In het begin was het ook niet, maar het programma werd slechter en tja toen ging het mis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
Was toch de laatste Tijs en Knevel.
De laatste weken werden de gasten steeds slechter en het topic steeds meer SC.
Irritant want er zijn ook mensen die daar komen om wel on-topic dingen te melden. Maar ik begrijp die voetbalhumor sowieso niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
Was toch de laatste Tijs en Knevel.
De laatste weken werden de gasten steeds slechter en het topic steeds meer SC.
De afwas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Tja wat moet ik anders doen dan tv kijken.
Lezen. Recepten bekijken ter inspiratie. Nieuwe muziek beluisteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Tja wat moet ik anders doen dan tv kijken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom willen mensen elkaar toch altijd in het echt ontmoeten? Je wordt op één avond tientallen illusies armer...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Oeps, per ongeluk in het verkeerde topic gequote.
Vriendelijk tegen rolstoelen of tegen de inzittenden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Tem het volgende:
Ik hoop wel dat jullie een beetje rolstoelvriendelijk zijn.
Kom jij morgen ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vriendelijk tegen rolstoelen of tegen de inzittenden?
Ik zit morgen in Putten na mijn werk. Anders was ik zeker op mijn fietsje langsgekomen.quote:
Verwacht je dat het uitverkocht is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
Moet m'n kaartje nog uitprinten, toch maar even via internet gedaan.
Ik ga lopen, al ben ik vandaag door de fietstunnel bij CS gereden. Die is ook eindelijk open.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zit morgen in Putten na mijn werk. Anders was ik zeker op mijn fietsje langsgekomen.
Nee, denk niet dat het uitverkocht is maar ik heb geen zin om in een mogelijke rij te staan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verwacht je dat het uitverkocht is?
Ik moet dat nog doen met dat kaartje, of bij de poort kopen.
Ja, mooi he. Gisteren nog geweest...instant kwal gekocht in de chinese buurt bij centraalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga lopen, al ben ik vandaag door de fietstunnel bij CS gereden. Die is ook eindelijk open.
Hmm, dat is wel een reden om het vantevoren te kopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat het uitverkocht is maar ik heb geen zin om in een mogelijke rij te staan.
Wat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
instant kwal gekocht in de chinese buurt bij centraal
Ik ging daar ff surinaams halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Gisteren nog geweest...instant kwal gekocht in de chinese buurt bij centraal
Dit is wel een Topidee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
Corrie kan toch in de rij gaan staan voor een handvol kaartjes?
Dat is ook een plan. Kan de rest bier drinken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
Ja stuur de vrouw maar weer om een boodschap he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
Zit een grote chinese supermarkt waar ik altijd spulletjes haal. Gisteren een zakje met instant kwal (alleen kokend water bij doen) zoals bij noodless, dus met kruiden enzo gehaald. Ga ik mijn familie mee choqueren zondag. En mijn gebruikelijke chinese boodschappen.quote:
Doe ik ook weleens. Aan het begin van die straat aan de rechterkant zit zo'n restaurantje waar ik weleens roti haal.quote:
Ja voor die kleine boodschapquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
alleen de kaartjes pls
ze duikt later toch de bosjes in
Kiem Foei ga ik altijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens. Aan het begin van die straat aan de rechterkant zit zo'n restaurantje waar ik weleens roti haal.
Gaat drugshond weer van tevoren van zijn fiets afvallen?quote:
Schijnt een ervaren reiziger te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaat drugshond weer van tevoren van zijn fiets afvallen?
Ga je nooit naar de Chinese boot?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zit een grote chinese supermarkt waar ik altijd spulletjes haal. Gisteren een zakje met instant kwal (alleen kokend water bij doen) zoals bij noodless, dus met kruiden enzo gehaald. Ga ik mijn familie mee choqueren zondag. En mijn gebruikelijke chinese boodschappen.
Als ik het niet lekker vind laat ik de rest aan mijn familie over of gooi ik het weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
Ik krijg al de koude rillingen als ik er aan denk om kwal te eten
Nee hoor. Ik heb er verder weinig aan toe te voegen. Behalve dan dat ik jullie plezier wens morgen.quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb er verder weinig aan toe te voegen. Behalve dan dat ik jullie plezier wens morgen.
Die ken ik niet. Ga soms wel naar een erg goede chinees in de Witte de With. Surinaams ook weleens.quote:
Die boot bij de euromast. Is een grote chinese supermarkt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ga soms wel naar een erg goede chinees in de Witte de With. Surinaams ook weleens.
Bij DWDD moest je lid worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:42 schreef Specularium het volgende:
Wat is deze nou weer voor een gekut, moet ik een account aan gaan maken voor een kaartje.
Terwijl ik daarna nooit meer op die site kom.
Nee ik heb een OV-kaart.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaat drugshond weer van tevoren van zijn fiets afvallen?
Leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn belofte om in de nabije toekomst een potje te gaan sjoelen met sp3c, Karina en andere NWS'ers staat trouwens nog steeds.
Ah, ja die ken ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Die boot bij de euromast. Is een grote chinese supermarkt.
Ik las wat over een vorige POL meet waar jij was.quote:
Noorse kerkjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Noorse boodschapjes? Wat haal je dan?
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noorse kerkje![]()
Daar verkopen ze ook Noorse producten.
2003 , was een goeie meet. Veel mensen waren toen al ver aangeschoten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik las wat over een vorige POL meet waar jij was.
69 in de bosjes. Lig je daar met een tak in je reet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
Drugshond heeft er zin in Corrie.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
Laatste keer was ruim een maand geleden. Vis uit blik, verschillende jammetjes en soort pannekoekjes gehaald.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar wat is dan typisch Noors? Ja behalve zalm.
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet toch iemand een fototoestel meenemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef Tem het volgende:
[..]
69 in de bosjes. Lig je daar met een tak in je reet.
Lijkt me zo raar een POL meet. Sommige mensen ben ik heel benieuwd naar IRL, andere zou ik nooit willen ontmoeten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2003 , was een goeie meet. Veel mensen waren toen al ver aangeschoten.
Waarom post jij nooit in POL?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me zo raar een POL meet. Sommige mensen ben ik heel benieuwd naar IRL, andere zou ik nooit willen ontmoeten.
Ik heb het, mogelijk incorrecte, beeld voor me dat een NWS-meet heel wat normaler is.
No stress.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef Drugshond het volgende:
What ever happens in R'dam stays in R'dam. Zit niet te wachten op kiekjes.
Geen idee, ben feitelijk nog nooit naar een POL-meet geweest. NWS-meet overigens ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb het, mogelijk incorrecte, beeld voor me dat een NWS-meet heel wat normaler is.
Vijandige sfeer. Heb bijvoorbeeld sp3c even gevolgd daar. Blinde haat op iemand als sp3c is een slecht teken. Sowieso haat tegen alles wat NWS is bij sommige.quote:
Dat is een idioot/blind sarcasme. Er valt daar best veel te lachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vijandige sfeer. Heb bijvoorbeeld sp3c even gevolgd daar. Blinde haat op iemand als sp3c is een slecht teken. Sowieso haat tegen alles wat NWS is bij sommige.
Die had ik ook even helemaal moeten kijken. Nooit gedaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:05 schreef Tem het volgende:
Ik kijk The Godfather voor de 67894e keer.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:33 schreef Karina het volgende:
Oh daarom. Ik zat al te denken waarvan zou dat geweest zijn.
Laten we hopen van wel ja. Anders trek ik het niet met al die vreemde mensen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
Mag je eigenlijk wel roken in de buitenlucht in Rofldam?
Zo niet dan toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
Mag je eigenlijk wel roken in de buitenlucht in Rofldam?
Denken dat dat een serieuze vraag wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel ja. Anders trek ik het niet met al die vreemde mensen.
Nou bij zo een buitenbios weet je het niet he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denken dat dat een serieuze vraag was
sowieso de laatste keer dat je die grap maakt mag ik hopenquote:
Ben er vaak geweest. Mag gewoon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij zo een buitenbios weet je het niet he?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel ja. Anders trek ik het niet met al die vreemde mensen.
Ja hoor ik wou even kijken hoe snel je erbij was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
sowieso de laatste keer dat je die grap maakt mag ik hopen
Giet ik wat wijn in een plastic flesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er vaak geweest. Mag gewoon.
Vroeger was het trouwens altijd gratis. Werd alleen op flessen drank gelet. Als het niet in glas zat mocht dat ook gewoon.
Dat valt wel te regelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er vaak geweest. Mag gewoon.
Vroeger was het trouwens altijd gratis. Werd alleen op flessen drank gelet. Als het niet in glas zat mocht dat ook gewoon.
Ik leef ook in de verleden tijd sp3ccie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:43 schreef sp3c het volgende:
die zin is in de verleden tijd he Snorrie
Zou ik gewoon doen ja. Wodka in spa flesje ofzo. Als het onverhoopt toch niet mag, kan je het in elk geval nog opdrinken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Giet ik wat wijn in een plastic fles
Vroeger probeerden iemand iemand wodka energy whiskey en bier iemand te laten drinken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou ik gewoon doen ja. Wodka in spa flesje ofzo. Als het onverhoopt toch niet mag, kan je het in elk geval nog opdrinken.
goeie, ik zou hem gewoon gebruiken als ze ernaar vragenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik leef ook in de verleden tijd sp3ccie.
5/10. Kun-Aguero is snel afgeleid en heeft vaak moeite met opletten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat vonden jullie van de tetters.
Dat hoop je he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef Drugshond het volgende:
Vraag ik mezelf af... gaan ze fouilleren ?
Ik hoop het wel, kost misschien extra maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef Drugshond het volgende:
Vraag ik mezelf af... gaan ze fouilleren ?
Waarom dit ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
5/10. Kun-Aguero is snel afgeleid en heeft vaak moeite met opletten.
Als hij beter zijn best doet komt hij er nog wel.
Ik ben geen tanker, dat scheelt de helft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:46 schreef Tem het volgende:
Ik ga met een stel alcoholische paupers op stap...
Je wist dat het niet mocht en het is weinig constructief wat je voorlopig inbrengt.quote:
Toch jammer dat je het een 5 geeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je wist dat het niet mocht en het is weinig constructief wat je voorlopig inbrengt.
Was wel een leuk meisje, dus een 5 voor de moeite.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het een 5 geeft.
Bedankt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was wel een leuk meisje, dus een 5 voor de moeite.
Nou eigenlijk niet. Het is me overigens wel gelukt om 2 flessen drank (in glaswerk) op Lowlands binnen te krijgen. Er was een shampoo fles gesprongen in mijn kofferquote:
Drie keer, als ik het klassieke oud en nieuw mee tel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
Echt dronken, dat is zeker meer dan 10 jaar geleden denk ik.
Op Werchter mocht je gewoon legaal drank meenemen zolang het niet in glas zat, dus dat werd iedere keer braaf overgegoten. Ook weleens drugs meegenomen, wat achteraf niet zo slim was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Het is me overigens wel gelukt om 2 flessen drank (in glaswerk) op Lowlands binnen te krijgen. Er was een shampoo fles gesprongen in mijn kofferen de beveiliging had geen zin meer om verder te zoeken.
Mooi al mijn kleren naar de wasruimte (uitspoelen) en over mijn tent gehangen om te drogen. (nailed)
Same here bij een underground feest in de mergelgrotten van Maastricht. Fucking wierd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op Werchter mocht je gewoon legaal drank meenemen zolang het niet in glas zat, dus dat werd iedere keer braaf overgegoten. Ook weleens drugs meegenomen, wat achteraf niet zo slim was.
Lijkt me ook. Was dat wiet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Same here bij een underground feest in de mergelgrotten van Maastricht. Fucking wierd.
Vroeger toen ik nog elk weekend ging stappen was het meestal wel raakquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Drie keer, als ik het klassieke oud en nieuw mee tel.
Oud en nieuw en tijdens het jaarlijkse familie weekend ben ik de laatste 5 jaar iedere keer dronken geweest.![]()
Daarbuiten ben ik bijna nooit echt dronken.
Nou nee dat lijkt me nou echt niks, sowieso niets wat je met naalden moet doen. Ik ga al van mijn stokje als ik een naald zie.quote:
Wiet en Hash.... daar waren ze toen en zelfs nu nog heel fel op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Was dat wiet?
Die tijd ligt ook al achter me. Tegenwoordig ben ik meer in theaters en restaurants te vinden dan in kroegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog elk weekend ging stappen was het meestal wel raak
Op Werchter werd het openlijk op de camping gerookt. Geloof dat als het bij de ingang ondekt werd, het gewoon afgenomen werd. Lijkt me wel leuk zo'n feestje in de mergelgrotten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wiet en Hash.... daar waren ze toen en zelfs nu nog heel fel op.
Ach dat maakt toch niks uit? Je bent toch geen ouwe lul. Gewoon een beetje lol maken, niks mis mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn altijd leuke feesten, maar ik ben er nu wel soms de oudste.
Doe ik ook. Ik ben bijna 30 by the way.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch niks uit? Je bent toch geen ouwe lul. Gewoon een beetje lol maken, niks mis mee.
Oooh dan ben je zeker nog geen ouwe lul. Toen ging ik ook nog stappenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ben bijna 30 by the way.
Was ook wauz met die gasten. Een boel mensen gingen op de bonnefooi spacen in de gangen met een aansteker als gaslamp. Enigste herkenningspunt was de muziek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op Werchter werd het openlijk op de camping gerookt. Geloof dat als het bij de ingang ondekt werd, het gewoon afgenomen werd. Lijkt me wel leuk zo'n feestje in de mergelgrotten.
Ach ik zeg altijd dat ik zo rond de 40 benquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bullshit eigenlijk. Ik ben gewoon in de 20. Klinkt veel beter en het is net zo waar.
Maar goed, mensen die jou weleens gezien hebben weten hoe je eruit ziet. Dan maak je alleen maar een slechtere indruk als je verbaal een jongere indruk hebt willen wekken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik zeg altijd dat ik zo rond de 40 benDat is dan een heel ruim begrip.
och van jou is dat nog wel te gelovenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik zeg altijd dat ik zo rond de 40 benDat is dan een heel ruim begrip.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:10 schreef Drugshond het volgende:
Mwah ik doe niet echt aan verstoppertje, heel soms post ik iets wazig van mezelf.
Goed ik ga lekker plat Brabants toeteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:11 schreef sp3c het volgende:
je merkt pas dat ze bejaard is als ze het gesprek niet meer kan volgen, dan wordt ze kribbig
Zeg jij ook friet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed ik ga lekker plat Brabants toeteren.
Waarom koop je het dan ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:43 schreef Tem het volgende:
Ik heb deze net gekocht bij de Chinese boot.
[ afbeelding ]
Ruikt al verschrikkelijk naar olifantenstront.
Wist ik toch niet van te voren. Als ik daar loop zie ik allemaal vage dingen die ik wil proberen.quote:
Ohja dat ken ik...en dan kom je thuis en denk je, waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Wist ik toch niet van te voren. Als ik daar loop zie ik allemaal vage dingen die ik wil proberen.
Yep, ik ging eigenlijk alleen voor de Skippy pindakaas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat ken ik...en dan kom je thuis en denk je, waarom?
Ik ben ooit eens met zeewierthee thuis gekomen....dat was een partij smerigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Yep, ik ging eigenlijk alleen voor de Skippy pindakaas.
Mijn vriendin heeft een nu ook een soort vaag instant melk thee dingetje gekocht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens met zeewierthee thuis gekomen....dat was een partij smerig
Die met gember vind ik trouwens wel heel lekker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een nu ook een soort vaag instant melk thee dingetje gekocht.
Dat is wel lekker, tenminste mijn vader drinkt het in Thailand nog weleens.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, tenminste mijn vader drinkt het in Thailand nog weleens.
quote:
Zou ik ook doen, beetje patsen bij de locals.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:12 schreef Uccie het volgende:
[..]hij is er wel eens voor aangezien, in de supermarkt met mij en mijn nichtje.
Nee, was een smerige duitser, die tegen mijn vader zei dat ie het goed voor elkaar had met 2quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, beetje patsen bij de locals.
Verkapte kijk mij en mijn nichtje eens pedobait zijn post.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, was een smerige duitser, die tegen mijn vader zei dat ie het goed voor elkaar had met 2
Nee was 15 jaar geleden, toen was ik net 18 en zij wel wat ouder, maar ze ziet er niet zo oud uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij en mijn nichtje eens pedobait zijn post.
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:36 schreef sp3c het volgende:
volgend jaar ongetwijfeld weer een pleinbios met een Ben Assvlek film
Kan je die JSF online bestellen?quote:Op zondag 1 september 2013 01:18 schreef tofastTG het volgende:
Ben ik de enigste die het opvallend vindt dat Lockheed martin reclame maakt voor de F-35? Ik spot de banner nu voor het eerst op NU.nl, en de website van het AD..
Hoe was de PSV dag?quote:Op zondag 1 september 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daarvoor ga je NIET naar de meet.
Buiten de wedstrijd zelf was het allemaal prima.quote:
Oh ik heb nog niks gelezen erover, zo slecht? Tegen wie speelden ze en wat was de eindstand?quote:Op zondag 1 september 2013 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten de wedstrijd zelf was het allemaal prima.
Cambuur feestmaal, in geen 100 jaar.quote:Op zondag 1 september 2013 01:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
@ReneGijp: Als PSV niet wint zijn ze nog lang niet jarig! #psvcam
Cambuur, 0-0quote:Op zondag 1 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb nog niks gelezen erover, zo slecht? Tegen wie speelden ze en wat was de eindstand?
Toevallig zie ik nu net iets over metsjfiksing
Eerder gaan slapen.quote:Op zondag 1 september 2013 01:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Iemand slaaptips school begint bijna en ik heb insomnia.
Glas warme melk. Boek lezen. Pfff ik slaap ook altijd slecht, ik ga altijd maar liggen en na een uur slaap ik dan eindelijk een keertje.quote:Op zondag 1 september 2013 01:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Iemand slaaptips school begint bijna en ik heb insomnia.
Gelukkig niet verlorenquote:
Vennegoor verpestte jullie feestje nog wat erger ja.quote:Op zondag 1 september 2013 01:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Glas warme melk. Boek lezen. Pfff ik slaap ook altijd slecht, ik ga altijd maar liggen en na een uur slaap ik dan eindelijk een keertje.
[..]
Gelukkig niet verloren
Ach je hebt een leuke avond gehad toch? Daar ging het tenslotte om lijkt me.quote:Op zondag 1 september 2013 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vennegoor verpestte jullie feestje nog wat erger ja.
Is het verstandig om jezelf vol te pompen met melatonine ?quote:Op zondag 1 september 2013 01:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Glas warme melk. Boek lezen. Pfff ik slaap ook altijd slecht, ik ga altijd maar liggen en na een uur slaap ik dan eindelijk een keertje.
[..]
Gelukkig niet verloren
Uhu.quote:Op zondag 1 september 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je hebt een leuke avond gehad toch? Daar ging het tenslotte om lijkt me.
. Ik heb het weleens geprobeerd, maar dan moet je er 1 elke dag nemen, het hielp een klein beetje (of misschien was het meer het placebo effect zou ook best kunnen). Denk niet dat je opeens als een blok in slaap valt.quote:Op zondag 1 september 2013 01:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is het verstandig om jezelf vol te pompen met melatonine ?
Pizzaatje erbij.quote:Op zondag 1 september 2013 01:30 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Warme melk helpt wel.quote:
Ik neem er nu standaard 2/3quote:Op zondag 1 september 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
. Ik heb het weleens geprobeerd, maar dan moet je er 1 elke dag nemen, het hielp een klein beetje (of misschien was het meer het placebo effect zou ook best kunnen). Denk niet dat je opeens als een blok in slaap valt.
Als je moeilijk in slaap komt is dat wel de oplossing inderdaad. Dan lig je misschien ook een uur wakker (wat ik dus altijd heb) maar slaap je wel 'eerder', op een vroeger uur.quote:
Wat je gewoon in de winkel kunt kopen is niet zo sterk volgens mij hoor. Vandaar waarschijnlijk dat het niet heel veel helpt.quote:Op zondag 1 september 2013 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Melatonine moet je niet teveel nemen. Dan kom je er niet lekker af.
Net pas? Hoe vond je de film uiteindelijk? Wat ik al zei: toen ik hem thuis zag vond ik hem beter.quote:
Ja, beetje Amerikaans drolverhaal. Wel pzijn nog even daarna naar de kroeg gegaan. Was gezellig.quote:Op zondag 1 september 2013 02:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Net pas? Hoe vond je de film uiteindelijk? Wat ik al zei: toen ik hem thuis zag vond ik hem beter.
Oh en volgende keer (als die er komt) gaarne iets eerder afspreken, die trein zo laat is drama, sjongejonge wat een reis.
Hadden we gewoon meteen moeten doen eigenlijk. Als ik nog was meegegaan dan was ik om 4 uur thuisgeweest of zo denk ik. Wel leuk om je een keer te zien, ik had toch wel een ander idee. Wat voor idee weet ik eigenlijk niet eens. Gewoon andersquote:Op zondag 1 september 2013 02:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, beetje Amerikaans drolverhaal. Wel pzijn nog even daarna naar de kroeg gegaan. Was gezellig.
Fixedquote:Op zondag 1 september 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
Ja, volgende keer rustig kroegje.
Kunnen Tem en Speculaas op de bar dansen.
Jij vindt Tem gewoon een hete boi, maakt niet uit, kun je gewoon zeggen.quote:Op zondag 1 september 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden we gewoon meteen moeten doen eigenlijk. Als ik nog was meegegaan dan was ik om 4 uur thuisgeweest of zo denk ik. Wel leuk om je een keer te zien, ik had toch wel een ander idee. Wat voor idee weet ik eigenlijk niet eens. Gewoon anders
Niet zo raar doen jij.quote:Op zondag 1 september 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt Tem gewoon een hete boi, maakt niet uit, kun je gewoon zeggen.
Nah, maar gelukkig is de JSF wel in staat om onze economie te verbeteren! Fucking geweldig toch? Na het lobbyen in de 2e kamer gaat Lockheed ook de publieke opinie veranderen. Vraag me af of het ze gaat lukken.quote:
Was een enorme tegenvaller voor je natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden we gewoon meteen moeten doen eigenlijk. Als ik nog was meegegaan dan was ik om 4 uur thuisgeweest of zo denk ik. Wel leuk om je een keer te zien, ik had toch wel een ander idee. Wat voor idee weet ik eigenlijk niet eens. Gewoon anders
Nee man en ook geen meevaller, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Je hebt een vaag beeld in je hoofd en dat klopt dan niet.quote:Op zondag 1 september 2013 02:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Was een enorme tegenvaller voor je natuurlijk.
Ik weet niet wat Stalles is, maar vast een hele leuke tent (al is het Rotterdamquote:Op zondag 1 september 2013 02:19 schreef Tem het volgende:
We zaten op het terras bij Stalles met DH,Vlijtig Liesje en Sp3c. Dat was wel relax, Sp3c had gelijk aanspraak met een brother from another mother.
quote:Op zondag 1 september 2013 02:20 schreef Specularium het volgende:
DH is een soort Rambo, maar anders.
Ja, dat is een mooi nummer.quote:
Ja eng he?quote:Op zondag 1 september 2013 02:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Doen jullie serieus aan fokmeeten ?
Die beat vooral behoorlijk simpel toch mooi.quote:Op zondag 1 september 2013 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooi nummer.
Al die nummers over Proof wel.
TMI.quote:Op zondag 1 september 2013 02:23 schreef Karina het volgende:
Vond ik ookEn ik had ijshanden en later echt ALLES ijs.
Ik ben er ook pas heel laat mee begonnen ik vond het ook maar niks en eng. Eigenlijk nog steeds dat laatste. Maar het valt best mee hoorquote:Op zondag 1 september 2013 02:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ik zou het niet persee willen.
Haha we zien wel hoe het looptquote:Op zondag 1 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas heel laat mee begonnen ik vond het ook maar niks en eng. Eigenlijk nog steeds dat laatste. Maar het valt best mee hoor
Oh kwam misschien omdat ik jou en sp3c al eens gezien had. Ja toen was ik inderdaad ook best nerveus. Wist eigenlijk niet eens dat je dat was opgevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 02:25 schreef Specularium het volgende:
Ik vond jou minder gespannen dan bij DWDD, Corrie.
Ja weet ik maar toen ik daar zat had ik vooral koude handen. Verder ging het wel. De rest werd later koud toen ik op Amsterdam CS buiten kwam en bij de taxistandplaats stond te wachten.quote:
Oh leugenaar!quote:Op zondag 1 september 2013 02:32 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde er nog een halen maar nee nee nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |