Had je niet eerder een keer een foto van jezelf gepost?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even een momentje van debiliteit. Ik had net mijn make up gedaan en het zat leuk en toen foto en toen fok en toen LICHT!
Ik heb het iig nooit gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Had je niet eerder een keer een foto van jezelf gepost?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, check je whapp, IK GA STUK
In de goede oude tijd dat jong nog open was, was dat volgens mijquote:
KLTZ Actiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
In de goede oude tijd dat jong nog open was, was dat volgens mij
Oh, de nostalgie
Niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat weet jij eerder dan ik
quote:
2 anderen heb ik het ook al zien doenquote:
Hoi KLTZquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
2 anderen heb ik het ook al zien doen![]()
IK HEET GODVERDOMME GEEN KLTZ!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens ria heet ik ieqalsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
2 anderen heb ik het ook al zien doen![]()
IK HEET GODVERDOMME GEEN KLTZ!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat was een kloon/troll, dus die telt nietquote:
Weet je eigenlijk al wie het is ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Maar dat was een kloon/troll, dus die telt niet
Er staat me iets van bij dat toto het wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Equalz het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk al wie het is ?
Never!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat toto het was
Mijn school wil fok forum gaan blokkeren....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef Equalz het volgende:
[..]
Mijn school wil fok forum gaan blokkeren....ProxySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontkennen is zinloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |