En dat Nederlanders de hele dag op klompen lopen, kaas eten en het land elke jaar onder wat loopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Net zoals wij westerlingen voor moslims allemaal maar heidense honden zijn ?
Is er niks te vinden van de "bewijs" dat er zou zijn, aangezien dat vandaag bekend zou worden?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zou je gelijk in kunnen hebben.
ik eet iedere dag kaas en anders voel ik me niet lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat Nederlanders de hele dag op klompen lopen, kaas eten en het land elke jaar onder wat loopt.
Ik weet niks van de traditionele (Zeeuwse) klederdracht
Ja, maar men moet nu eens eerst gaan nadenken wat het opleverd. Een land in puin schieten is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:46 schreef Straatklinker het volgende:
De bedoeling is toch nog altijd dat ze een paar raketten gaan afvoeren om Assad wat gehandicapter te maken?
Met als resultaat dat de burgeroorlog met wat extra jaren wordt gerekt lijkt me...
Het is beter niks doen of 1 in keer goed. Assad gaat zich toch niet ineens overgeven volgens mij, dat hebben ze ook gezegd.
Ik wil nog even een kleine toevoeging doen aan deze post betreffende de Turkomanen. Dit zijn van oudsher gewoon Turken (Turkmen) die na de val van het Ottomaanse Rijk in Syrië zijn blijven wonen, ook zij hebben last van de opgelegde arabisering door de Baath-partij. En ze zijn dan ook actief binnen in de FSA. Ze zitten ook in Irak (Kirkuk).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Turkomanen zijn Soennieten die in grote aantallen de rebellen steunen. Ik durf ze er zelfs van te beschuldigen een vijfde colonne te zijn, loyaal aan Sultan Tayyip.
Nog meer nodig?
Nee, ik zeg alleen dat een vliegdekschip een groot en log schip is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat een ongeidentificeerd vliegtuig een kans maakt een Amerikaans vliegdekschip zo dicht te naderen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat Nederlanders de hele dag op klompen lopen, kaas eten
Waarschijnlijk gaat dit over de Britam files, zogenaamd een 'leak' maar in feite een verzameling van artikelen die zouden 'bewijzen' dat de VS zelf achter de aanvallen zou zitten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef Thomas B. het volgende:
Ik krijg net dit allemaal gespammed op m'n Facebook. Weet niet zo goed wat ik er mee moet. Iemand hier bekend mee?
http://web.archive.org/we(...)ria-blame-Assad.html
http://syriathetruth.wordpress.com/
Weet ik, zelfde als de Balkan-Turken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef expans het volgende:
[..]
Ik wil nog even een kleine toevoeging doen aan deze post betreffende de Turkomanen. Dit zijn van oudsher gewoon Turken (Turkmen) die na de val van het Ottomaanse Rijk in Syrië zijn blijven wonen, ook zij hebben last van de opgelegde arabisering door de Baath-partij. En ze zijn dan ook actief binnen in de FSA. Ze zitten ook in Irak (Kirkuk).
Ik ben bv ook een Turkmen, alleen het verschil is dat ik/mijn dorp in Turkije is blijven zitten en niet in een ander land.
Turken buiten Turkije, al is het één generatie of twintig, laten zich maar al te graag gebruiken door de Turkse overheid. Althans dat is mijn beeld.quote:Ze hebben Turkije ook wel om hulp gevraagd geloof ik.
Dan kunnen we echt lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:24 schreef SeLang het volgende:
Obama, Cameron en Hollande zullen nu wel als de dood zijn dat straks misschien uit dat VN onderzoek blijkt dat het toch niet Assad was....
Ja maar het gaat hier dus over een complottheorie op basis van die documenten en meer recente bewijzen van na de aanval. Weet jij toevallig of dit ergens weerlegd wordt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dit over de Britam files, zogenaamd een 'leak' maar in feite een verzameling van artikelen die zouden 'bewijzen' dat de VS zelf achter de aanvallen zou zitten.
Dat is trouwens nog een andere reden waarom ik tegen ingrijpen ben. Je wordt dan gewoon een partij in het conflict en informatie komt dan onder militaire censuur. Vanaf dat moment kom je de waarheid helemaal niet meer te weten.quote:
Ik heb gisteren op het nieuws gehoord dat ze een Amerikaan hebben gepakt in Syrië. Op Almayadeen TV. Helemaal vergeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dit over de Britam files, zogenaamd een 'leak' maar in feite een verzameling van artikelen die zouden 'bewijzen' dat de VS zelf achter de aanvallen zou zitten.
Zelfde als 2003 toch? VN vond niets, Amerika was het er niet mee eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:24 schreef SeLang het volgende:
Obama, Cameron en Hollande zullen nu wel als de dood zijn dat straks misschien uit dat VN onderzoek blijkt dat het toch niet Assad was....
Zou het kunnen zijn dat de onderzoeken van de VN worden gemanipuleerd om geen gezichtsverlies te lijden?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is trouwens nog een andere reden waarom ik tegen ingrijpen ben. Je wordt dan gewoon een partij in het conflict en informatie komt dan onder militaire censuur. Vanaf dat moment kom je de waarheid helemaal niet meer te weten.
Tenenkrommend niveau weer van die Assad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:29 schreef UncleScorp het volgende:
Assad: "Syrië zal het halen van de VS"
De Syrische president Bashar al-Assad heeft gezegd dat zijn land als overwinnaar uit de bus zal komen bij een confrontatie met de Verenigde Staten. Dat schrijft de Libanese krant al-Akhbar.
Verschillende Westerse landen, met de Verenigde Staten op kop, dreigen met een militaire aanval op het Syrische regime, dat ze ervan beschuldigen op 21 augustus in de buurt van Damascus chemische wapens te hebben ingezet tegen burgers.
"Sinds het begin van de crisis wachten we op het moment dat onze echte vijand zich kenbaar zal maken", zo zou Assad aan Syrische verantwoordelijken hebben verklaard. "Ik weet dat het goed zit met jullie moreel en dat jullie er klaar voor zijn om het hoofd te bieden aan elke vorm van agressie en om het vaderland te beschermen", ging het verder. "Het gaat om een historische confrontatie waar wij als overwinnaars zullen uitkomen", aldus nog Assad.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)alen-van-de-VS.dhtml
Complottheorieën kun je moeilijk bewijzen of weerleggen. In de laatste 10 delen van deze reeks zijn veel van deze bronnen langsgekomen. Er is veel desinformatie. Als er geen bron bekend is betekent dat meestal dat het valse info is. Als de bron anoniem is of 'iemand van de Syrische oppositie' is is het vaak ook niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier dus over een complottheorie op basis van die documenten en meer recente bewijzen van na de aanval. Weet jij toevallig of dit ergens weerlegd wordt?
Tsja, moet ie anders zeggen ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:29 schreef UncleScorp het volgende:
Assad: "Syrië zal het halen van de VS"
De Syrische president Bashar al-Assad heeft gezegd dat zijn land als overwinnaar uit de bus zal komen bij een confrontatie met de Verenigde Staten. Dat schrijft de Libanese krant al-Akhbar.
Verschillende Westerse landen, met de Verenigde Staten op kop, dreigen met een militaire aanval op het Syrische regime, dat ze ervan beschuldigen op 21 augustus in de buurt van Damascus chemische wapens te hebben ingezet tegen burgers.
"Sinds het begin van de crisis wachten we op het moment dat onze echte vijand zich kenbaar zal maken", zo zou Assad aan Syrische verantwoordelijken hebben verklaard. "Ik weet dat het goed zit met jullie moreel en dat jullie er klaar voor zijn om het hoofd te bieden aan elke vorm van agressie en om het vaderland te beschermen", ging het verder. "Het gaat om een historische confrontatie waar wij als overwinnaars zullen uitkomen", aldus nog Assad.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)alen-van-de-VS.dhtml
Die hebben niets gevonden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
Morgen afronding onderzoek VN Inspecteurs! (net op nieuws)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |