Rusland heeft als ik mij niet vergis verklaard niet in te zullen grijpen, hoogstens een interventie te 'betreuren'. Iran heeft net een president die enigszins toenadering zoekt tot het Westen, ik denk dat het allemaal wel losloopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is wat we allemaal hopen, maar soms twijfel ik toch aan de mate waarin Rusland en Iran een keer wel de knoop doorhakken en terugslaan.
Vanuit hun perspectief en belang gezien, met een gigantische vluchtelingenstroom naar Turkije toe, is deze positie helemaal niet zo raar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef practics het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ze buiten de EU worden gehouden. Dit soort ongein draagt er aan bij.
Mooie vrouw.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Fossieltje het volgende:
Gaat de VS nu ook een bom op mevrouw al-Assad gooien?
Dat zeg ik ook niet, maar EU is een groter geheel. Hun belangen zijn te uiteenlopendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vanuit hun perspectief gezien, met een gigantische vluchtelingenstroom naar Turkije toe, is deze positie helemaal niet zo raar.
twitter:cnnbrk twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 21:27:59Obama on Syria: Not in U.S. interests to ignore violations of international chemical weapons bans. http://t.co/B3rP3vDLyr reageer retweet
Het is nog niet zover, Obama is alle opties aan het bekijken en afwegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef rakotto het volgende:
Wat heeft Amerika samengevat gezegd? Gaan ze aanvallen?
Ja en op de terugweg meren de schepen even aan om ons te verlossen van samson en marxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef rakotto het volgende:
Wat heeft Amerika samengevat gezegd? Gaan ze aanvallen?
Ik denk dat de keuze inmiddels wel zo'n beetje gemaakt is achter de schermen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het is nog niet zover, Obama is alle opties aan het bekijken en afwegen.
Misschien kunnen we dadelijk kiezen uit optie A, B, C of D.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het is nog niet zover, Obama is alle opties aan het bekijken en afwegen.
Zou kunnen, ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat de keuze inmiddels wel zo'n beetje gemaakt is achter de schermen.
Uitstekend plan. Ik ben voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja en op de terugweg meren de schepen even aan om ons te verlossen van samson en marx
Waar wil je het gaan dumpen dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het jij mosterd? Ik heb gas.
Aangezien ze dan ingrijpen..
De verwondingen van mosterdgas zijn niet zo fijn, is er geen vriendelijker gas?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het jij mosterd? Ik heb gas.
Aangezien ze dan ingrijpen..
Misschien zijn ze gewoon klaar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
Aanval? Zie geen reden waarom ze 3 uur vroeger vertrekken.twitter:eelcobvr twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 20:57:00VN trekken hun inspecteurs al om 4 uur zaterdagochtend terug uit Damascus - drie uur eerder dan gepland (meldt CBS) reageer retweet
Gaan ze Siria aanvallen ja?quote:
nee die houden ze in een keldertjes onder het Witte Huis als sm meesteres of sexslaafquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Fossieltje het volgende:
Gaat de VS nu ook een bom op mevrouw al-Assad gooien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |