Heb daar een baan gekregen en wil met oog op mijn toekomstige opleiding ervaring opdoen in het buitenland, staat heel goed op je CVquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb daar een baan gekregen en wil met oog op mijn toekomstige opleiding ervaring opdoen in het buitenland, staat heel goed op je CV
Zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lekker hoorop zich wel leuk (denk ik).. Portugal.
Club Lux moet heeeel bekend zijn in Lissabon, vanaf metrostation Orient (loopafstand) de metro naar Alameda nemen, overstappen op de groene lijn, uitstappen voor Caís de Sodre, dan nog twee stationnetjes verder en dan sta je bij Club Lux geloof ik. Maar dan moet ik daar wel eerst een paar vrienden maken om mee te gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:08 schreef KLTZK het volgende:
Toto hosselt zo heel Portugal leeg, kijk maar uit!
Baas boven baasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zekerik kom als 't goed is vlakbij Parque das Nacões te wonen. Daar zit 't bedrijf in elk geval vlakbij en het appartement zou op loopafstand zitten, adres krijg ik een dezer dagen. Vlakbij zit een énorme shopping mall met alle winkels die je nodig hebt, elke dag open van 09.00 - 24.00 (zelfs apotheken e.d., alle winkels)
Ver vandaan blijven dan inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, ik hoef echt geen gratis soa van dat mens
Ze whatsappt me ook bijna elke avond met het volgende: "Vnv was ik in 't parkje met Murat en 't ging een beetje ver, we lagen in de bosjes enz :$"
Ja dan laat maar zitten hoor
Haha ach, ik wacht het allemaal eerst maar af. Misschien vind ik 't d'r geweldig (hoop ik), misschien ook niet. Dat hoor je hier dinsdag/woensdag al welquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ver vandaan blijven dan inderdaad.Hoewel ik sowieso al niet het idee kreeg van je dat ze een class act was
Als die club daadwerkelijk enorm bekend is zijn altijd wel mensen te vinden die mee willenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Club Lux moet heeeel bekend zijn in Lissabon, vanaf metrostation Orient (loopafstand) de metro naar Alameda nemen, overstappen op de groene lijn, uitstappen voor Caís de Sodre, dan nog twee stationnetjes verder en dan sta je bij Club Lux geloof ik. Maar dan moet ik daar wel eerst een paar vrienden maken om mee te gaan
Die zijn ongetwijfeld te vinden, maar moet wel eerst wat vrienden daar maken, waarschijnlijk collega's of zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Als die club daadwerkelijk enorm bekend is zijn altijd wel mensen te vinden die mee willen
Ben benieuwd, keep us postedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ach, ik wacht het allemaal eerst maar af. Misschien vind ik 't d'r geweldig (hoop ik), misschien ook niet. Dat hoor je hier dinsdag/woensdag al wel
Komt goedquote:
Toto is aan het hosselen:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Equalz het volgende:
[..]
Is het hier een beetje gezellig of?
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Equalz is erquote:
* Toto69 slaps arachide. with an ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Waarom post ik foto's van mezelf op fok. Iemand, sla me even
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef arachide. het volgende:
Waarom post ik foto's van mezelf op fok. Iemand, sla me even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |