De Ryanair vlucht bleek goedkoper?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
Aanval? Zie geen reden waarom ze 3 uur vroeger vertrekken.twitter:eelcobvr twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 20:57:00VN trekken hun inspecteurs al om 4 uur zaterdagochtend terug uit Damascus - drie uur eerder dan gepland (meldt CBS) reageer retweet
Die gaat gewoon lekker lopen shoppen als de bommen vallen, terwijl Bashar de nieuwste hits op iTunes checked.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Fossieltje het volgende:
Gaat de VS nu ook een bom op mevrouw al-Assad gooien?
[ afbeelding ]
Naah, dan had Amerika ze persoonlijk wel opgehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
Aanval? Zie geen reden waarom ze 3 uur vroeger vertrekken.twitter:eelcobvr twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 20:57:00VN trekken hun inspecteurs al om 4 uur zaterdagochtend terug uit Damascus - drie uur eerder dan gepland (meldt CBS) reageer retweet
Sterkte met de saaie herhalingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef Logician het volgende:
En toch ga ik mijn gvoel volgen en een avondje cnn doen
lekker wijf is hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Fossieltje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe meer propaganda hoe meer mindset er gekweekt wordt. Hollywood is groot geworden met die brainwash techniek.quote:
Oja want de indie films zijn een stuk beterquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe meer propaganda hoe meer mindset er gekweekt wordt. Hollywood is groot geworden met die brainwash techniek.
Absoluut met je eens. Maar het item is nu inmiddels zo opgeblazen (no pun intended) dat Obama bijna niet anders meer kan dan gewoon een (kleinschalige) aanval te beginnen. Als hij nu zijn handen er vanaf trekt maakt hij zich compleet belachelijk. Hoe graag mensen dat ook zouden zien, dat is niet hoe het in de Amerikaanse politiek werkt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Hoezo gezichtsverlies? Ik vind het juist goed dat hij de tijd neemt om alle opties te bekijken en niet zomaar impulsief wat te doen.
Het gaat hier over brainwash technieken die al in de Nazi tijd op het volk met succes werden gebruikt en nog steeds in Hollywood. Er zijn veel seminars die je zou kunnen bekijken of essay's over dit onderwerp. Niet welke film wel of niet goed is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef practics het volgende:
[..]
Oja want de indie films zijn een stuk beter
twitter:AJELive twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 21:09:49Turkish PM #Erdogan says a limited operation against #Syria will not satisfy Turkey. | AJE #Syria LIVE BLOG: http://t.co/CPMjTOGd4N reageer retweet
Er is een reden waarom ze buiten de EU worden gehouden. Dit soort ongein draagt er aan bij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef Charismatisch het volgende:
Check dezetwitter:AJELive twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 21:09:49Turkish PM #Erdogan says a limited operation against #Syria will not satisfy Turkey. | AJE #Syria LIVE BLOG: http://t.co/CPMjTOGd4N reageer retweet
Ik denk dat hij zijn handen er niet van af wil trekken. We kunnen er nu toch wel van uit gaan dat het gifgas was, en dat daar bijna 1500 mensen door zijn omgekomen. Dat blijft staan, en dat kan niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Absoluut met je eens. Maar het item is nu inmiddels zo opgeblazen (no pun intended) dat Obama bijna niet anders meer kan dan gewoon een (kleinschalige) aanval te beginnen. Als hij nu zijn handen er vanaf trekt maakt hij zich compleet belachelijk. Hoe graag mensen dat ook zouden zien, dat is niet hoe het in de Amerikaanse politiek werkt.
Ik denk dat je je die moeite wel kunt besparen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef kawotski het volgende:
Als ze nog even wachten tot morgenavond dan kan ik nog wat chips inslaan. En wellicht een schuilkelder graven mocht de derde wereldoorlog beginnen.
Dat is wat we allemaal hopen, maar soms twijfel ik toch aan de mate waarin Rusland en Iran een keer wel de knoop doorhakken en terugslaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je je die moeite wel kunt besparen.
Erdogan, ook al iemand die zo enorm bekommerd over het lot van het Syrische volkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef Charismatisch het volgende:
Check dezetwitter:AJELive twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 21:09:49Turkish PM #Erdogan says a limited operation against #Syria will not satisfy Turkey. | AJE #Syria LIVE BLOG: http://t.co/CPMjTOGd4N reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef Charismatisch het volgende:
quote:Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan said on Friday that a limited operation against Syria will not satisfy him.
"The operation should not be 1-2 days hit and withdraw, it should bring the regime to the point of leaving' he said.
Erdogan also said that they did not need to pass bill to authorise the government to act in Syria until October 4.
Iran is het probleem niet, dan komt Israël en die blaast samen met Amerika dat land van de kaart. Niemand gaat dat dan tegenhouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is wat we allemaal hopen, maar soms twijfel ik toch aan de mate waarin Rusland en Iran een keer wel de knoop doorhakken en terugslaan.
Ja, vliegen durven ze zeker niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef Charismatisch het volgende:
Rusland heeft als ik mij niet vergis verklaard niet in te zullen grijpen, hoogstens een interventie te 'betreuren'. Iran heeft net een president die enigszins toenadering zoekt tot het Westen, ik denk dat het allemaal wel losloopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is wat we allemaal hopen, maar soms twijfel ik toch aan de mate waarin Rusland en Iran een keer wel de knoop doorhakken en terugslaan.
Vanuit hun perspectief en belang gezien, met een gigantische vluchtelingenstroom naar Turkije toe, is deze positie helemaal niet zo raar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef practics het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ze buiten de EU worden gehouden. Dit soort ongein draagt er aan bij.
Mooie vrouw.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Fossieltje het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar EU is een groter geheel. Hun belangen zijn te uiteenlopendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vanuit hun perspectief gezien, met een gigantische vluchtelingenstroom naar Turkije toe, is deze positie helemaal niet zo raar.
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 21:27:59Obama on Syria: Not in U.S. interests to ignore violations of international chemical weapons bans. http://t.co/B3rP3vDLyr reageer retweet
Het is nog niet zover, Obama is alle opties aan het bekijken en afwegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef rakotto het volgende:
Wat heeft Amerika samengevat gezegd? Gaan ze aanvallen?
Ja en op de terugweg meren de schepen even aan om ons te verlossen van samson en marxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef rakotto het volgende:
Wat heeft Amerika samengevat gezegd? Gaan ze aanvallen?
Ik denk dat de keuze inmiddels wel zo'n beetje gemaakt is achter de schermen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het is nog niet zover, Obama is alle opties aan het bekijken en afwegen.
Misschien kunnen we dadelijk kiezen uit optie A, B, C of D.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het is nog niet zover, Obama is alle opties aan het bekijken en afwegen.
Zou kunnen, ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat de keuze inmiddels wel zo'n beetje gemaakt is achter de schermen.
Uitstekend plan. Ik ben voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja en op de terugweg meren de schepen even aan om ons te verlossen van samson en marx
Waar wil je het gaan dumpen dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het jij mosterd? Ik heb gas.
Aangezien ze dan ingrijpen..
De verwondingen van mosterdgas zijn niet zo fijn, is er geen vriendelijker gas?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het jij mosterd? Ik heb gas.
Aangezien ze dan ingrijpen..
Misschien zijn ze gewoon klaar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
Gaan ze Siria aanvallen ja?quote:
nee die houden ze in een keldertjes onder het Witte Huis als sm meesteres of sexslaafquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Fossieltje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |