax is mijn leven!
pi_130673941
Laten we allemaal even Bakkal, Mathijsen, Janmaat, Guidetti, Pelle, Nelom vergeten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130673994
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

bedankt voor de tip

het teringzooi lijstje van geel moet er zo uit zien

singh
immers
goosens
verhoek vormer
te vrede
elabdelhoui
te vrede

deze man faalt

ze hadden voor dat geld beter 2 echte toppers kunnen halen die echt een versterking zouden zijn geweest....
Hoeveel denk je dat die gasten bij elkaar gekost hebben? Daar haal je geen topper voor.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:20:54 #23
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130674092
Bakkal en Janmaat zijn goede transfers gebleken. Ook Vormer leek vooraf gezien een goede transfer. Valt zwaar tegen, kan van Geel weinig aan doen. De switch Cabral - Verhoek juichde ik ook toe. Jammer dat Verhoek helemaal niets heeft laten zien, in al die wedstrijden die hij speelde. Cabral kan dan wel niet goed in de groep hebben gelegen, kwalitatief is het een veel betere speler dan Verhoek.

Singh
Immers
Goossens
Verhoek
Te Vrede
Elabdellaoui

Bij elkaar hebben deze spelers maar iets meer dan een miljoen gekost, voegen echter niets toe aan Feyenoord. Ook het wegdoen van Mokotjo is een hele grote fout. Blijkt gewoon een hele goede speler te zijn.

De aankoop van Mathijsen is zeer discutabel. Speelde vorig seizoen goed, maar zit nu wel op de bank met een salaris van 1 miljoen .. Vraag me af of hij beter is dan wat we al hebben; Kongolo. Neigt ook een beetje naar vriendjespolitiek.

Wat van Geel wel goed heeft gedaan zijn de transfers van Wijnaldum / Fer / Vlaar / El Ahmadi en het lozen van Fernandez. Verkopen kan die wel. En natuurlijk het verlengen van de contracten van onze beste spelers.

Armenteros is nog vroeg om daar wat over te zeggen, al pakt dat voorlopig heel positief uit. Verhalen van Pelle & Guidetti zijn bekend, zijn rol hierin was nihil. (Guidetti -> Mastenbroek, Pelle -> zoon Koeman)
pi_130674177
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef PIETR het volgende:
Bakkal en Janmaat zijn goede transfers gebleken. Ook Vormer leek vooraf gezien een goede transfer. Valt zwaar tegen, kan van Geel weinig aan doen. De switch Cabral - Verhoek juichde ik ook toe. Jammer dat Verhoek helemaal niets heeft laten zien, in al die wedstrijden die hij speelde. Cabral kan dan wel niet goed in de groep hebben gelegen, kwalitatief is het een veel betere speler dan Verhoek.

Singh
Immers
Goossens
Verhoek
Te Vrede
Elabdellaoui

Bij elkaar hebben deze spelers maar iets meer dan een miljoen gekost, voegen echter niets toe aan Feyenoord. Ook het wegdoen van Mokotjo is een hele grote fout. Blijkt gewoon een hele goede speler te zijn.

De aankoop van Mathijsen is zeer discutabel. Speelde vorig seizoen goed, maar zit nu wel op de bank met een salaris van 1 miljoen .. Vraag me af of hij beter is dan wat we al hebben; Kongolo. Neigt ook een beetje naar vriendjespolitiek.

Wat van Geel wel goed heeft gedaan zijn de transfers van Wijnaldum / Fer / Vlaar / El Ahmadi en het lozen van Fernandez. Verkopen kan die wel. En natuurlijk het verlengen van de contracten van onze beste spelers.

Armenteros is nog vroeg om daar wat over te zeggen, al pakt dat voorlopig heel positief uit. Verhalen van Pelle & Guidetti zijn bekend, zijn rol hierin was nihil. (Guidetti -> Mastenbroek, Pelle -> zoon Koeman)
ja verkopen in de voetbalwereld is lekker moeilijk hahahahaha

la me niet lachen....er wordt gewoon een bod gedaan .....en die accepteer je of niet....

de inbreng van geel is matig tot slecht
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:26:47 #25
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130674214
Deze man :') Snapt er niks van.
pi_130674318
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef PIETR het volgende:

Verhalen van Pelle & Guidetti zijn bekend, zijn rol hierin was nihil. (Guidetti -> Mastenbroek, Pelle -> zoon Koeman)
Maakt niks uit, uiteindelijk heeft hij ze gehaald. Als ze waren geflopt had hij er gewoon voor op z'n flikker gekregen en terecht. Hij is verantwoordelijk voor de aankopen.
pi_130674539
bij elkaar maar 1 miljjoen gekost hahahaha

ik weet niet waar die dat vandaan heeft...
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:41:15 #28
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130674546
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:31 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Maakt niks uit, uiteindelijk heeft hij ze gehaald. Als ze waren geflopt had hij er gewoon voor op z'n flikker gekregen en terecht. Hij is verantwoordelijk voor de aankopen.
Klopt, al zie ik het anders.

Labyad heeft zich aangeboden bij Feyenoord. Waarom wordt hier niks mee gedaan? Wil graag terug naar Nederland, en is bereid om flink in te leveren. Is duizend keer beter dan Immers.
pi_130674567
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:

Wat een ramp.
AJ
pi_130674572
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:41 schreef PIETR het volgende:
Klopt, al zie ik het anders.

Labyad heeft zich aangeboden bij Feyenoord. Waarom wordt hier niks mee gedaan? Wil graag terug naar Nederland, en is bereid om flink in te leveren. Is duizend keer beter dan Immers.
Natuurlijk zou hij een topaankoop zijn, maar meneertje Labyad heeft een nogal twijfelachtige reputatie opgebouwd door zijn gezeik bij PSV. Verder is er geen ruimte in het salarisbudget.
pi_130674586
fantasyboy _O_
pi_130674656
LAbyad heeft zich aangeboden...

royston drenthe had zich aangeboden...

nee vormer immers zijn beter....FUCK TOCH OP ZEG....
Ajax is mijn leven!
pi_130674848
Drenthe :")
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130674978
Vormer word gewoon een goeie basisspeler hoor. Een soort Rob Witschge
pi_130674986
Drenthe, El-Ham en Labyad, het is me wel het rijtje rellende idioten hoor. Maar ja, voetballen kunnen ze wel.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_130675082
-

[ Bericht 100% gewijzigd door SjaakBauer op 31-08-2013 17:02:53 ]
pi_130675216
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef nostra het volgende:
Drenthe, El-Ham en Labyad, het is me wel het rijtje rellende idioten hoor. Maar ja, voetballen kunnen ze wel.
Kunnen ze wel, grote kans dat als ze er geen zin in hebben dat er dan zelfs minder uitkomt dan bij Immers. Dan gewoon maar jeugd inpassen. Ik zie veel liever dat ze gewoon eens die Sleegers een kansje geven op de plek van Immers. Of anders Armenteros en dan Manu op de flank. Vond Manu wel wat hebben tegen Kuban alleen is hij helaas nog geschorst. Nog twee potjes?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130675223
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef nostra het volgende:
dRENTHE zou met gemak 1 van de beste spelers in de eredivisie kunnen zijn...

Ik vond het rond uit belachelijk dat die toen niet gehaald is..

Hij heeft een bepaalde drang en agressiviteit in zijn spel en dat is precies wat Feyenoord mist...

die dodoos zoals immers vormer goossens verhoek ...daar lach ik gewoon om...
Ajax is mijn leven!
pi_130675258
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Kunnen ze wel, grote kans dat als ze er geen zin in hebben dat er dan zelfs minder uitkomt dan bij Immers. Dan gewoon maar jeugd inpassen. Ik zie veel liever dat ze gewoon eens die Sleegers een kansje geven op de plek van Immers. Of anders Armenteros en dan Manu op de flank. Vond Manu wel wat hebben tegen Kuban alleen is hij helaas nog geschorst. Nog twee potjes?
Manu zijn schorsing is voorbij, waren 4 wedstrijden.
Abracadabra, tapate guarra!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:58:23 #40
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130676751
Van Geel is het beste dat Feyenoord in jaren is overkomen. Heeft Feyenoord zo'n beetje persoonlijk weer terug aan de top gebracht.

Heeft geweldig werk afgeleverd met een zo goed als lege knip. Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat er mensen zijn die hem afkraken, dat vind ik nogal respectloos naar iemand die zoveel voor de club heeft betekend.

Die man verdient een standbeeld. _O_
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:00:07 #41
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130676799
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef inZanity het volgende:
Van Geel is het beste dat Feyenoord in jaren is overkomen. Heeft Feyenoord zo'n beetje persoonlijk weer terug aan de top gebracht.

PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:14:05 #42
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130677203
Contract van Bakkal is ontbonden bij Dinamo Moskou.

Ik zou zeggen: Van Geel sla je slag. Bakkal is ook niet de beste speler ooit, maar hij heeft veel meer scorend vermogen dan Immers (al heeft iedereen dat wel).
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:15:10 #43
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130677225
Bakkal :Y
pi_130677236
Bakkal zou wel een goeie zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130677286
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef fantasyboy het volgende:
LAbyad heeft zich aangeboden...

royston drenthe had zich aangeboden...

nee vormer immers zijn beter....FUCK TOCH OP ZEG....
Koeman heeft een hekel aan marocs dus Labyad komt sowieso niet
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:18:09 #46
53267 TC03
pi_130677298
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:17 schreef Branda het volgende:

[..]

Koeman heeft een hekel aan marocs dus Labyad komt sowieso niet
Koeman is een verstandige trainer.
pi_130677330
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Koeman is een verstandige trainer.
Ja daarom liet hij Mokotjo en Fernandez gaan.

Mokotjo is beter dan het hele middenveld bij elkaar en Fernandez is een supersub
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:22:08 #48
53267 TC03
pi_130677396
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:19 schreef Branda het volgende:
Mokotjo doet het goed bij PEC, maar heeft bij Feyenoord nooit écht overtuigend gespeeld, is niet echt beter dan wat er nu staat. Overigens liet Van Geel hem gaan, niet Koeman. Fernandez weg laten gaan staat iedereen nog steeds 100% achter, neem ik aan.
pi_130677399
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:19 schreef Branda het volgende:

[..]

Mokotjo is beter dan het hele middenveld bij elkaar en Fernandez is een supersub
_O- _O- _O-

Mokotjo is een prima speler ja, maar beter dan het hele middenveld bij elkaar. :')
Fernandez is een stumper eerste klas. Past niet eens bij Feyenoord. Leuk voor PEC maar niks voor Feyenoord
Feyenoord Rotterdam
pi_130677469
Ik was niet echt gecharmeerd van de inzet en lusteloosheid van Bakkal, maar in de wedstrijden waar het om ging stond hij er vaak wel, en voetballend + scorend een stuk beter dan Lexie. Zou het toejuichen, maar betwijfel of het gebeurt.
pi_130677487
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mokotjo doet het goed bij PEC, maar heeft bij Feyenoord nooit écht overtuigend gespeeld, is niet echt beter dan wat er nu staat. Overigens liet Van Geel hem gaan, niet Koeman. Fernandez weg laten gaan staat iedereen nog steeds 100% achter, neem ik aan.
Mokotjo heeft nooit echt de kans gekregen, vorig seizoen al helemaal niet. Zo'n speler heeft vertrouwen nodig

quote:
19s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Mokotjo is een prima speler ja, maar beter dan het hele middenveld bij elkaar. :')
Fernandez is een stumper eerste klas. Past niet eens bij Feyenoord. Leuk voor PEC maar niks voor Feyenoord
Clasie is al bijna een jaar hopeloos uit vorm, Vormer kan niks, Immers werkt wel hard maar kan voor de rest ook helemaal niks. Dan blijft alleen Vilhena over en zijn creativiteit wordt misbruikt door het niet als aanvallende middenvelder op te stellen.

Verder heeft PEC nog geen wedstrijd verloren met Ron Jans aan het stuur terwijl Feyenoord het sinds de voorbereidingen al hopeloos speelt
pi_130677510
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:25 schreef Grifte het volgende:
Ik was niet echt gecharmeerd van de inzet en lusteloosheid van Bakkal, maar in de wedstrijden waar het om ging stond hij er vaak wel, en voetballend + scorend een stuk beter dan Lexie. Zou het toejuichen, maar betwijfel of het gebeurt.
Van Geel heeft een app op zijn telefoon die een waarschuwing geeft zodra een speler transfervrij is

Met Labyad en Bakkal heb je wel een stuk meer creativiteit in de ploeg en als daar Manu en Boeitius nog bij komen dan is er nog hoop
pi_130677540
Lees nu dat het contract van Bakkal ontbonden is, meteen proberen te halen. Een zeer onderschatte speler die veel werk verzet en kan scoren als het moet, in tegenstelling tot die blonde ooievaar
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:32:33 #54
53267 TC03
pi_130677664
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:28 schreef Jay_Snake het volgende:
Lees nu dat het contract van Bakkal ontbonden is, meteen proberen te halen. Een zeer onderschatte speler die veel werk verzet en kan scoren als het moet, in tegenstelling tot die blonde ooievaar
Bakkal heeft 9 keer gescoord in 29 wedstrijden, zat geen penalty tussen. Dat is een mooi aantal voor een middenvelder. :Y

Meteen halen en Immers op de bank. Bakkal loopt dan wel wat minder, maar aan die 'loopacties' van Immers heb echt totaal niks.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:35:24 #55
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130677743
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef inZanity het volgende:

Heeft geweldig werk afgeleverd met een zo goed als lege knip. Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat er mensen zijn die hem afkraken, dat vind ik nogal respectloos naar iemand die zoveel voor de club heeft betekend.

Nee, absoluut (nog) niet. Dat zou je reinste standbeeldinflatie zijn. :{
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:38:30 #56
53267 TC03
pi_130677837
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee, absoluut (nog) niet. Dat zou je reinste standbeeldinflatie zijn. :{
Eens. Van Geel doet niet alles goed hoor. Met name dat hij zijn campingvriend Mathijssen (letterlijk, ze gaan samen op vakantie) zomaar even ¤3 miljoen doneert is dubieus te noemen. In de politiek zou dit belangenverstrengeling heten.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:48:50 #57
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130678162
Het aantrekken van Mathijsen is juist heel goed geweest. Enige waar je bedenkingen bij kan hebben is de contractduur. Maar bij een korte contact was ie misschien niet eens gekomen. Mathijsen was vorig seizoen één van de beste/belangrijkste spelers van Feyenoord. Begreep de kritiek bij z'n komst al niet. Maar na z'n spel afgelopen seizoen begrijp ik al helemaal niet.
pi_130678302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:26 schreef Branda het volgende:

[..]

Mokotjo heeft nooit echt de kans gekregen, vorig seizoen al helemaal niet. Zo'n speler heeft vertrouwen nodig

Verder heeft PEC nog geen wedstrijd verloren met Ron Jans aan het stuur terwijl Feyenoord het sinds de voorbereidingen al hopeloos speelt
Je ziet vaak dat bepaalde voetballers prima spelen bij kleine clubs, maar zodra ze een stap naar een grote club maken het opeens niet meer lijken te hebben. Bij Zwolle een paar goede wedstrijden spelen is toch heel wat anders dan bij Feyenoord presteren. Als PEC straks een paar wedstrijden achtereen klop krijg is er niks aan de hand en staan ze doordeweeks nog steeds te lachen op het trainingsveld, gebeurt dat bij Feyenoord dan staat het groot vermeld op de voorpagina en wordt het breed uitgemeten in de voetbalprogramma's.
pi_130678310
Contract van Otman Bakkal is ontbonden, meteen halen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_130678389
‘Feyenoord slaat miljoenenbiedingen van Kuban en Qatari op Pellè af’

quote:
Zaterdag, 31 augustus 2013 om 18:43
/
Graziano Pellè kon niet voorkomen dat het Europese avontuur van Feyenoord donderdag eindigde. De Rotterdammers werden over twee wedstrijden uitgeschakeld door Kuban Krasnodar, maar blijkbaar heeft de aanvaller wel indruk gemaakt op de tegenstander. De Kozakken hebben volgens Gianluca Di Marzio, een journalist van het Italiaanse Sky Sport een miljoenenbod op de 28-jarige Pellè uitgebracht. Tevergeefs.
Feyenoord heeft het bod van 7,5 miljoen euro naar verluidt afgeslagen en uit Qatar deed een club een voorstel om Pellè voor liefst 10 miljoen euro over te nemen. Met dat bedrag ging de Stadionclub eveneens niet akkoord. De voormalig jeugdinternational kreeg in de wedstrijd in Rusland (1-0 verlies) één goede kans, maar hij raakte de paal. In De Kuip miste hij donderdag een strafschop, maar zette hij Feyenoord wel op een 1-0 voorsprong. Kuban ging er uiteindelijk toch met de zege vandoor (1-2) en had dus graag met Pellè Europa in gewild.
Pellè, die dit seizoen in de Eredivisie al vijf keer scoorde in vier wedstrijden, was vorig seizoen de absolute uitblinker van zijn club. Hij scoorde 27 keer in de competitie en tekende in januari een vast contract bij Feyenoord. Dat de ex-speler van onder meer Parma en AZ deze zomer een lucratieve aanbieding uit het Midden-Oosten ontving, was al bekend. “Ik kon heel veel geld verdienen, meer dan je voor mogelijk houdt”, zei Pellè daarover.
Feyenoord Rotterdam
pi_130678524
Ik wil zeggen dat het een dom besluit is om Pelle niet te verkopen voor 10 miljoen, maar wie haal je terug voor rond de 3-6 miljoen? Er van uitgaande dat deze bedragen kloppen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:07:20 #62
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130678693
10 miljoen voor een 28 jarige Eredivisie spits die net één seizoen goed heeft gepresteerd. Ik geloof er geen klote van eerlijk gezegd.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:09:43 #63
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130678756
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:54 schreef heiden6 het volgende:
Contract van Otman Bakkal is ontbonden, meteen halen?
Zonder twijfel. Mits ie qua salariseisen haalbaar is, meteen halen. Een middenvelder met scorend vermogen zou dit Feyenoord zo gigantisch vooruit helpen. Scoort ook nog eens vaak belangrijke goals in belangrijke wedstrijden.
pi_130678785
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:01 schreef Hamilcar het volgende:
Ik wil zeggen dat het een dom besluit is om Pelle niet te verkopen voor 10 miljoen, maar wie haal je terug voor rond de 3-6 miljoen? Er van uitgaande dat deze bedragen kloppen.
Lurling?
pi_130678951
quote:
Kwiedetti
pi_130679038
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:07 schreef inZanity het volgende:
10 miljoen voor een 28 jarige Eredivisie spits die net één seizoen goed heeft gepresteerd. Ik geloof er geen klote van eerlijk gezegd.
Idem

En sowieso direct doen natuurlijk :P

Armenteros naar voren, Bakkal halen

Of natuurlijk sjon _O_
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:31:34 #67
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_130679526
Bakkal terug halen _O_

Zou geweldig zijn. Pellè voor 10 miljoen verkopen moet je doen, maar of het waar is is 1, of je een goede en haalbare schaduwlijst hebt is 2.
pi_130679997
Zonder Pelle zakt Feyenoord helemaal verder naar beneden en moeten zij vechten tegen degredatie.
life goes by...
pi_130680222
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef Wing het volgende:
Zonder Pelle zakt Feyenoord helemaal verder naar beneden en moeten zij vechten tegen degredatie.
Ok man.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:56:01 #70
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130680351
Bakkal, beter dan Immers natuurlijk, dus halen indien mogelijk. Al vraag ik wel af waarom hij nooit speelde daar, zelfs niet bij het tweede ..
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:46:17 #71
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130682360
Pelle meteen verkopen en Bakkal terug halen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:00:35 #72
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130682895
Volgende maand premiere van The Other Side of the Heart is White.
pi_130683056
Immers en Clasie hoogst onzeker voor morgen las ik daarnet. Middenveld Vormer - Armenteros - Vilhena en dan Manu erbij?
pi_130683262
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Immers en Clasie hoogst onzeker voor morgen las ik daarnet. Middenveld Vormer - Armenteros - Vilhena en dan Manu erbij?
Dat of Vormer-vilhena-singh en dan de rest normaal
Feyenoord Rotterdam
pi_130683396
quote:
Als je 10 miljoen kan krijgen moet je gelijk ja zeggen. Genoeg goede spelers van 3-6 miljoen die je kan scouten.
pi_130683558
Hmm, ik kan me voorstellen dat Pellè helemaal niet naar Quatar wil.
Verder, gewoon Bakkal halen, ook al is hij duur. En eventueel Labyad er ook nog bij, voor de zekerheid. Met Bakkal er bij kan je ineens een heel ander elftal hebben staan. Iets met een `missing link` , zeg maar.....
:Y
pi_130684040
Labyad verdiend veelste veel voor Feyenoord.. Dat moet je (zolang je niet gezond bent) nooit doen.
En waarom zou pelle niet naar Qatar willen.. 2 jaar voetballen en paar miljoen mee naar huis!
pi_130684236
quote:
19s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
‘Feyenoord slaat miljoenenbiedingen van Kuban en Qatari op Pellè af’

[..]

10 miljoen, meteen verkopen.

Niet dat het waar is trouwens...
pi_130684299
Over Labyad heb je waarschijnlijk gelijk, daarom zei ik ook eventueel.

Pellè is al weer 29, dacht ik.
Ik kan me voorstellen dat als je een beetje ambitieus bent en nog nooit ergens echt geslaagd bent, je op die leeftijd niet naar Quatar wilt. Daarna is het dan hoogst waarschijnlijk over en uit, namelijk.....
pi_130684584
10 miljoen van club uit Qatar en 7.5 van Kuban....
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:43:58 #81
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130684657
10 miljoen is veel geld maar wie gaan we nu nog binnenhalen voor het einde van de transferperiode om hem te vervangen? Voor die 10 miljoen kunnen we wel Guidetti, Labyad en Bakkel alle 3 halen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:48:47 #82
Koekoek andere Atleti
pi_130684804
Gewoon verkopen, omdat:

_O_
pi_130684939
Bakkal heeft contract ontbonden, dus is clubloos.
Guidetti proberen te huren/kopen. (Afhankelijk van zijn gezondheid)
Pelle verkopen voor 10 miljoen.
Te Vrede meer kans geven (Goede voorbereiding gehad)

Maar snap Van Geel wel, 2.5 dag voor einde transfermarkt gaat niet veel meer lukken.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:58:46 #84
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130685188
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef CrazyG90 het volgende:
Bakkal heeft contract ontbonden, dus is clubloos.
Guidetti proberen te huren/kopen. (Afhankelijk van zijn gezondheid)
Pelle verkopen voor 10 miljoen.
Te Vrede meer kans geven (Goede voorbereiding gehad)

Maar snap Van Geel wel, 2.5 dag voor einde transfermarkt gaat niet veel meer lukken.
Ik mag hopen dat ze toch wel een schaduwlijst hebben?
pi_130686308
ja hoor pelle verkopen voor 10 miljoen...je heb daar helemaal geen fuck aan die 10 miljoen

dan komende 3jaar voor 15 miljoen nieuwe spitsen kopen die totaal niet voldoen...

Pelle is onvervangbaar op dit moment voor Feyenoord.....

10 miljoen is geen klote meer in het huidige voetbal...
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:28:02 #86
53267 TC03
pi_130686585
Anders Toivoinen proberen te huren, a la Bakkal? :)
pi_130686858
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef TC03 het volgende:
Brr.
pi_130687271
Feestje in eindhoven zeg!
pi_130687356
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Feestje in eindhoven zeg!
Toch maar weer een nieuw elftal kopen.
pi_130687377
Labyad moet je niet willen, smerig kwalletje is dat. Bakkal daarentegen is altijd welkom.
pi_130687647
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Labyad moet je niet willen, smerig kwalletje is dat. Bakkal daarentegen is altijd welkom.
Ik denk dat hij zeker wel oren heeft naar een terugkeer. Hij had het hier erg naar z'n zin.
pi_130688069
Bakkal heeft dat seizoen goed gespeeld

Maar effe serieus....die goser is veel te traag....ik denk dat hij nog meer snelheid heeft ingeleverd.
Ajax is mijn leven!
pi_130688149
Volgens mij wordt dit jaar een raar seizoen. PSV verspilt punten, Ajax verliest goede spelers. Goed voor Feyenoord.
pi_130688534
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef Antaris het volgende:
Volgens mij wordt dit jaar een raar seizoen. PSV verspilt punten, Ajax verliest goede spelers. Goed voor Feyenoord.
Ja zou kunnen, maar Feyenoord heeft ook al punten verspeelt en Ajax heeft ook nog Siem de Jong en Georg Fisher
Wie dit leest is gek
pi_130689005
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Georg Fisher
Wat is deze? :')
pi_130689418
Feyenoord kan gewoon kampioen worden

Ajax is niet veel beter als Feyenoord,,,,ik denk zelfs dat Feyenoord nu meer kwaliteit heeft nu eriksen vertrokken is...

Psv is een jeugdelftal die veel steekjes zal laten vallen...

Feyenoord heeft maar 1 probleem....en dat is Immers in de basis ......
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:39:49 #97
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130689484
quote:
zet dan Sleegers maar neer. Liever 5de met eigen jeugd dan derde met zo'n gast.
Sporten voor Sophia
pi_130692742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:37 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord kan gewoon kampioen worden

Ajax is niet veel beter als Feyenoord,,,,ik denk zelfs dat Feyenoord nu meer kwaliteit heeft nu eriksen vertrokken is...

Psv is een jeugdelftal die veel steekjes zal laten vallen...

Feyenoord heeft maar 1 probleem....en dat is Immers in de basis ......
helemaal mee eens
  zondag 1 september 2013 @ 02:03:29 #99
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_130693166
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:12 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja zou kunnen, maar Feyenoord heeft ook al punten verspeelt en Ajax heeft ook nog Siem de Jong en Georg Fisher
Wie ?
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 1 september 2013 @ 02:20:58 #100
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130693459
quote:
Is totaal niet haalbaar joh. Anders uiteraard meteen doen. Geweldige speler.
pi_130693969
Ik wil die blonde homo dus echt nooit van m'n leven in ons shirt zien :{w
pi_130694043
Zo'n naaihond inderdaad. Niet doen.
  zondag 1 september 2013 @ 03:27:53 #103
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130694121
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 03:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil die blonde homo dus echt nooit van m'n leven in ons shirt zien :{w
Waarom niet?

Een Toivonen in vorm is één van de beste spelers in de Eredivisie.

Maar zoals ik al zei waarschijnlijk is ie toch niet haalbaar..
  zondag 1 september 2013 @ 09:40:17 #104
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130695663
Everton biedt bijna 12 miljoen euro op Bruno. Doen natuurlijk. Vervanger hebben we met Kongolo al in huis.
pi_130695716
Als het een openingsbod is, valt er misschien nog wat meer uit te halen. Maar die prijs zou ik accepteren ja, Nelom, Kongolo, Woudenberg, genoeg back-ups
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 09:47:06 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130695729
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:40 schreef PIETR het volgende:
Everton biedt bijna 12 miljoen euro op Bruno. Doen natuurlijk. Vervanger hebben we met Kongolo al in huis.
Volgens mij doen ze dat bod pas als Baines verkocht is aan ManUtd.
  zondag 1 september 2013 @ 10:17:50 #107
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_130696143
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:45 schreef Bombvis het volgende:
Als het een openingsbod is, valt er misschien nog wat meer uit te halen. Maar die prijs zou ik accepteren ja, Nelom, Kongolo, Woudenberg, genoeg back-ups
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_130696323
Hoeveel schuld hebben we nog en zit BMI nog in een talent pool?
  zondag 1 september 2013 @ 10:34:12 #109
357045 Grifte
Feijenoord
pi_130696365
BMI zit in de talent pool, en ja pas als Baines verkocht wordt komt hij in beeld.

Vermoedelijk vanmiddag een middenveld van Vormer, Vilhena en Goossens, ben benieuwd... Jammer dat Sleegers niet de kans krijgt.
  zondag 1 september 2013 @ 10:35:13 #110
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130696377
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 10:30 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel schuld hebben we nog en zit BMI nog in een talent pool?
Denk dat niemand dat precies weet. Ik gok zon 10 miljoen plus aandelen die Feyenoord nog dient terug te kopen van de VvF.

En Martins Indi maakt deel uit van een belefoftenpool.
  zondag 1 september 2013 @ 10:36:38 #111
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130696390
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:34 schreef Grifte het volgende:
BMI zit in de talent pool, en ja pas als Baines verkocht wordt komt hij in beeld.

Vermoedelijk vanmiddag een middenveld van Vormer, Vilhena en Goossens, ben benieuwd... Jammer dat Sleegers niet de kans krijgt.
Jammer dat Koeman het niet aandurft om Armenteros op 10 te zetten en Manu op links.
  zondag 1 september 2013 @ 10:57:33 #112
53267 TC03
pi_130696756
quote:
Meteen doen inderdaad. :Y
pi_130696766
Veel meer ga je er niet voor krijgen nee.
pi_130696803
quote:
Weer zo'n roddelbron
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 1 september 2013 @ 11:05:09 #115
357045 Grifte
Feijenoord
pi_130696945
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:36 schreef PIETR het volgende:

[..]

Jammer dat Koeman het niet aandurft om Armenteros op 10 te zetten en Manu op links.
Dat had ik ook wel willen zien ja.

Maargoed vermoedelijke opstelling van fnetwerkl we zullen het straks zien.
pi_130697064
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel willen zien ja.

Maargoed vermoedelijke opstelling van fnetwerkl we zullen het straks zien.
Koeman probeert sowieso niks uit, dus ik denk dat die gewoon klopt.
pi_130697415
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk dat niemand dat precies weet. Ik gok zon 10 miljoen plus aandelen die Feyenoord nog dient terug te kopen van de VvF.

quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:34 schreef Grifte het volgende:
Bedankt. Het AD heeft het over Fellaini die verkocht moet worden. Ik ben benieuwd of er nog wat gehaald kan / gaat worden als BMI wordt verkocht.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2013 11:25:16 ]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 1 september 2013 @ 11:58:25 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130698311
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
_O- :D
pi_130699880
_O_
pi_130700778
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Bedankt. Het AD heeft het over Fellaini die verkocht moet worden. Ik ben benieuwd of er nog wat gehaald kan / gaat worden als BMI wordt verkocht.
Transfer window loopt morgen af...
pi_130700883
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2013 11:09 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Koeman probeert sowieso niks uit, dus ik denk dat die gewoon klopt.
Ik geloof dat hij toch wel heeft geprobeerd om met BMI en De Vrij centraal in de verdediging te spelen. Dat hij niks probeert klopt dus niet. ;)
pi_130700986
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Transfer window loopt morgen af...
Als er morgenmiddag duidelijkheid is over BMI is er best nog tijd om wat te regelen, zeker als het om een transfervrije speler gaat. Ik hoop op Bakkal. Hij maakt de selectie beter, maar hij zal niet gehaald worden omdat er al genoeg middenvelders rondlopen verwacht ik.
pi_130701010
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als er morgenmiddag duidelijkheid is over BMI is er best nog tijd om wat te regelen, zeker als het om een transfervrije speler gaat. Ik hoop op Bakkal. Hij maakt de selectie beter, maar hij zal niet gehaald worden omdat er al genoeg middenvelders rondlopen verwacht ik.
Singh alsnog verhuren aanNEC! :P
pi_130701023
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Singh alsnog verhuren aanNEC! :P
Prima idee.
pi_130702021
Mkrabby twitterde op zondag 01-09-2013 om 13:53:51 Veel vragen over Bakkal: #Feyenoord kan alleen iets doen als de club een speler verkoopt, anders geen ruimte in salarisbudget reageer retweet
  zondag 1 september 2013 @ 14:00:54 #127
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130702130
Weten we dat ook weer. De kans is dus redelijk aanwezig (tenzij BMI wordt verkocht) dat Feyenoord het moet doen met deze spelers.
  zondag 1 september 2013 @ 14:04:37 #128
Koekoek andere Atleti
pi_130702334
Als BMI gaat, Bakkal halen en het vertrek van BMI intern opvangen. Kan prima met Kongolo/Nelom/Mathijsen/Woudenberg. De rest aflossen en we zijn een grote stap verder.
pi_130702433
Vraag me ook af waar het salaris van Fernandez/Mokotjo/Leerdam dan gebleven is.
  zondag 1 september 2013 @ 14:07:33 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130702510
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
In opwaarderingen van de andere contracten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130702526
quote:
salarisverhoging van Van Geel :)
pi_130702744
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

10 miljoen? Ik dacht in de 20-30 ong.

Maar iig. Twente ajax psv hebben punten verspeeld. Staan op 8 punten, dus nu winnen en de achterstand is 2 punten op aja twe _O-

Eredivisie _O-
  zondag 1 september 2013 @ 14:14:20 #133
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_130702821
quote:
Grotere prullenbak voor Koeman
pi_130703261
Kuttt Immers speelt misschien toch mee :r
pi_130703273
godverdomme. Immers kan nog lopen :(
Feyenoord Rotterdam
  zondag 1 september 2013 @ 14:25:17 #136
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130703302
Hopen dat Immers niet meer kansen gaat verprutsen.
  zondag 1 september 2013 @ 14:26:14 #137
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130703337
Als Everton Fellaini en Baines verkoopt zouden ze Martins Indi willen kopen voor 10 miljoen pond :D

Zou wel mooi zijn..
  zondag 1 september 2013 @ 14:27:11 #138
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130703374
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als BMI gaat, Bakkal halen en het vertrek van BMI intern opvangen. Kan prima met Kongolo/Nelom/Mathijsen/Woudenberg. De rest aflossen en we zijn een grote stap verder.
amen!
Sporten voor Sophia
  zondag 1 september 2013 @ 14:27:40 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130703397
Immers doet misschien toch mee ;(

#schuldvanimmers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130703425
wat is half 5 een kut tijd
  zondag 1 september 2013 @ 14:28:56 #141
Koekoek andere Atleti
pi_130703443
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:24 schreef mega-worstje het volgende:
Kuttt Immers speelt misschien toch mee :r
Jammer dat iedereen ziet dat Immers niks toevoegt aan Feyenoord behalve de verantwoordelijken. Als hij nu weer een speelt gaat het een lang seizoen worden.. is zijn krediet eens een keer op? Je gaat hopen dat BMI zsm naar Engeland verkast om vervolgens Bakkal te halen.
pi_130703453
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:
pi_130703526
Verdomme man, Bakkal zou de perfecte oplossing zijn, hij op 10, Immers tribune. BMI weg, miljoenen op de bank, Guidetti als 2e spits, in de kerst Pelle verkopen als ie er dan al 20 heeft in liggen, Guidetti neemt zijn plek na de winterstop over.
pi_130703544
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef Scrummie het volgende:
Verdomme man, Bakkal zou de perfecte oplossing zijn, hij op 10, Immers tribune. BMI weg, miljoenen op de bank, Guidetti als 2e spits, in de kerst Pelle verkopen als ie er dan al 20 heeft in liggen, Guidetti neemt zijn plek na de winterstop over.
dromen mag :P
pi_130703558
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef Scrummie het volgende:
En Vagner Love en Tiemoesjoek nog halen.
pi_130703561
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:
Zeker voor mij, moet ik tot middernacht opblijven. :P
pi_130703563
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

dromen mag :P
Beleid maken ook. :P
pi_130703731
Echt een grote fout om Clasie toen niet aan Lazio/Fiorentina te verkopen. Speelt al heel lang erg slecht. Hoop dat Manu in de basis staat
  zondag 1 september 2013 @ 14:39:27 #149
357045 Grifte
Feijenoord
pi_130703834
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:36 schreef Branda het volgende:
Echt een grote fout om Clasie toen niet aan Lazio/Fiorentina te verkopen. Speelt al heel lang erg slecht. Hoop dat Manu in de basis staat
Clasie komt juist weer in vorm, laatste wedstrijden echt goed. Let maar op als zo'n Bakkal er staat dat het een stuk beter loopt, hoeft hij minder fouten te corrigeren van Lexie (of Goossens oid).

Op naar de 2e hattrick van Pellè
pi_130703893
Als Van Geel BMI weet te verkopen, dan moeten we een standbeeld toch echt gaan overwegen. Die gozer speelt dramatisch.
pi_130703909
Dat denk ik ook ja. Ik vond Clasie heel lang erg goed en vorig seizoen viel 't even tegen. Denk dat als hij z'n vorm weer vindt dat we echt nog heel blij met 'm moeten zijn.
pi_130703959
Clasie speelde laatste 2 wedstrijden gewoon prima ook.
pi_130704100
Daarom, niet overdrijven met verkopen nu. BMI kan ik nog mee inkomen, verder intact houden. Hele Eredivisie is leeggekocht.
pi_130704246
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

In opwaarderingen van de andere contracten.
Prima investering.

Het is wel erg jammer dat Cissé niet weg is, dat kost ons echt nog veel geld het komende seizoen. Van dat geld had je Bakkal kunnen halen.

http://www.fr12.nl/nieuws(...)nteresse-nog-af.html

:r
pi_130704272
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:40 schreef psychosomatic het volgende:
Als Van Geel BMI weet te verkopen, dan moeten we een standbeeld toch echt gaan overwegen. Die gozer speelt dramatisch.
Bij het Nederlands elftal speelde hij gewoon goed tegen Portugal. Ligt toch ook aan de mensen om zich heen
pi_130705412
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Branda het volgende:

[..]

Bij het Nederlands elftal speelde hij gewoon goed tegen Portugal. Ligt toch ook aan de mensen om zich heen
Dat is makkelijk gezegd, vind ik. Of je de ballen goed kan pasen tegen Clasie of tegen vd Vaart, uiteindelijk moet jij de bal geven. En als je zo weg wordt geveegd tegen aanvallers van pec zwolle en niet tegen c ronaldo en z'n collegas, dan ligt het toch aan Feyenoord.

Heb eerlijk gezegd het idee dat veel spelers er met de pest voetballen. BMI is daar een van
  zondag 1 september 2013 @ 15:22:33 #157
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130705450
Immers wordt onderzocht in de Kuip, ze doen er alles aan om hem mee te laten spelen.

Kan hier echt woest om worden. Waarom wordt die idioot zo belangrijk gemaakt, terwijl hij er geen ene kankermoer van kan.
pi_130705605
Martins Indi begint op de bank. Ik zeg, hij gaat verkocht worden.
  zondag 1 september 2013 @ 15:27:07 #159
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_130705633
Hij speelt gewoon, is fit bevonden...
Dat hij hiervoor steeds speelde vond ik al onterecht, maar kon ik me ergens wel indenken aangezien er geen betere alternatieven waren.

Maar nu Manu mag spelen, ziet toch elke lamlul dat Armenteros op 10 en Manu linksvoor op dit moment verreweg de sterkste opstelling is
pi_130705647
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Branda het volgende:

[..]

Ik snap dat je als verdediger vaak voor moeilijke keuzes komt te staan als de mensen voor je steeds de bal verspelen, maar Ballen niet goed inspelen bij Feyenoord doet hij helemaal zelf. En een leuke oefenwedstrijd tegen Portugal zegt me niet zoveel als hij de ene na de andere matige wedstrijd speelt bij z'n club. Die jongen is echt nog niet toe aan de PL, maar van mij mag hij gaan. We hebben er toch geen ene flikker aan bij Feyenoord...niet op linksachter en ook niet centraal.
pi_130705662
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Denk het wel dan. Teveel risico om dan nog geblesseerd te raken. Ik vind het jammer als het waar is. Onze beste verdediger die we hebben, maar we hebben nog genoeg anderen.
Feyenoord Rotterdam
pi_130705664
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:22 schreef PIETR het volgende:
Immers wordt onderzocht in de Kuip, ze doen er alles aan om hem mee te laten spelen.

Kan hier echt woest om worden. Waarom wordt die idioot zo belangrijk gemaakt, terwijl hij er geen ene kankermoer van kan.
anders wordt Koeman zijn ongelijk aangetoond als Feyenoord zonder Immers veel beter speelt.
  zondag 1 september 2013 @ 15:29:08 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130705703
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Schuld van Immers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130705716
Immers blijkbaar fit en begint in de basis 8)7
Feyenoord Rotterdam
  zondag 1 september 2013 @ 15:30:55 #165
357045 Grifte
Feijenoord
pi_130705761
Nelom weer :')
pi_130705820
Van Geel nu bij Rijnmond.
  zondag 1 september 2013 @ 15:32:47 #167
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130705821
Kanker de kanker, tyfus Koeman. Datie lekker oprot, en zn Haagse holmaat meeneemt.

Dag begon goed, was benieuwd hoe Goossens het zou gaan doen, blijkt die mongool weer te spelen. Ben echt woest.
pi_130705852
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 15:32 schreef PIETR het volgende:
Kanker de kanker, tyfus Koeman. Datie lekker oprot, en zn Haagse holmaat meeneemt.

Dag begon goed, was benieuwd hoe Goossens het zou gaan doen, blijkt die mongool weer te spelen. Ben echt woest.
:')
pi_130705869
Lex :'(
Feyenoord Rotterdam
pi_130705882
FKRotterdam twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:32:22 Van Geel tegen Rijnmond Sport: "Martins Indi begint niet op de bank omdat hij zou vertrekken bij Feyenoord." #FEYrod reageer retweet
blijkbaar, maar ik geloof het eigenlijk niet.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 1 september 2013 @ 15:35:26 #171
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130705898
quote:
19s.gif Op zondag 1 september 2013 15:34 schreef Fuszy het volgende:
FKRotterdam twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:32:22 Van Geel tegen Rijnmond Sport: "Martins Indi begint niet op de bank omdat hij zou vertrekken bij Feyenoord." #FEYrod reageer retweet
blijkbaar, maar ik geloof het eigenlijk niet.
Echt he. Wat een onzin.
Klassieke nummer 10
  zondag 1 september 2013 @ 15:35:37 #172
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130705908
Wat zegt van Geel allemaal?
pi_130705923
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef Sunri5e het volgende:
Open deuren.
  zondag 1 september 2013 @ 15:36:15 #174
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130705934
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef Sunri5e het volgende:
Dat Bakkal (nog) niet gehaald kan worden ivm doekoe
Klassieke nummer 10
  zondag 1 september 2013 @ 15:36:32 #175
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130705954
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Open deuren.
Welke onderwerpen worden er aangesneden?
  zondag 1 september 2013 @ 15:36:56 #176
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130705973
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef FRWolt het volgende:

[..]

Dat Bakkal (nog) niet gehaald kan worden ivm doekoe
Oke, gaat dus gehaald worden bij vertrek BMI en Cisse.
  zondag 1 september 2013 @ 15:37:05 #177
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130705981
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Pelle, Bakkal, BMI, FC Dordrecht
Klassieke nummer 10
pi_130705995
quote:

[..]

Bakkal, Indi, nu over Singh.
  zondag 1 september 2013 @ 15:37:30 #179
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130705999
Nog wat over BMI?
Wat over Pelle?
Waarom een vraag over Dordrecht?
  zondag 1 september 2013 @ 15:37:40 #180
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130706008
quote:

[..]

Oke, gaat dus gehaald worden bij vertrek BMI en Cisse.
Ik heb de indruk als ik Van Geel zo hoor dat Bakkal wel op een lijstje staat.
Klassieke nummer 10
  zondag 1 september 2013 @ 15:38:15 #181
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130706029
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:37 schreef Sunri5e het volgende:
Nog wat over BMI?
Wat over Pelle?
Waarom een vraag over Dordrecht?
Van Steenvoorden naar FC Dordrecht (zeer waarschijnlijk). Morgen praten zij daar over.
Op huurbasis trouwens.
Klassieke nummer 10
pi_130706031
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:37 schreef FRWolt het volgende:

[..]

Ik heb de indruk als ik Van Geel zo hoor dat Bakkal wel op een lijstje staat.
Best raar als Immers daar speelt.
  zondag 1 september 2013 @ 15:38:36 #183
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130706053
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Belachelijk toch dat Koeman Immers blijft opstellen? Gast is voor een groot deel verantwoordelijk dat we de afgelopen twee jaar vroegtijdig zijn uitgeschakeld in Europa.

Hij heeft zo belachelijk veel kansen gemist, echt niet meer normaal dat hij gewoon mag blijven staan.
  zondag 1 september 2013 @ 15:38:47 #184
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_130706063
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou dan vind ik het juist niet vreemd ;)
  zondag 1 september 2013 @ 15:39:06 #185
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130706082
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Geel zal ook wel zien dat Immers niet presteert.
Klassieke nummer 10
pi_130706100
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nou dan vind ik het juist niet vreemd ;)
Nee maar Immers gaat niet banken, dan gaat Vilhena banken.
pi_130706112
Als het om BMI niet gaat om een transfer snap ik totaal niet waarom die niet gewoon speelt. wat een onzin zou dat zijn zeg
  zondag 1 september 2013 @ 15:40:21 #188
Koekoek andere Atleti
pi_130706137
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:22 schreef PIETR het volgende:

:D _O_

Maar inderdaad, als je Immers nu nóg steeds belangrijk vindt en niet uit de basis houdt ben je wel echt een blinde mongool hoor.
pi_130706181
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Maver24 het volgende:
Als het om BMI niet gaat om een transfer snap ik totaal niet waarom die niet gewoon speelt. wat een onzin zou dat zijn zeg
Misschien vindt Koeman hem op het moment niet goed genoeg?
  zondag 1 september 2013 @ 15:41:49 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130706195
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Maver24 het volgende:
4 wedstrijden in 10 dagen en hij vond Indi niet fris.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130706241
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef Caland het volgende:

[..]

4 wedstrijden in 10 dagen en hij vond Indi niet fris.
Waarom Immers dan speelt dat is mij een nog grotere raadsel. Raakt geen knikker. zet Armenteros daar lekker neer dan
pi_130706292
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Waarom Immers dan speelt dat is mij een nog grotere raadsel. Raakt geen knikker. zet Armentores daar lekker neer dan
Nee, dat is logisch.
pi_130706318
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Nee, dat is logisch.
Ja hij is een betere nummer 10.
  zondag 1 september 2013 @ 15:45:55 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130706355
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja hij is een nummer 10.
Nee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 september 2013 @ 15:50:37 #195
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130706523
Indi speelt niet omdat hij weggaat. Dat is duidelijk.

Gisteren dat interview niet gezien met Duarte? Eerst alles ontkennen en 1 minuut later toch bevestigen dattie naar Ajax gaat. Of Ron Vlaar vergeten?
pi_130706561
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef PIETR het volgende:
Gisteren dat interview niet gezien met Duarte? Eerst alles ontkennen en 1 minuut later toch bevestigen dattie naar Ajax gaat.
Zag het vanmiddag ja, bijna genant :')
pi_130706589
Het is ondertussen toch geen geheim meer dat Koeman een voorstander is van Hollandse Arische jongens? Immers,Vormer,Verhoek, De vrij

Mokotojo,Fernandez,Achabar en wellicht BMI worden weggedaan. Zijn toch 3 negers en een mocro.

Als Koeman nog een jaar blijft dan is de hele selectie Arisch
pi_130706662
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:52 schreef Branda het volgende:
Het is ondertussen toch geen geheim meer dat Koeman een voorstander is van Hollandse Arische jongens? Immers,Vormer,Verhoek, De vrij

Mokotojo,Fernandez,Achabar en wellicht BMI worden weggedaan. Zijn toch 3 negers en een mocro.

pi_130706680
:|W
Feyenoord Rotterdam
pi_130706715
quote:

zal geen racisme zijn, maar Koeman zal zijn voorkeuren wel hebben naar voetballers die hard werken.
pi_130706751
Verklaart ook waarom Kongolo geen kans krijgt.
  zondag 1 september 2013 @ 15:56:59 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130706774
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:56 schreef Branda het volgende:
Verklaart ook waarom Kongolo geen kans krijgt.
Ja precies man. Kk racist die Koeman :r :S
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130706830
quote:

Je komt hier op Fok een hoop onzin tegen, maar dit slaat alles!!!!
  zondag 1 september 2013 @ 16:00:13 #204
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130706906
quote:

Wat is deze? :')
pi_130706928
Kijk ook wat Koeman met Patrick Kluivert en Reiziger bij PSV heeft gedaan
pi_130706947
quote:
9s.gif Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Branda het volgende:
rot op man. Je kraamt meer onzin uit dan fantasyboy
Feyenoord Rotterdam
pi_130706974
quote:
19s.gif Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef Fuszy het volgende:

[..]

rot op man. Je kraamt meer onzin uit dan fantasyboy
Leerdam wou niet bijtekenen omdat Koeman hem racistisch had bejegend
  zondag 1 september 2013 @ 16:01:41 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130706977
quote:
9s.gif Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Branda het volgende:
Kanker eens even lekker op met die onzin joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130707200
Branda, lul.
pi_130707246
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Je komt hier op Fok een hoop onzin tegen, maar dit slaat alles!!!!
pi_130707296
Pelle kan het record van Nico Janssen evenaren, 9x op rij scoren in een thuisduel !
  zondag 1 september 2013 @ 16:11:32 #212
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130707384
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:09 schreef macca728 het volgende:
Pelle kan het record van Nico Janssen evenaren, 9x op rij scoren in een thuisduel !
Gaat wel lukken.
  zondag 1 september 2013 @ 16:11:40 #213
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130707388
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:09 schreef macca728 het volgende:
Ben opzich wel een fanatieke Feyenoorder, en heb ook al veel boeken over de geschiedenis van deze prachtige club gelezen, maar Nico Janssen? Wie?
  zondag 1 september 2013 @ 16:12:13 #214
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130707411
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ben opzich wel een fanatieke Feyenoorder, en heb ook al veel boeken over de geschiedenis van deze prachtige club gelezen, maar Nico Janssen? Wie?
Deze kerel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Jansen
pi_130707420
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

jaren 70 spits in mindere tijden.
  zondag 1 september 2013 @ 16:15:12 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130707534
Kan er vandaag helaas niet bij zijn. Normaal schop ik tegen het stoeltje voor mij aan als Immers een kans mist. Iemand geschikte alternatieven in huis zonder dat ik straks mijn gehele interieur kwijt ben?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130707680
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
Kan er vandaag helaas niet bij zijn. Normaal schop ik tegen het stoeltje voor mij aan als Immers een kans mist. Iemand geschikte alternatieven in huis zonder dat ik straks mijn gehele interieur kwijt ben?
Had jij geen vriendin?
pi_130707801
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Caland het volgende:
Gewoon een knuffel kopen bij de Xenos en een plaatje van Immers uitprinten. Beetje gay maar wel effectief.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_130707824
quote:
Van Geel: 'We zijn voorbereid op drukke slotdag transfermarkt'

Technisch directeur Martin van Geel houdt er rekening mee dat op de slotdag van de transferperiode nog aan wat spelers van Feyenoord getrokken gaat worden.

'Er hangen wat grote transfers in de lucht en daarna krijg je een domino-effect. Misschien rolt er ook een steentje onze kant op', zei Van Geel zondag voor de competitiewedstrijd tegen Roda JC. 'We zijn voorbereid op een drukke slotdag.'

De technische baas van Feyenoord kent de geruchten uit Engelse media dat Everton interesse heeft in Bruno Martins Indi. 'Ik heb die verhalen ook gehoord. Maar voorlopig heeft niemand zich nog concreet bij mij gemeld', aldus Van Geel.http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-transfermarkt.dhtml
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_130708142
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef eight het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. laat maar wat gebeuren. Nieuwe impulsen in het team kan geen kwaad
pi_130708251
Schaken weer als een drol begonnen.
pi_130708292
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schaken weer als een drol begonnen.
Je ziet het ook al 10 minuten van te voren aankomen.
Feyenoord Rotterdam
pi_130708451
quote:
19s.gif Op zondag 1 september 2013 16:35 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Je ziet het ook al 10 minuten van te voren aankomen.
Ik 20 minuten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130708523
Immers mist weer.
  zondag 1 september 2013 @ 16:43:01 #225
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130708556
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef macca728 het volgende:
Immers mist weer.
#schuldvanimmers
pi_130708595
Immers weer met een kutpass. JEZUS!
pi_130708958
het gaat echt goed zeg sjonge jonge
pi_130708975
Ze spelen echt teringslecht. :r
  zondag 1 september 2013 @ 16:54:41 #229
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709002
Dit is weer flink triest..
pi_130709036
Zouteloze kutpot.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_130709064
Echt om ziek van te worden dit kutvoetbal. Lijkt godverdomme helemaal nergens op.
  zondag 1 september 2013 @ 16:56:45 #232
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130709087
Niveau nihiel ;(
Klassieke nummer 10
pi_130709091
Teringscheids ook alweer bezig. :r
pi_130709125
Vlam in de pan. HAKKEN DIE HAP!
  zondag 1 september 2013 @ 16:57:48 #235
Koekoek andere Atleti
pi_130709135
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt om ziek van te worden dit kutvoetbal. Lijkt godverdomme helemaal nergens op.
Gelukkig staat Lex erin, die kan met een creatieve bevlieging het tij keren.
  zondag 1 september 2013 @ 16:57:53 #236
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130709139
Echt weer des Feyenoords om niet te profiteren van het puntverlies van de 'concurrenten'. Doorziek word je ervan.
Klassieke nummer 10
  zondag 1 september 2013 @ 16:58:18 #237
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709157
Schaken is werkelijk om te huilen.. verschrikkelijk
pi_130709177
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef FRWolt het volgende:
Echt weer des Feyenoords om niet te profiteren van het puntverlies van de 'concurrenten'. Doorziek word je ervan.
Ze zijn 25 minuten bezig, overdrijven is ook een vak.
Friedman on Donahue
pi_130709193
v Geel moet maar snel een paar spelers verkopen en 3 nieuwe spelers halen die echt wat toevoegen.. als het dan nog niet lukt, Koeman buiten gooien
pi_130709194
Bless. :')
Friedman on Donahue
pi_130709207
Schaken? :D :')
  zondag 1 september 2013 @ 16:59:29 #242
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709210
Manu erin aub :Y
  zondag 1 september 2013 @ 17:00:04 #243
Koekoek andere Atleti
pi_130709235
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:58 schreef BesottedOrb het volgende:
Schaken is werkelijk om te huilen.. verschrikkelijk
Gewoon Armenteros 10 indien Bakkal niet komt en Manu en Boetius vleugel.
  Forum Admin zondag 1 september 2013 @ 17:00:35 #244
35723 crew  GGMM
pi_130709257
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef arjan1212 het volgende:
v Geel moet maar snel een paar spelers verkopen en 3 nieuwe spelers halen die echt wat toevoegen.. als het dan nog niet lukt, Koeman buiten gooien
Aha, bedankt, dan doen we dat toch gewoon.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130709276
v Geel net in een interview.. ' wij willen cissé graag verkopen' ja dan moet je hem wel opstellen !
  zondag 1 september 2013 @ 17:01:08 #246
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130709277
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef nostra het volgende:
Bless. :')
:Y
Klassieke nummer 10
pi_130709278
Kutsfeer op dit moment ook.
  zondag 1 september 2013 @ 17:01:26 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130709291
Manu is een Schaken light. Snap niet waarom zoveel mensen hem erin willen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 september 2013 @ 17:01:47 #249
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709306
Manu loopt warm _O_
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 17:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Gewoon Armenteros 10 indien Bakkal niet komt en Manu en Boetius vleugel.
Ik zou Goossens ook wel is op 10 willen zien.
pi_130709310
penalty
pi_130709321
Jahoor *O*
Wee Armenteros _O_
pi_130709337
Jezus, waarom Pelle niet
pi_130709340
Vormer neemt hem?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 1 september 2013 @ 17:02:42 #254
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709346
Vormer? ja die gaat mis
  zondag 1 september 2013 @ 17:03:10 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130709358
Pelle geel.

Schuld van Immers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130709383
1-0 :)
  zondag 1 september 2013 @ 17:03:39 #257
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709384
Godzijdank
pi_130709386
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
Pelle geel.

Schuld van Immers
Daar gaan we later nog plezier van hebben.
pi_130709390
Kankerstream loopt voor geen meter hier.
pi_130709401
Waarom pakt ie nou zo achterlijk geel :')
  zondag 1 september 2013 @ 17:04:16 #261
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130709407
Goed gedaan na alle commotie nu!

Pellè wel baas door die Fledderus even aan te pakken.
Sporten voor Sophia
  zondag 1 september 2013 @ 17:04:29 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130709415
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schuld van Immers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 september 2013 @ 17:04:45 #263
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709424
Godverdomme moest gewoon de 2de penalty zijn
pi_130709427
Komt ook niet bijzonder doordacht over dit allemaal, een Vilhena die er naar toe loopt, De Vrij die moet corrigeren en dan Vormer vooruit schuiven? Alleen omdat Pellè er eentje mist? Er is neem ik aan toch gewoon een lijstje.
Friedman on Donahue
pi_130709434
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
zet dan gewoon de radio aan
pi_130709436
Armenteros is wel een goeie voor penalties.
pi_130709439
Dat kon zomaar de tweede geel zijn.
pi_130709456
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef nostra het volgende:
Komt ook niet bijzonder doordacht over dit allemaal, een Vilhena die er naar toe loopt, De Vrij die moet corrigeren en dan Vormer vooruit schuiven? Alleen omdat Pellè er eentje mist? Er is neem ik aan toch gewoon een lijstje.
Immers gewoon laten nemen.
  zondag 1 september 2013 @ 17:05:30 #269
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709459
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef nostra het volgende:
Pellé was altijd de 1ste en Vilhena 2de volgens mij..
  zondag 1 september 2013 @ 17:05:36 #270
Koekoek andere Atleti
pi_130709468
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Schuld van Immers.

Vormer eindelijk een toevoegende actie, penalty scoren _O_
pi_130709493
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 17:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Vormer eindelijk een toevoegende actie, penalty scoren _O_
hij oefent met Lamprou volgens RIjnmond. zal hij weten dat de meeste keepers 20cm groter zijn ?
  zondag 1 september 2013 @ 17:07:08 #272
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709520
Moet Pellé nog uitkijken voor rood ook... ik zie het al weer gebeuren 1-0 van NEC verliezen volgende week :')
  zondag 1 september 2013 @ 17:08:35 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130709577
Schaken geeft voor.

Ingooi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 september 2013 @ 17:10:05 #274
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709616
Janmaat speelt ook maar matig..
pi_130709624
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef BesottedOrb het volgende:
Janmaat speelt ook maar matig..
Zette wel die 1-0 op
pi_130709625
Spel lijkt nog steeds nergens op. Wel 1-0 voor. Tja...
  zondag 1 september 2013 @ 17:12:21 #277
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130709704
Echt alsof je bij Senioren 7 van de plaatselijke zit te kijken...
Sporten voor Sophia
  zondag 1 september 2013 @ 17:12:24 #278
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709710
Van Geel moest Schaken en Verhoek tegen Mohktar ruilen :{
pi_130709767
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 17:12 schreef Toekito het volgende:
Echt alsof je bij Senioren 7 van de plaatselijke zit te kijken...
Zure smaak krijg ik hiervan in m'n mond. Dit niveau...had ik toch prof kunnen worden. :P
  zondag 1 september 2013 @ 17:15:24 #280
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709811
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zure smaak krijg ik hiervan in m'n mond. Dit niveau...had ik toch prof kunnen worden. :P
Denk ik ook vaak.. helemaal als ik het verdedigen in de Eredivisie soms zie :')
pi_130709812
Hele eredivisie is gewoon steeds matiger aan het worden
pi_130709835
2-0
  zondag 1 september 2013 @ 17:16:02 #283
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130709836
Boem!
pi_130709837
JAAAA!
  zondag 1 september 2013 @ 17:16:05 #285
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709842
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLDDDDDDDDD!
  zondag 1 september 2013 @ 17:16:13 #286
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130709852
JDS komt klaar op RR.
  zondag 1 september 2013 @ 17:16:15 #287
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130709855
De Pel doet het weer.
pi_130709857
Wat een baas van buiten de 16.
pi_130709877
Toch wel lekker dit, matig spelen en gewoon 2-0 voor :)
  zondag 1 september 2013 @ 17:17:01 #290
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130709882
Oehoehoe wat een bal!
Sporten voor Sophia
  zondag 1 september 2013 @ 17:17:14 #291
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_130709893
Godverdomme wat een doelpunt _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_130709896
Jezus, Pellè _O_
pi_130709904
Maar wat spelen we slecht :')
  zondag 1 september 2013 @ 17:18:03 #294
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130709916
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:17 schreef PizzaGeit het volgende:
zaadpartij :Y
  zondag 1 september 2013 @ 17:18:05 #295
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_130709917
Mooie "kol"

- Koeman zegt altijd 'kol'
Klassieke nummer 10
pi_130709927
Zo slecht spelen en dan toch alles winnen. Ik wil ervoor tekenen maar krijg er pijn van in m'n ogen.
  zondag 1 september 2013 @ 17:18:28 #297
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130709930
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:17 schreef PizzaGeit het volgende:
3 punten.
Sporten voor Sophia
pi_130709940
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo slecht spelen en dan toch alles winnen. Ik wil ervoor tekenen maar krijg er pijn van in m'n ogen.
Krijg je na de interlands toch weer een vergelijkbare wedstrijd met NEC - Feyenoord.
pi_130709956
Iemand een stream?
pi_130709993
Haha, neuzenzender. "Schwalbe Pelle". :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')