Holy fuckquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
http://www.myfunbash.com/(...)-Do-It-To-Themselves
oh
my god
fucked up man. zou dat echt vrijwillig zijnquote:
Er lopen rare mensen rond hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
fucked up man. zou dat echt vrijwillig zijn
true thatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er lopen rare mensen rond hoor
Ja! Ik ga bij m'n zus wonen in R'dam. Goedkoper en een klein uurtje reizen naar school.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga jij eigenlijk doen lbik hoorde iets over kamers in rotterdam ofzo? Is dat waar?
Maanden terug al,quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al pics gehosseld ja?
nope, en ik weet niet of ik er moeite voor veel doenquote:
niceeeequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja! Ik ga bij m'n zus wonen in R'dam. Goedkoper en een klein uurtje reizen naar school.
als je straks skaffa bent welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope, en ik weet niet of ik er moeite voor veel doen
Delftquote:
iets met de ruimte toch? Sorry ik ben niet echt op de hoogtequote:
Technische natuurkundequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
iets met de ruimte toch? Sorry ik ben niet echt op de hoogte
nicequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische natuurkundeDaarna wil ik inderdaad iets met ruimte doen, sterrenkunde
Slome uploadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |