Dreug breudquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:05 schreef Pascalus het volgende:
Er valt toch geen droog brood te verdienen in dat hele uhh boekengebeuren?
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 22:04:09Gijp! van collega @VanEgmond1968 krijgt Gouden Boek van CPNB, voor 250.000 verkochte boeken. Top! Andy en ik zijn op de helft! #GeenGenade reageer retweet
We zullen zien, Thijs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 22:04:09Gijp! van collega @VanEgmond1968 krijgt Gouden Boek van CPNB, voor 250.000 verkochte boeken. Top! Andy en ik zijn op de helft! #GeenGenade reageer retweet
Jezus, inderdaad.quote:
Meestal wel, ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoe laat komen die mp4'tjes meestal online? Zelfde avond nog?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Jivis het volgende:
Kan de mp4 niet vinden.
NEED MY VI FIX YO
edit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:54 schreef Jivis het volgende:
Had me zo verheugd om lekker het broekje uit te doen en op de bank een VI'tje te kijken (zonder reclames).
Konko RTL.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ninja, wilde net een venijnige reactie plaatsen.
zet het online plzzzzquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahahah Gijp.
Advies voor mensen: Neem digitale TV en neem het op.
Ja ik vond het ook wel een topshowtje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een topshow. Kieft was weer heerlijk alles aan het afzeiken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Waarom kan ik 'm nog niet terugkijken?
Johan heeft gezegd dat Ajax geen kampioen gaat worden. Zaak opgelost dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef Morendo het volgende:
Zwakke uitzending. Je merkt duidelijk dat nu ze geen beelden over Nederland kunnen uitzenden het geforceerd over europa en Oranje moet gaan. Kieft voegt helemaal niets toe. En waarom is Ajax niet besproken?
Ik vond dat interview met Youness Mokhtar wel leuk. Dat soort dingen zouden ze nu meer moeten doen vind ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef Morendo het volgende:
Zwakke uitzending. Je merkt duidelijk dat nu ze geen beelden over Nederland kunnen uitzenden het geforceerd over europa en Oranje moet gaan. Kieft voegt helemaal niets toe. En waarom is Ajax niet besproken?
Niet eens de Champions League loting ook. Nee, dat die vetkuif gaat trouwen dat moeten we 4x horen. En dat kut boek van Gijp waar hij 8 ton voor beurt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef Morendo het volgende:
dankequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)780-c150c29aadde.mp4
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Via uitzending gemist kon ik hem om half 11 al kijken...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Waarom kan ik 'm nog niet terugkijken?
GemistDownloader heb ik ook, maar ik gebruikte Chrome UA Spoofer bij die RTL Gemist link, en dan instellen op de Android versie van die pagina, en dan krijg je de mp4.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk en geen gezoek naar mp4 linkjes
Ik heb d'r geen zin meer in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen?
Vergeet niet
Haha en Lowietje weet niet eens dat er al landen gekwalificeerd zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef Cavaliers het volgende:
Lowietje over het interview van Derksen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op een of andere manier krijg ik het nooit voor elkaar om nieuwsgroepen werkend te krijgen. Het is volgens mij best makkelijk om dat aan de praat te krijgen dus ik voel me heel achterlijk op dit moment.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
rtlxl/mp4
[ afbeelding ]
720p (op nieuwsgroep)
[ afbeelding ]
Niks mis mee
Terecht ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 05:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijg ik het nooit voor elkaar om nieuwsgroepen werkend te krijgen. Het is volgens mij best makkelijk om dat aan de praat te krijgen dus ik voel me heel achterlijk op dit moment.
Kans Haaijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zit er eigenlijk komende maandag?
Van der Gijp is een hypocriete zak. Een echte vent zoent geen andere mannen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Terugkomend op die uitzending van gisteravond. Was dat weer zo een "laat mij de homo's van Nederland paaien"toen Rene van der Gijp de gasten die hem die prijs voor 250.000 verkochte boekjes overhandigde ging zoenen?![]()
Sowieso dat mensen boekjes van hem gaan kopen.
2 uur ik ga speachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:08 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat zijn jullie op de bruiloft?
quote:
Volgens mij is Tijltje een nicht. Met z'n beweginkjes.quote:
Ik hoorde Johan toch een keer zeggen dat de schoonvader van Danny weliswaar dameskapper was maar desondanks "helemaal OK".quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Terugkomend op die uitzending van gisteravond. Was dat weer zo een "laat mij de homo's van Nederland paaien"toen Rene van der Gijp de gasten die hem die prijs voor 250.000 verkochte boekjes overhandigde ging zoenen?![]()
Sowieso dat mensen boekjes van hem gaan kopen.
Hij doet van tevoren een paar nakkies coke, waardoor hij wat meer zelfvertrouwen heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef tralalala het volgende:
Kieft is echt een topgast geworden zeg!
Vorige seizoenen zei hij geen woord en nu lult hij de hele show vol.
Dat doet hij alleen samen met Sierdbaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Hij doet van tevoren een paar nakkies coke, waardoor hij wat meer zelfvertrouwen heeft.
Eppo zit aan de epo.quote:
Meeste personalityquote:Op zondag 1 september 2013 00:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen meest irritante BN'er
Dat blijkt uit onderzoek dat het RTL4-programma 'Ik hou van Holland' heeft uitgevoerd.
Op het lijstje 'irritante bekende mannen', staat Derksen met stip op nummer 1, zei Linda de Mol in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
De lijst wordt aangevuld door Nico Dijkshoorn, Louis van Gaal, Rob Geus, René van der Gijp, Gordon, Badr Hari, Gerard Joling, Andries Knevel, Sven Kockelmann, Bram Moszkowicz, Piet Paulusma, Emile Ratelband, Maarten van Rossum, Mark Rutte, Diederick Samson, Mart Smeets, Sterretje, Albert Verlinde en Geert Wilders.
http://www.telegraaf.nl/p(...)eest_irritant__.html
![]()
Dijkshoorn moet ik niet, Van Gaal moet ik niet, Geus ken ik niet, Gordon had wel een aardig singletje in 1983, Badr Hari moet ik niet, Knevel moet ik niet, Kockelmann kijk ik niet, Moszkoqicz vind ik infaam en abject, Paulusma kijk ik niet, Ratelband zie ik nooit en moet ik niet, Van Rossum is baas, Rutte stem ik niet, Samson stem ik niet, Smeets is vies moddervetdik, Sterretje ken ik niet, Verlinde kijk ik niet, Wilders is toch al overleden?quote:Op zondag 1 september 2013 00:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat blijkt uit onderzoek dat het RTL4-programma 'Ik hou van Holland' heeft uitgevoerd.
Op het lijstje 'irritante bekende mannen', staat Derksen met stip op nummer 1, zei Linda de Mol in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
De lijst wordt aangevuld door Nico Dijkshoorn, Louis van Gaal, Rob Geus, René van der Gijp, Gordon, Badr Hari, Gerard Joling, Andries Knevel, Sven Kockelmann, Bram Moszkowicz, Piet Paulusma, Emile Ratelband, Maarten van Rossum, Mark Rutte, Diederick Samson, Mart Smeets, Sterretje, Albert Verlinde en Geert Wilders.
![]()
Linda moest lachen.quote:Op zondag 1 september 2013 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan ook een lijstje maken met meest smakeloze televisieprogramma's, en dan zet ik 'Ik hou van Holland' bovenaan.
Wat een volksverlakkerij, ze heeft JOHAN JOHAN JOHAN natuurlijk gewoon zelf op 1 gezet, dat rancuneze spook.quote:Op zondag 1 september 2013 00:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Rene houdt niet zo van feestjes, lekker op bankie tv kijken manquote:Op zondag 1 september 2013 02:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)zegt-ja#.UiKOROgaySN
Wilfred was er wel en Johan ook haha
Reneaso
Derksen : Genee is een beetje tipsie.
quote:Op zondag 1 september 2013 02:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Reneaso
dan ben je toch wel een baas!quote:Bruid en bruidegom maakten een spectaculaire entree met een zwarte bestelbus onder begeleiding de begin tune van de serie 'The A-Team'.
Heeft ze nog kutscheten gelaten tijdens de uitzending?quote:Op zondag 1 september 2013 00:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 02:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Reneaso
René is autistisch en mensenschuw. Daarbij is hij te lui om voor 12:00 uit zijn bed te komen, dus dat wordt 'm ook niet.quote:Op zondag 1 september 2013 02:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Reneaso
Een echte Fok!ker (quote:Op zondag 1 september 2013 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
René is autistisch en mensenschuw. Daarbij is hij te lui om voor 12:00 uit zijn bed te komen..
Kieft was scherp ja, zeker voor zijn doen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef Sickert het volgende:
Topshow! Vanmorgen terug gekeken.
Kieft was ook lachen. Komt misschien door het kappertje waar hij geweest is.
Vast de schoonvader van Danny.
Ik vond al dat het niveau in dit topic plots zo hoog was.quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef Mani89 het volgende:
JOHANNES JOHANNES JOHANNES heeft trouwens alweer een stadionverbod. Misschien leuk als jullie hem evenveen DM'tje sturen.
Wat heeft ie gedaan.quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef Mani89 het volgende:
JOHANNES JOHANNES JOHANNES heeft trouwens alweer een stadionverbod. Misschien leuk als jullie hem evenveen DM'tje sturen.
Linda heeft zeker weer een kutscheet dwars zitten.quote:Op zondag 1 september 2013 00:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Vuule kuthoer.quote:Op maandag 2 september 2013 02:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Linda heeft zeker weer een kutscheet dwars zitten.
Gaat nergens meer overquote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef Mani89 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:47:46"@EllJansen: @aad300 Kijk! Moest toch aan je denken he. Zelfs in Sri Lanka een Aad nummerbord. http://t.co/QTjchqAdFZ" top zeg.fijne vak reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 29-08-2013 om 19:46:00Jongens, even zonder dollen, maar die nummer 9, dat is dus helemaal Napoleoni! Dat denkti alleen maar! #azatr #AZ reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:00:09Op de vraag of Roda JC wéér zonder diepe spits speelt is het simpele antwoord: Németh! #FeyRod reageer retweet
U riep?quote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Iets wat dit topic wel nodig heeft.
TV / [RTL7] Derksen & ... #7 Pursenelltie
Vanavond begint het weer.
Is dat het programma waar Derksen de wereld over reist opzoek naar mensen om Van Gaal belachelijk te maken?quote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Iets wat dit topic wel nodig heeft.
TV / [RTL7] Derksen & ... #7 Pursenelltie
Vanavond begint het weer.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat het programma waar Derksen de wereld over reist opzoek naar mensen om Van Gaal belachelijk te maken?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat het programma waar Derksen de wereld over reist opzoek naar mensen om Van Gaal belachelijk te maken?
Ik heb dit jaar gekozen voor de dvd van Studio Voetbal seizoensoverzicht 2012/2013, VI is me te plat.quote:
Baasquote:Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat Nederlandse moderators veel te snel met rode kaarten en schorsingen lopen te wapperen, want als we de grens over gaan en een Engelstalig forum bezoeken dan weten we niet wat ons overkomt, want daar laten ze het spel wel gewoon doorgaan weet je wel. Daar wordt nog mannelijk gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb je deze nog niet gelezen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt sjeik. Dat had dit topic net even nodig
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-09-2013 om 16:36:34De Engelse spits Jack Russel is op het laatste moment door zijn club op de transferlijst gezet. Te koop tegen elk aannemelijk bot. reageer retweet
Humor om te lachenquote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En dan heb je deze nog niet gelezen.twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-09-2013 om 16:36:34De Engelse spits Jack Russel is op het laatste moment door zijn club op de transferlijst gezet. Te koop tegen elk aannemelijk bot. reageer retweet
Onze gedachten zijn bij hem en zijn familie.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit mij nogmaals aan bij #teamjohannes.
Ik hoop dat hij het ook een topshow vindt.
het zou klasse zijn van VI dat ze deze show opdragen aan Johannesquote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit mij nogmaals aan bij #teamjohannes.
Ik hoop dat hij het ook een topshow vindt.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze gedachten zijn bij hem en zijn familie.
Hallo Koert.quote:Op maandag 2 september 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bale dat die ene nu bij real speelt.
Postduif toch.quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man. Ik heb niet eens een smartphone.
Dat wordt weer lachen.quote:
quote:
Net wat ik dacht.quote:
Jezjovjequote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Thijs kijkt op de achtergrond als een lid van een politburo
Zo kijkt 'ie altijd, haha.quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Thijs kijkt op de achtergrond als een lid van een politiebureau
Haararchitect annex beeldhouwer aan het prachtige figuur van Bosman te zien.quote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Naar dezelfde haararchitect als Johan Boskamp geweest.
Ja nou je het zegtquote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Naar dezelfde haararchitect als Johan Boskamp geweest.
Jazeker.quote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Zit die vies dikke Jeffrey van As daar nog?
Die gladde autoverkoper zit daar nog jaquote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Zit die vies dikke Jeffrey van As daar nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |