Nederland doet al mee, soldaten staan aan de grens met Syri in Turkije en geloof me, die zitten daar momenteel niet echt lekker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:34 schreef -jos- het volgende:
Nederland heeft geen verzoek ontvangen om deel te nemen aan militaire actie tegen Syri.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-actie-syrie.html
Patriot vs. Iskanderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederland doet al mee, soldaten staan aan de grens met Syri in Turkije en geloof me, die zitten daar momenteel niet echt lekker.
Wanneer heb je dan wel het 'recht' om een ander land binnen te vallen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef badschaap het volgende:
De vs heeft toch helemaal geen recht om Syri binnen te vallen, omdat Syri nooit die conventie tegen chemische wapens heeft ondertekend?
Fijn, supermacht vs supermachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef Automatisch het volgende:
Rusland stuurt schepen naar Middellandse Zee
MOSKOU -
Rusland stuurt meer marineschepen naar het oosten van de Middellandse Zee omdat westerse mogendheden luchtaanvallen op Syri willen uitvoeren. „Als gevolg van de alom bekende situatie daar” gaat Rusland binnen enkele dagen „wat wijzigingen aanbrengen” in de samenstelling van de marine-eenheden, zei een bron bij de Russische generale staf van het persbureau Interfax.
De Russische marine in de Middellandse Zee wordt versterkt met een torpedobootjager en een kruiser
http://www.volkskrant.nl/(...)luchtaanvallen.dhtml
Al gepost..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef Automatisch het volgende:
MOSKOU -
Rusland stuurt meer marineschepen naar het oosten van de Middellandse Zee omdat westerse mogendheden luchtaanvallen op Syri willen uitvoeren. „Als gevolg van de alom bekende situatie daar” gaat Rusland binnen enkele dagen „wat wijzigingen aanbrengen” in de samenstelling van de marine-eenheden, zei een bron bij de Russische generale staf van het persbureau Interfax.
De Russische marine in de Middellandse Zee wordt versterkt met een torpedobootjager en een kruiser
Lol whut, beacons of democracy.quote:
Sws echt een topidee van obama en die dude van gb om de moslim extremisten te helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan wel het 'recht' om een ander land binnen te vallen?
Het gaat er nu helemaal niet meer om waarom Syrie moet worden aangevallen maar of er voldoende steun is van andere landen om dat te doen.
Nederland zit veel te diep in de kont van de Amerikanen en is daarom niet geloofwaardig voor zoiets. Nederland heeft slaafs meegelopen met alle mislukte oorlogsideen van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef sonnyspek het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Nederland op dit soort momenten HET land moet zijn voor diplomatieke besprekingen? Dat lijkt me echt prachtig, zo'n klein land wat eigenlijk niet vaak landen dwarszit, zou dat niet wat zijn?
Waaat? Ik vind dat Rutte, Obama daarop aan moet spreken, ik bedoel ik ben niet voor een gewapende interventie, maar ik vind dat wij toch zeker wel uitgenodigd moeten worden om daarna vriendelijk edoch beslist te weigeren uiteraard.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:34 schreef -jos- het volgende:
Nederland heeft geen verzoek ontvangen om deel te nemen aan militaire actie tegen Syri.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-actie-syrie.html
Lol.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef sonnyspek het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Nederland op dit soort momenten HET land moet zijn voor diplomatieke besprekingen? Dat lijkt me echt prachtig, zo'n klein land wat eigenlijk niet vaak landen dwarszit, zou dat niet wat zijn?
En wie gaat naar Nederland luisteren? Iran, Rusland en de VS? Nederland is lid van de NAVO. En bondgenoot van de UK en VS. En die 2 kunnen niet wachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef sonnyspek het volgende:
Wij hebben twee batterijen Patriot daar staan.quote:
Er liggen al zo'n 25 unidentified vessels rondom Cyprus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef Automatisch het volgende:
MOSKOU -
Is een photoshop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lol whut, beacons of democracy.
Leuk gemaakt.quote:
Niet mijn werkquote:
Ja, de Britten (bevolking en media) beginnen zich echt te roeren hoor, die hebben hier totaal geen zin in.quote:
We moeten echt uit de NAVO.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:45 schreef De_Ilias het volgende:
Alsof Nederland wat te zeggen heeft.....
Ik snap heel dat vs. niet zo. Het is geen Street Fighter spelletje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wij hebben twee batterijen Patriot daar staan.
En op Incirlik AFB en n op de civiele luchthaven van Adana.
Lekker slim ook, de Amerikanen verzamelen zich op Incirlik en onze aanwezigheid maakt de luchthaven van Adana tot een militair doelwit.
De Iskander is een nieuwe Russische ballistische raket. Syri heeft die recent ontvangen.
Dit ding is de top in zijn klasse. Dat ding is ontwikkeld om luchtverdediging te doorbreken en uit te schakelen.
Als Syri militaire doelen in Turkije aanvalt dan zullen zij hiervoor ballistische wapens gebruiken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik snap heel dat vs. niet zo. Het is geen Street Fighter spelletje.
Gewapende neutraliteit en alleen aan het eigen land denken. Middelvinger naar Barry en ook uit die helse EU.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan hebben we nog minder te zeggen
Niet meer zo te zien, de algemene opinie in Engeland is echt steeds meer, zonder sluitend bewijs, "no way"!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Is een photoshop.
The Guardian is juist vriendjes met de rebellen.
Lekker in onszelf keren, zoals het achterlijke provincialen betaamt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewapende neutraliteit en alleen aan het eigen land denken. Middelvinger naar Barry en ook uit die helse EU.
Je begrijpt er dus helemaal niks vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker in onszelf keren, zoals het achterlijke provincialen betaamt.
Ja maar deze strijd is sowieso Nederlands strijd niet. De enige reden dat er over gepraat wordt is omdat we in de NAVO zitten. Anders was het 'het zoveelste conflict' in de wereld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewapende neutraliteit en alleen aan het eigen land denken. Middelvinger naar Barry en ook uit die helse EU.
Je maakt het niet echt moeilijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je begrijpt er dus helemaal niks van.
http://www.liveleak.com/view?i=bc7_1377749889quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef badschaap het volgende:
Hoop wel dat ze alles op liveleak blijven zetten, heb ik nog wat te lachen als een rebel denkt dst je met een ak een tank uit kan schakelen
Oke, dit zijn duidelijk de meer gelovigen van het clubjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=bc7_1377749889
6 uurtjes geleden geleaked, een paar tanks ingenomen met AKtjes.. Assad zet zichzelf gewoon voor schut nu, wat een pauper leger heeft hij zeg.
Is offtopic. Maar de video in mijn onderschrift is een leuk begin.quote:
Als het westen hem gewoon even met rust laat, dan acht ik dat pauper leger toch in staat om binnen enkele maanden dat hele rebellenzooitje de kop in te drukken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
6 uurtjes geleden geleaked, een paar tanks ingenomen met AKtjes.. Assad zet zichzelf gewoon voor schut nu, wat een pauper leger heeft hij zeg.
Heb je het over de slogan: "Allahu Akbar"? Dan kan ik je verklappen dat deze slogan algemeen is en door iedereen in de Arabische wereld gebruikt wordt, Saddam deed het (kijk de vlag van Irak), het leger van Assad hoor dat ook zeggen, Hezbollaah, iedereen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oke, dit zijn duidelijk de meer gelovigen van het clubje
Ik heb er totaal geen behoefte mee te werken aan Amerikaans imperialisme. Is niet in ons belang en maakt ons (terecht) gehaat.quote:
Nee, ik bedoel daarmee de frequentie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Heb je het over de slogan: "Allahu Akbar"? Dan kan ik je verklappen dat deze slogan algemeen is en door iedereen in de Arabische wereld gebruikt wordt, Saddam deed het (kijk de vlag van Irak), het leger van Assad hoor dat ook zeggen, Hezbollaah, iedereen.
Dat zal niet gebeuren, Saudie en de emiraten leveren nu al sinds enkele maanden goede anti tank en maken het wel moeilijker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het westen hem gewoon even met rust laat, dan acht ik dat pauper leger toch in staat om binnen enkele maanden dat hele rebellenzooitje de kop in te drukken!
De rebellen hebben echt wel zwaardere wapens dan alleen AK's.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Verschil is dat seculiere partijen zoals die van Saddam Hoessein en Bashar Al-Assad dit niet op repeat hebben staan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Heb je het over de slogan: "Allahu Akbar"? Dan kan ik je verklappen dat deze slogan algemeen is en door iedereen in de Arabische wereld gebruikt wordt, Saddam deed het (kijk de vlag van Irak), het leger van Assad hoor dat ook zeggen, Hezbollaah, iedereen.
RPG? Hallo, die tanks zijn nog gewoon heel......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:00 schreef expans het volgende:
[..]
De rebellen hebben echt wel zwaardere wapens dan alleen AK's.
De sukkels, krijgen ze alleen maar in de toekomst tegen zich.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, Saudie en de emiraten leveren nu al sinds enkele maanden goede anti tank en maken het wel moeilijker.
Niet iedereen gebruikt het op dezelfde manier. Hezbollah schreeuwen dat bijvoorbeeld niet tijdens of voor het schieten op de vijand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik denk dat die op de frontlinie wel op repeat staat, bij iedereen denk ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Verschil is dat seculiere partijen zoals die van Saddam Hoessein en Bashar Al-Assad dit niet op repeat hebben staan.
Wij zien een moment-opname, voor hetzelfde geld hebben ze eerst 3 tanks opgeblazen of deze uitgeschakeld waardoor ze ze kunnen overnemen. Een RPG hoeft niet altijd genoeg te zijn om een tank op te blazen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
RPG? Hallo, die tanks zijn nog gewoon heel......
Tanks voor het oprapen! Jammer dat het zo'n eind rijden is en waarschijnlijk douane controle op de terug wegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het maakt ook dat we in een redelijk veilige omgeving onze mening kunnen spuien!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen behoefte mee te werken aan Amerikaans imperialisme. Is niet in ons belang en maakt ons (terecht) gehaat.
allah zal weer tevreden zijn als hij ziet hoe zijn onderdanen elkaar dagelijks afslachtenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Het maakt ook dat we in een redelijk veilige omgeving onze mening kunnen spuien!
Ik denk dat het onder Assad makkelijker gaat dan onder FSA, Nusra&zonen bv.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Het maakt ook dat we in een redelijk veilige omgeving onze mening kunnen spuien!
RPG doet tegenwoordig weinig, ik bedoel het volgende:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef expans het volgende:
[..]
Wij zien een moment-opname, voor hetzelfde geld hebben ze eerst 3 tanks opgeblazen of deze uitgeschakeld waardoor ze ze kunnen overnemen. Een RPG hoeft niet altijd genoeg te zijn om een tank op te blazen.
Dat ik blij ben met de Navo, de oorlogsmachine die grotendeels verantwoordelijk is voor een kleine 70 jaar relatieve vrede en vrijheid in ons deel van de wereld Wat overigens niet wil zeggen dat ik het altijd eens ben met de VS!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Het het spelen van luchtmacht voor Al-Qaida te maken met onze veiligheid?
Nee. Juist niet. Door Amerikaans imperialisme lopen we het risico om slachtoffer te worden van aanslagen. En datzelfde risico wordt door overheden gebruikt om onze rechten in te perken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Door Amerikaans imperialisme lopen we het risico om slachtoffer te worden van aanslagen. En datzelfde risico wordt door overheden gebruikt om onze rechten in te perken.
Eens, ik had het over ons, het Westen, maar ik ben zeker van mening dat Assad op dit moment de minst slechte optie is voor Syri.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat het onder Assad makkelijker gaat dan onder FSA, Nusra&zonen bv.
Ja, ja, ja, als de Navo er niet was geweest dan was de kans groot dat jij nu met een bontmuts op zat te luisteren naar mijn "njet, njet, njet"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Door Amerikaans imperialisme lopen we het risico om slachtoffer te worden van aanslagen. En datzelfde risico wordt door overheden gebruikt om onze rechten in te perken.
Ja ik heb het ook over ons. Assad is nooit een bedreiging voor het Westen geweest. Niet voor ons als burgers, niet voor onze overheden, niet voor onze veiligheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, ik had het over ons, het Westen, maar ik ben zeker van mening dat Assad op dit moment de minst slechte optie is voor Syri.
Tjonge wat kortzichtig, ik handel al jaren met China, heeft ook geen donder te maken met de Navo!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Het communisme is dood. Rusland en China is waar de kansen juist liggen.
Sorry, ik ben het volledig met je eens in deze!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook over ons. Assad is nooit een bedreiging voor het Westen geweest. Niet voor ons als burgers, niet voor onze overheden, niet voor onze veiligheid.
Dus als de NAVO en de VS doen wat ze doen voor onze veiligheid zouden ze er juist alles aan doen om Assad te helpen. En Saudi-Arabi zou het doelwit zijn in plaats van Syri.
En zo zullen we ook blijven handelen met de USA als we uit de NAVO zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Tjonge wat kortzichtig, ik handel al jaren met China, heeft ook geen donder te maken met de Navo!
Omdat ze een grootmacht zijn die ons hebben beschermd geeft ze dat ook het recht om ons en onschuldige burgers in het Midden-Oosten gevaar te laten lopen? Vreemde redenering.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, als de Navo er niet was geweest dan was de kans groot dat jij nu met een bontmuts op zat te luisteren naar mijn "njet, njet, njet"
Die oorlogsmachine dwingt al 70 jaar "respect" af, waardoor er in al die tijd geen natie is die zijn hand daartegen durft op te heffen. Een noodzakelijke kwaad, zogezegd.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat ze een grootmacht zijn die ons hebben beschermd geeft ze dat ook het recht om ons en onschuldige burgers in het Midden-Oosten gevaar te laten lopen? Vreemde redenering.
Wie heeft het over handel met de VS? Jij en anderen denken altijd maar dat een conflict, c.q. oorlog in Europa de ver van je bed show is ..... en ja dat is het nu ook, in belangrijke mate door die NAVO, dat militaire verbond dat naast een militaire dreiging naar mogendheden daarbuiten ook een band schept tussen haar partners. Lang leve de NAVO! En mochten we er nu uitstappen, dan opteer ik alsnog en onmiddellijk voor een vrijwillige annexatie door onze grote broer Duitsland, dan stellen we militair nog enigszins iets voor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En zo zullen we ook blijven handelen met de USA als we uit de NAVO zijn.
Net zoals jullie moslim extremisten Isral willen overnemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef De_Ilias het volgende:
Nee misschien is Assad geen directe vijand van ons als Nederland geweest, maar indirect is het wel een vijand van ons geweest. En voor Isral is het altijd een bedreiging geweest, en vooral voor Saudi Arabi! Iran en Syri zullen samen zweren om Saudi Arabi over te nemen, dat willen ze graag!
Ons gevaar te laten lopen, ja sure .... ik beef al, jij ook?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat ze een grootmacht zijn die ons hebben beschermd geeft ze dat ook het recht om ons en onschuldige burgers in het Midden-Oosten gevaar te laten lopen? Vreemde redenering.
Ja want als je niet in de NAVO zit worden problemen in het Midden-Oosten ineens jou probleem. Erg vreemde redenering. In Zwitserland, Zweden en Finland lijken ze er vooralsnog geen problemen mee te hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie heeft het over handel met de VS? Jij en anderen denken altijd maar dat een conflict, c.q. oorlog in Europa de ver van je bed show is ..... en ja dat is het nu ook, in belangrijke mate door die NAVO, dat militaire verbond dat naast een militaire dreiging naar mogendheden daarbuiten ook een band schept tussen haar partners. Lang leve de NAVO!
Eensquote:En mochten we er nu uitstappen, dan opteer ik alsnog en onmiddellijk voor een vrijwillige annexatie door onze grote broer Duitsland, dan stellen we militair nog enigszins iets voor.
Het is niet in ons voordeel op dit moment om Isral over te nemen, Isral is zonder twijfel 1 van de sterkste machten in de MO, dat is gewoon niet slim. Religieus gezien is Isral een onderdeel van ons (als moslim lichaam), en ooit zal het weer van ons zijn. Maar nu is niet de juiste tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef Djibril het volgende:
[..]
Net zoals jullie moslim extremisten Isral willen overnemen
Ah ja de niet bestaande Sji'itische dreiging heeft prioriteit... Aldus de van Amerikaans geld gefinancierde sjheiks uit de Golf regio.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is niet in ons voordeel op dit moment om Isral over te nemen, Isral is zonder twijfel 1 van de sterkste machten in de MO, dat is gewoon niet slim. Religieus gezien is Isral een onderdeel van ons (als moslim lichaam), en ooit zal het weer van ons zijn. Maar nu is niet de juiste tijd.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klinkt daar net als oud & nieuw in nederlandquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef -jos- het volgende:
Raketinslag van dichtbij gefilmd, Damascus, Homs:
Dus jullie benaderen Isral hetzelfde als hoe Iran en Syri saudi Arabia benaderen. Enige verschil is dat Iran en Syri dictaturen zijn die een andere dictatuur zullen aanvallen. Maar jullie gaan een democratische land aanvallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is niet in ons voordeel op dit moment om Isral over te nemen, Isral is zonder twijfel 1 van de sterkste machten in de MO, dat is gewoon niet slim. Religieus gezien is Isral een onderdeel van ons (als moslim lichaam), en ooit zal het weer van ons zijn. Maar nu is niet de juiste tijd.
Als laatste symbool van civilisatie, blijven de lantaarnpalen recht overeind...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef -jos- het volgende:
Raketinslag van dichtbij gefilmd, Damascus, Homs:
Maar dit is dus een ideologie, "het moslim lichaam"?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat speciaal voor de cameraquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:34 schreef betyar het volgende:
Kennen die mensen ook andere woorden dan Allāhu Akbar?
Religie dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dit is dus een ideologie, "het moslim lichaam"?
Soort Blut und Boden?
Doe maar liever niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb het helemaal niet over het midden oosten, maar over de NAVO in het algemeen. Net zoiets als dat kernbommen, althans de dreiging ervan, al 70 jaar voor relatieve vrijheid en vrede hebben gezorgd. En ook wil dat, dat allemaal niet nodig zou zijn en dat we met z'n allen met bloemetjes in ons haar over groene grasvelden zouden dansen without a worry in the world. Maar de koude, rauwe werkelijkheid zegt mij dat wij hier leven in relatieve vrede en vrijheid en dat is, kijkend naar andere delen van de wereld een groot goed, dat vooral gekoesterd en beschermd moet worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja want als je niet in de NAVO zit worden problemen in het Midden-Oosten ineens jou probleem. Erg vreemde redenering. In Zwitserland, Zweden en Finland lijken ze er vooralsnog geen problemen mee te hebben.
Wir sind Berlinerquote:Eens![]()
Hoewel Duitsland haar leger ook naar de tering geholpen heeft. Relatief gezien minstens net zo erg als Nederland.
Krijg je hoofdpijn van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat speciaal voor de camera
Ja, in het Nederlands: Nivelleren is een feest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:34 schreef betyar het volgende:
Kennen die mensen ook andere woorden dan Allāhu Akbar?
Zowaar wat verstandigs.twitter:JosHeymans twitterde op donderdag 29-08-2013 om 13:25:48Kabinet: geen eigen info gifgas Syrie, wel van partners. Maar onvoldoende voor overtuigend bewijs of en door wie gifgas is gebruikt. #Syrie reageer retweet
Koppelt de religie dan de mensen aan een stuk grond?quote:
True that, maar Israel is heilig grond voor ons als moslim.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Koppelt de religie dan de mensen aan een stuk grond?
Dacht het niet, je kunt moslim overal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |