abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130666301
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130666601
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

ik bedoelde 2 ons boven de 75 die je wilde wegen vandaag. ;)

Sorry, ik heb niet heel veel geduld voor dagelijkse onsjes-updates. En heel hard juichen als je in 1 week ruim een kilo af valt, maar dan ineens zomaar wat erbij is onmogelijk. :+
True
Ik wil best juichen elke dag voor kleine onsjes, maar dan ook niet moeilijk doen als het eens naar boven schommelt, dat is heel normaal.
pi_130666607
Ik ben aan het opruimen in mijn waskamer/rommelhok. Ik had heel veel spullen tot het plafond opgestapeld en er telkens dingen tussen gepropt. Morgen komt een vriend van ons kijken hoe we de bovenverdieping het beste kunnen verbouwen dus ik heb eindelijk een reden om prioriteit te geven aan die kamer. En nu kan ik er bijna niet meer lopen :D
Spoilers!
pi_130666650
Soms heb je dat soort duwtjes in de rug nodig :) succes er mee vandaag!
pi_130666665
Dit is trouwens het menu van vanavond:
http://www.detapasboot.nl/pdf/menu_tapas.pdf

Iemand nog tips wat ik beter links kan laten liggen.
Sowieso is het brood niet echt nodig natuurlijk.
pi_130666828
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Soms heb je dat soort duwtjes in de rug nodig :) succes er mee vandaag!
Ik ben eigenlijk wel heel blij met dat duwtje. Mijn hele huis is doorgaans schoon en opgeruimd behalve die ene kamer ;) Hij staat ook helemaal vol met weggeef/kringloop/marktplaatsspul dus dat heeft nooit prioriteit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:06 schreef Sarabi het volgende:

Lekker! Ik had er trouwens een soort all you can eat tapas sushi style bij voorgesteld, geen idee waarom. Aioli, brood, chorizo en patatas bravas zijn geen verstandige keuzes. Ik zou het een beetje af laten hangen van de hoeveelheden van de rest en hoe lekker het is. En uiteraard alcohol laten staan. Eet smakelijk!
Spoilers!
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:17:13 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130666851
Precies weer op hetzelfde gewicht als begin van de week _O- Zal wel vocht zijn ofzo :)

Iemand trouwens een ubertip tegen plassende katten? Wij hebben twee logeerhondjes en onze poes gaat nu helemaal los. Overal waar de honden liggen plast ze nu: de bench, de bank, vloerbedekking, de mat, haar mandje en het toppunt: in mijn schoen :X :') We kunnen haar nog geen minuut alleen laten of ze springt op de bank voor een plasje -O- Hellup wat moeten we doen? ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_130666855
Thanks! Ja ik had ook zo'n concept in mijn hoofd.
Chorizo en patatas bravas vind ik sowieos niet lekker dus dat komt wel goed :)
En denk dat ik 1 of 2 sangria neem en verder spa rood.
pi_130666930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:17 schreef MaJo het volgende:
Precies weer op hetzelfde gewicht als begin van de week _O- Zal wel vocht zijn ofzo :)

Iemand trouwens een ubertip tegen plassende katten? Wij hebben twee logeerhondjes en onze poes gaat nu helemaal los. Overal waar de honden liggen plast ze nu: de bench, de bank, vloerbedekking, de mat, haar mandje en het toppunt: in mijn schoen :X :') We kunnen haar nog geen minuut alleen laten of ze springt op de bank voor een plasje -O- Hellup wat moeten we doen? ;(
Schoonmaken met azijn. Voorkomen kan je het niet, ze is dominant en onzeker.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130666989
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:17 schreef MaJo het volgende:

Hondjes terug brengen ;)
pi_130667024
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Hondjes terug brengen ;)
Dit. O+
pi_130667070
Zo, hardlopen is ook weer gedaan voor vandaag :7
pi_130667086
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Thanks! Ja ik had ook zo'n concept in mijn hoofd.
Chorizo en patatas bravas vind ik sowieos niet lekker dus dat komt wel goed :)
En denk dat ik 1 of 2 sangria neem en verder spa rood.
Er staan sowieso weinig groenten op het menu. Ik denk dat ik het lef zou hebben om er een schaaltje groenten bij te bestellen. Laatst had ik een high wining en stond er enkel brood, frituur, vette worst en kaas op het menu. Ik heb toen eerst gevraagd of mijn schoonma het erg vond als ik om graanloos vroeg. En toen kreeg ik een heerlijke salade en aardbeien met hangop O+
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:31:52 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130667181
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Schoonmaken met azijn. Voorkomen kan je het niet, ze is dominant en onzeker.
Dat ga ik eens proberen ^O^ We hebben wel Urine Off maar dat lijkt ze alleen maar lekker te vinden :? :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Hondjes terug brengen ;)
Gaat een beetje lastig als het baasje in Spanje zit :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_130667265
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:31 schreef MaJo het volgende:
Gaat een beetje lastig als het baasje in Spanje zit :')
Heb je wel eens eerder honden in huis gehaald met je kat? Of waarom probeer je niet eerst of het gaat voordat je ze meteen in huis neemt. Heb je nu weinig aan, maar zou daar de volgende keer toch eerst over nadenken. Het is ook je kat zijn huisje.
pi_130667362
Misschien kan je de honden in een aparte kamer doen en zo je kat laten wennen aan hun geur. Arme kat...
Spoilers!
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:40:38 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130667370
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je wel eens eerder honden in huis gehaald met je kat? Of waarom probeer je niet eerst of het gaat voordat je ze meteen in huis neemt. Heb je nu weinig aan, maar zou daar de volgende keer toch eerst over nadenken. Het is ook je kat zijn huisje.
dit is al de vijfde keer dat ze komen logeren :D ging altijd goed maar opeens gaat ze helemaal los :? Ze is ook opgegroeid met honden de eerste paar maanden bij mijn ouders, ook nooit problemen mee gehad. Maar ook daar plast ze de laatste tijd op rare plekken. Ik weet wel dat dit voorlopig de laatste keer is dat we de hondjes hier laten logeren :D
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:42:06 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130667403
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien kan je de honden in een aparte kamer doen en zo je kat laten wennen aan hun geur. Arme kat...
het gekke is dat het onderling verder gewoon goed gaat :?
pi_130667667
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Er staan sowieso weinig groenten op het menu. Ik denk dat ik het lef zou hebben om er een schaaltje groenten bij te bestellen. Laatst had ik een high wining en stond er enkel brood, frituur, vette worst en kaas op het menu. Ik heb toen eerst gevraagd of mijn schoonma het erg vond als ik om graanloos vroeg. En toen kreeg ik een heerlijke salade en aardbeien met hangop O+
Dat is wel jammer inderdaad.
Maar denk niet dat ik dat durf ;)
pi_130667676
Uur sporten (hoepelen en Jillian) zit er weer op *O*
Nu even uitpuffen en dan tutten :D
pi_130667967
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:06 schreef Sarabi het volgende:

Inderdaad de chorizo, brood + aioli (al zou ik daar zelf niet af kunnen blijven c_/ ), patatas bravas, die gebakken feta (lijkt me ook niet zo lekker), en ook het toetje overslaan. De rest lijkt me niet zo'n probleem: tortilla valt mee, champignons bevatten ook alleen maar de kcals waarin ze gebakken zijn...en weinig alcohol drinken!
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:07:57 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130667982
Eens even de laatste dagen door fatsecret gegooid en hoewel ik weinig koolhydraten eet kom ik steeds op 1800/1900 calorieën uit. Heb de laatste drie dagen ook ontzettende trek maar hou me wel netjes aan het dieet. Vorige keer zat ik op dagen van rond de 1000 calorieën en viel ik een stuk sneller af, nu trek ik dat echt niet meer. Maar goed, langzamer afvallen is wel beter dan door crashen natuurlijk :)
pi_130668020
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef Laureline het volgende:

[..]

Inderdaad de chorizo, brood + aioli (al zou ik daar zelf niet af kunnen blijven c_/ ), patatas bravas, die gebakken feta (lijkt me ook niet zo lekker), en ook het toetje overslaan. De rest lijkt me niet zo'n probleem: tortilla valt mee, champignons bevatten ook alleen maar de kcals waarin ze gebakken zijn...en weinig alcohol drinken!
Gebakken feta ga ik wel eentje van proberen omdat het dus echt niet lekker klinkt :D
Toetjes weet ik nog niet of ik die ga overslaan, ligt denk ik aan hoeveel ik van de rest eet.
pi_130668077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef MaJo het volgende:
Eens even de laatste dagen door fatsecret gegooid en hoewel ik weinig koolhydraten eet kom ik steeds op 1800/1900 calorieën uit. Heb de laatste drie dagen ook ontzettende trek maar hou me wel netjes aan het dieet. Vorige keer zat ik op dagen van rond de 1000 calorieën en viel ik een stuk sneller af, nu trek ik dat echt niet meer. Maar goed, langzamer afvallen is wel beter dan door crashen natuurlijk :)
Over het algemeen geldt: weinig koolhydraten = meer kcal. Kijk maar naar 48+ kaas. Zit vrijwel geen koolhydraten in, maar bevat wel meer kcal dan 20+ kaas, die weer meer koolhydraten bevat. Daarom kun je beter je concentreren op of koolhydraten óf kcal. Ik viel met koolhydraatarm ook veel sneller af, maar op je calorieën vind ik zelf beter.
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:16:37 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130668162
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef Bamba het volgende:

[..]

Over het algemeen geldt: weinig koolhydraten = meer kcal. Kijk maar naar 48+ kaas. Zit vrijwel geen koolhydraten in, maar bevat wel meer kcal dan 20+ kaas, die weer meer koolhydraten bevat. Daarom kun je beter je concentreren op of koolhydraten óf kcal. Ik viel met koolhydraatarm ook veel sneller af, maar op je calorieën vind ik zelf beter.
Het mooie bij mij is dat ik van nature niet snel aankom. Al deze kilo's komen door medicijnen en de kilo's die ik kwijt ben komen er ook niet meer makkelijk aan gelukkig. Ik zal daarom ook wel wat lager in calorieën moeten zitten denk ik om af te vallen maar als mijn lichaam aangeeft trek te hebben (en dan heb ik het niet over lekkere trek maar gewoon keiharde honger :')) dan moet je dat niet negeren lijkt me. Alleen gaat het nu wat langzamer dan de vorige keer maar dat zal ik maar moeten accepteren :)
pi_130668194
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Altijd eerst een proeftijd nemen. Nu is de kat ongelukkig ;(

Sarabi: is ook moeilijk. Ik was ook erg trots op mezelf, juist omdat ik het te vaak laat gaan. Gevolg: wc dagje :')
pi_130668241
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Altijd eerst een proeftijd nemen. Nu is de kat ongelukkig ;(

Sarabi: is ook moeilijk. Ik was ook erg trots op mezelf, juist omdat ik het te vaak laat gaan. Gevolg: wc dagje :')
Vind het ook echt stoer :Y dus je mag zeker trots zijn.

Ik trek trouwens mijn nieuwe TopVintagejurkje aan *O* en nu met 3 kilo minder ziet het er vast nog beter uit :D
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:22:15 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130668299
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Als je mijn antwoord hebt gelezen dan zie je dat de hondjes al vaker hier gelogeerd hebben en dat het toen altijd goed ging dus jullie baseren je op vooronderstellingen die niet kloppen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:22:43 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130668310
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef MaJo het volgende:
Ik zag van de week een keer een banaan langs komen in je menu en als je echt probeert te low carben is dat vlgs mij niet handig, daar zou ik dan honger van krijgen.

Toen ik low carbde (-20kg met het Heller Programme) was de richtlijn dat je niks moet eten dat meer dan 5gr carbs per 100gr bevat. Als je dat aanhoudt zit je eig altijd goed en heb je vrijwel geen last van een hongergevoel.
Een banaan zit daar bijvoorbeeld boven met 18,8 per 100gr. Aardbeien zijn 6,5 en een appel is 12.
pi_130668312
Dat tapasmenu ziet er wel erg lekker uit :9
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:25:09 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130668366
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zag van de week een keer een banaan langs komen in je menu en als je echt probeert te low carben is dat vlgs mij niet handig, daar zou ik dan honger van krijgen.

Toen ik low carbde (-20kg met het Heller Programme) was de richtlijn dat je niks moet eten dat meer dan 5gr carbs per 100gr bevat. Als je dat aanhoudt zit je eig altijd goed en heb je vrijwel geen last van een hongergevoel.
Een banaan zit daar bijvoorbeeld boven met 18,8 per 100gr.
Goeie tip, ik zal de bananen voorlopig even skippen :Y Heb altijd het gevoel dat je daar even van gevuld bent maar het klopt wel dat ik er juist trek door krijg.
pi_130668381
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als je mijn antwoord hebt gelezen dan zie je dat de hondjes al vaker hier gelogeerd hebben en dat het toen altijd goed ging dus jullie baseren je op vooronderstellingen die niet kloppen.
Misschien kan je proberen wat urine op te vangen en door de DA na te laten kijken... wellicht is het iets anders dan stress.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:27:38 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130668425
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:25 schreef roos85 het volgende:

[..]

Misschien kan je proberen wat urine op te vangen en door de DA na te laten kijken... wellicht is het iets anders dan stress.
Ik ga sowieso maandag een afspraak maken :Y Helaas zijn ze dit weekend dicht. Dat opvangen is wel een goeie inderdaad ^O^ Misschien kopieert ze mij gewoon, ik heb vaak blaasontstekingen :')
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:28:07 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130668437
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goeie tip, ik zal de bananen voorlopig even skippen :Y Heb altijd het gevoel dat je daar even van gevuld bent maar het klopt wel dat ik er juist trek door krijg.
Ja, het vult idd behoorlijk, maar hij zit van alle fruit hoog in de suikers.
Ik zocht nog even verder, aardbeien zijn bijv 6,5 en een appel 12.
Ik vond die vuistregel altijd wel een prettige, zo weet je ook bij sausjes en dingen wat wel en niet kan of ik zocht dan iig het spul met de laatste kh's op en keek dan idd niet meer naar kcals.
pi_130668439
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

:') nee, had ik nog niet gelezen....maar dat het niet klopt is te kort door de bocht. De kleinste dingen kunnen in de huis veranderd zijn ten opzichte van de vorige keren. Katten zijn gewoontedieren. Als structuur en organisatie anders wordt, raken ze van slag. Dus: wat is er in je huis anders dan de voorgaande keren: van meubels, tot op een andere tijd naar bed gaan tot jouw eigen mentale toestand.
pi_130668473
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ga sowieso maandag een afspraak maken :Y Helaas zijn ze dit weekend dicht. Dat opvangen is wel een goeie inderdaad ^O^ Misschien kopieert ze mij gewoon, ik heb vaak blaasontstekingen :')
Een afspraak maken om het te laten checken kan nooit kwaad ^O^
pi_130668488
Zo maar eens een eitje in de pan mikken denk ik. Honger :9

Planning:
O: 2 crackers pindakaas, rijstmelk
S: evy les 14
L: Denk dat ik eens wat met brood/ei/omelet/iets ga doen.
T: fruit.
D: quinoa met courgette, paprika, tuinbonen en grie (witte kaas gemaakt van geitenmelk, heb die met knoflook :9)
T: magere kwark met muesli.

En mn weegschaal begint raar te doen. Een 2 vervangen door een 1, dat soort gekke dingen :+ Maar echte update komt pas bij mn halverwege-meting van het trainen.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:31:53 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130668506
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, het vult idd behoorlijk, maar hij zit van alle fruit hoog in de suikers.
Ik zocht nog even verder, aardbeien zijn bijv 6,5 en een appel 12.
Ik vond die vuistregel altijd wel een prettige, zo weet je ook bij sausjes en dingen wat wel en niet kan of ik zocht dan iig het spul met de laatste kh's op en keek dan idd niet meer naar kcals.
Goeie richtlijn om aan te houden inderdaad! Maar dat betekent dat appels dan ook niet kan? Ik ga me er eens goed in verdiepen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:28 schreef An24 het volgende:

[..]

:') nee, had ik nog niet gelezen....maar dat het niet klopt is te kort door de bocht. De kleinste dingen kunnen in de huis veranderd zijn ten opzichte van de vorige keren. Katten zijn gewoontedieren. Als structuur en organisatie anders wordt, raken ze van slag. Dus: wat is er in je huis anders dan de voorgaande keren: van meubels, tot op een andere tijd naar bed gaan tot jouw eigen mentale toestand.
Wat niet klopt is dat jullie er vanuit gaan dat we zomaar die hondjes in huis nemen zonder het eerst uit te proberen ;) Noa is voor mij sowieso het belangrijkste dus als dat niet zou werken zou ik dat nooit doen. De eerste dagen ging het prima maar sinds gisteren is ze begonnen met plassen. Ze heeft wel vaker perioden waarin ze het doet, bijvoorbeeld toen er werkzaamheden in de straat waren. De laatste tijd ging het juist weer goed. Dus ik weet als geen ander hoeveel invloed dat kan hebben op een beestje :)
pi_130668570
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goeie richtlijn om aan te houden inderdaad! Maar dat betekent dat appels dan ook niet kan? Ik ga me er eens goed in verdiepen.

[..]

Wat niet klopt is dat jullie er vanuit gaan dat we zomaar die hondjes in huis nemen zonder het eerst uit te proberen ;) Noa is voor mij sowieso het belangrijkste dus als dat niet zou werken zou ik dat nooit doen. De eerste dagen ging het prima maar sinds gisteren is ze begonnen met plassen. Ze heeft wel vaker perioden waarin ze het doet, bijvoorbeeld toen er werkzaamheden in de straat waren. De laatste tijd ging het juist weer goed. Dus ik weet als geen ander hoeveel invloed dat kan hebben op een beestje :)
Duidelijk
pi_130668651
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:31 schreef douche-eendje het volgende:
Zo maar eens een eitje in de pan mikken denk ik. Honger :9

Planning:
O: 2 crackers pindakaas, rijstmelk
S: evy les 14
L: Denk dat ik eens wat met brood/ei/omelet/iets ga doen.
D: quinoa met courgette, paprika, tuinbonen en grie (witte kaas gemaakt van geitenmelk, heb die met knoflook :9)
T: magere kwark met muesli.

En mn weegschaal begint raar te doen. Een 2 vervangen door een 1, dat soort gekke dingen :+ Maar echte update komt pas bij mn halverwege-meting van het trainen.
Die grie klinkt goed, waar haal je dat?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:36:38 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130668656
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Niet kan is een groot woord, maar als je echt in de low carb status wil komen zonder hongergevoel is het echt het beste om zo min mogelijk carbs binnen te krijgen.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:41:00 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130668789
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet kan is een groot woord, maar als je echt in de low carb status wil komen zonder hongergevoel is het echt het beste om zo min mogelijk carbs binnen te krijgen.
Ik ga zo mijn 17 dagen dieet boek er eens bijpakken, daar staat ook precies welke groenten en fruit je tijdens de eerste cyclus mag eten, daar heb ik deze keer minder naar gekeken.
pi_130668990
Ik heb m'n keukenweegschaal binnen *O* Gisteren eigenlijk al, maar die deed het niet, dus die gaat weer terug. Nu een andere en die deed het gelukkig wel! Ik kom vandaag op iets minder dag 1300 kcal uit, kijken of ik dat red zonder honger en wat het doet voor m'n gewicht :)

Net een heerlijke kom eigengemaakte tomatensoep op :9
pi_130669069
Waarom zo weinig Bamba?
pi_130669144
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef Sarabi het volgende:
Waarom zo weinig Bamba?
Omdat ik van 1600 kcal niet afval blijkbaar ;( Maar als ik honger krijg pak ik meer hoor. Het is niet de bedoeling dat ik van de honger ga afvallen. Even een test gewoon :)
pi_130669175
1 dagje 1300-crashen 'doet' niets voor je gewicht hoor?
Ja doei.
pi_130669255
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
1 dagje 1300-crashen 'doet' niets voor je gewicht hoor?
Dat zeg ook niet ;) Ik ga kijken of ik geen honger krijg als ik minder pak. Toevallig heb ik vandaag weinig kcal omdat ik weinig vette dingen pak. 1400-1500 is mijn richtlijn.
pi_130669267
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef Bamba het volgende:

[..]

Omdat ik van 1600 kcal niet afval blijkbaar ;( Maar als ik honger krijg pak ik meer hoor. Het is niet de bedoeling dat ik van de honger ga afvallen. Even een test gewoon :)
1300kcal is wel erg weinig.
Hoe lang heb je die 1600kcal volgehouden?
Het is niet raar om eens een weekje of paar weken stil te staan.
pi_130669295
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:47 schreef Bamba het volgende:
Ik kom vandaag op iets minder dag 1300 kcal uit, kijken of ik dat red zonder honger en wat het doet voor m'n gewicht :)
Ja doei.
pi_130669313
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

1300kcal is wel erg weinig.
Hoe lang heb je die 1600kcal volgehouden?
Het is niet raar om eens een weekje of paar weken stil te staan.
3 weken. Ik snap idd ook wel dat je stil kan komen te staan, maar toch niet aan het begin meteen? Ik snap gewoon niet dat ik aankom terwijl ik minder pak dan voorheen. En 3 weken is dan best wel lang vind ik :@
pi_130669341
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sorry, ik heb het wat verkeerd opgeschreven. Ik bedoelde wat minder kcal dan eerder doet voor m'n gewicht. Ik ga niet opeens drastisch zakken, want een crash dieet wil ik absoluut niet.
pi_130669350
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die grie klinkt goed, waar haal je dat?
Ekoplaza :Y
pi_130669396
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:57 schreef Bamba het volgende:

[..]

3 weken. Ik snap idd ook wel dat je stil kan komen te staan, maar toch niet aan het begin meteen? Ik snap gewoon niet dat ik aankom terwijl ik minder pak dan voorheen. En 3 weken is dan best wel lang vind ik :@
Wat doe je qua beweging en sport?
En hoe vul je die 1600kcal? Dat is ook belangrijk.
pi_130669446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat doe je qua beweging en sport?
En hoe vul je die 1600kcal? Dat is ook belangrijk.
Ik wandel iedere dag sowieso een uur, 1 keer per week doe ik fitness. Verder heb ik een actieve baan.

Ik probeer op de vetten te letten en koolhydraten (ook voor m'n diabetes). Tussendoortjes zijn fruit meestal. Heel af en toe pak ik een speculaasje.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:02:16 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130669456
Mijn moeder komt het poezebeest zo halen want het is even niet te doen zo ;(
pi_130669471
Het is trouwens vies benauwd binnen ;( Ik ga zo lekker met de hond en kind naar het bos :)
pi_130669494
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik wandel iedere dag sowieso een uur, 1 keer per week doe ik fitness. Verder heb ik een actieve baan.

Ik probeer op de vetten te letten en koolhydraten (ook voor m'n diabetes). Tussendoortjes zijn fruit meestal. Heel af en toe pak ik een speculaasje.
Dan ben je wel actief, misschien eet je zelfs te weinig (ligt er aan wat je baan is)
Doe eens een paar lijstjes van de afgelopen weken.

@MaJo wordt je kat daar wel blij van om als het stress heeft ook nog te moeten verhuizen?
Ik zou de hondjes mooi ergens anders heen doen.
pi_130669515
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan ben je wel actief, misschien eet je zelfs te weinig (ligt er aan wat je baan is)

@MaJo wordt je kat daar wel blij van om als het stress heeft ook nog te moeten verhuizen?
Ik ga ze even opzoeken :)
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:04:45 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130669526
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was ook een optie geweest maar ik denk dat ze door de geur van die hondjes juist blijft plassen. Ze is heel vaak bij mijn ouders (ze is daar ook opgegroeid) dus het is een vertrouwde plek voor haar :)
pi_130669547
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Was ook een optie geweest maar ik denk dat ze door de geur van die hondjes juist blijft plassen. Ze is heel vaak bij mijn ouders (ze is daar ook opgegroeid) dus het is een vertrouwde plek voor haar :)
Oke hopelijk helpt het :)
Het is wel zielig
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:07:07 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130669577
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oke hopelijk helpt het :)
Het is wel zielig
Ik vind het ook zielig, wil haar ook helemaal niet kwijt ;( Maar dit is denk ik de beste oplossing. En het is maar voor 1,5 week gelukkig en ik ben morgen de hele dag bij mijn ouders :)
pi_130669691
Hopenlijk lukt het kopiëren vanuit excel :P

26-aug-13
Energie (kcal)

Ontbijt

3 eetlepel Havermout 57
60 Gram Halfvolle melk 28
60 Gram Griekse roomyoghurt 75
1 kleine Banaan 95
25 gram All Bran flakes 89
1 voor 1 snee Bebogeen 64
Subtotaal 408

Lunch

2 stuks Tarwebroodje, hard 278
2 voor 1 snee Filet américain 96
1 theelepel Zout met jodium 0
1 snufje Peper 0
1 stuks Appel (zonder schil) 70
Subtotaal 444

Avondeten

1 opscheplepel Aardappelen, gekookt met zout 58
4 opscheplepel Sperziebonen (blik/glas) 40
2 stuks Hamburger, bereid 269
1 sauslepel Jus gemiddeld vet met zout 85
1 eetlepel Boter 111
Subtotaal 563

Tussendoor

2000 Gram Water 0
3 glas Cola light 0
1 stuks Perzik 45
4 stuks Speculaasje 168
Subtotaal 213
"Totaal van de dag
" 1627

Ontbijt

2 van 1 ei Roerei zonder zout 202
1 theelepel Boter 37
3 plakje Bacon 27
1 5 stuks Cherrytomaatje, rauw 15
1 sneetje Bruinbrood 24
Subtotaal 305
Lunch

2 broodje Broodje, ciabatta 192
2 eetlepel Muesli met vruchten 72
1 voor 1 snee Bebogeen 64
1 kleine Banaan 95
2 voor 1 snee Alle soorten roomkaas 117
1 voor 1 snee Achterham 27
2 stuks Cherrytomaatje, rauw 6
Subtotaal 648
Avondeten

3 opscheplepel Aardappelen, gebakken met zout 180
2 eetlepel Fritessaus 25% olie 120
1 schaaltje Wortelen, rauw 23
2 portie Kipfilet 237
2 eetlepel Tzatsiki (cacik) zonder zout 10
Subtotaal 570
Tussendoor

1 portie Mueslireep 99
2000 Gram Water 0
Subtotaal 99
"Totaal van de dag
" 1622

Energie (kcal)

Ontbijt

0 kleine Banaan 48
2 eetlepel Havermout 38
2 voor 1 snee Bebogeen 96
0 voor 1 schaaltje Muesli met vruchten 81
60 Gram Halfvolle melk 28
Subtotaal 365
Lunch

1 snee Speltbrood 82
1 voor 1 snee Filet américain 48
2 van 1 ei Omelet 220
3 plakje Bacon 27
1 theelepel Boter 37
Subtotaal 414
Avondeten

1 bord Spaghetti Bolognese 484
2 eetlepel 48+ kaas, geraspt 74
60 Gram Stokbrood, wit 161
Subtotaal 719
Tussendoor

1 schaaltje Kersen 114
2000 Gram Water 0
2 stuks Cracottes volkoren (toast) 38
0 plak 48+ kaas 37
1 2 stuks Pruim 39
100 Gram Halfvolle yoghurt 51
1 stuks Perzik 45
15 Gram Blauwe bessen 10
2 stuks Aardbeien 12
1 stuks Vijgen, vers 42
Subtotaal 388
"Totaal van de dag
" 1886

Dit was maandag t/m woensdag :)
pi_130670267
Geen slechte lijstjes Bamba.
Soms wel redelijk zware lunches/avondeten.
En veel brood, misschien kan je proberen daar meer in te variëren (maar dat werkt ook voor iedereen anders).
pi_130670346
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:40 schreef Sarabi het volgende:
Geen slechte lijstjes Bamba.
Soms wel redelijk zware lunches/avondeten.
En veel brood, misschien kan je proberen daar meer in te variëren (maar dat werkt ook voor iedereen anders).
De zware lunches zijn vaak wel nodig als ik 's middags moet werken. Als ik minder/lichter eet heb ik kans op hypo's en dan ben ik verder van huis, haha.

Veel brood ja? Ik ben eigenlijk helemaal geen brood eter, haha. Vind het wel moeilijk om te variëren in m'n eten 's ochtends en 's middags. Dank je wel voor je feedback :)

Ik ben naar het bos :W
pi_130670455
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef Bamba het volgende:

[..]

De zware lunches zijn vaak wel nodig als ik 's middags moet werken. Als ik minder/lichter eet heb ik kans op hypo's en dan ben ik verder van huis, haha.

Veel brood ja? Ik ben eigenlijk helemaal geen brood eter, haha. Vind het wel moeilijk om te variëren in m'n eten 's ochtends en 's middags. Dank je wel voor je feedback :)

Ik ben naar het bos :W
Dan zou ik gewoon zo verder blijven gaan en nog een paar weken aan kijken.
Zeker niet naar 1300kcal gaan op werkdagen.
pi_130670835
Ik heb nav Kwee's enthousiasme ook een speltbroodje gekocht. Het is zo opvallend licht :o Kan me niet voorstellen dat dat gaat vullen.

We gaan het zien :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:08:32 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130670899
Omdat Noa het afgelopen uur 4x op de bak heeft gezeten zonder dat er echt iets uitkwam toch de dierenarts gebeld en we kunnen er zo terecht. Misschien is er toch iets anders aan de hand!
pi_130671037
Is het een poesje of een kater? Bij katers is blaasgruis altijd een risico en dat is geloof ik wel gevoelig voor stress.

Maar ook makkelijk te behandelen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_130671072
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef MaJo het volgende:
Omdat Noa het afgelopen uur 4x op de bak heeft gezeten zonder dat er echt iets uitkwam toch de dierenarts gebeld en we kunnen er zo terecht. Misschien is er toch iets anders aan de hand!
Goed dat je de dierenarts hebt gebeld.
pi_130671146
quote:
Aaah... sterkte zo bij de dierenarts!
pi_130671329
Tip tegen plassend poesje (die voor jezelf lekker kut is :p) zilverfolie op de plekken waar ze plast doen. Dat knispert en dan is het kut om erop te lopen. Heeft nu wrslk niet zo zin, maar als het zo'n gewoonte wordt om op de bank te plassen ipv de bak, dan is het prima!
pi_130672439
Mijn kat boeide dat geen flikker. Zelfs sateprikkers met zilverfolie eronder in de plantenbak boeide d'r niet.

Naja, ze trok de sateprikkers eruit en ging dan op het folie zeiken. ;(

Oh, ik heb een ontstoken oog, dat is ook kut.
pi_130672813
Ook bijzonder in een gesprek met Amerikaanse vriendinnen kwam afvallen ter sprake en zij hadden als advies voor mij dat ik permanent naar 1100-1200 calorieën moest in combinatie met 2 keer per dag intensief sporten. :P Met als kanttekeningen nog dat ik a. inderdaad ouder was dus moest accepteren dat 1600 calorieen echt te veel was, en b. naast het 2x per dag sporten moet ik ook dagelijks 2x gaan hardlopen, zwemmen of fietsen. Kortom, eigenlijk met ik een the Big Loser regime gaan volgen volgens hen. ;)
pi_130672909
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:26 schreef fluster het volgende:
Ook bijzonder in een gesprek met Amerikaanse vriendinnen kwam afvallen ter sprake en zij hadden als advies voor mij dat ik permanent naar 1100-1200 calorieën moest in combinatie met 2 keer per dag intensief sporten. :P Met als kanttekeningen nog dat ik a. inderdaad ouder was dus moest accepteren dat 1600 calorieen echt te veel was, en b. naast het 2x per dag sporten moet ik ook dagelijks 2x gaan hardlopen, zwemmen of fietsen. Kortom, eigenlijk met ik een the Big Loser regime gaan volgen volgens hen. ;)
Dat vonden we in Nederland zo'n 10 jaar geleden ook: rond de 1200 kcal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130672979
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat vonden we in Nederland zo'n 10 jaar geleden ook: rond de 1200 kcal.
Retrodieet! :D Op zich die 1200 kcal alleen al vind ik al een uitdaging maar me dan nog 3 slagen in de rondte sporten, dat lukt me helaas niet. :P Zelfs niet als Jillian zelf achter me zou staan. ;)
pi_130673032
Volgens mij is de 30 day shred van Jillian officieel ook met een 1200kcal dieet.
Beetje stom.
pi_130673040
Ik heb als tiener op 1000 kcal per dag gelijnd, dat was een dieet van de Slankklub (juiste spelling :') ) waar ik toen bij zat. Dat was héél erg oppassen met wat je eet en als ontbijt had ik dus maar een schaaltje magere yoghurt, dan had ik voor de rest van de dag wat meer kcal over -O- (toen was ik nog 67 kg :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130673070
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij is de 30 day shred van Jillian officieel ook met een 1200kcal dieet.
Beetje stom.
Klopt, Jillian kan wat dat betreft lekker de boom in.
pi_130673088
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:37 schreef roos85 het volgende:

[..]

Klopt, Jillian kan wat dat betreft lekker de boom in.
Maar verder is ze wel lief O+
pi_130673114
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar verder is ze wel lief O+
pi_130673122
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130673250
quote:
Ah, kijk, dan wordt het een heel ander verhaal. Sterkte met de poes ;(
pi_130673259
Nou dan ga je wel rennen :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:49:30 #84
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130673368
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sexy :9
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:49:56 #85
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130673381
Maar Jillian mag dat zeggen want zij was ook een dikkerdje :Y
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:29:53 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130674275
Update: Noa heeft inderdaad een blaasontsteking. We gaan nu zorgen dat de hondjes naar mijn ouders gaan zodat Noa rustig kan herstellen :)
pi_130675474
Beterschap voor de kat!

We hebben ruim anderhalf uur in het bos gelopen, was lekker O+ Nu staat de zalm in de oven voor zometeen :9~
pi_130675621
Ik heb voor foto's gemaakt voor Jillian. Nou, kom maar op met die spectaculaire resultaten :+
pi_130675748
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor foto's gemaakt voor Jillian. Nou, kom maar op met die spectaculaire resultaten :+
Ik ging half dood toen ik een keer Jillian deed :@ Dat was echt nog een brug te ver, ik hou het maar even bij wandelen :')
pi_130675782
Ik wandel ook hoor :Y Nu dus ook Jillian en als ik dood ga dan meld ik het wel _O- Ik heb het eerste filmpje 1x gezien en ik moet zeggen dat ik al moe werd van het kijken er naar :')
pi_130675949
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:29 schreef MaJo het volgende:
Update: Noa heeft inderdaad een blaasontsteking. We gaan nu zorgen dat de hondjes naar mijn ouders gaan zodat Noa rustig kan herstellen :)
Beterschap voor Noa! :* Goed dat je het toch even hebt laten checken ^O^
pi_130676015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik wandel ook hoor :Y Nu dus ook Jillian en als ik dood ga dan meld ik het wel _O- Ik heb het eerste filmpje 1x gezien en ik moet zeggen dat ik al moe werd van het kijken er naar :')
Ik vond het echt heftig :Y Ik heb 3 dagen spierpijn gehad :')
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:39:04 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130676216
Bedankt voor de beterschaps! Ze heeft een pijnstiller/ontstekingsremmer gekregen en ze zat net alweer druk te spelen met haar muis O+
pi_130676273
Op zich wel prettig dat er een oorzaak is, MaJo en dat het niet door de logés komt.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:10:33 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130677101
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Op zich wel prettig dat er een oorzaak is, MaJo en dat het niet door de logés komt.
Daar ben ik ook heel blij mee :Y
pi_130677182
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe erg moet het voor mij dan wel niet zijn nu? 8 weken lang 2x in de week een uur bootcamp. Daarnaast nog een les evy... en wat oefeningen :+ De eerste resultaten zijn al merkbaar. gewicht daalt en meer honger.
pi_130677267
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:13 schreef douche-eendje het volgende:

Hoe erg moet het voor mij dan wel niet zijn nu? 8 weken lang 2x in de week een uur bootcamp. Daarnaast nog een les evy... en wat oefeningen :+ De eerste resultaten zijn al merkbaar. gewicht daalt en meer honger.
Meer honger lijkt me erg onwelkom :+ De rest is super natuurlijk *O*
Aan Evy begin ik pas bij een gezond BMI, te vaak geblesseerd geraakt.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:17:25 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130677287
Zo naar het trouwfeest en ik voel me hooooot! :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130677317
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meer honger lijkt me erg onwelkom :+ De rest is super natuurlijk *O*
Aan Evy begin ik pas bij een gezond BMI, te vaak geblesseerd geraakt.
Meer "productieve"honger. Als in, zin in een goed voedzaam avondmaal of een bak kwark, een reep chocola hoeft niet meer zo erg :P Ik heb vandaag les 14 gelopen en het ging echt zo fijn O+
pi_130677989
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:39 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de beterschaps! Ze heeft een pijnstiller/ontstekingsremmer gekregen en ze zat net alweer druk te spelen met haar muis O+
Fijn O+
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:54:02 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130678305
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn O+
zeker! Fijn dat het zo snel werkt. Had bijna een vriendin afgezegd waarmee ik vanavond had afgesproken omdat ik het zielig vind om haar achter te laten :@ maar het gaat heel goed en ze heeft netjes op de bak geplast en niet op andere gekke plekken.

Ik ga zo dus naar die vriendin, ze gaat sushi maken O+ daarna gaan we naar de vj op de dom, ben benieuwd!
pi_130678328
Wat 'fijn' dat het blaasontsteking was voor Noa, dat is goed op te lossen! Gaat vast snel beter! En Lonaa, jouw mormel is een beetje een aso dan ;)!
pi_130684923
Toch kan het gewoon, dat je lichaam een paar weken gewoon niet afvalt, op precies hetzelfde regime waarmee je voorheen soepeltjes kilo's verloor. En dan gaat het ineens weer prima. Af en toe moet het zich even stabiliseren, denk ik. Het zou jammer zijn als je daardoor ineens in paniekmodus naar een te beperkt dieet grijpt: vaak zie je achteraf dat dat de momenten zijn waarna alles misging en je van lieverlee juist weer ging aankomen!

Ik stoor me daar ook erg aan bij dat programma van The Biggest Loser (heerlijk kijkvoer voor op de crosstrainer, dat wel): dat die kandidaten straks zo worden afgerekend op eens een weekje géén gewichtsverlies. Je "ligt er gelijk uit!!", want je hebt dan blijkbaar je best niet gedaan, iets anders is blijkbaar niet mogelijk. Terwijl het er gewoon bijhoort. Ja, dan geeft iedereen er snel de brui aan.
pi_130685394
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef Laureline het volgende:
Toch kan het gewoon, dat je lichaam een paar weken gewoon niet afvalt, op precies hetzelfde regime waarmee je voorheen soepeltjes kilo's verloor. En dan gaat het ineens weer prima. Af en toe moet het zich even stabiliseren, denk ik. Het zou jammer zijn als je daardoor ineens in paniekmodus naar een te beperkt dieet grijpt: vaak zie je achteraf dat dat de momenten zijn waarna alles misging en je van lieverlee juist weer ging aankomen!

Ik stoor me daar ook erg aan bij dat programma van The Biggest Loser (heerlijk kijkvoer voor op de crosstrainer, dat wel): dat die kandidaten straks zo worden afgerekend op eens een weekje géén gewichtsverlies. Je "ligt er gelijk uit!!", want je hebt dan blijkbaar je best niet gedaan, iets anders is blijkbaar niet mogelijk. Terwijl het er gewoon bijhoort. Ja, dan geeft iedereen er snel de brui aan.
Ik sluit me hier helemaal bij aan! (Incl. de mening over het programma)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130685916
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef Laureline het volgende:

Helemaal mee eens. :Y Het is ook absoluut niet iets dat ik ooit zou overwegen. En als je dat wel doet denk ik dat voormalige kandidaten opzoeken genoeg bewijs oplevert dat 't op de lange termijn niet echt realistisch is. Never mind alle verhalen over wat men voor het weegmoment voor capriolen uithaalt om maar zoveel mogelijk kilo's kwijt te zijn. :N
pi_130686325
Sowieso vind ik het een erg hysterisch programma, met een vervelend beeld van hoe het 'hoort', afvallen: er een dagtaak van maken, enorm afzien en tot kotsens toe over je grens gaan bij het sporten (4x per dag vanaf half 7!), de hele dag honger lijden, iedere week kilo's verliezen, anders doe je het blijkbaar fout (terwijl in theorie, als je zou gaan krachttrainen, je slanker maar wel zwaarder zou worden!)...ik heb pas 2 afleveringen gezien hoor, maar het is eerder ergertelevisie dan iets waar ik nog wat van opsteek.

Terwijl, als je naar bijvoorbeeld succesverhalen kijkt hier in de topics (uniekhoorn, qwea bijvoorbeeld) kan het zo relaxed gebeuren: wat sporten, nooit honger lijden, alles gewoon in je dagelijkse leven inpassen...dàn werkt het pas, en is het prima vol te houden.
Dat 'strafkampgevoel' in het programma bevalt me niet (en dan ook alle begeleiders zo dramatisch de hele tijd:"Dit is je LAATSTE KANS!", alsof ze anders direct worden afgevoerd naar het abbatoir _O- ).
pi_130688900
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:23 schreef Laureline het volgende:
Sowieso vind ik het een erg hysterisch programma, met een vervelend beeld van hoe het 'hoort', afvallen: er een dagtaak van maken, enorm afzien en tot kotsens toe over je grens gaan bij het sporten (4x per dag vanaf half 7!), de hele dag honger lijden, iedere week kilo's verliezen, anders doe je het blijkbaar fout (terwijl in theorie, als je zou gaan krachttrainen, je slanker maar wel zwaarder zou worden!)...ik heb pas 2 afleveringen gezien hoor, maar het is eerder ergertelevisie dan iets waar ik nog wat van opsteek.

Terwijl, als je naar bijvoorbeeld succesverhalen kijkt hier in de topics (uniekhoorn, qwea bijvoorbeeld) kan het zo relaxed gebeuren: wat sporten, nooit honger lijden, alles gewoon in je dagelijkse leven inpassen...dàn werkt het pas, en is het prima vol te houden.
Dat 'strafkampgevoel' in het programma bevalt me niet (en dan ook alle begeleiders zo dramatisch de hele tijd:"Dit is je LAATSTE KANS!", alsof ze anders direct worden afgevoerd naar het abbatoir _O- ).
Wat een drama queens inderdaad. Geweldig. :D

Heb toen ik ooit langdurig ziek was een heel seizoen in korte tijd gekeken en was helemaal murw aan het eind van de rit en ik lag gewoon in bed te kijken. :P En eens - kan me niet voorstellen dat in real life iemand de tijd heeft om de hele tijd ermee bezig te zijn. Los van het feit of je dat überhaupt moet willen.

Het is inderdaad redelijk vermakelijke erger-tv ondanks de al te dramatische verhalen en belachelijke hoeveelheid reclame voor zogenaamd goede lean meals etc. maar verder toch vooral een goed voorbeeld van hoe het niet moet wat mij betreft. :)
pi_130695251
+2 omdat 2 dagen een beetje veel gegeten. ;( Ik hou met maar op vocht en ognesteld moeten worden.
pi_130695265
:W

O: overnight oats. En een anthistaminepil want allergische reactie :r
S: bootcamp
L: brood met beleg. Brood. Zelfgebakken brood :9
D: moet ik nog verzinnen
T: kwark met muesli.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 september 2013 @ 09:05:54 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130695275
:o Lekker!
Even rekenen of ik tijd heb voor eentje! :9~

En verder: verjaardag :')
Ik gok veel vocht van zout van vnml olijven, maar toch....
pi_130695302
De :9
pi_130695356
JA het moet nu afkoelen. Ik ga sporten :7
  zondag 1 september 2013 @ 09:31:13 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130695551
Waar is SQ trouwens? Vakantie?
  Licht Ontvlambaar zondag 1 september 2013 @ 09:33:39 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130695581
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Waar is SQ trouwens? Vakantie?
ik was haar ook al kwijt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130695633
Yay zo eerste hockeywedstrijd van het seizoen. Is nog een oefenwedstrijd maar toch lekker en eerste met mn nieuwe team :)
My salvation lies in your love..
pi_130696644
Ik weet niet waar SQ is. Een dag of wat geleden kreeg ik nog een DM om een relletje in het Stoppen met rokers topic...
pi_130697584
Vriendlief is zeevissen, vanavond verse vis eten! Hij heeft makreel en kibbeling.
pi_130697642
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriendlief is zeevissen, vanavond verse vis eten! Hij heeft makreel en kibbeling.
Zwemt er gewoon kibbeling in de zee. Boh, ik ga ook vissen. :9
pi_130697670
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zwemt er gewoon kibbeling in de zee. Boh, ik ga ook vissen. :9
Dat is wat hij zei aan de telefoon.. Maar ik dacht dat kibbeling altijd gewoon kabeljauw was!
pi_130697869
pi_130698051
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat is wat hij zei aan de telefoon.. Maar ik dacht dat kibbeling altijd gewoon kabeljauw was!
meestal is t alaska pollack of heek (lekker) of soms zelfs tilapia :r
kabeljauw is veeeeel te duur voor kibbeling. bij onze visboer kan je kiezen, dure met kabeljauw of ook dure maar minder duur met pollack.
Kwak
pi_130698145
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

meestal is t alaska pollack of heek (lekker) of soms zelfs tilapia :r
kabeljauw is veeeeel te duur voor kibbeling. bij onze visboer kan je kiezen, dure met kabeljauw of ook dure maar minder duur met pollack.
Lief stuurde net een foto van de visjes.. En hij noemt de vis dus kibbeling. Je schijnt zo de kop eraf te kunnen trekken en hem dan te bakken. Wat met de kop trek je er alles mee uit.

Ik heb echt zo iets van het zal wel haha!

Hebben jullie nog ideeen wat je met verse makreel kunt doen?
pi_130698346
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Lief stuurde net een foto van de visjes.. En hij noemt de vis dus kibbeling. Je schijnt zo de kop eraf te kunnen trekken en hem dan te bakken. Wat met de kop trek je er alles mee uit.

Ik heb echt zo iets van het zal wel haha!

Hebben jullie nog ideeen wat je met verse makreel kunt doen?
grillen, je kunt t volgens mij behandelen als tonijn!

ah, die kleine visjes, in t engels heet t whitebait, in t frans jolles... geen idee wat t in t nederlands is. zijn van die kattenvisjes toch?
Kwak
pi_130698413
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

grillen, je kunt t volgens mij behandelen als tonijn!

ah, die kleine visjes, in t engels heet t whitebait, in t frans jolles... geen idee wat t in t nederlands is. zijn van die kattenvisjes toch?
Ik heb geen idee.. Ze zijn vrij klein inderdaad. Maar je schijnt het te kunnen eten.

Denk dat ik voor de zekerheid toch maar vast de spaghettisaus maak ;)

En de makreel, ik hoop stiekem dat ie op de boot al wordt schoongemaakt......
pi_130698516
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.. Ze zijn vrij klein inderdaad. Maar je schijnt het te kunnen eten.

:Y kun je ook eten, maar in NL eten mensen niet zo graag dat soort visjes... dus geven we ze gedroogd aan de kat :P

oh in t frans is t joels, niet jolles... sorry. mn vader vind t terg lekker :r
Kwak
pi_130698547
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als het goed is wel. Kan voor makreel namelijk veel uitmaken of het een uurtje langer 'vies met ingewanden' dood ligt. Dan kan het gelijk niet meer lekker zijn.

Mijn vriend wou 2 weken geleden ook vissen op makreel, maar toen ging het niet door. Vandaar dat ik het weet. :P
pi_130698573
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:Y kun je ook eten, maar in NL eten mensen niet zo graag dat soort visjes... dus geven we ze gedroogd aan de kat :P

Ik ga maar spaghettisaus maken ;)
pi_130698715
Neejoh, gewoon wat bijgerechten maken voor bij wat vis, lekker meedoen in het enthousiasme van je vriend.
pi_130698781
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Myraela het volgende:
Neejoh, gewoon wat bijgerechten maken voor bij wat vis, lekker meedoen in het enthousiasme van je vriend.
Dan moet ik wel wat in huis hebben om er bij te maken ;)

En dat heb ik niet. Krijg zo een vriendin op visite. Dus naar de winkel lukt ook niet.

(Was niet helemaal serieus bedoeld hoor, moet de saus sowieso maken. Kan het de vriezer in :) )
pi_130698798
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Als het goed is wel. Kan voor makreel namelijk veel uitmaken of het een uurtje langer 'vies met ingewanden' dood ligt. Dan kan het gelijk niet meer lekker zijn.

Mijn vriend wou 2 weken geleden ook vissen op makreel, maar toen ging het niet door. Vandaar dat ik het weet. :P
Ok! Dat zou mooi zijn!! Schijnt nu echt de tijd te zijn om op makreel te vissen!
pi_130703904
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wijting, toch?
Bij ons in de stad zit een heel leuk visrestaurant (meer een betegelde viswinkel waar je achterin ook kan lunchen/eten), daar maken ze heerlijke kibbeling van zeewolf :9 . Wel duur, want vrij chique. Maar lekker!
pi_130703967
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:40 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wijting, toch?
Bij ons in de stad zit een heel leuk visrestaurant (meer een betegelde viswinkel waar je achterin ook kan lunchen/eten), daar maken ze heerlijke kibbeling van zeewolf :9 . Wel duur, want vrij chique. Maar lekker!
Nom!

en wijting, natuurlijk!
Kwak
pi_130704966
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
:D! :D!

* motorbloempje heeft mental image van rondzwemmende gefrituurde visstukjes.
Ja doei.
pi_130705071
Heeft hier iemand wel eens een dieet gedaan dat 3 dagen duurde: hartstichting of ziekenhuis dieet heet het volgens een vriendinnetje.

Ik moet in een paar dagen iets minder opgeblazen worden.. Dus het proberen waard.
Worry is a misuse of imagination
pi_130705165
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef Probability het volgende:
Heeft hier iemand wel eens een dieet gedaan dat 3 dagen duurde: hartstichting of ziekenhuis dieet heet het volgens een vriendinnetje.

Ik moet in een paar dagen iets minder opgeblazen worden.. Dus het proberen waard.
Ja, gewoon 3 dagen 4 liter water, een sinaasappel en een laxeerpil per dag. Werkt als een malle :Y

*O*
pi_130705172
Goed plan :')

Maandag
O. 1 sinaasappel of grapefruit en 1 beschuit of geroosterde boterham.
L. 1 sinaasappel of grapefruit , 1 ei, 2 bekers yoghurt , 2 beschuit of geroosterd brood.
A. 2 tomaten, 2 eieren, 1/2 krop sla, 1 beker yoghurt , 2 beschuit of geroosterd brood.

Dinsdag
L. 1 sinaasappel of grapefruit , 1 ei, 2 bekers yoghurt , 2 beschuit of geroosterd brood.
A.1 biefstuk tartaar, 1 tomaat, 1 sinaasappel of grapefruit, 1 geroosterd brood of beschuit en 1 yoghurt.

Woensdag
A. 125 gram biefstuk of rosbief , 1 sinaasappel, 1 geroosterd broodof beschuit , 1 beker yoghurt.

Donderdag
L. 125 gram kwark , 1 tomaat, 1 zure augurk, 1 beschuit of geroosterd brood.
A. 1 biefstuk tartaar, 2 tomaat, 1 appel, 1 beschuit of geroosterd brood.

Vrijdag
L. 200 gram vis naar keuze, 1 tomaat, 1 beschuit of geroosterd brood.
A. 1/2 krop sla, 1 ei, 1 tomaat.
Ja doei.
pi_130705227
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
pi_130705392
Quack.
Ja doei.
pi_130705506
quote:

Maandag
A. 2 tomaten, 2 eieren, 1/2 krop sla, 1 beker yoghurt , 2 beschuit of geroosterd brood.

Dinsdag
A.1 biefstuk tartaar, 1 tomaat, 1 sinaasappel of grapefruit, 1 geroosterd brood of beschuit en 1 yoghurt.

Woensdag
A. 125 gram biefstuk of rosbief , 1 sinaasappel, 1 geroosterd broodof beschuit , 1 beker yoghurt.

Donderdag

Vrijdag
Ik snap op zich wel dat je hier mee afvalt :')

Vriendinnetje die arts is zei (als vriendin) dat het werkte..
  Licht Ontvlambaar zondag 1 september 2013 @ 15:26:44 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130705613
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 15:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik snap op zich wel dat je hier mee afvalt :')

Vriendinnetje die arts is zei (als vriendin) dat het werkte..
Ja, ik denk dat ik aan het eind van die week geen citrusfruit en geroosterd brood meer zou kunnen zien... Dus het werkt wel ergens voor.
pi_130705953
Ik ga gewoon een week lang niet eten. Dat komt vast ook m'n 10K wedstrijd van zondag ten goede. Hoef immers minder gewicht mee te zeulen.
Ja doei.
pi_130706430
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef Probability het volgende:

Proberen waard als het je leuk lijkt, maar de hartstichting of het ziekenhuis heeft er in ieder geval niet mee te maken. Mij lijkt het niet zo prettig.
pi_130707096
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Proberen waard als het je leuk lijkt, maar de hartstichting of het ziekenhuis heeft er in ieder geval niet mee te maken. Mij lijkt het niet zo prettig.
Ik denk dat ik veel water ga drinken en verder niet te gek doe..
pi_130707120

Tapasboot was leuk gisteren. Het eten ging wel. Heb me makkelijk kunnen inhouden in ieder geval.
Alleen jammer dat er tijd een fles wijn doorheen ging :D

Straks dag 6 van Jillian *O*
pi_130708517
quote:

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag
Goed voorbeeld van het type diëten dat je uiteindelijk dik maakt :7 (geen wetenschappelijke onderbouwing, puur hoe ik er over denk)

Zo, eindelijk maar eens uit bed gekomen en nog steeds heel moe.
pi_130708821
Wat een belachelijk dieet inderdaad.

Ik heb wel weer genoeg gesport voor vandaag.
Straks pizza's maken :9
  zondag 1 september 2013 @ 16:57:10 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130709108
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, gewoon 3 dagen 4 liter water, een sinaasappel en een laxeerpil per dag. Werkt als een malle :Y

*O*
  zondag 1 september 2013 @ 17:01:19 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130709286
Ik heb echt een idiote dag vandaag, nergens zin in en toch de hele dag eten. -O-
Het enige lekkere was de drie geroosterde boterhammen met paling tussen de middag. :9 :o
Ik was vergeten die gisteren op tafel te zetten voor de verjaardagsvisite. ;)

Ik had voor vanavond vegetarische enchilada's op het menu staan. Die zijn echt superlekker, maar ik heb geen zin om te koken. -O-
Zit nu nog in een ballenbakparadijs, dus ik ga straks maar eens kijken of F. zin heeft om te koken. Ik gok van niet, die heeft vandaag 6,5 uur doodziek op het de van een boot gelegen om te gaan duiken. Wat hij uiteindelijk wegens 'te zeeziek' niet gedaan heeft. :')

/dagboek
pi_130709672
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Tegenwoordig vaak heek.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_130709708
Vervelend BE.
Hebben jullie niet toevallig iets makkelijks in de vriezer liggen om te eten?
pi_130709795
Net naar de dokter geweest voor een kattenbeet, zit echt zo te twijfelen over de antibioticakuur. Ik ben er altijd echt heel heel heel ziek van en heb er al eens een moeten afbreken. De huisartsenpostdokter gaf het als 'dringend advies', maar ik vraag me af of het niet gewoon een beetje standaard is en of ie niet gewoon dacht dat ik overdreef toen ik zei dat ik liever hoge koorts heb dan antibiotica... Vraag me af of het kwaad kan om af te wachten en pas te beginnen met de kuur als het begint te ontsteken..

Anders word ik wel lekker dun in een week tijd, want veel meer dan stoned rondhangen naast de wc-pot doe ik dan niet echt... :'(
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  zondag 1 september 2013 @ 17:27:58 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130710236
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Vervelend BE.
Hebben jullie niet toevallig iets makkelijks in de vriezer liggen om te eten?
:Y Pizza! :9
Maar ook voor een weeshuis pastasaus, dat zou ook nog een optie zijn.

Oh, en ik ben jaloers op je Jillian, ik kan er even de moed niet voor opbrengen terwijl het nu juist de beste tijd is. Ik start de 24e met een mindfulness training waarvoor ik elke dag 1 uur oefeningen moet doen en dan zit Jillian er sws niet echt in.
Mss dat ik me er vanavond toe kan zetten, compenseert de dag mss een beetje.

Oeh! Ik heb ook alles in huis voor mijn favo salade met roquefort en walnoten! Mss ga ik daar wel voor! En dan nog een geroosterde boterham m paling, want die moet toch ook op. :9
Alleen nog iets voor de kinderen verzinnen. Maar dat lukt wel. :Y
pi_130710415
Ik heb het op dit moment ook makkelijk he.
Ik werk maar zo'n 8 uur per week en verder doe ik alleen het huishouden en 3 avonden sporten.

Plus dat ik weer een reden heb om zo strak mogelijk te willen zijn.
15 & 29 september buikdansoptredens en eind oktober buikdansfotoshoot.
pi_130710477
LadyOracle, ga voor de antibiotica. Kattenbeten zijn héél erg vilein omdat het een puncturewound prikverwonding is waarbij de bacteriën uit de kattenbek tot onderin de wond komen en daarna worden ingesloten waardoor ze geweldig kunnen vermenigvuldigen. Je krijgt niet per sé een infectie, maar ik zou het risico niet nemen. Er is geen enkel type antibiotica waar je niet beroerd en ziek van wordt? Er zijn nogal veel verschillende soorten antibiotica namelijk.

Jillian gedaan :o Eerste keer en het viel me echt reuze mee, dit is prima te doen (of ik had al een goede conditie). Nog 29 dagen voor de na-foto's :7
pi_130710537
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Isabeau het volgende:

Jillian gedaan :o Eerste keer en het viel me echt reuze mee, dit is prima te doen (of ik had al een goede conditie). Nog 29 dagen voor de na-foto's :7
Jij bent ook al een tijd goed aan het sporten, dus je zal ook echt wel een goede conditie hebben.
Vond je het leuk om te doen?
pi_130710680
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:36 schreef Sarabi het volgende:

Jij bent ook al een tijd goed aan het sporten, dus je zal ook echt wel een goede conditie hebben.
Vond je het leuk om te doen?
:Y klopt hoor! Als ik dit had gedaan voor ik in de sportschool was begonnen dan denk ik dat het veel moeizamer was geweest. Nu was het gewoon lekker en ik vind het best leuk om te doen *O* Volgende keer gebruik ik voor bepaalde oefeningen wel mijn 2 kilo dumbbells, want de kilo dumbbels vond ik iets te licht (voor de chestflyes bijv).
  zondag 1 september 2013 @ 17:42:12 #157
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130710721
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef LadyOracle het volgende:
Net naar de dokter geweest voor een kattenbeet, zit echt zo te twijfelen over de antibioticakuur. Ik ben er altijd echt heel heel heel ziek van en heb er al eens een moeten afbreken. De huisartsenpostdokter gaf het als 'dringend advies', maar ik vraag me af of het niet gewoon een beetje standaard is en of ie niet gewoon dacht dat ik overdreef toen ik zei dat ik liever hoge koorts heb dan antibiotica... Vraag me af of het kwaad kan om af te wachten en pas te beginnen met de kuur als het begint te ontsteken..

Anders word ik wel lekker dun in een week tijd, want veel meer dan stoned rondhangen naast de wc-pot doe ik dan niet echt... :'(
Ik zou het wel doen! Word je ook ziek van amoxicilline/clavulaanzuur? Volgens mij geven ze dat standaard in zo'n geval. En dat wordt meestal goed verdragen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 1 september 2013 @ 17:42:20 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130710730
Dat deed ik idd ook heel snel al ja. Ik had op het laatst drie verschillende klaar liggen. :D
pi_130710776
Bij die chestflyes zou ik dat eigenlijk ook moeten doen, maar ik ben te lui :D
Verder heb ik echt weinig kracht in mijn armen -O-
pi_130710809
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Isabeau het volgende:
LadyOracle, ga voor de antibiotica. Kattenbeten zijn héél erg vilein omdat het een puncturewound prikverwonding is waarbij de bacteriën uit de kattenbek tot onderin de wond komen en daarna worden ingesloten waardoor ze geweldig kunnen vermenigvuldigen. Je krijgt niet per sé een infectie, maar ik zou het risico niet nemen. Er is geen enkel type antibiotica waar je niet beroerd en ziek van wordt? Er zijn nogal veel verschillende soorten antibiotica namelijk.

Ik weet niet of ik ze allemaaaaaal al heb getest natuurlijk, maar het is me nog nooit gebeurd dat ik me er beter door voelde in ieder geval. Broxil heb ik afgemaakt ooit, maar daar zaten mensen voor m'n gezicht langs te wapperen om te kijken of ik er nog wel was, leek echt wel een zombie. En daarvoor heb ik er dus een afgebroken omdat ik me er zo beroerd van voelde - beroerder dan ik was, toen ik zo ziek was dat iemand me letterlijk uit de auto naar de huisarts moest dragen omdat ik niet kon lopen van de koorts. Dus fijne ervaringen heb ik er niet echt mee... En als kind tegen de bronchitis vanalles gehad, daar was ik ook eeuwig ziek van. Maar dat was meer dan antibiotica en vaak veel tegelijk en hoge doses, dus dat kan ik moeilijk vergelijken, weet ik rationeel wel, maar toch.

En ik weet de theorie erachter maar denk dan, de kans - las ik ergens - op een ontsteking is 25 tot 50 procent. En dit is echt goed leeggebloed en uitgespoeld en de wond is nog steeds open (heel de tijd in de week). Dus de kans dat je niks krijgt is veel groter dan lijkt me. En als je dan wat krijgt, kun je dan niet gewoon alsnog beginnen? Ik zie er echt zooooo tegenop, ik kan wel janken. -O- Moet superveel regelen deze week en dat gaat niet lukken als ik me voel zoals bij de laatste kuren... -O-

Maar goed, het moet maar dan. In ieder geval heb jij langer over je antwoord nagedacht dan de huisartsenpostmeneer die me in 30 seconden weer buiten had staan. Dat wekt ook niet echt vertrouwen. Zeker niet als ie zegt dat je maar Yakult moet nemen tegen de bijwerkingen. :?
  zondag 1 september 2013 @ 17:47:39 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130710900
Ik snap dan alleen niet goed waarom je uberhaupt langs een (weekend) arts gaat als je eigenlijk toch al van te voren besluit geen AB te slikken...

:o En dan ook nog zo denigrerend doen. :? Echt waarom ga je dan? Wie weet is dat Yakult-verhaal wel een hele goeie tip!

:@ Sorry. Da's mijn stokpaardje, wel naar een arts rennen, maar vervolgens niet het antwoord willen horen. Blijf dan thuis, scheelt weer tijd en kosten.
pi_130710992
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap dan alleen niet goed waarom je uberhaupt langs een (weekend) arts gaat als je eigenlijk toch al van te voren besluit geen AB te slikken...
Nou ja, ik ging er vanuit dat ze zo'n wond ook gewoon schoon kunnen maken, maar blijkbaar kunnen ze je alleen pillen geven waarmee je hele lichaam aangetast wordt. Ik vind dat nogal met een kanon op een mug schieten, maar blijkbaar is dat normaal. Overigens had ik ze gebeld om te vragen of het nodig was daar mee langs te komen of dat ik ook gewoon morgen naar mijn huisarts kon.

Dat met de Yakult is nog iets uitgebreider. Hij zei, tegen diarree kun je Yakult gebruiken. Dat vond ik al raar, want volgens mij is Yakult helemaal niet bewezen effectief en moesten ze zelfs de claim van de verpakking halen een tijdje terug, maar goed. Hoe dan ook is het zuivel en ik ben lactose-intolerant, waarop de man zegt "oh maar er zit volgens mij geen koemelkeiwit in". Dat zit er ten eerste wel in, ten tweede vond ik het gek dat hij het verschil tussen lactose-intolerantie en koemelkeiwitallergie niet weet. Dus ik vond het gewoon nogal een rare man eigenlijk.

[ Bericht 23% gewijzigd door LadyOracle op 01-09-2013 17:58:09 ]
pi_130711305
Mijn lijstje van vandaag:

O: 1 speltbth met filet, 1 lijnzaadcracker met philadelphia light. 100 gr kwark met all bran flakes
B: Uur gaan lopen in het bos
T: 3 kleine speculaasjes
L: Eigengemaakte tomatensoep. 3 stukjes stokbrood met 1 gehaktbal. Op zondag eten we tussen de middag altijd bij m'n oma soep O+
T: Nakd reep
D: Ik had nog zelfgemaakte chili con carne in de diepvries. Als toetje een bakje witte druiven.

Ik merk dat ik al wen aan de kleinere porties. Waar ik eerder makkelijk 2 borden chili met stokbrood kon eten, heb ik nu genoeg aan 1 bord zonder stokbrood :D
  Licht Ontvlambaar zondag 1 september 2013 @ 18:06:34 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130711545
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Brighteyes het volgende:

:o En dan ook nog zo denigrerend doen. :? Echt waarom ga je dan? Wie weet is dat Yakult-verhaal wel een hele goeie tip!

:@ Sorry. Da's mijn stokpaardje, wel naar een arts rennen, maar vervolgens niet het antwoord willen horen. Blijf dan thuis, scheelt weer tijd en kosten.
dat Yakult verhaal is een hele goede tip, de enige manier waarop ik een kuur enigszins fatsoenlijk doorkom...

We hebben de Wii weer aan de praat, dat balanceboard is toch wel heel leuk :D
pi_130711955
Yakult is bewezen effectief voor de maagdarm bijwerkingen van een antibioticakuur :Y En dat is zo'n beetje de enige toepassing: bij een darmflora die door antibiotica wordt afgeslacht :7 Gezonde mensen zouden helemaal niets aan Yakult moeten hebben (anders is er iets mis met je darmflora).

Ik kan voor jou niet bekijken hoe erg je je voelt door antibiotica (als het al daar door komt, ik wil je verhaal echt niet in twijfel trekken, maar als mensen zieker worden en dergelijke dan willen ze oorzaak-gevolg en dan wordt al snel een nieuw medicijn of het laatste gerecht als schuldige aangewezen terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn), en zoals je zelf al zegt een infectie is ook geen gegeven bij een kattenbeet, maar het zijn wel heel nare infecties als het zover is. We zijn in Nederland heel terughoudend met het voorschrijven van antibiotica en voor dit soort protocollen is vaak goed onderzoek gedaan naar evidence based medicine en mijn conclusie is dan ook dat het een groot voordeel heeft het wel te doen. Maar goed, dat is gericht op gezonde mensen en niet per se op mensen die doodziek worden van de antibiotica -O- Je eigen afweging dus. Succes :*
pi_130712230
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Yakult is bewezen effectief voor de maagdarm bijwerkingen van een antibioticakuur :Y En dat is zo'n beetje de enige toepassing: bij een darmflora die door antibiotica wordt afgeslacht :7 Gezonde mensen zouden helemaal niets aan Yakult moeten hebben (anders is er iets mis met je darmflora).

Ik kan voor jou niet bekijken hoe erg je je voelt door antibiotica (als het al daar door komt, ik wil je verhaal echt niet in twijfel trekken, maar als mensen zieker worden en dergelijke dan willen ze oorzaak-gevolg en dan wordt al snel een nieuw medicijn of het laatste gerecht als schuldige aangewezen terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn), en zoals je zelf al zegt een infectie is ook geen gegeven bij een kattenbeet, maar het zijn wel heel nare infecties als het zover is. We zijn in Nederland heel terughoudend met het voorschrijven van antibiotica en voor dit soort protocollen is vaak goed onderzoek gedaan naar evidence based medicine en mijn conclusie is dan ook dat het een groot voordeel heeft het wel te doen. Maar goed, dat is gericht op gezonde mensen en niet per se op mensen die doodziek worden van de antibiotica -O- Je eigen afweging dus. Succes :*
Ja, het moet maar. Ik ga moed verzamelen voor de eerste pil bij het eten. Thanks voor je reactie.
Is dat echt zo, dat men terughoudend is met antibiotica? Dan heb ik wel echt pech gehad. Ik had juist het gevoel dat je dat bij ieder klein dingetje kreeg, op basis van hoe vaak ik het heb gehad. Maar goed, laatste keer was bij lymfklierontsteking dus toen moest het maar.

Mijn vriend was dus ook al eens gebeten en wilde toen niet naar de huisarts, zelfs niet toen zijn hele hand opgezwollen en blauw was. Ik kreeg hem net zo ver om meermaals per dag schoon te maken met een sopje van Biotex en toen ging het gelukkig weg, maar ik was echt superbezorgd.

Maar goed, voor zover nog niet duidelijk was ben ik echt een enorme stresskip en zit ik dan zeshonderd rampscenario's te bedenken variërend van een week thuis en een paar belangrijke dingen moeten laten schieten omdat ik een tent naast de wc op kan zetten tot de kuur niet doen en overlijden aan een bloedvergiftiging of mijn arm moeten laten amputeren. :') :@

Ik word echt zo moe van mezelf. :') Jullie ongetwijfeld ook van mij, maar bedenk dan dat jullie niet al 30 jaar 24/7 met me opgescheept zitten. Dat moet helpen.

Nu eerst maar eens eten, want door al dat gedoe met die stomme katten ben ik dat helemaal vergeten. :@
pi_130712261
Hier nog een die antibiotica aanbeveelt. Echt hoor!
pi_130712520
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef Bamba het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:

O: 1 speltbth met filet, 1 lijnzaadcracker met philadelphia light. 100 gr kwark met all bran flakes
B: Uur gaan lopen in het bos
T: 3 kleine speculaasjes
L: Eigengemaakte tomatensoep. 3 stukjes stokbrood met 1 gehaktbal. Op zondag eten we tussen de middag altijd bij m'n oma soep O+
T: Nakd reep
D: Ik had nog zelfgemaakte chili con carne in de diepvries. Als toetje een bakje witte druiven.

Ik merk dat ik al wen aan de kleinere porties. Waar ik eerder makkelijk 2 borden chili met stokbrood kon eten, heb ik nu genoeg aan 1 bord zonder stokbrood :D
De zondagen bij mijn grootouders komen weer naar boven :D :D Zelfgemaakte soep met 1 stuk vlees, zo'n idiote combinatie! Maar dat hadden we dus elke zondag :+
pi_130712521
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 09:04 schreef douche-eendje het volgende:

O: overnight oats. En een anthistaminepil want allergische reactie :r
S: bootcamp
L: brood met beleg. Brood. Zelfgebakken brood :9
T: fruit. banaan
D: moet ik nog verzinnen maaltijdsalade van de AH
T: kwark met muesli.

SPOILER
Wat een dag zeg -O-

SPOILER
Ik kruip even terug in mn comfortzone, ga nu maar eens avondeten. Ben al bij dat ik niet de ah net aan chocolade heb leeggekocht.
pi_130712572
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:33 schreef douche-eendje het volgende:

Wat een dag zeg -O-

SPOILER
Huilen mag :* (je wordt er alleen zo beroerd van, ik krijg bijv barstende koppijn) Gecondoleerd, douche eendje en sterkte meid.
pi_130712672
quote:

[..]

Wat een dag zeg -O-

SPOILER
Ik kruip even terug in mn comfortzone, ga nu maar eens avondeten. Ben al bij dat ik niet de ah net aan chocolade heb leeggekocht.
Gecondoleerd. :{
  Licht Ontvlambaar zondag 1 september 2013 @ 18:37:15 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130712683
quote:

[..]

Wat een dag zeg -O-

SPOILER
dadelijk dan met een flinke kop thee met honing en een dekentje op de bank :* en zoals Isa al zegt, huilen mag gewoon...
pi_130713118
Gecondoleerd douche-eendje , heel veel sterkte voor jou en je familie :*
pi_130713166
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De zondagen bij mijn grootouders komen weer naar boven :D :D Zelfgemaakte soep met 1 stuk vlees, zo'n idiote combinatie! Maar dat hadden we dus elke zondag :+
Grappig! Bij mijn oma is het iedere zondag idd soep, de ene week tomatensoep, de andere week groentesoep :D En daarna brood met beleg. Af en toe maakt ze kippenpoten of gehaktballen dus O+
pi_130713293
Gecondoleerd DE ;(
pi_130713296
quote:

[..]

Wat een dag zeg -O-

SPOILER
Gecondoleerd :* En een hele dikke knuffel O+
pi_130713731
quote:

[..]

Wat een dag zeg -O-

SPOILER
Gecondoleerd en heel veel sterkte :*
pi_130714390
Gecondoleerd douche-eendje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130714504
gecondoleerd douche-eendje :* veel sterkte
Kwak
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 19:26:40 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130714562
Sterkte D-E, dit zijn altijd nare dingen die je niet in de koude kleren gaan zitten :*
  zondag 1 september 2013 @ 19:32:03 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130714850
Gecondoleerd d-e. :*
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 19:32:12 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130714857
Beetje raar lijstje vandaag vanwege een extreem lange middagtuk waardoor ik de lunch compleet gemist heb :D

O: yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T/L: drie pruimen, bakje frambozen, paar plakjes kaas
D: wrap met dillesaus, zalm, ei, tomaat, komkommer, pijnboompitten en kappertjes :9

Ik pas vandaag op de honden van mijn ouders en mijn moeder had heel lief rekening gehouden met mijn dieet en allemaal fruit ingekocht O+ en dus ook wraps omdat ze niet doorheeft dat ik dat nu ook niet mag :D maar goed, er zijn ergere dingen ;)

Lijstje van gisteren:

O: yoghurt met framboos en blauwe bessen
T: serranoham met meloen
L: 1,5 gehaktbal
D: sushi :9
T: blokjes oude kaas met mosterd, paar cashewnoten, 5 witte wijn

Vandaag is wat weinig maar verder wel tevreden :)
  zondag 1 september 2013 @ 19:33:42 #183
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130714922
Ik heb net een spijkerbroek in maat 40 gekocht :) De 42 was echt veel te groot!

Verder heb ik de trouwerij van gisteren aardig overleefd met een wijntje of vijf en hapjes die het avondeten waren. Spareribs, kipspiesjes, augurken, zilveruitjes, fruit en olijven. De rest was met zuivel. Gelukkig waren de spareribs echt heel lekker en heb ik heerlijk gegeten :)

Nu in een cafeetje in breda. Hartstikke brak, dus na een sprite overgegaan op water..
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 september 2013 @ 19:46:05 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130715473
Wauw, dat lijkt me een lekker gevoel Tink!

Boetedoeningslijstje:
O: Brinta
T: van alles en nog meer
L: 3 geroosterde boterhammen m paling
T: nog meer 'dingen', ik weet het niet eens meer, 1 perenijsje
D: salade m tomaat, paprika, walnoot, roquefort, olie en balsamico
T: niks klinkt best goed :Y
pi_130715779
Dank alle :) Net nog wel even flink een potje zitten huilen op de bank.

SPOILER
Tink, fijn dat je inmiddels ook uit de 42 bent. Het shoppen gaat zo alleen maar leuker worden ;)
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 19:58:30 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130716093
Hmmm ik zit met die wrap erbij op nog geen 800 calorieën :') ik ga er nog een maken :9
pi_130716877
Gecondoleerd douche-eendje *hugs*
pi_130716907
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef MaJo het volgende:
Beetje raar lijstje vandaag vanwege een extreem lange middagtuk waardoor ik de lunch compleet gemist heb :D

O: yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T/L: drie pruimen, bakje frambozen, paar plakjes kaas
D: wrap met dillesaus, zalm, ei, tomaat, komkommer, pijnboompitten en kappertjes :9

Ik pas vandaag op de honden van mijn ouders en mijn moeder had heel lief rekening gehouden met mijn dieet en allemaal fruit ingekocht O+ en dus ook wraps omdat ze niet doorheeft dat ik dat nu ook niet mag :D maar goed, er zijn ergere dingen ;)

Lijstje van gisteren:

Vandaag is wat weinig maar verder wel tevreden :)
MaJo wat voor lijstjes zijn dit?
pi_130717018
Het is inderdaad lastig om anderen verdriet te zien hebben, sterkte meid!
pi_130717051
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef MaJo het volgende:
Hmmm ik zit met die wrap erbij op nog geen 800 calorieën :') ik ga er nog een maken :9
Hoelang ben je al bezig met jouw dieet?
pi_130717202
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Sarabi het volgende:

MaJo wat voor lijstjes zijn dit?
Dat is MaJo's crashdieet waarbij ze als een speer zal afvallen :Y
pi_130717454
Ik zou ook lijstjes gaan posten vanaf vandaag! Gewoon voor mezelf vooral.
Dit is een nachtdienstlijstje, dus de "O" was vannacht, net als de eerste "T". Daarna geslapen tot een uur of 4.

O: cottage cheese met salade (2 tomaten, ijsbergsla, 1 groene paprika, mais, olijfolie, azijn)
T: appel met beker halfvolle melk
geslapen
T: magere kwark met walnoten en honing
S: Jillian
D: grote kipfilet (gebakken in kokosolie), twee borden salade (tomaat, komkommer, ijsbergsla, mais, rode paprika, gele paprika, mango en appel) met vijgen-balsamicodressing
pi_130717504
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook begonnen met te weinig eten, omdat ik het gezond eten niet zo lekker vond. En onder mijn kcal willen zitten dus enkel friet eten met een hamburger :@

Ik kreeg vanzelf voldoende honger en kom nu gemakkelijk aan mijn kcal en besteed voldoende aandacht aan mijn eten. (Lekker en gezond) Misschien is Majo ook nog nieuw en zoekende.. Ik hoop het en anders eet maar 2 wraps :D
pi_130717581
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Ik ben ook begonnen met te weinig eten, omdat ik het gezond eten niet zo lekker vond. En onder mijn kcal willen zitten dus enkel friet eten met een hamburger :@

Ik kreeg vanzelf voldoende honger en kom nu gemakkelijk aan mijn kcal en besteed voldoende aandacht aan mijn eten. (Lekker en gezond) Misschien is Majo ook nog nieuw en zoekende.. Ik hoop het en anders eet maar 2 wraps :D
Nope MaJo krijgt al een hele tijd advies in Slank & Dieetclub.
pi_130717593
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef Serieliefhebber het volgende:

:Y ik denk dat het ook wel goed komt, maar het gevaar van dit soort laag-calorische diëten is gewoon dat je er vreetbuien van kan krijgen en dat je spierweefsel kan worden afgebroken waardoor je in die vicieuze jojo-cirkel terecht komt. Dus een tweede wrap lijkt me een prima idee :Y
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:34:10 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130718038
Tweede wrap op hoor :D Zoals ik al zei ook veel geslapen vandaag dus dan heb je ook minder nodig :)

Ik ga nu in bad en daarna maak ik een fruitsalade van al het fruit dat mijn moeder heeft ingekocht :9

En het lijstje van gisteren is toch wel ok :?
pi_130718058
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou ook lijstjes gaan posten vanaf vandaag! Gewoon voor mezelf vooral.
Dit is een nachtdienstlijstje, dus de "O" was vannacht, net als de eerste "T". Daarna geslapen tot een uur of 4.

O: cottage cheese met salade (2 tomaten, ijsbergsla, 1 groene paprika, mais, olijfolie, azijn)
T: appel met beker halfvolle melk
geslapen
S: Jillian
D: grote kipfilet (gebakken in kokosolie), twee borden salade (tomaat, komkommer, ijsbergsla, mais, rode paprika, gele paprika, mango en appel) met vijgen-balsamicodressing
Wat eet jij eigenlijk qua kcal gemiddeld? Ziet er een heel gezond lijstje uit :Y Alleen ik zou er niet blij van worden, geef mij maar aardappels, stukje vlees en groenten.
pi_130718138
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Tweede wrap op hoor :D Zoals ik al zei ook veel geslapen vandaag dus dan heb je ook minder nodig :)

Ik ga nu in bad en daarna maak ik een fruitsalade van al het fruit dat mijn moeder heeft ingekocht :9

En het lijstje van gisteren is toch wel ok :?
Je hebt bijna elke dag wel van zo'n soort reden waarom je minder hoeft te eten.
En dat lijstje van gisteren: 1,5 gehaktbal is een gezonde lunch?
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:35:35 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130718158
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat valt wel mee hoor Isa :D de laatste dagen zat ik steeds aan de 1700/1800 calorieën dus daar is weinig crashen aan.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:40:59 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130718532
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt bijna elke dag wel van zo'n soort reden waarom je minder hoeft te eten.
En dat lijstje van gisteren: 1,5 gehaktbal is een gezonde lunch?
ik heb helemaal niet elke dag een reden om minder te eten :?

Vlak voor de lunch heb ik ham met meloen gegeten dus toen had ik genoeg aan die 1,5 gehaktbal. Gisteren uitgekomen op 2000 calorieën dus te weinig eten doe ik zeker niet :D
pi_130718563
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat valt wel mee hoor Isa :D de laatste dagen zat ik steeds aan de 1700/1800 calorieën dus daar is weinig crashen aan.
Dinsdag zei je nog dat je met je lunch van 250gram kibbeling ook niet aan 1300kcal in totaal kwam.
pi_130718571

Fruit met yoghurt ^O^ Serranoham met meloen ^O^ Lunch een gehaktbal?? Pak een boterham leg er sla op, beetje tomaat, geraspte wortel, eitje misschien dan u gehaktbal in schijfjes erbij nog een lekker dressing en dan heb je een lunch. Je kan het brood ook weglaten, sommige houden niet zo van brood. Sushi geen idee nog nooit gegeten :D 5 wijn dat tikt aan eh
pi_130718640
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vlak voor de lunch heb ik ham met meloen gegeten dus toen had ik genoeg aan die 1,5 gehaktbal. Gisteren uitgekomen op 2000 calorieën dus te weinig eten doe ik zeker niet :D
Maar daar zit toch helemaal niets nuttigs in?
pi_130718682
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kan 2000 kcal eten aan alleen rotzooi dus dat bewijst niets _O-
pi_130718760
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Serieliefhebber het volgende:

Wat eet jij eigenlijk qua kcal gemiddeld? Ziet er een heel gezond lijstje uit :Y Alleen ik zou er niet blij van worden, geef mij maar aardappels, stukje vlees en groenten.
Tussen de 1600 en 2000 normaal. Op dagen dat ik naar de sportschool ga eet ik ook brood, pasta, rijst en aardappels. Daarbij had ik de afgelopen week zó schandalig slecht gegeten (véél ongezond vet, suikers en kcal) dat ik besloot vandaag even veel salade te eten en veel water + thee te drinken. Net nog een kop Engelse thee met melk op, dus ook nog een beetje melk er bij 8-)
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:44:34 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130718791
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dinsdag zei je nog dat je met je lunch van 250gram kibbeling ook niet aan 1300kcal in totaal kwam.
dinsdag had ik weinig calorieën inderdaad maar geen moment trek gehad. En geen smoes om minder te eten maar juist om een lunch met meer calorieën! Ik weet dat ik uit moet kijken dat ik niet te weinig eet namelijk maar de laatste dagen mag het juist wel weer wat minder :')
pi_130718916
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef Serieliefhebber het volgende:

Geen probleem mee inderdaad :@ Zo ben ik dan ook dik geworden :X
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:46:24 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130718924
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:41 schreef Serieliefhebber het volgende:

Fruit met yoghurt ^O^ Serranoham met meloen ^O^ Lunch een gehaktbal?? Pak een boterham leg er sla op, beetje tomaat, geraspte wortel, eitje misschien dan u gehaktbal in schijfjes erbij nog een lekker dressing en dan heb je een lunch. Je kan het brood ook weglaten, sommige houden niet zo van brood. Sushi geen idee nog nooit gegeten :D 5 wijn dat tikt aan eh
brood eet ik dus niet ;) ik had er wel wat groenten bij kunnen nemen, dat is waar :Y
pi_130718956
@MaJo ik denk dat je goed moet opletten dat je vaker gezonde en voedzame keuzes maakt.
Want in de helft van de lijstjes van deze week staat zoveel troep en dat wil je toch ook niet neem ik aan.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:46:58 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130718968
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

dat zeg ik op het antwoord dat ik aan het crashen zou zijn :)
pi_130719001
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

dinsdag had ik weinig calorieën inderdaad maar geen moment trek gehad. En geen smoes om minder te eten maar juist om een lunch met meer calorieën! Ik weet dat ik uit moet kijken dat ik niet te weinig eet namelijk maar de laatste dagen mag het juist wel weer wat minder :')
De kritiek is goed bedoeld, ookal kan het soms wat hard overkomen. We willen gewoon dat je een goede en hopelijk ook gezonde levensstijl vindt die bij je past en die je zelf kan volhouden.

Wat is je doel eigenlijk? Wil je kilos eraf? Wil je gezonder gaan eten? Wat wil je Majo vertel het me :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Serieliefhebber op 01-09-2013 20:48:37 (oeps dt regel) ]
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:48:44 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130719094
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Sarabi het volgende:
@MaJo ik denk dat je goed moet opletten dat je vaker gezonde en voedzame keuzes maakt.
Want in de helft van de lijstjes van deze week staat zoveel troep en dat wil je toch ook niet neem ik aan.
hmmm heb juist het idee dat het op het moment wel goed gaat? Ik eet veel salade, soep, eieren en 's avonds vlees of vis met groenten. 'S ochtends standaard yoghurt met fruit. Wat heb ik deze week dan gegeten wat troep is? Los van de kibbeling dan :')
pi_130719229
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

hmmm heb juist het idee dat het op het moment wel goed gaat? Ik eet veel salade, soep, eieren en 's avonds vlees of vis met groenten. 'S ochtends standaard yoghurt met fruit. Wat heb ik deze week dan gegeten wat troep is? Los van de kibbeling dan :')
De kibbeling inderdaad en dan nu die gehaktbal (+dat het gewoon weinig is), of gewoon de hele lunch overslaan.
De wijntjes (maar goed het weekend).
Verder heb ik je andere lijstjes niet meer bekeken.

Waarom eet je trouwens geen brood?
Vanwege de koolhydraten? Dan kan je de wraps beter ook niet eten.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:51:52 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130719317
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:47 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

De kritiek is goed bedoeld, ookal kan het soms wat hard overkomen. We willen gewoon dat je een goede en hopelijk ook gezonde levensstijl vindt die bij je past en die je zelf kan volhouden.

Wat is je doel eigenlijk? Wil je kilos eraf? Wil je gezonder gaan eten? Wat wil je Majo vertel het me :P
ik heb ook geen problemen met kritiek :)

Mijn doel is om nog 5 kilo af te vallen (vandaar het 17 dagen dieet) en daarna een gezondere levensstijl aan te houden. Dat ging de laatste maanden al aardig goed maar ik merkte dat de cola's en de patatjes er af en toe weer inslopen :@ op gewicht blijven is voor mij geen probleem, ik heb van nature een slanke bouw en geen aanleg om zwaar te worden :)
pi_130719453
O: een kadetje, ene helft humus andere helft jam en een gekookt eitje
T: stuk komkommer
L: een kadetje, ene helft humus andere helft jam
D: geroerbakte tuinbonen met een sjalot, gekookte aardappelen en een varkensfiletlapje
T (moet ik nog maken) : smoothie met sinaasappelsap, banaan en magere yoghurt
B: Jillian level 2
pi_130719536
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tussen de 1600 en 2000 normaal. Op dagen dat ik naar de sportschool ga eet ik ook brood, pasta, rijst en aardappels. Daarbij had ik de afgelopen week zó schandalig slecht gegeten (véél ongezond vet, suikers en kcal) dat ik besloot vandaag even veel salade te eten en veel water + thee te drinken. Net nog een kop Engelse thee met melk op, dus ook nog een beetje melk er bij 8-)
Ik probeer ook rond die kcal te eten. Ik ben ook weer wat strenger voor mezelf. Na de vakantieperiode liep het wat stroef om de suiker en vetten te laten. Ik heb nu mijn eetdagboek eens bekeken en een samenvatting per maand gemaakt. Juli was een rampmaand :') Ik volg nu weer terug de schijf van vijf, zodat ik zeker aan voldoende fruit en groenten kom.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:56:12 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130719643
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De kibbeling inderdaad en dan nu die gehaktbal (+dat het gewoon weinig is), of gewoon de hele lunch overslaan.
De wijntjes (maar goed het weekend).
Verder heb ik je andere lijstjes niet meer bekeken.

Waarom eet je trouwens geen brood?
Vanwege de koolhydraten? Dan kan je de wraps beter ook niet eten.
het vervelende is dat de slechte dingen blijven hangen bij jullie. Woensdag tot vrijdag heb ik lijstjes gepost waarop niet eens gereageerd is _O- beetje kort door de bocht dus om op basis van de slechte dingen die je onthouden hebt te zeggen dat ik het niet goed doe.

Als je terugleest dan vertel ik dat mijn moeder wraps voor me had ingekocht. Brood/wraps mogen tijdens de eerste twee cycli van dit dieet niet maar is een betere keuze dan niks ;)

Overigens heb ik het idee dat ik gluten intolerant ben. Ik heb altijd last van obstipatie of diarree maar deze week elke dag netjes en goed naar het toilet geweest, dat viel me de vorige keer bij dit dieet ook al op. Alleen hou ik zoveel van brood ;(
pi_130719813
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

het vervelende is dat de slechte dingen blijven hangen bij jullie. Woensdag tot vrijdag heb ik lijstjes gepost waarop niet eens gereageerd is _O- beetje kort door de bocht dus om op basis van de slechte dingen die je onthouden hebt te zeggen dat ik het niet goed doe.

Als je terugleest dan vertel ik dat mijn moeder wraps voor me had ingekocht. Brood/wraps mogen tijdens de eerste twee cycli van dit dieet niet maar is een betere keuze dan niks ;)

Overigens heb ik het idee dat ik gluten intolerant ben. Ik heb altijd last van obstipatie of diarree maar deze week elke dag netjes en goed naar het toilet geweest, dat viel me de vorige keer bij dit dieet ook al op. Alleen hou ik zoveel van brood ;(
Wat eet je graag? Zeg eens een paar lievelingsgerechten. Als je zo graag brood eet en je kan er nog normaal door kakken, zou ik gewoon brood eten. Kritiek is altijd makkelijk te geven, we weten allemaal hoe het moet, alleen houden we ons er zelf niet altijd aan.

Wat ik vooral zou doen, is kijken wat je nu wil. Is meer bewegen een optie, wat doe je graag van sporten? Zijn er lekker gezonde gerechten die je kan maken die onder je kcal blijven?

[ Bericht 11% gewijzigd door Serieliefhebber op 01-09-2013 21:17:08 (er stond niet wat ik wou) ]
pi_130720504
Lijstje!
O:zonnebloem pitten, blauwe bessen, snufje cacaopoeder in kwark
L: gebakken ei (2 eiwit, 1 heel ei), 2 plakken kaas
T: blokje witte choco :')
Geslapen want algehele blugh
D: flink stuk vis met sperziebonen en paprika
T:blokje witte choco :')
T:muntthee met honing voor de keel
T: nectarine

Afgezien van de chocolade zien mijn lijstjes er vaak zo uit.... morgen een georganiseerde lunch, betwijfel of dat wat wordt, misschien zelf even wat in elkaar gooien morgenvroeg...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130720628
Ik zou zelf iets meebrengen, Californium. Kan je alsnog kijken of je het georganiseerde eten wilt hebben of niet. Vaak zijn het toch dik belegde broodjes/bolletjes met veel margarine en dergelijke.

Wat voor vis had je als avondeten? :9
pi_130720724
Denk dat ik dat idd doe want dat zie ik idd niet zitten! Denk dat ik dadelijk nog even een omelet bak :9

Ik had pangasius :9
pi_130720842
Douche je krijgt nog even een hele dikke knuf van mij!
pi_130720922
Idd sterkte de!

Morgen 1e werkdag in Grünn! Ben benieuwd!
pi_130721362
Lady O, ben je al aan de antibiotica begonnen? De vader van een vriendin heeft 1,5 week in het ziekenhuis gelegen vanwege een onbehandelde kattenbeet.

Douche-eend, sterkte :*

Tink, maat 40 :o Lekker ding _O_
Spoilers!
pi_130721682
Jullie zijn lief O+
  Licht Ontvlambaar zondag 1 september 2013 @ 21:25:46 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130721705
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik heb ook geen problemen met kritiek :)

Mijn doel is om nog 5 kilo af te vallen (vandaar het 17 dagen dieet) en daarna een gezondere levensstijl aan te houden. Dat ging de laatste maanden al aardig goed maar ik merkte dat de cola's en de patatjes er af en toe weer inslopen :@ op gewicht blijven is voor mij geen probleem, ik heb van nature een slanke bouw en geen aanleg om zwaar te worden :)
Wat is je BMI eigenlijk?

Ik vraag me namelijk een beetje af wat je in de Dieetclub doet als je van nature een slanke bouw hebt, geen aanleg om zwaar te worden en 5 kilo in 17 dagen wil afvallen...
pi_130723576
Mijn kat bijt me best vaak (en ook weleens de huid stuk, al is dat meestal met nageltjes en niet met bijten) en ik heb nog nooit bedacht dat je daarvoor naar de dokter zou moeten :@. Of is dat alleen met andere katten omdat dat vreemde bacteriën zijn? Iig beterschap Lady.

En DE, veel sterkte en gecondoleerd! Niet leuk :(!

Ik ben vandaag begonnen met mijn maand droogstand, en heb al de hele middag in de kroeg gezeten met een vriendin. Resultaat: 2 tomatensap, 1 spa rood! Score :D
pi_130723899
Netjes Zeester!
Hier staat ondertussen een wijntje klaar (ben al trots dat ik ze door de weeks laat staan).
pi_130723991
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij hebben al meerdere mensen gezegd dat zo'n dieet niet werkt als je dan toch af en toe (in jouw geval best vaak) zoiets eet.
pi_130724608
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:53 schreef Sarabi het volgende:
Netjes Zeester!
Hier staat ondertussen een wijntje klaar (ben al trots dat ik ze door de weeks laat staan).
Is ook heel goed voor je, maar ik heb het idee dat ik ff diehard van de gewoonte moet afkomen. Daarna weer gewoon op zon- en feestdagen!
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 23:10:10 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130728203
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat is je BMI eigenlijk?

Ik vraag me namelijk een beetje af wat je in de Dieetclub doet als je van nature een slanke bouw hebt, geen aanleg om zwaar te worden en 5 kilo in 17 dagen wil afvallen...
BMI is 25 geloof ik. Ik post hier omdat ik me in slank niet meer thuisvoel. En ik wil niet in 17 dagen 5 kilo afvallen hoor _O- het 17 dagen dieet duurt langer dan dat ;)

Ik ben door medicatie ruim 15 kilo aangekomen en die gaan er erg moeilijk weer af, maar alles wat eraf gaat kom ik gelukkig niet meer aan :)
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 23:11:07 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130728239
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij hebben al meerdere mensen gezegd dat zo'n dieet niet werkt als je dan toch af en toe (in jouw geval best vaak) zoiets eet.
wat had ik dan moeten doen, niks eten? :')
pi_130728497
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef Zeester het volgende:
Mijn kat bijt me best vaak (en ook weleens de huid stuk, al is dat meestal met nageltjes en niet met bijten) en ik heb nog nooit bedacht dat je daarvoor naar de dokter zou moeten :@. Of is dat alleen met andere katten omdat dat vreemde bacteriën zijn? Iig beterschap Lady.

En DE, veel sterkte en gecondoleerd! Niet leuk :(!

Ik ben vandaag begonnen met mijn maand droogstand, en heb al de hele middag in de kroeg gezeten met een vriendin. Resultaat: 2 tomatensap, 1 spa rood! Score :D
Ik heb ook weleens oppervlakkige dingetjes, daar maak ik me niet druk om, maar dit was een vrij diep gat precies tussen mijn knokkels. Het was ook echt gelijk dik, echt meteen nadat ze zich los trok, ik denk gewoon van de klap. Inmiddels is het goed gezwollen, huid staat superstrak en het doet aardig zeer met bewegen van m'n vingers (dus werken zit er denk ik niet in, tenzij er in mijn slaap een wonder gebeurt). Ben idd maar begonnen met de kuur, en ik zie het wel morgen.

Ik ben altijd al bang geweest voor katten en als kind heb ik ooit eens bij Rescue 911 een verhaal gezien van een pianiste die een kat had gered die op een hek was gespiest toen ie uit een boom viel, ik ben de horrorverhalen over kattenbeten nooit vergeten. :+
pi_130728736
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

wat had ik dan moeten doen, niks eten? :')
hoe oud ben je?
Ik gok dat er wel andere opties zijn
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 23:25:25 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130728853
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

hoe oud ben je?
Ik gok dat er wel andere opties zijn
Nee er waren geen andere opties, echt niet. Ik word een beetje moe van het belerende toontje hier de laatste tijd -O-
pi_130728963
Misschien moet je je dan eens fatsoenlijk aan een dieet houden als je daar voor wilt gaan en niet allerlei excuses bedenken elke keer waarom je wel kunt/moet zondigen.
Ja doei.
pi_130729034
Ik vind het nadeel met diëten waarbij je bepaalde dingen niet mag eten, je maar geluk moet hebben dat er een alternatieve keuze is als je ergens blijft eten.

Werkt gezond eten met minder kcal en gezonde keuzes maken niet voor je Majo? Daar heb je uiteindelijk het meeste aan denk ik :Y
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 23:35:25 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130729211
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moet je je dan eens fatsoenlijk aan een dieet houden als je daar voor wilt gaan en niet allerlei excuses bedenken elke keer waarom je wel kunt/moet zondigen.
Misschien verzin ik af en toe excuses maar je hoeft ook niet op elke slak zout te leggen.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:30 schreef Bamba het volgende:
Ik vind het nadeel met diëten waarbij je bepaalde dingen niet mag eten, je maar geluk moet hebben dat er een alternatieve keuze is als je ergens blijft eten.

Werkt gezond eten met minder kcal en gezonde keuzes maken niet voor je Majo? Daar heb je uiteindelijk het meeste aan denk ik :Y
Misschien ga ik daar uiteindelijk ook wel op over stappen :Y
pi_130729257
Als je niet wilt dat mensen dat doen moet je gewoon je eigen gang gaan en hier niet posten. Het idee van een forum is dat mensen op je kunnen reageren. Vrij simpel.
Ja doei.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 23:39:47 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130729376
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
Als je niet wilt dat mensen dat doen moet je gewoon je eigen gang gaan en hier niet posten. Het idee van een forum is dat mensen op je kunnen reageren. Vrij simpel.
Ik heb geen problemen met kritiek en tips, maar als er alleen maar steeds herhaald wordt dat je dingen fout doet en er nooit eens gekeken wordt naar de dingen die wel goed gaan dan begint dat op een gegeven moment te irriteren. Zoals ik al zei is er 3 dagen niet gereageerd op lijstjes die ik heb gepost omdat die gewoon prima waren. Om dan te stellen dat ik alleen maar slechte keuzes maak is onzin. Maak ik af en toe verkeerde keuzes? Tuurlijk, maar dat doet iedereen hier. Je hoeft het gewoon niet elke keer erin te wrijven.
pi_130729711
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Misschien verzin ik af en toe excuses maar je hoeft ook niet op elke slak zout te leggen.

[..]

Misschien ga ik daar uiteindelijk ook wel op over stappen :Y
Dat zal uiteindelijk de meest gezonde versie zijn denk ik :Y En als je dat kunt volhouden, is op gewicht blijven ook geen probleem. Heel makkelijk gezegd hoor, mij moet het ook eerst lukken :') ;)
  Moderator maandag 2 september 2013 @ 00:07:27 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130730293
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dat zal uiteindelijk de meest gezonde versie zijn denk ik :Y En als je dat kunt volhouden, is op gewicht blijven ook geen probleem. Heel makkelijk gezegd hoor, mij moet het ook eerst lukken :') ;)
Dat gaat wel lukken toch? Volgens mij ben je goed bezig ^O^

Tijd om te gaan slapen, morgen weer een dag :z
pi_130732798
Het gaat jou ook lukken, MaJo :Y Misschien je dagen wat beter plannen. Mij zal je overigens geen commentaar zien geven op het eten van koolhydraten in je dieet, want ik geloof niet in van die super koolhydraatarme dieetplannen. Afvallen is vooral kcal minderen en de rest heeft minimaal effect. Kcal minder je door bijv minder koolhydraten te eten en als je die helemaal schrapt dan krijg je domweg veel minder kcal binnen. Heel veel 'slechte' voeding (in ieder geval in grotere hoeveelheden) bevat namelijk koolhydraten, denk aan suiker, chips, koekjes, gebak, chocolade, snoep, patat, pizza etc. Alleen die rij al verwijderen uit je eten helpt meestal ook afdoende :7

Voor vandaag:

S: Jillian (al gedaan, waar is het vinkje op mijn toetsenbord!)
O: halfvolle melk met 7-granen vlokken, chiazaadjes, rozijnen, lijnzaad en een beetje honing (gisteren in de koelkast gezet omdat anders die 7-granen vlokken niet weg te krijgen zijn)
L: overgebleven salade van gisteravond + cottage cheese (half bakje)
S: sportschool krachttraining + 20 min cardio
T: beker light chocolademelk, banaan met pindakaas
D: spinaziestamppot met hazelnoten en gebakken rauwe ham, met een sidesalad van kiwi, meloen en komkommer

Vandaag officiële eerste dag nieuwe baan *O* Heb er zin in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 02-09-2013 06:56:11 ]
  maandag 2 september 2013 @ 07:06:02 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_130732932
Heel veel succes Isa!
disclaimer
pi_130732970
Veel plezier vandaag met nieuw werk. En niet fokken he!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130732996
Veel plezier Isa.

Hier gaat het niet goed. ;(
Qua eten niet, qua niks niet. Mijn lijf doet zeer en ik bel zo de huisarts. Vandaag ga ik ook de koelkast opruimen en een weekplanning maken en me er aan houden.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 september 2013 @ 07:23:19 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130733032
Succes Isa *O*
pi_130733171
Heel veel succes & plezier Isa! :)
pi_130733187
Bweh ik moet ontbijten maar geen honger. Misselijk van de antihistamine. Rotspul :r
pi_130733390
Succes Isa *O*
  maandag 2 september 2013 @ 08:16:17 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130733410
Veel plezier Isa!

Hier was de weegschaal vanmorgen onverbiddelijk, maar ik had ook niet anders verwacht na het afgelopen weekend.
Nu gewoon weer werken, kinders weer naar school, gewoon weer het dagelijkse ritme. *O*
Manlief heeft het over allerlei dingen als 2 keer in de week een kipfiletje met een zak wokgroente want dat at hij ook toen ik die twee weken weg was en toen viel hij zo lekker af. :') Duh!
Ik heb helemaal geen zin in dat soort trucjes. Eerst maar weer terug naar 'normaal doen' qua eten en drie keer in de week hardlopen en als dat niet werkt dan ga ik wel eens nadenken over extra maatregelen, maar vlgs mij is dat helemaal niet nodig. :N
Ik zit nu nog precies waar ik aan het begin van de zomer zat, heb een kilo'tje of twee naar beneden geschommeld, maar al met al ben ik helemaal niet ontevreden. :)
pi_130733459
Godsamme.
Ik woon ruim anderhalf jaar in Enschede, heb een keer of 6 de huisarts nodig gehad en hij was ALTIJD op vakantie. ALTIJD. Ik ben er serieus nog nooit geweest. :')

Net de waarnemer gesproken. "Als u niks hoort kunt u om 4 uur medicijnen ophalen"
"Dan heb ik dus de hele dag pijn"
"Ja"

Nou, dat dacht ik dus niet he? :')
pi_130733517
Ja, succes!
pi_130733564
Ja, thanks.

Ze beloofde te bellen als ze het recept uitgeschreven had en met de huisarts overlegd had. Naja, ik hoop maar dat dat snel gebeurd dan.

Krijg trouwens maar 2 tabletten geloof ik. En dan mag ik na 10 september naar mijn eigen huisarts voor meer. Kan ik die man eindelijk eens ontmoeten. :')
pi_130733677
Succes en veel plezier isa!
pi_130733800
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Ja, thanks.

Ze beloofde te bellen als ze het recept uitgeschreven had en met de huisarts overlegd had. Naja, ik hoop maar dat dat snel gebeurd dan.

Krijg trouwens maar 2 tabletten geloof ik. En dan mag ik na 10 september naar mijn eigen huisarts voor meer. Kan ik die man eindelijk eens ontmoeten. :')
Wat is er ook al weer loos? Ik heb even niet opgelet geloof ik. Sterkte in ieder geval.
Spoilers!
pi_130733832
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is er ook al weer loos? Ik heb even niet opgelet geloof ik. Sterkte in ieder geval.
Ik heb er niet heul erg over uit de doeken gedaan hoor. :)

Gisteren werd ik wakker met heel veel pijn in mijn linkerheup. Dat trok gedurende de dag naar mijn rechterheup, rug, benen. Ook mijn enkels en vingers gingen mee doen.

Ik heb een vorm van reuma, en gezien het weer minder goed wordt (winderig, koud en alles) gaan we de "jippie-periode" weer in. Als het echt zo erg is kan ik wel ibu gaan slikken, maar dat helpt gewoon niet afdoende. Voor de aanvallen die ik soms heb (wat zal het zijn, 1 keer per maand ofzo) kreeg ik van mijn vorige huisarts valium. Die zijn nu al een tijdje op, maar ik heb ook niet echt van die aanvallen gehad de laatste tijd. En nu dus wel.
pi_130733892
Dat is vervelend lonaa... ik zou zelf mn huisarts ook aanspreken op zn afwezigheid :@ en desnoods een andere zoeken.

Ik kan iig woensdag naar de huisarts. Ben de allergische reacties zat., de antihistamine ook. Nu eerst maar eens uit laten zoeken of het echt sesam is en zo ja; wat voor gevolgen er mogelijk nog meer aan zitten.
pi_130733946
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:01 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is vervelend lonaa... ik zou zelf mn huisarts ook aanspreken op zn afwezigheid :@ en desnoods een andere zoeken.

Ik kan iig woensdag naar de huisarts. Ben de allergische reacties zat., de antihistamine ook. Nu eerst maar eens uit laten zoeken of het echt sesam is en zo ja; wat voor gevolgen er mogelijk nog meer aan zitten.
Mja, huisartstechnisch is Enschede niet zo tof. Veel zitten vol en die niet vol zitten zijn dat voor een reden. :')

Ik ga er in ieder geval wel een opmerking over plaatsen.
Succes trouwens, met je allergische reacties, die zijn echt ruk. ;(
pi_130733961
Hier begonnen zaterdagavond de zenuwen al voor de echo donderdag. Wat resulteerde in ijs.
Nu ben ik 2 dagen alleen, en ben bang dat ik los ga op comfort food.
Hopelijk kan ik het na de echo een beetje los laten want dan moet ik dus nog 2,5e week wachten.

Mijn doel de komende 3 weken is dat ik doe wat ik kan. Als ik niet afval dan is dat maar zo, ik zorg voor een goede weekplanning en gezonde maaltijden.Ik probeer 3 keer per week te sporten. Maar probeer het moeten een beetje los te laten, want dat werkt bij mij averechts.. onder spanning functioneer ik heel slecht.
pi_130733989
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:01 schreef douche-eendje het volgende:

DE, las je post van gistereb.. Heel veel sterkte :*
pi_130734002
Sterkte Lonaa, Joyce en Douche-eendje. Ik zorg trouwens dat mijn medicijnen nooit op raken ;)

Ik zal ook nog even meedoen dan. Ik heb mijn extra dosis hormoon net ingenomen en begin alweer flink te spacen. Typen kost moeite en ik krijg een druk op mijn hoofd dus ik verkas voor de rest van de dag naar de bank nu ik nog fatsoenlijk de trap af kan lopen :')

Spoilers!
pi_130734018
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Lonaa, Joyce en Douche-eendje. Ik zorg trouwens dat mijn medicijnen nooit op raken ;)

Ik zal ook nog even meedoen dan. Ik heb mijn extra dosis hormoon net ingenomen en begin alweer flink te spacen. Typen kost moeite en ik krijg een druk op mijn hoofd dus ik verkas voor de rest van de dag naar de bank nu ik nog fatsoenlijk de trap af kan lopen :')

Succes. :*
Straks na mijn valium doe ik met je mee. Als die assistente maar eens zou bellen.
pi_130734040
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Jij ook sterkte LS!! Lijkt me geen fijn gevoel!
pi_130734311
Sterkte allemaal!
pi_130734386
Vanmiddag iig 2,5 uur werken.. beetje afleiding. En een reden om uit bed te komen.
mijn bed is mijn veilige plekje
pi_130734399
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:11 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jij ook sterkte LS!! Lijkt me geen fijn gevoel!
Lekker is anders maar ik weet waar het door komt, wat er zo ongeveer gaat gebeuren en dat het na een paar dagen over is. I'll survive ;)
Spoilers!
pi_130734420
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanmiddag iig 2,5 uur werken.. beetje afleiding. En een reden om uit bed te komen.
mijn bed is mijn veilige plekje
Kan je sowieso niet een tijd met jezelf afspreken dat je uit bed moet komen en dan ook aankleden enzo?
Als je hier te lang in blijft hangen word je ook niet gelukkiger.
pi_130734496
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan je sowieso niet een tijd met jezelf afspreken dat je uit bed moet komen en dan ook aankleden enzo?
Ik kan het proberen. Want uiteindelijk helpt het niets..
  maandag 2 september 2013 @ 09:42:24 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130734508
Zo. Nou, mijn schouder doet het weer, mijn knie ook. Mijn duim zit in de tape, dus we gaan maar sporten.

De weegschaal gaf aan 76kg na het weekend. Het zal allemaal wel :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 2 september 2013 @ 09:43:11 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_130734522
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

DIT!

ik had gister ook een kl#te dag..
de stukken chocolade taart gingen er goed in als compensatie.. maar op een gegeven moment was ik het zat..
en tegen mezelf gezegd: "ondaks de K#T, ga je vanavond wel sporten"
dat was 2 vliegen in 1 klap, want sporten is goed voor je gevoel ( ik wordt er iig vrolijk van) EN de chocolade taart is weer verwerkt ( of naja 3 kruimels :P ) EN.. goed voor mijn eigengevoel WANT ik heb mezelf over die kut bui kunnen zetten :D
vandaag dus ook weer een goede dag..

hier:

wat slingers ..
je moet ze alleen nog even zelf ophangen! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_130734579
Ah... Nu snap ik waarom ik deze school haat. 9 uur een afspraak voor een gesprek maar meneer was het vergeten.

Scheelt ook dat ik geen uur (enkele reis) hoef te reizen hoor... Doe het met plezier. :')

Ik stap de trein wel weer in...
pi_130734742
Lekker dan Mokkels.

Nog niks van de huisarts gehoord. ;(

Afwas iig gedaan, nu even onder een hete douche, afwas opruimen en dan even een weekplanning maken.
pi_130734746
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 09:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

DIT!

ik had gister ook een kl#te dag..
de stukken chocolade taart gingen er goed in als compensatie.. maar op een gegeven moment was ik het zat..
en tegen mezelf gezegd: "ondaks de K#T, ga je vanavond wel sporten"
dat was 2 vliegen in 1 klap, want sporten is goed voor je gevoel ( ik wordt er iig vrolijk van) EN de chocolade taart is weer verwerkt ( of naja 3 kruimels :P ) EN.. goed voor mijn eigengevoel WANT ik heb mezelf over die kut bui kunnen zetten :D
vandaag dus ook weer een goede dag..

hier:
[ afbeelding ]
wat slingers ..
je moet ze alleen nog even zelf ophangen! :*
Je hebt gelijk. Ik ga vanavond sowieso wel sporten. Gaan een lesje xco doen!

En ga nu uit bed, ontbijt maken en het huisje doen! Dan kan ik straks weg uit een opgeruimd huis!
pi_130734786
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Lekker dan Mokkels.

Nog niks van de huisarts gehoord. ;(

Afwas iig gedaan, nu even onder een hete douche, afwas opruimen en dan even een weekplanning maken.
Hou je weekplanning een beetje rustig, vraag niet meteen te veel van jezelf :)
pi_130734805
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hou je weekplanning een beetje rustig, vraag niet meteen te veel van jezelf :)
Weekplanning eet-technisch. ;)

wb actieve weekplanning staat er weinig op het menu. :D Wat normale beweging (fietsen, wandelen) boodschappen, morgen naar de markt, morgenavond 2 vergaderingen en donderdagavond komen mijn schoonouders.

over je post hierboven: ik MOET van mezelf me iedere dag aankleden, dan voel ik me automatisch een stukje beter. (dus dat ga ik nu maar even doen ipv in mijn joggingbroek rond te lopen)
pi_130734859
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Weekplanning eet-technisch. ;)

wb actieve weekplanning staat er weinig op het menu. :D Wat normale beweging (fietsen, wandelen) boodschappen, morgen naar de markt, morgenavond 2 vergaderingen en donderdagavond komen mijn schoonouders.

over je post hierboven: ik MOET van mezelf me iedere dag aankleden, dan voel ik me automatisch een stukje beter. (dus dat ga ik nu maar even doen ipv in mijn joggingbroek rond te lopen)
Ik kleed me altijd pas aan als ik klaar ben in huis. Zeker nu.. Ongesteld :(
pi_130734867
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Probeer het eens eerder, dan begint je "dag" ook eerder heb ik altijd het idee.
pi_130734929
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook lastig hoor (9 van de 10 dagen lukt het mij nog niet).
Maar het helpt wel echt.
pi_130735005
Ik ga het proberen.. Dank je wel Sarabi en Lonaa.
pi_130735104
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga het proberen.. Dank je wel Sarabi en Lonaa.
Geen probleem. Ik ben inmiddels lekker gedouched.

Nu even kledingkast plunderen. Ik heb het koud.
pi_130735756
Hier nog niet gedoucht en omgekleed.
Maar wel al een half uur gehoepeld, was opgevouwen en hal & toilet gepoetst.
Over een uurtje naar mijn werk.

Het lukt mij nu wel om ritme te vinden in het huishouden en sporten.
Nu alleen nog tijd vrijmaken om te solliciteren.
  maandag 2 september 2013 @ 10:57:52 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_130735951
ik wil jullie leven! ;)

nee hoor.. ik moet straks ook echt weer een ritme gaan vinden als ik weer vrij ben..
heb al wel een sport schema bedacht.. is weer ambitieus :P hopelijk gaat mijn lichaam het volhouden :D

SPOILER
  maandag 2 september 2013 @ 11:00:11 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_130736012
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 10:57 schreef Barreltje het volgende:
ik wil jullie leven! ;)

inclusief bijbehorende inkomsten? :D Nah.... ;)
disclaimer
pi_130736045
quote:
99s.gif Op maandag 2 september 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb wel mijn vriend bijna omgepraat dat ik toch nog 1 nieuw TopVintage jurkje voor mijn diploma-uitreiking wil.
pi_130736068
Inspiratieloos wb avondeten en dergelijke. ;(
pi_130736141
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zuurkoolstamppot van mijn moeder in de vriezer voor vanavond O+

Als ik het laat ontdooien en ik hou nog een kliekje over. Kan ik dat gewoon in de koelkast bewaren en morgen op eten?
pi_130736170
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb zuurkoolstamppot van mijn moeder in de vriezer voor vanavond O+

Als ik het laat ontdooien en ik hou nog een kliekje over. Kan ik dat gewoon in de koelkast bewaren en morgen op eten?
Ja hoor, doe ik ook. :)

Wel grappig, ik kreeg van mijn moeder ook altijd een prak zuurkoolstamppot mee omdat dat mijn lievelingseten was. O+

Ik ga van de week wel stamppot andijvie eten. O+ En vanavond groente-opmaak-pasta. Had ook al wraps met zalm bedacht als avondeten, maar moet daar nog even genoeg groente inproppen.
pi_130736214
quote:
Lekkere spaghettisaus maken, en daarna wat je over hebt invriezen..

Mie met roerbakgroente, lekker sausje en kip.

Gevulde paprika's.

Couscous met groentes, perzik en kip gestoofd in half water half sap (van de perziken) en tomatenpuree met wat chilipoeder.

Lekker aardappeltjes met stukje vlees, lekkere groente of salade.

Wraps met een prutje van kip, mexicaanse roerbakmix en lekkere kruiden.
pi_130736830
quote:
Weekmenu hier:

Maandag: Kip Bhuna met naanbrood
Dinsdag: Beef in Red Wine Sauce met wat aardappeltjes
Woensdag: pasta met een gegrilde paprika/ui saus (tijd geleden grote hoeveelheid gemaakt en in porties ingevroren)
Donderdag: zelfgemaakte veggieburgers (kikkererwten/kidneybonen) met chutney verse groenten en een pompoenpittenbroodje
Vrijdag: volkorenwraps met gehakt en groenten
Zaterdag: zelfgemaakte kroketten
Zondag: Bangers & Mash (sausages en hutspot, ook uit de vriezer)
Ja doei.
  maandag 2 september 2013 @ 11:31:48 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_130736876
quote:
99s.gif Op maandag 2 september 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

juh -O-
ik geloof niet dat ik nog terug kan ofzo ( tenzij gedwongen :o )
pi_130736918
Motorbloempje, die curry klinkt wel lekker eigenlijk. :9
  maandag 2 september 2013 @ 11:57:13 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130737556
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 06:26 schreef Isabeau het volgende:
Voor vandaag:

S: Jillian (al gedaan, waar is het vinkje op mijn toetsenbord!)
O: halfvolle melk met 7-granen vlokken, chiazaadjes, rozijnen, lijnzaad en een beetje honing (gisteren in de koelkast gezet omdat anders die 7-granen vlokken niet weg te krijgen zijn)
L: overgebleven salade van gisteravond + cottage cheese (half bakje)
S: sportschool krachttraining + 20 min cardio
T: beker light chocolademelk, banaan met pindakaas
D: spinaziestamppot met hazelnoten en gebakken rauwe ham, met een sidesalad van kiwi, meloen en komkommer

Vandaag officiële eerste dag nieuwe baan *O* Heb er zin in.
Succes met je baan! En ik snap de banaan na je krachttraining, maar pindakaas erop?

quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lady O, ben je al aan de antibiotica begonnen? De vader van een vriendin heeft 1,5 week in het ziekenhuis gelegen vanwege een onbehandelde kattenbeet.

Douche-eend, sterkte :*

Tink, maat 40 :o Lekker ding _O_
:@ Heb hem vandaag meteen aan en voel me best fijn :D

Heb voor mezelf een 'komende 8 weken rescue plan' gemaakt. We hebben inmiddels geen keukentafel meer en steeds meer spullen worden ingepakt, wat al snel resulteert in afhaalzooi *we verhuizen over vier weken voor de mensen die het gemist hadden*.

Omdat het straks flink klussen enzo wordt en ik dan geen zin meer ga hebben om te koken, heb ik het volgende bedacht:

De komende weken ga ik elke keer dat ik wel kook en ik makkelijk wat extra's kan maken extra koken. We eten deze week bijvoorbeeld macaroni, dat maak ik extra. Als ik soep maak, maak ik ook extra, we eten nog een keer nasi, dat kan ook mooi in twee keer zo grote hoeveelheden, voor lasagne en zuurkoolschotel geldt hetzelfde... Al die extra dingen ga ik in de vriezer stoppen, zodat we na/tijdens het klussen alleen maar de magnetron hoeven aan te zetten voor een gezond maaltje.

Op die manier probeer ik het chinezen/frituren/pizza-en een beetje tegen te gaan. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik na een dag schilderen niet zomaar meer ga koken.

Bedenk tijdens het typen dat tacovulling ook goed in de vriezer kan... Krijg er helemaal zin van om in grote hoeveelheden te koken.

Motorbloempje... hoe maak je zelf kroketten? En kan dat ook zonder frituurpan?
pi_130737640
Nou, gewoon zelf kroketten maken. Vulling maken (ragout), op laten stijven, rollen in ei/broodkruim (paar keer) en frituren die handel.
Ja doei.
pi_130737661
Curry is een recept uit het nieuwe boek van de O+ Hairy Bikers O+
Ja doei.
  maandag 2 september 2013 @ 12:06:17 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130737878
Wat een leuke en lekkere dingen hebben ze op die site staan ook MoBlo! :9

Goed bezig zo Tink! :Y Slim! En ik ben jaloers op je! Ik vind verhuizen zo leuk! :D :Y
pi_130738093
Heb Mr.Mo het boek vol met plakkertjes laten zetten (kan zelf nooit zo goed kiezen), en deze week maken we drie dingen uit 't boek: de Chicken Bhuna, Veggie Burgers en de Beef in Red Wine. :9
Ja doei.
pi_130738164
Toch best productief hier.. Loterijen opgezegd. KPN gebeld. Alleen jammer dat je daarna zo weer een uur verder bent!
  maandag 2 september 2013 @ 12:19:27 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130738202
Wat is de titel van het boek? Staat ie hier op? http://www.hairybikers.com/books
Alleen de covers al wekken mijn nieuwsgierigheid op! :D
  maandag 2 september 2013 @ 12:20:01 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_130738211
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Toch best productief hier.. Loterijen opgezegd. KPN gebeld. Alleen jammer dat je daarna zo weer een uur verder bent!
Hehehe, je doet nuttige dingen en dan baal je dat het tijd kost? :D
disclaimer
  maandag 2 september 2013 @ 12:22:15 #301
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130738262
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuke en lekkere dingen hebben ze op die site staan ook MoBlo! :9

Goed bezig zo Tink! :Y Slim! En ik ben jaloers op je! Ik vind verhuizen zo leuk! :D :Y
Ik vind verhuizen ook ontzettend leuk! Al is het maar omdat je door meubelzaken loopt en ook echt een keer alles mag kopen wat je nuttig en leuk vindt... :D

Vanavond dus eerste avond invriesspul, denk ik. Al heb ik ook wel heel veel zin in een runderhamburger met aardappelpartjes en een maiskolf. Keuzes, keuzes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')