In het begin was het ook niet, maar het programma werd slechter en tja toen ging het mis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
Was toch de laatste Tijs en Knevel.
De laatste weken werden de gasten steeds slechter en het topic steeds meer SC.
Irritant want er zijn ook mensen die daar komen om wel on-topic dingen te melden. Maar ik begrijp die voetbalhumor sowieso niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
Was toch de laatste Tijs en Knevel.
De laatste weken werden de gasten steeds slechter en het topic steeds meer SC.
De afwas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Tja wat moet ik anders doen dan tv kijken.
Lezen. Recepten bekijken ter inspiratie. Nieuwe muziek beluisteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Tja wat moet ik anders doen dan tv kijken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom willen mensen elkaar toch altijd in het echt ontmoeten? Je wordt op één avond tientallen illusies armer...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Oeps, per ongeluk in het verkeerde topic gequote.
Vriendelijk tegen rolstoelen of tegen de inzittenden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Tem het volgende:
Ik hoop wel dat jullie een beetje rolstoelvriendelijk zijn.
Kom jij morgen ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vriendelijk tegen rolstoelen of tegen de inzittenden?
Ik zit morgen in Putten na mijn werk. Anders was ik zeker op mijn fietsje langsgekomen.quote:
Verwacht je dat het uitverkocht is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
Moet m'n kaartje nog uitprinten, toch maar even via internet gedaan.
Ik ga lopen, al ben ik vandaag door de fietstunnel bij CS gereden. Die is ook eindelijk open.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zit morgen in Putten na mijn werk. Anders was ik zeker op mijn fietsje langsgekomen.
Nee, denk niet dat het uitverkocht is maar ik heb geen zin om in een mogelijke rij te staan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verwacht je dat het uitverkocht is?
Ik moet dat nog doen met dat kaartje, of bij de poort kopen.
Ja, mooi he. Gisteren nog geweest...instant kwal gekocht in de chinese buurt bij centraalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga lopen, al ben ik vandaag door de fietstunnel bij CS gereden. Die is ook eindelijk open.
Hmm, dat is wel een reden om het vantevoren te kopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat het uitverkocht is maar ik heb geen zin om in een mogelijke rij te staan.
Wat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
instant kwal gekocht in de chinese buurt bij centraal
Ik ging daar ff surinaams halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Gisteren nog geweest...instant kwal gekocht in de chinese buurt bij centraal
Dit is wel een Topidee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
Corrie kan toch in de rij gaan staan voor een handvol kaartjes?
Dat is ook een plan. Kan de rest bier drinken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
Ja stuur de vrouw maar weer om een boodschap he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
Zit een grote chinese supermarkt waar ik altijd spulletjes haal. Gisteren een zakje met instant kwal (alleen kokend water bij doen) zoals bij noodless, dus met kruiden enzo gehaald. Ga ik mijn familie mee choqueren zondag. En mijn gebruikelijke chinese boodschappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |