Terecht ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 05:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijg ik het nooit voor elkaar om nieuwsgroepen werkend te krijgen. Het is volgens mij best makkelijk om dat aan de praat te krijgen dus ik voel me heel achterlijk op dit moment.
Kans Haaijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zit er eigenlijk komende maandag?
Van der Gijp is een hypocriete zak. Een echte vent zoent geen andere mannen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Terugkomend op die uitzending van gisteravond. Was dat weer zo een "laat mij de homo's van Nederland paaien"toen Rene van der Gijp de gasten die hem die prijs voor 250.000 verkochte boekjes overhandigde ging zoenen?![]()
Sowieso dat mensen boekjes van hem gaan kopen.
2 uur ik ga speachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:08 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat zijn jullie op de bruiloft?
quote:
Volgens mij is Tijltje een nicht. Met z'n beweginkjes.quote:
Ik hoorde Johan toch een keer zeggen dat de schoonvader van Danny weliswaar dameskapper was maar desondanks "helemaal OK".quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Terugkomend op die uitzending van gisteravond. Was dat weer zo een "laat mij de homo's van Nederland paaien"toen Rene van der Gijp de gasten die hem die prijs voor 250.000 verkochte boekjes overhandigde ging zoenen?![]()
Sowieso dat mensen boekjes van hem gaan kopen.
Hij doet van tevoren een paar nakkies coke, waardoor hij wat meer zelfvertrouwen heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef tralalala het volgende:
Kieft is echt een topgast geworden zeg!
Vorige seizoenen zei hij geen woord en nu lult hij de hele show vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |