SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Voetbalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Toch nog reclame dus mag nog even off topic. van Gaal
Ja, heerlijk toch. Altijd stroeve interviews. Die stropdas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Toch nog reclame dus mag nog even off topic. van Gaal
Ik sta in de opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
oh leuk, zag net het adopteer kandidaat topic
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
oh leuk, zag net het adopteer kandidaat topic
Er zijn 7 auditieafleveringen, dus tijd zatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ben heel traag vandaag, dus ik ga volgende week een poging wagen.
Daarom. En de beste bewaren ze tot het laatst, hoop ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn 7 auditieafleveringen, dus tijd zat
van Marwijk <-> van Bommel? Of waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Toch goed eigenlijk hoor, kiezen voor spelers die het laten zien en kunnen laten zien omdat ze spelen. In plaats van je schoonzoon ofzo.
Staat klaar mevrouwquote:
Die zijn toch familie ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
van Marwijk <-> van Bommel? Of waar hebben we het over?
Jepjep. En Louis, die een persconferentie gaf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
van Marwijk <-> van Bommel? Of waar hebben we het over?
zoals ze het programma starten met de beste om de kijkers omver te blazen met talent zodat iedereen blijft kijken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. En de beste bewaren ze tot het laatst, hoop ik
Triest jaquote:
Als Gerard Joling de beste vriendin van je moeder is had ik hem meegenomen eigenlijk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef snellejelle het volgende:
Hele goeie vriendin van je moeder. Die zou ik ook meenemen
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb het tot nu toe gemist, is het leuk of niet?
zonder Fok had ik niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee.
Waarom we blijven kijken?
Hallo, dit is Fok!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Als iemand drukt, dan heeft papa wat geld geschoven
Haha okee ideale zeiktv voor de vrijdagavond dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee.
Waarom we blijven kijken?
Hallo, dit is Fok!
dit verwacht ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef AhmedJaret het volgende:
de mol is echt wel omgekocht
iemand drukt
dacht dat het al duidelijkw as dat papa john geld had gegeven omdat ze op tv isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Als iemand drukt, dan heeft papa wat geld geschoven
Meer geld had ie blijkbaar nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht dat het al duidelijkw as dat papa john geld had gegeven omdat ze op tv is
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zonder Fok had ik niet meer gekeken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
Pas op meisje, Taylor Swift staat erom bekend liedjes te schrijven over mensen die haar benadelen.
Ali hangt de mocro uit, EEEEWA, Trijntje lacht als een paard, Ilse wordt geraakt door een grote neger en Marco praat lang en vaag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Haha okee ideale zeiktv voor de vrijdagavond dus![]()
Maar hoe is de jury?
ach, anders start papa gewoon een platenlabel voor haar..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, weer een onbereikbaar ideaal voor iemand vernietigd.
Maar ze is zo sympathiek!quote:
haha thanx!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ali hangt de mocro uit, EEEEWA, Trijntje lacht als een paard, Ilse wordt geraakt door een grote neger en Marco praat lang en vaag.
Wil ik ook nog eens proberen. Be prepared.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
Weer een bovenderivierder die een brabander na probeert te doen en alleen maar Limburgs klinkt.
ik wil het graag horen!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens proberen. Be prepared.
Sympyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig niet door, verwend nest....
Hoi
hivemindquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ach, anders start papa gewoon een platenlabel voor haar..
Op je Samsung galaxy Tab2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in cola en een raider terwijl ik met 4G aan het internetten ben
Ik probeer het maar niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
Weer een bovenderivierder die een brabander na probeert te doen en alleen maar Limburgs klinkt.
Is bij bijv. Americas got Talent nog erger. met hun snapplequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Gelukkig zie je bij dit programma niet dat het zwaar gesponsord is....
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig niet door, verwend nest....
Hoi
Nee, subtiel die sponsormomentjes hè.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Gelukkig zie je bij dit programma niet dat het zwaar gesponsord is....
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ali heeft nog wat couscous in zijn oren.
Kiwicouscousquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ali heeft nog wat couscous in zijn oren.
Twee wagonsquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel welletjes
Veel plezier met de uitzending verder
Boris had zooi...uh soulquote:
Sterke beslissing. Joe!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel welletjes
Veel plezier met de uitzending verder
Verstandige mams! En doe d'r de groetjes van FOK!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef Lutte het volgende:
Mams: Die Trijntje kan beter geen panterprint aantrekken, godsamme wa'n reet.
Dat jullie het weten
dat was wat me opviel toen ik haar zag optreden: die enorme ....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
Die heupen van trijn zijn gewoon absurd
Die komt vast nog wel eens langs bij The Prince of Hollandquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet die niet eens meedoen?
Locomotief?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was wat me opviel toen ik haar zag optreden: die enorme ....
Dat zeker. Ik erger me al kapot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
zo tijd voor mijn dagelijkse haatdosis, ik doe Ali B en Wendy van Dijk een avondje
Haat gegarandeerd
Een beetje de Ivar van vorig seizoen maar geen topstem vind ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Wel een leuke jongen hoor, hij zat net gewoon een beetje stoer te doen.
Nou misschien met een ander nummer kan het nog best wat worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een beetje de Ivar van vorig seizoen maar geen topstem vind ik
Yes, mijn haatmaat van de avond is er ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor irritant mens. En ze ziet er veel ouder uit dan 26 zeg.
dat is ruthquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor irritant mens. En ze ziet er veel ouder uit dan 26 zeg.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yes, mijn haatmaat van de avond is er ook
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef franklop het volgende:
Ze ziet er uit als een moeder van begin veertig die er zes kinderen uit heeft gepoept
ZIjn die al opgerot?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]Geen kinderen alleen om op te haten vanavond.
je bedoelt 50 toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef franklop het volgende:
Ze ziet er uit als een moeder van begin veertig die er zes kinderen uit heeft gepoept
Zal wel niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Mijn god ze heeft nog kapsones ookIk hoop dat ze vals zingt.
timmmmmmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
zo tijd voor mijn dagelijkse haatdosis, ik doe Ali B en Wendy van Dijk een avondje
Haat gegarandeerd
fixedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Mijn god ze heeft nog kapsones ookIk hoop dat ze vals zingt. van het podium valt
Dit ^quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
Dit is echt doorgestoken kaart, dit kon je niet al zo snel horen dat het goed is.
Goed idee!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben echt voor een terugdraai knop.
is dat het brabantse accent?quote:
Ik ook. En ik erger me aan d'r hoofd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Kijk de jury lekker enthousiast doenIk vond het stom.
'stom'.. dat is nog behoorlijk positief om dit te omschrijvenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Kijk de jury lekker enthousiast doenIk vond het stom.
Oh noez.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Pheno het volgende:
loopt mijn hamster opeens langs met een molensteentje. Ik moet volgens mij even checken of ik de wc-bril wel dicht heb gedaan.
eerst drukte Marco, en zijn verstand van muziek past sowieso ruim in een vingerhoedje. Dus elke druk is een gok voor hem. Door groepsdruk de rest ook meteen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus drie woordjes en gelijk drukken, want opera
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Pheno het volgende:
loopt mijn hamster opeens langs met een molensteentje. Ik moet volgens mij even checken of ik de wc-bril wel dicht heb gedaan.
Ik was ff in de war, Marcowww hoorde Italiaans en dacht 'jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
eerst drukte Marco, en zijn verstand van muziek past sowieso ruim in een vingerhoedje. Dus elke druk is een gok voor hem. Door groepsdruk de rest ook meteen.
Deed de SP ook al mee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:38 schreef franklop het volgende:
Deed me denken aan de omgekeerde versie van die Roemen bij Eurovisie Songfestival
Dat roep ik al 3 seizoenen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben echt voor een terugdraai knop.
Vaginale douchecrème.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Welk supermarktproduct komt er nu voorbij bij ali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |