Als Singh nu verhuurd zou worden kan er niet meer tijdig een vervanger gehaald worden natuurlijk. Even los van de vraag of het noodzakelijk is om voor hem een vervanger te halen (want ik vind dat niet).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:04 schreef BesottedOrb het volgende:
Wat een onzin weer van Van Geel 'als NEC 2 weken eerder waren geweest hadden we het aanbod geaccepeerd'Er is geen flikker verandert in die 2 weken behalve dat Armenteros is gekomen..
Kongolo moet ook nog verhuurd worden aan een club als NEC, NAC of Zwolle vind ik. Ons grootste verdedigend talent
Genoeg vervangers voor Singhquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Singh nu verhuurd zou worden kan er niet meer tijdig een vervanger gehaald worden natuurlijk. Even los van de vraag of het noodzakelijk is om voor hem een vervanger te halen (want ik vind dat niet).
Kongolo moet wat mij betreft niet verhuurd worden, juist omdat het ons grootste talent is, en hij is dit seizoen (voorlopig) ideaal als eerste vervanger van De Vrij en Martins Indi.
Ja want Kongolo kan rechtsback spelen. Uiteraardquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:15 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Genoeg vervangers voor Singh![]()
en je hebt altijd nog Van Beek, Van Deelen, Mathijsen als er meerdere mensen geblesseerd raken. En Koeman blijkt ook al iets te hebben tegen Kongolo omdat hij Van Beek vaker opstelt dan Kongolo als er iemand geschorst of geblesseerd is
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:15 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
en je hebt altijd nog Van Beek, Van Deelen, Mathijsen als er meerdere mensen geblesseerd raken. En Koeman blijkt ook al iets te hebben tegen Kongolo omdat hij Van Beek vaker opstelt dan Kongolo als er iemand geschorst of geblesseerd is
Precies, ik vind dat we genoeg vervangers voor Singh hebben rondlopen, en bovendien missen we Singh toch niet. Die voegt tot nu toe werkelijk nog niets toe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:15 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ten eerste is Kongolo een CV, en zover ik weet is Van Beek dat niet. Verder zei ik dat ik Kongolo de beste vervanger zou vinden van ons vaste centrale verdedigingsduo. Niet dat we een tekort hebben aan eventuele vervangers, want we hebben inderdaad met Mathijsen ook nog een goede vervanger in huis. Maar Kongolo zou ik absoluut bij de selectie houden, anders krijg je hetzelfde als met Mokotjo (die weliswaar verkocht is).quote:en je hebt altijd nog Van Beek, Van Deelen, Mathijsen als er meerdere mensen geblesseerd raken. En Koeman blijkt ook al iets te hebben tegen Kongolo omdat hij Van Beek vaker opstelt dan Kongolo als er iemand geschorst of geblesseerd is
Van Beek is eigenlijk een CV, maar speelt dus nu RB onder Koeman. Ik ben bang dat als Kongolo volgend jaar nog geen basisplaats heeft dat hij ongeduldig wordt en echt weg wil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat we genoeg vervangers voor Singh hebben rondlopen, en bovendien missen we Singh toch niet. Die voegt tot nu toe werkelijk nog niets toe.
[..]
Ten eerste is Kongolo een CV, en zover ik weet is Van Beek dat niet. Verder zei ik dat ik Kongolo de beste vervanger zou vinden van ons vaste centrale verdedigingsduo. Niet dat we een tekort hebben aan eventuele vervangers, want we hebben inderdaad met Mathijsen ook nog een goede vervanger in huis. Maar Kongolo zou ik absoluut bij de selectie houden, anders krijg je hetzelfde als met Mokotjo (die weliswaar verkocht is).
Gelukkig heeft Van Geel ook al duidelijk gemaakt dat Kongolo 'te dicht bij een basisplaats zit' en dat hij om die reden dan ook niet mag worden verhuurd.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef fantasyboy het volgende:
van geel is de zoveelste technische directeur die er een teringzooi van maakt...
singh
immers
vormer
goosens
verhoek
ALLEMAAL TERINGZOOI
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef fantasyboy het volgende:
van geel is de zoveelste technische directeur die er een teringzooi van maakt...
singh
immers
vormer
goosens
verhoek
ALLEMAAL TERINGZOOI
Gaat het?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef fantasyboy het volgende:
singh
immers
vormer
goosens
verhoek
ALLEMAAL TERINGZOOI
Doe maar even relax hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef fantasyboy het volgende:
singh
immers
vormer
goosens
verhoek
ALLEMAAL TERINGZOOI
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:33 schreef PIETR het volgende:
Zijn verkoopbeleid is prima, zijn 'aankoop'-beleid in niet best inderdaad. Je kunt ook Te Vrede en Elabdelloui aan dat lijstje toevoegen.
en mij loopbaan is nog niet zo lang op fok...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:
Die fantasyboy
Volgens mij heb zelfs ik in m'n hele Fok loopbaan nog niet zoveel onzin uitgekraamt.
Hoeveel denk je dat die gasten bij elkaar gekost hebben? Daar haal je geen topper voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
bedankt voor de tip
het teringzooi lijstje van geel moet er zo uit zien
singh
immers
goosens
verhoek vormer
te vrede
elabdelhoui
te vrede
deze man faalt
ze hadden voor dat geld beter 2 echte toppers kunnen halen die echt een versterking zouden zijn geweest....
ja verkopen in de voetbalwereld is lekker moeilijk hahahahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef PIETR het volgende:
Bakkal en Janmaat zijn goede transfers gebleken. Ook Vormer leek vooraf gezien een goede transfer. Valt zwaar tegen, kan van Geel weinig aan doen. De switch Cabral - Verhoek juichde ik ook toe. Jammer dat Verhoek helemaal niets heeft laten zien, in al die wedstrijden die hij speelde. Cabral kan dan wel niet goed in de groep hebben gelegen, kwalitatief is het een veel betere speler dan Verhoek.
Singh
Immers
Goossens
Verhoek
Te Vrede
Elabdellaoui
Bij elkaar hebben deze spelers maar iets meer dan een miljoen gekost, voegen echter niets toe aan Feyenoord. Ook het wegdoen van Mokotjo is een hele grote fout. Blijkt gewoon een hele goede speler te zijn.
De aankoop van Mathijsen is zeer discutabel. Speelde vorig seizoen goed, maar zit nu wel op de bank met een salaris van 1 miljoen .. Vraag me af of hij beter is dan wat we al hebben; Kongolo. Neigt ook een beetje naar vriendjespolitiek.
Wat van Geel wel goed heeft gedaan zijn de transfers van Wijnaldum / Fer / Vlaar / El Ahmadi en het lozen van Fernandez. Verkopen kan die wel. En natuurlijk het verlengen van de contracten van onze beste spelers.
Armenteros is nog vroeg om daar wat over te zeggen, al pakt dat voorlopig heel positief uit. Verhalen van Pelle & Guidetti zijn bekend, zijn rol hierin was nihil. (Guidetti -> Mastenbroek, Pelle -> zoon Koeman)
Maakt niks uit, uiteindelijk heeft hij ze gehaald. Als ze waren geflopt had hij er gewoon voor op z'n flikker gekregen en terecht. Hij is verantwoordelijk voor de aankopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef PIETR het volgende:
Verhalen van Pelle & Guidetti zijn bekend, zijn rol hierin was nihil. (Guidetti -> Mastenbroek, Pelle -> zoon Koeman)
Klopt, al zie ik het anders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Maakt niks uit, uiteindelijk heeft hij ze gehaald. Als ze waren geflopt had hij er gewoon voor op z'n flikker gekregen en terecht. Hij is verantwoordelijk voor de aankopen.
Wat een ramp.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:
Die fantasyboy
Volgens mij heb zelfs ik in m'n hele Fok loopbaan nog niet zoveel onzin uitgekraamt.
Natuurlijk zou hij een topaankoop zijn, maar meneertje Labyad heeft een nogal twijfelachtige reputatie opgebouwd door zijn gezeik bij PSV. Verder is er geen ruimte in het salarisbudget.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:41 schreef PIETR het volgende:
Klopt, al zie ik het anders.
Labyad heeft zich aangeboden bij Feyenoord. Waarom wordt hier niks mee gedaan? Wil graag terug naar Nederland, en is bereid om flink in te leveren. Is duizend keer beter dan Immers.
Kunnen ze wel, grote kans dat als ze er geen zin in hebben dat er dan zelfs minder uitkomt dan bij Immers. Dan gewoon maar jeugd inpassen. Ik zie veel liever dat ze gewoon eens die Sleegers een kansje geven op de plek van Immers. Of anders Armenteros en dan Manu op de flank. Vond Manu wel wat hebben tegen Kuban alleen is hij helaas nog geschorst. Nog twee potjes?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef nostra het volgende:
Drenthe, El-Ham en Labyad, het is me wel het rijtje rellende idioten hoor. Maar ja, voetballen kunnen ze wel.
dRENTHE zou met gemak 1 van de beste spelers in de eredivisie kunnen zijn...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef nostra het volgende:
Drenthe, El-Ham en Labyad, het is me wel het rijtje rellende idioten hoor. Maar ja, voetballen kunnen ze wel.
Manu zijn schorsing is voorbij, waren 4 wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, grote kans dat als ze er geen zin in hebben dat er dan zelfs minder uitkomt dan bij Immers. Dan gewoon maar jeugd inpassen. Ik zie veel liever dat ze gewoon eens die Sleegers een kansje geven op de plek van Immers. Of anders Armenteros en dan Manu op de flank. Vond Manu wel wat hebben tegen Kuban alleen is hij helaas nog geschorst. Nog twee potjes?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef inZanity het volgende:
Van Geel is het beste dat Feyenoord in jaren is overkomen. Heeft Feyenoord zo'n beetje persoonlijk weer terug aan de top gebracht.
Die man verdient een standbeeld.
Koeman heeft een hekel aan marocs dus Labyad komt sowieso nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef fantasyboy het volgende:
LAbyad heeft zich aangeboden...
royston drenthe had zich aangeboden...
nee vormer immers zijn beter....FUCK TOCH OP ZEG....
Koeman is een verstandige trainer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:17 schreef Branda het volgende:
[..]
Koeman heeft een hekel aan marocs dus Labyad komt sowieso niet
Ja daarom liet hij Mokotjo en Fernandez gaan.quote:
Mokotjo doet het goed bij PEC, maar heeft bij Feyenoord nooit écht overtuigend gespeeld, is niet echt beter dan wat er nu staat. Overigens liet Van Geel hem gaan, niet Koeman. Fernandez weg laten gaan staat iedereen nog steeds 100% achter, neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:19 schreef Branda het volgende:
Ja daarom liet hij Mokotjo en Fernandez gaan.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:19 schreef Branda het volgende:
[..]
Ja daarom liet hij Mokotjo en Fernandez gaan.
Mokotjo is beter dan het hele middenveld bij elkaar en Fernandez is een supersub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |