Heb daar een baan gekregen en wil met oog op mijn toekomstige opleiding ervaring opdoen in het buitenland, staat heel goed op je CVquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb daar een baan gekregen en wil met oog op mijn toekomstige opleiding ervaring opdoen in het buitenland, staat heel goed op je CV
Zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lekker hoorop zich wel leuk (denk ik).. Portugal.
Club Lux moet heeeel bekend zijn in Lissabon, vanaf metrostation Orient (loopafstand) de metro naar Alameda nemen, overstappen op de groene lijn, uitstappen voor Caís de Sodre, dan nog twee stationnetjes verder en dan sta je bij Club Lux geloof ik. Maar dan moet ik daar wel eerst een paar vrienden maken om mee te gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:08 schreef KLTZK het volgende:
Toto hosselt zo heel Portugal leeg, kijk maar uit!
Baas boven baasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zekerik kom als 't goed is vlakbij Parque das Nacġes te wonen. Daar zit 't bedrijf in elk geval vlakbij en het appartement zou op loopafstand zitten, adres krijg ik een dezer dagen. Vlakbij zit een énorme shopping mall met alle winkels die je nodig hebt, elke dag open van 09.00 - 24.00 (zelfs apotheken e.d., alle winkels)
Ver vandaan blijven dan inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, ik hoef echt geen gratis soa van dat mens
Ze whatsappt me ook bijna elke avond met het volgende: "Vnv was ik in 't parkje met Murat en 't ging een beetje ver, we lagen in de bosjes enz :$"
Ja dan laat maar zitten hoor
Haha ach, ik wacht het allemaal eerst maar af. Misschien vind ik 't d'r geweldig (hoop ik), misschien ook niet. Dat hoor je hier dinsdag/woensdag al welquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ver vandaan blijven dan inderdaad.Hoewel ik sowieso al niet het idee kreeg van je dat ze een class act was
Als die club daadwerkelijk enorm bekend is zijn altijd wel mensen te vinden die mee willenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Club Lux moet heeeel bekend zijn in Lissabon, vanaf metrostation Orient (loopafstand) de metro naar Alameda nemen, overstappen op de groene lijn, uitstappen voor Caís de Sodre, dan nog twee stationnetjes verder en dan sta je bij Club Lux geloof ik. Maar dan moet ik daar wel eerst een paar vrienden maken om mee te gaan
Die zijn ongetwijfeld te vinden, maar moet wel eerst wat vrienden daar maken, waarschijnlijk collega's of zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Als die club daadwerkelijk enorm bekend is zijn altijd wel mensen te vinden die mee willen
Ben benieuwd, keep us postedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ach, ik wacht het allemaal eerst maar af. Misschien vind ik 't d'r geweldig (hoop ik), misschien ook niet. Dat hoor je hier dinsdag/woensdag al wel
Komt goedquote:
Toto is aan het hosselen:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Equalz het volgende:
[..]
Is het hier een beetje gezellig of?
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Equalz is erquote:
* Toto69 slaps arachide. with an ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Waarom post ik foto's van mezelf op fok. Iemand, sla me even
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Pics?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
TOTO MIJN HELDquote:
ITS SUPER EFFECTIVEquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 slaps arachide. with an ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Heb ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Equalz het volgende:
[..]
Pics?
[..]
TOTO MIJN HELD![]()
Toto pics?
Nais.quote:
Klik er nu eens op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Xeor het volgende:
Arachide iemand had je foto al gequote
Ja hij doet het nietquote:
Kan nie moet werken danquote:
Alleen typen, maar dat kan hier ook welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef Equalz het volgende:
[..]
Kan nie moet werken dan
kan nu nie dan?
Nahh, ik ben weer genezen. Soms heb ik een inzinking en post ik een foto en dan denk ik WTF.En dan haal ik het weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ja hij doet het niet
Post eens een nieuwe dan doe ik het ook
Ouders beneden ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen typen, maar dat kan hier ook wel
Computer beneden, dus ouders waarderen dat niet wat ik wel snap.quote:
aaah okequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Computer beneden, dus ouders waarderen dat niet wat ik wel snap.
's Avonds zit ik hier in m'n eentje na 22.30 of zo
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag heb ik een eigen kamer
Ik kan hem nog steeds zien hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nahh, ik ben weer genezen. Soms heb ik een inzinking en post ik een foto en dan denk ik WTF.En dan haal ik het weg.
*slaat*quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Even een momentje van debiliteit. Ik had net mijn make up gedaan en het zat leuk en toen foto en toen fok en toen LICHT!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*slaat*
Wat is het probleem dan?
Had je niet eerder een keer een foto van jezelf gepost?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even een momentje van debiliteit. Ik had net mijn make up gedaan en het zat leuk en toen foto en toen fok en toen LICHT!
Ik heb het iig nooit gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Had je niet eerder een keer een foto van jezelf gepost?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, check je whapp, IK GA STUK
In de goede oude tijd dat jong nog open was, was dat volgens mijquote:
KLTZ Actiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
In de goede oude tijd dat jong nog open was, was dat volgens mij
Oh, de nostalgie
Niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat weet jij eerder dan ik
quote:
2 anderen heb ik het ook al zien doenquote:
Hoi KLTZquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
2 anderen heb ik het ook al zien doen![]()
IK HEET GODVERDOMME GEEN KLTZ!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens ria heet ik ieqalsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
2 anderen heb ik het ook al zien doen![]()
IK HEET GODVERDOMME GEEN KLTZ!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat was een kloon/troll, dus die telt nietquote:
Weet je eigenlijk al wie het is ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Maar dat was een kloon/troll, dus die telt niet
Er staat me iets van bij dat toto het wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Equalz het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk al wie het is ?
Never!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat toto het was
Mijn school wil fok forum gaan blokkeren....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef Equalz het volgende:
[..]
Mijn school wil fok forum gaan blokkeren....ProxySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontkennen is zinloosquote:
Go eat some damn pussyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zal ik eigenlijk gaan eten?
I don't want food poisoningquote:
En aidsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I don't want food poisoning
Dat bedoel ik daar meequote:
Leuke manier om Chlamydia te spellenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik daar meeNet als Chlamidya, herpes enzo
Vast wel, meestal verwijder ik ze weerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Had je niet eerder een keer een foto van jezelf gepost?
ik vond het er al niet uit zien, mjaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leuke manier om Chlamydia te spellen
net als haar flamoesje zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik vond het er al niet uit zien, mja
Waarom moet je daarom lachen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:05 schreef Equalz het volgende:
Vraag me niet waarom maar moet lachen om dit...
[ afbeelding ]
Gewoon het feit dat die kat ineens wegsjeest nadat die een flesje omtikt..quote:
Ja gohquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef Equalz het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat die kat ineens wegsjeest nadat die een flesje omtikt..
Toto, je hebt een sig nodigquote:
omg lol d4ts sum 3p1c tr0ll1n xdxdxdxd #swag #yolo #420 #fuckbitchesgetmoneyquote:
Aangenaamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
WE ARE THE LUCKY ONESSSS
WE ARRRRE WE AAAARE
supersoffie!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
WE ARE THE LUCKY ONESSSS
WE ARRRRE WE AAAARE
edit nvmquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
WE ARE THE LUCKY ONESSSS
WE ARRRRE WE AAAARE
nee. Hardwell.quote:
Yolo jottem picsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
hallo allemaal!
Ik heb twee shirts, twee tanktops en een broek gekocht voor 30 euro![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
hallo allemaal!
Ik heb twee shirts, twee tanktops en een broek gekocht voor 30 euro![]()
![]()
nah heb geen foto's.quote:
Jimmy Rodgersquote:T for Texas, T for Tennesse
T for Texas, T for Tennesse
T for Thelma, the gal that made a wreck outa me
Epische jodel
If you don't want me mama, you sure don't have to stall
If you don't want me mama, you sure don't have to stall
'Cause I can get more women than a passenger train can haul
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Krijg nooit leuke zinnen om er in te zetten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:08 schreef KLTZK het volgende:
Toto hosselt zo heel Portugal leeg, kijk maar uit!
Volledige quote in je sigvakje dumpen, denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe zet ik die erin met jouw naam erbij?
Je staat in m'n sigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Volledige quote in je sigvakje dumpen, denk ik
Ik voel me vereerdquote:
Hier een leuk liedjequote:
Luister hem na Family Guy welquote:
Brianquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
"Oh no one at the Newyorker has an anus"![]()
welke klasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben de enige onder de 20 in mijn klas
quote:
quote:
neequote:
Zullen we er wat aan doen dan?quote:
Zeer subtiele hossel gespot.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we er wat aan doen dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee sorryquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we er wat aan doen dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
va wilt liever de waarheid dan dat hij het later te horen krijgt.quote:
Ah oké.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
va wilt liever de waarheid dan dat hij het later te horen krijgt.
#vafeitjes
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
va wilt liever de waarheid dan dat hij het later te horen krijgt.
#vafeitjes
gay gayquote:
Ga.aguyimquote:
jaquote:
Kesefkesefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh? Hoe heet z'n kloon dan?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
haha VA, facebook status van jeweetwelwie:
Sommige mensen denken echt dat mijn opleiding niks voorsteld he , nou vriend, doe jij mijn huiswerk dan even? + van de overige vakken ? dankjewel alvast.
godverdomme...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:51 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee equals niet de 2e
gr ria
Waar heb je het over ria?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
oja en ik acepteer je vriendeverzoek nog niet. ik had je privebericht gelezen mar ik wil je eerst beter leren kennen
gr ria
Jij populairder dan ik? haquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee bok zelf op ik ben populairder
gr ria
Als je haat op toto, haat je op mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee bok zelf op ik ben populairder
gr ria
1. Leer eerst eens Nederlands.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik haat niet ik probeerde jullie te bedekken met liefde en gezelschap. want jullie zitten alleen maar in je kamertje achter de komputer dus wil ik jullie het gevoel geeven dat je geaccepteerd word
gr ria
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. Leer eerst eens Nederlands.
2. Ik beleef meer in één minuut dan jij in je hele leven.
Groetjes,
Toto (jou pooier)
Pics?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een nieuwe computermuis gekocht, maar moet er heeeeeel erg aan wennen :/
Minder vervelend zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
stuurt equals jullie ook zoveel prive berichten, wat moet k doen als ik last heb van een gebruiker?
gr ria
Ria kan je stoppen mij te beschuldigen van PM's sturen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
stuurt equals jullie ook zoveel prive berichten, wat moet k doen als ik last heb van een gebruiker?
gr ria
Krijg je die niet vergoed?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Studieboeken ook maar eens besteldGeld uitgeven aan dat soort dingen
Ja, studiefinanciering noemen ze datquote:
I knew thatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, studiefinanciering noemen ze dat
Hij stuurde mij laatst ook watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
gr ria
Welke muis heb je?quote:
Weet ik veel, 25 euro muis van de Kijkshop, vast niet zo bijzonder, maar hij is wel te snel voor mijn doen, ik moet hier echt aan wennen, ik verlies nu al mijn potjes gamenquote:
Misschien als we het geen aandacht geven dat het de smoel houd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zo grappig omg omg
Misschien moet je dat gewoon doen zonder dat je het duidelijk aangeeft in de SC. Zoals ik zeg maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:15 schreef Equalz het volgende:
[..]
Misschien als we het geen aandacht geven dat het de smoel houd?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gewoon doen zonder dat je het duidelijk aangeeft in de SC. Zoals ik zeg maar.
stuur picsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:19 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Hee weeer een fan lees ik, helaas was equals je voor voorrnaamachternaam maar ik vindt jou net zo leuk jij bent ook wel eens grappig
gr ria
Ik ben een heteroseksuele man, mamaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:22 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ben je een man of een vrouw en als je een man bent op wat val je mannen of vrouwen, ik heb een sterk vermoeden leuk
gr ria
Intakeopdracht? Nu?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Dearest het volgende:
ik ben de hele godsganse dag bezig geweest voor mijn intakeopdracht, beter nemen ze me aan anders heb ik alles voor niets gedaan (rijmd xdxd)
Ja, ik had me 2 weken voor de zomervakantie voor een opleiding aangemeld, alsnog laat maargoed moest te doen zijn leek me. Ingeschreven en al, krijg ik vorige week ineens een telefoontje van ja die opleiding zit al vol je moet een andere kiezenquote:
Rijmt*quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Dearest het volgende:
ik ben de hele godsganse dag bezig geweest voor mijn intakeopdracht, beter nemen ze me aan anders heb ik alles voor niets gedaan (rijmd xdxd)
Weet ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:37 schreef Equalz het volgende:
[..]
Weet ik ookWil je ophouden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Je hebt geen mail gemist ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, ik had me 2 weken voor de zomervakantie voor een opleiding aangemeld, alsnog laat maargoed moest te doen zijn leek me. Ingeschreven en al, krijg ik vorige week ineens een telefoontje van ja die opleiding zit al vol je moet een andere kiezenDus last minute een tweede keus gemaakt
Met vrouwen omgaan ook wel eens hoorquote:
ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met vrouwen omgaan ook wel eens hoor
Nee, ik had in de vakantie al gebeld wanneer ik nu een intakegesprek zou hebben en dan kreeg ik heel flauwtjes ''ja iedereen is nu met vakantie dus je moet gewoon geduld hebben meissie''quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh nee dan zouden ze niet achteraf bellen denk ik....
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
x5000000quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen hebben last van me als ik die specifieke periode hebquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je in de overgang ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
mensen hebben last van me als ik die specifieke periode heb
daarom haat ik soms het vrouw-zijn
Je mag best zeggen dat je ongesteld bent hoor, je hoeft er niet omheen te draaien als een 15-jarigequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
mensen hebben last van me als ik die specifieke periode heb
daarom haat ik soms het vrouw-zijn
Ken ik niet, maar je zal wel bloed in je kut hebben ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben nog geen 50
maar noem het Tante Rosa op bezoek
ongesteldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar je zal wel bloed in je kut hebben ofzo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
godsamme zeg, waar is iedereen
huiswerk, school? Ik dinsdag pas. En dan 3 dagen school van totaal 12 uur en danvrijdag weer vrijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef Dearest het volgende:
iedereen is waarschijnlijk huiswerk aan het maken en dan vroeg naar bed
over 1, 2 weken zit iedereen gewoon weer lekker te fokken 's avonds
Die krijg ik gebrachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Morgen schoolboeken halen.
Stomme muis.
tuigleefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:46 schreef Dearest het volgende:
Ik ga om negen uur naar bed jongens, zo erg is hetGing er vanochtend ook vroeg uit maar ben wel laat naar bed gegaan en ik ben nu de hele dag al kapot
hoeveel vakken ga je nog doen dan?quote:
6quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeveel vakken ga je nog doen dan?
Oh dat is een prima roosterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
6en volgend jaar 3
maandag 10.30-17.45
di 10.30-14.15
woe 8.45-14.15
don 8.45-14.15
vrij 10.30-14.15
woensdag en vrijdag tussen uur van 10.15 tot 12.45 maar dan kan ik lekker huiswerk maken
zooo chillquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat is een prima rooster
Bij mij is het elke week anders
busboy?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
zooo chill![]()
![]()
kan gewoon ff arnhem in enzo. of chillen in sonsbeek. school is naast station
en ik heb al een maatje
wat ga jij eigenlijk doen lbquote:
nee een random meisje waar ik aan vroeg of ik naast haar mocht zitten want ik had geen zin om alleen te zitten ofc.quote:
Holy fuckquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
http://www.myfunbash.com/(...)-Do-It-To-Themselves
oh
my god
fucked up man. zou dat echt vrijwillig zijnquote:
Er lopen rare mensen rond hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
fucked up man. zou dat echt vrijwillig zijn
true thatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er lopen rare mensen rond hoor
Ja! Ik ga bij m'n zus wonen in R'dam. Goedkoper en een klein uurtje reizen naar school.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga jij eigenlijk doen lbik hoorde iets over kamers in rotterdam ofzo? Is dat waar?
Maanden terug al,quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al pics gehosseld ja?
nope, en ik weet niet of ik er moeite voor veel doenquote:
niceeeequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja! Ik ga bij m'n zus wonen in R'dam. Goedkoper en een klein uurtje reizen naar school.
als je straks skaffa bent welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope, en ik weet niet of ik er moeite voor veel doen
Delftquote:
iets met de ruimte toch? Sorry ik ben niet echt op de hoogtequote:
Technische natuurkundequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
iets met de ruimte toch? Sorry ik ben niet echt op de hoogte
nicequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische natuurkundeDaarna wil ik inderdaad iets met ruimte doen, sterrenkunde
Slome uploadquote:
Ja, snap ik ook niet. Maar goed, gebruik ik toch niet? Tochquote:
Als je het begrijpt is het wel makkelijk maar jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
niceik vind de ruimte ook interessant maar zou er nooit iets mee kunnen doen omdat ik geen natuurkunde enzo kan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |