Waar heb je het over ria?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
oja en ik acepteer je vriendeverzoek nog niet. ik had je privebericht gelezen mar ik wil je eerst beter leren kennen
gr ria
Jij populairder dan ik? haquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee bok zelf op ik ben populairder
gr ria
Als je haat op toto, haat je op mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee bok zelf op ik ben populairder
gr ria
1. Leer eerst eens Nederlands.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik haat niet ik probeerde jullie te bedekken met liefde en gezelschap. want jullie zitten alleen maar in je kamertje achter de komputer dus wil ik jullie het gevoel geeven dat je geaccepteerd word
gr ria
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. Leer eerst eens Nederlands.
2. Ik beleef meer in één minuut dan jij in je hele leven.
Groetjes,
Toto (jou pooier)
Pics?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een nieuwe computermuis gekocht, maar moet er heeeeeel erg aan wennen :/
Minder vervelend zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
stuurt equals jullie ook zoveel prive berichten, wat moet k doen als ik last heb van een gebruiker?
gr ria
Ria kan je stoppen mij te beschuldigen van PM's sturen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
stuurt equals jullie ook zoveel prive berichten, wat moet k doen als ik last heb van een gebruiker?
gr ria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |