abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:40:24 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130667704
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130669319
eindelijk een goede topic titel :)
Ajax is mijn leven!
pi_130669367
Weer heerlijk te begrijpen dat Singh niet verhuurd mag worden. Ja, want stel je voor dat Clasie, Vormer, Vilhena, Sleegers, Immers en Goossens ineens geblesseerd raken, dan heb je hem misschien nodig voor op de bank. _O-
Sowieso wat onbegrijpelijke situaties, vorig seizoen was de selectie te smal en dus verhuren we Achahbar, Fernandez en Ramsteijn en nemen we ook nog afscheid van Leerdam en Mokotjo en hopen we Cissé ook nog te lozen en wat halen we er voor terug? Éen huurling in de aanval en wat jeugdspelers die op de tribune mogen plaatsnemen of enkel mogen starten/invallen wanneer er écht niets anders meer voor handen is.

Het zal wel aan mij liggen, maar je hebt nu een bank die bestaat uit mindere goden die enkel spelen omdat het echt niet anders kan en totaal niets toevoegen, laat staan dat zij het de basiself moeilijk kunnen maken op de training en jongens die iets anders (kunnen) brengen verkoop je of verhuur je. :{
pi_130669468
De transfermarkt is nog maar 3 dagen geopend. Verwachten jullie nog dat er Feyenoorders vertrekken en/of dat de selectie nog versterkt wordt?

Ik verwacht dat de selectie bij elkaar blijft en dat we het hiermee moeten gaan doen.

Hopelijk brengt dat weer een hoop rust in de kop bij enkele spelers en gaan ze weer wat scherper en geconcentreerder spelen. Maar ik geef toe dat dat wishfull thinking is. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:04:17 #6
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130669517
Wat een onzin weer van Van Geel 'als NEC 2 weken eerder waren geweest hadden we het aanbod geaccepeerd' :{ Er is geen flikker verandert in die 2 weken behalve dat Armenteros is gekomen..

Kongolo moet ook nog verhuurd worden aan een club als NEC, NAC of Zwolle vind ik. Ons grootste verdedigend talent :Y
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130669599
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:04 schreef BesottedOrb het volgende:
Wat een onzin weer van Van Geel 'als NEC 2 weken eerder waren geweest hadden we het aanbod geaccepeerd' :{ Er is geen flikker verandert in die 2 weken behalve dat Armenteros is gekomen..

Kongolo moet ook nog verhuurd worden aan een club als NEC, NAC of Zwolle vind ik. Ons grootste verdedigend talent :Y
Als Singh nu verhuurd zou worden kan er niet meer tijdig een vervanger gehaald worden natuurlijk. Even los van de vraag of het noodzakelijk is om voor hem een vervanger te halen (want ik vind dat niet).

Kongolo moet wat mij betreft niet verhuurd worden, juist omdat het ons grootste talent is, en hij is dit seizoen (voorlopig) ideaal als eerste vervanger van De Vrij en Martins Indi.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:15:25 #8
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130669730
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Singh nu verhuurd zou worden kan er niet meer tijdig een vervanger gehaald worden natuurlijk. Even los van de vraag of het noodzakelijk is om voor hem een vervanger te halen (want ik vind dat niet).

Kongolo moet wat mij betreft niet verhuurd worden, juist omdat het ons grootste talent is, en hij is dit seizoen (voorlopig) ideaal als eerste vervanger van De Vrij en Martins Indi.
Genoeg vervangers voor Singh :+

en je hebt altijd nog Van Beek, Van Deelen, Mathijsen als er meerdere mensen geblesseerd raken. En Koeman blijkt ook al iets te hebben tegen Kongolo omdat hij Van Beek vaker opstelt dan Kongolo als er iemand geschorst of geblesseerd is :(
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130669743
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:15 schreef BesottedOrb het volgende:

[..]

en je hebt altijd nog Van Beek, Van Deelen, Mathijsen als er meerdere mensen geblesseerd raken. En Koeman blijkt ook al iets te hebben tegen Kongolo omdat hij Van Beek vaker opstelt dan Kongolo als er iemand geschorst of geblesseerd is :(
Ja want Kongolo kan rechtsback spelen. Uiteraard :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130669873
quote:

[..]

:') :')
pi_130669937
quote:

[..]

Precies, ik vind dat we genoeg vervangers voor Singh hebben rondlopen, en bovendien missen we Singh toch niet. Die voegt tot nu toe werkelijk nog niets toe.

quote:
Ten eerste is Kongolo een CV, en zover ik weet is Van Beek dat niet. Verder zei ik dat ik Kongolo de beste vervanger zou vinden van ons vaste centrale verdedigingsduo. Niet dat we een tekort hebben aan eventuele vervangers, want we hebben inderdaad met Mathijsen ook nog een goede vervanger in huis. Maar Kongolo zou ik absoluut bij de selectie houden, anders krijg je hetzelfde als met Mokotjo (die weliswaar verkocht is).

Gelukkig heeft Van Geel ook al duidelijk gemaakt dat Kongolo 'te dicht bij een basisplaats zit' en dat hij om die reden dan ook niet mag worden verhuurd.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:29:25 #12
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130670037
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Precies, ik vind dat we genoeg vervangers voor Singh hebben rondlopen, en bovendien missen we Singh toch niet. Die voegt tot nu toe werkelijk nog niets toe.

[..]

Ten eerste is Kongolo een CV, en zover ik weet is Van Beek dat niet. Verder zei ik dat ik Kongolo de beste vervanger zou vinden van ons vaste centrale verdedigingsduo. Niet dat we een tekort hebben aan eventuele vervangers, want we hebben inderdaad met Mathijsen ook nog een goede vervanger in huis. Maar Kongolo zou ik absoluut bij de selectie houden, anders krijg je hetzelfde als met Mokotjo (die weliswaar verkocht is).

Gelukkig heeft Van Geel ook al duidelijk gemaakt dat Kongolo 'te dicht bij een basisplaats zit' en dat hij om die reden dan ook niet mag worden verhuurd.
Van Beek is eigenlijk een CV, maar speelt dus nu RB onder Koeman. Ik ben bang dat als Kongolo volgend jaar nog geen basisplaats heeft dat hij ongeduldig wordt en echt weg wil.
pi_130672826
van geel is de zoveelste technische directeur die er een teringzooi van maakt...

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:33:57 #14
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130672994
Zijn verkoopbeleid is prima, zijn 'aankoop'-beleid in niet best inderdaad. Je kunt ook Te Vrede en Elabdelloui aan dat lijstje toevoegen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:36:05 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130673044
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef fantasyboy het volgende:
van geel is de zoveelste technische directeur die er een teringzooi van maakt...

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_130673182
quote:

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
quote:

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
Gaat het?
  Forum Admin zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:43:00 #17
35723 crew  GGMM
pi_130673207
quote:

singh
immers
vormer
goosens
verhoek

ALLEMAAL TERINGZOOI
Doe maar even relax hoor. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130673560
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:33 schreef PIETR het volgende:
Zijn verkoopbeleid is prima, zijn 'aankoop'-beleid in niet best inderdaad. Je kunt ook Te Vrede en Elabdelloui aan dat lijstje toevoegen.
bedankt voor de tip

het teringzooi lijstje van geel moet er zo uit zien

singh
immers
goosens
verhoek vormer
te vrede
elabdelhoui
te vrede

deze man faalt

ze hadden voor dat geld beter 2 echte toppers kunnen halen die echt een versterking zouden zijn geweest....
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:08:16 #19
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_130673784
Die fantasyboy :')

Volgens mij heb zelfs ik in m'n hele Fok loopbaan nog niet zoveel onzin uitgekraamt. :')
pi_130673882
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef inZanity het volgende:
Die fantasyboy :')

Volgens mij heb zelfs ik in m'n hele Fok loopbaan nog niet zoveel onzin uitgekraamt. :')
en mij loopbaan is nog niet zo lang op fok...
dus kan er nog wat komen...

ik ben een topper
Ajax is mijn leven!
pi_130673941
Laten we allemaal even Bakkal, Mathijsen, Janmaat, Guidetti, Pelle, Nelom vergeten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130673994
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

bedankt voor de tip

het teringzooi lijstje van geel moet er zo uit zien

singh
immers
goosens
verhoek vormer
te vrede
elabdelhoui
te vrede

deze man faalt

ze hadden voor dat geld beter 2 echte toppers kunnen halen die echt een versterking zouden zijn geweest....
Hoeveel denk je dat die gasten bij elkaar gekost hebben? Daar haal je geen topper voor.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:20:54 #23
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130674092
Bakkal en Janmaat zijn goede transfers gebleken. Ook Vormer leek vooraf gezien een goede transfer. Valt zwaar tegen, kan van Geel weinig aan doen. De switch Cabral - Verhoek juichde ik ook toe. Jammer dat Verhoek helemaal niets heeft laten zien, in al die wedstrijden die hij speelde. Cabral kan dan wel niet goed in de groep hebben gelegen, kwalitatief is het een veel betere speler dan Verhoek.

Singh
Immers
Goossens
Verhoek
Te Vrede
Elabdellaoui

Bij elkaar hebben deze spelers maar iets meer dan een miljoen gekost, voegen echter niets toe aan Feyenoord. Ook het wegdoen van Mokotjo is een hele grote fout. Blijkt gewoon een hele goede speler te zijn.

De aankoop van Mathijsen is zeer discutabel. Speelde vorig seizoen goed, maar zit nu wel op de bank met een salaris van 1 miljoen .. Vraag me af of hij beter is dan wat we al hebben; Kongolo. Neigt ook een beetje naar vriendjespolitiek.

Wat van Geel wel goed heeft gedaan zijn de transfers van Wijnaldum / Fer / Vlaar / El Ahmadi en het lozen van Fernandez. Verkopen kan die wel. En natuurlijk het verlengen van de contracten van onze beste spelers.

Armenteros is nog vroeg om daar wat over te zeggen, al pakt dat voorlopig heel positief uit. Verhalen van Pelle & Guidetti zijn bekend, zijn rol hierin was nihil. (Guidetti -> Mastenbroek, Pelle -> zoon Koeman)
pi_130674177
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef PIETR het volgende:
Bakkal en Janmaat zijn goede transfers gebleken. Ook Vormer leek vooraf gezien een goede transfer. Valt zwaar tegen, kan van Geel weinig aan doen. De switch Cabral - Verhoek juichde ik ook toe. Jammer dat Verhoek helemaal niets heeft laten zien, in al die wedstrijden die hij speelde. Cabral kan dan wel niet goed in de groep hebben gelegen, kwalitatief is het een veel betere speler dan Verhoek.

Singh
Immers
Goossens
Verhoek
Te Vrede
Elabdellaoui

Bij elkaar hebben deze spelers maar iets meer dan een miljoen gekost, voegen echter niets toe aan Feyenoord. Ook het wegdoen van Mokotjo is een hele grote fout. Blijkt gewoon een hele goede speler te zijn.

De aankoop van Mathijsen is zeer discutabel. Speelde vorig seizoen goed, maar zit nu wel op de bank met een salaris van 1 miljoen .. Vraag me af of hij beter is dan wat we al hebben; Kongolo. Neigt ook een beetje naar vriendjespolitiek.

Wat van Geel wel goed heeft gedaan zijn de transfers van Wijnaldum / Fer / Vlaar / El Ahmadi en het lozen van Fernandez. Verkopen kan die wel. En natuurlijk het verlengen van de contracten van onze beste spelers.

Armenteros is nog vroeg om daar wat over te zeggen, al pakt dat voorlopig heel positief uit. Verhalen van Pelle & Guidetti zijn bekend, zijn rol hierin was nihil. (Guidetti -> Mastenbroek, Pelle -> zoon Koeman)
ja verkopen in de voetbalwereld is lekker moeilijk hahahahaha

la me niet lachen....er wordt gewoon een bod gedaan .....en die accepteer je of niet....

de inbreng van geel is matig tot slecht
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:26:47 #25
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_130674214
Deze man :') Snapt er niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: