De rebellen hebben echt wel zwaardere wapens dan alleen AK's.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=bc7_1377749889
6 uurtjes geleden geleaked, een paar tanks ingenomen met AKtjes.. Assad zet zichzelf gewoon voor schut nu, wat een pauper leger heeft hij zeg.
Verschil is dat seculiere partijen zoals die van Saddam Hoessein en Bashar Al-Assad dit niet op repeat hebben staan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Heb je het over de slogan: "Allahu Akbar"? Dan kan ik je verklappen dat deze slogan algemeen is en door iedereen in de Arabische wereld gebruikt wordt, Saddam deed het (kijk de vlag van Irak), het leger van Assad hoor dat ook zeggen, Hezbollaah, iedereen.
RPG? Hallo, die tanks zijn nog gewoon heel......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:00 schreef expans het volgende:
[..]
De rebellen hebben echt wel zwaardere wapens dan alleen AK's.
De sukkels, krijgen ze alleen maar in de toekomst tegen zich.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, Saudie en de emiraten leveren nu al sinds enkele maanden goede anti tank en maken het wel moeilijker.
Niet iedereen gebruikt het op dezelfde manier. Hezbollah schreeuwen dat bijvoorbeeld niet tijdens of voor het schieten op de vijand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Heb je het over de slogan: "Allahu Akbar"? Dan kan ik je verklappen dat deze slogan algemeen is en door iedereen in de Arabische wereld gebruikt wordt, Saddam deed het (kijk de vlag van Irak), het leger van Assad hoor dat ook zeggen, Hezbollaah, iedereen.
Ik denk dat die op de frontlinie wel op repeat staat, bij iedereen denk ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Verschil is dat seculiere partijen zoals die van Saddam Hoessein en Bashar Al-Assad dit niet op repeat hebben staan.
Wij zien een moment-opname, voor hetzelfde geld hebben ze eerst 3 tanks opgeblazen of deze uitgeschakeld waardoor ze ze kunnen overnemen. Een RPG hoeft niet altijd genoeg te zijn om een tank op te blazen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
RPG? Hallo, die tanks zijn nog gewoon heel......
Tanks voor het oprapen! Jammer dat het zo'n eind rijden is en waarschijnlijk douane controle op de terug wegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=bc7_1377749889
6 uurtjes geleden geleaked, een paar tanks ingenomen met AKtjes.. Assad zet zichzelf gewoon voor schut nu, wat een pauper leger heeft hij zeg.
Het maakt ook dat we in een redelijk veilige omgeving onze mening kunnen spuien!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen behoefte mee te werken aan Amerikaans imperialisme. Is niet in ons belang en maakt ons (terecht) gehaat.
allah zal weer tevreden zijn als hij ziet hoe zijn onderdanen elkaar dagelijks afslachtenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Het maakt ook dat we in een redelijk veilige omgeving onze mening kunnen spuien!
Ik denk dat het onder Assad makkelijker gaat dan onder FSA, Nusra&zonen bv.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Het maakt ook dat we in een redelijk veilige omgeving onze mening kunnen spuien!
RPG doet tegenwoordig weinig, ik bedoel het volgende:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef expans het volgende:
[..]
Wij zien een moment-opname, voor hetzelfde geld hebben ze eerst 3 tanks opgeblazen of deze uitgeschakeld waardoor ze ze kunnen overnemen. Een RPG hoeft niet altijd genoeg te zijn om een tank op te blazen.
Dat ik blij ben met de Navo, de oorlogsmachine die grotendeels verantwoordelijk is voor een kleine 70 jaar relatieve vrede en vrijheid in ons deel van de wereld Wat overigens niet wil zeggen dat ik het altijd eens ben met de VS!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Het het spelen van luchtmacht voor Al-Qaida te maken met onze veiligheid?
Nee. Juist niet. Door Amerikaans imperialisme lopen we het risico om slachtoffer te worden van aanslagen. En datzelfde risico wordt door overheden gebruikt om onze rechten in te perken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Door Amerikaans imperialisme lopen we het risico om slachtoffer te worden van aanslagen. En datzelfde risico wordt door overheden gebruikt om onze rechten in te perken.
Eens, ik had het over ons, het Westen, maar ik ben zeker van mening dat Assad op dit moment de minst slechte optie is voor Syrië.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat het onder Assad makkelijker gaat dan onder FSA, Nusra&zonen bv.
Ja, ja, ja, als de Navo er niet was geweest dan was de kans groot dat jij nu met een bontmuts op zat te luisteren naar mijn "njet, njet, njet"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Door Amerikaans imperialisme lopen we het risico om slachtoffer te worden van aanslagen. En datzelfde risico wordt door overheden gebruikt om onze rechten in te perken.
Ja ik heb het ook over ons. Assad is nooit een bedreiging voor het Westen geweest. Niet voor ons als burgers, niet voor onze overheden, niet voor onze veiligheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, ik had het over ons, het Westen, maar ik ben zeker van mening dat Assad op dit moment de minst slechte optie is voor Syrië.
Tjonge wat kortzichtig, ik handel al jaren met China, heeft ook geen donder te maken met de Navo!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Het communisme is dood. Rusland en China is waar de kansen juist liggen.
Sorry, ik ben het volledig met je eens in deze!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook over ons. Assad is nooit een bedreiging voor het Westen geweest. Niet voor ons als burgers, niet voor onze overheden, niet voor onze veiligheid.
Dus als de NAVO en de VS doen wat ze doen voor onze veiligheid zouden ze er juist alles aan doen om Assad te helpen. En Saudi-Arabië zou het doelwit zijn in plaats van Syrië.
En zo zullen we ook blijven handelen met de USA als we uit de NAVO zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Tjonge wat kortzichtig, ik handel al jaren met China, heeft ook geen donder te maken met de Navo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |