Ik zie het jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Waarom post ik foto's van mezelf op fok. Iemand, sla me even
Pics?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
TOTO MIJN HELDquote:
ITS SUPER EFFECTIVEquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 slaps arachide. with an ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Heb ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Equalz het volgende:
[..]
Pics?
[..]
TOTO MIJN HELD![]()
Toto pics?
Nais.quote:
Klik er nu eens op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Xeor het volgende:
Arachide iemand had je foto al gequote
Ja hij doet het nietquote:
Kan nie moet werken danquote:
Alleen typen, maar dat kan hier ook welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef Equalz het volgende:
[..]
Kan nie moet werken dan
kan nu nie dan?
Nahh, ik ben weer genezen. Soms heb ik een inzinking en post ik een foto en dan denk ik WTF.En dan haal ik het weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ja hij doet het niet
Post eens een nieuwe dan doe ik het ook
Ouders beneden ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen typen, maar dat kan hier ook wel
Computer beneden, dus ouders waarderen dat niet wat ik wel snap.quote:
aaah okequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Computer beneden, dus ouders waarderen dat niet wat ik wel snap.
's Avonds zit ik hier in m'n eentje na 22.30 of zo
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag heb ik een eigen kamer
Ik kan hem nog steeds zien hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nahh, ik ben weer genezen. Soms heb ik een inzinking en post ik een foto en dan denk ik WTF.En dan haal ik het weg.
*slaat*quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Even een momentje van debiliteit. Ik had net mijn make up gedaan en het zat leuk en toen foto en toen fok en toen LICHT!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*slaat*
Wat is het probleem dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |