Ik houd wel van kutjezeilen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn TT was: Mani houdt van Friesland
Ik zei al sorry. Nogmaals sorry.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn TT was: Mani houdt van Friesland
Ja ik dacht al, waarom kreeg ik mijn gedichten van johannes niet binnen.quote:
Als we jou gaan opgeven als kantineheld en RTL vraagt waar je ouders vandaan komen; kunnen ze niet op het landkaartje drie dorpjes inkleuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Maar dat vertel ik jou niet.
alsof schaatsen alleen in Friesland hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef waxmask het volgende: [..] Negers zullen het wel niet snappen, maar ik als Brabo snap nog dat zoiets in Friesland thuis hoort en niet in Almere.
Zeg het ze. Die Friezen moeten hun bek houwequote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef superniger het volgende:
[..]
alsof schaatsen alleen in Friesland hoort. Daarvoor werden internationale toernooien ook in deventer en amsterdam gehouden
Renske is de king of the jungle, hij heeft vanwege zijn lengte een bosnegeresje kado gekregen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:03 schreef Travel. het volgende:
Is de gigant Renske nou zo groot of staat hij op een verhoging
Ja, met van die Friese kleefkutten weetjewel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is deze grap ook alweer van? Bassie van Jensen zeker?
Fryske dúmkes derbyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom elke dag bij alors en Van_Poppel op de koffie.
Hij doet zijn vinger in haar en trek haar zonder moeite uit elkaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Renske is de king of the jungle, hij heeft vanwege zijn lengte een bosnegeresje kado gekregen.
Tijl Beckand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is deze grap ook alweer van? Bassie van Jensen zeker?
Dat is nu wel anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, waarom kreeg ik mijn gedichten van johannes niet binnen.
Daar geeft RTL geen fuck omquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als we jou gaan opgeven als kantineheld en RTL vraagt waar je ouders vandaan komen; kunnen ze niet op het landkaartje drie dorpjes inkleuren.
Nou, geef mij maar een lekkere pruim.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Oude Water zeggen ze gewoon: mosselzeilen.
Die heeft niets spannends te vertellen. Knevel is een koningquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
Waarom praat Renske nooit met Poephoofd na afloop?
Lekker verschillig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we oversteken naar de Vara.
Die lucht he.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
Waarom praat Renske nooit met Poephoofd na afloop?
Mag nooit meer bij VI omdat hij meer wist dan Johan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft niets spannends te vertellen. Knevel is een koning
Johannesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik probeer maar te bedenken wat er rijmt op johannes, Maar dat terzijde.
Dat past wel in het thema van onze correspondentie ja.quote:
ik hoor het nietquote:
Ik weet niet of er een verband is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Wopper1 het volgende:
Ze hebben het wel minder over het geloof, of komt dat omdat ik minder kijk?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
Eshter Teijn
De dochter van Esther is pas 11 jaar maar heeft het lichaam en de conditie van zeventigjarige.
quote:
Roemerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
Eshter Teijn
De dochter van Esther is pas 11 jaar maar heeft het lichaam en de conditie van zeventigjarige.
Emile Roemer
SP-leider Emile Roemer is boos op het kabinet. Hij wil dat het kabinet deze week nog de stukken van Prinsjesdag openbaar maakt.
Sander van Hoorn
Midden-Oosten correspondent voor de NOS en Nieuwsuur over de ontwikkelingen in Syrië.
Als je daar op valt... ben je dan pedofiel of niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
Eshter Teijn
Dat ging volgens mij meer om de fysieke ouderdomsverschijnselen van een 70-jarige, niet om hoe het lichaam er van buiten uitziet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef arjan1212 het volgende:
er stond een foto in het ad van dat meisje, ik weet niet hoe ze erbij komen dat ze 'het lichaam van een 70 jarige' zou hebben, maar zo ziet ze er echt niet uit
Hij is de feeder van die bolle.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Edgar heeft goed huisgehouden in die Plus.
Wat wil je met deze gastenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nounou het is hier niet echt sfeervol.
Moet die niet luiers verschonen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wil je met deze gasten
Eigenlijk wil ik Ronald de Boer nog even zien![]()
Fuck bonden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
De vakbonden vakbonden de vakbonden
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn luier mag hij verschonen hoor
Brrrrr. Jij valt op engerds he. Net als die radio-boy. brrrrrr.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn luier mag hij verschonen hoor
Dan negeren we de VN toch gewoon?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De VN heeft geen mandaat om een schuldige aan te wijzen.
Ronald is toch niet eng?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Brrrrr. Jij valt op engerds he. Net als die radio-boy. brrrrrr.
Normaal gesproken ben ik ook voor het negeren van de VN, maar als ze er nu voor zorgen dat er een beter besluit wordt genomen vind ik ze wel ok.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan negeren we de VN toch gewoon?![]()
Aldus de VVD'er gister.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ik vond het verhaal van Sander van der Hoorn wel interessant, maar ja dat was ook wel het beste van de avond
Ik hoop alleen niet dat ze elke keer weer dezelfde verschillige VARA koppen gaan uitnodigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat P&W weer begint. Dit begint in te kakken.
Geraldine en Veronica is gewoon een Topshow samen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
Ik ben Expeditie Robinson aan het kijken, maar dat is nu al het slechtste seizoen ooit.
En die Zimra toch? Hoorde ik tenminste hier en daar...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geraldine en Veronica is gewoon een Topshow samen.
Ik heb die opgenomen. Zijn het kutkandidaten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
Ik ben Expeditie Robinson aan het kijken, maar dat is nu al het slechtste seizoen ooit.
Ja! maar ik zit nu op 3/4 en ze zijn nog steeds deelnemers aan het introduceren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb die opgenomen. Zijn het kutkandidaten?
Ja hehe dit is ook alleen maar introduceren van de deelnemers deze aflevering.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja! maar ik zit nu op 3/4 en ze zijn nog steeds deelnemers aan het introduceren.![]()
Geraldine is wel nice ja.
1 minuut per deelnemer is genoeg, net als bij Survivors.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hehe dit is ook alleen maar introduceren van de deelnemers deze aflevering.
Jawel maar in ieder geval doen ze het nu wel in een aparte aflevering, dan kun je die overslaan desnoods.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
1 minuut per deelnemer is genoeg, net als bij Survivors.
Vorig jaar toch ook al? Daardoor had ik het wel kunnen weten, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel maar in ieder geval doen ze het nu wel in een aparte aflevering, dan kun je die overslaan desnoods.
Oh weet ik niet meer. Misschien die toen al overgeslagen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig jaar toch ook al? Daardoor had ik het wel kunnen weten, dat dan weer wel.
Renske heeft mij te vaak laten zitten als we weer eens een kutshow hebben moeten doorzitten. Ik ga ook voor hem het tweede scherm niet meer aanzetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:49 schreef Wopper1 het volgende:
Komt zo de verloofde van Pearl Jozefzoon weer?
Ja ik ook, ik krijg de slappe lach van die ventquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben die lacher, die heb ik al eerder ergens in gezien..
Ik kom niet meer bij nu...
Hij is erg grappig...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef Eenskijken het volgende:
tering, kan iemand die gast de studio uitschoppen?
Ja, idd, waar was hij eerder?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik krijg de slappe lach van die vent
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij P&W lees ik netwat een figuur.
Hitler?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
Er was er ook eentje die over het water kon lopen.
Dan komt hij dus 800 dagen niet in P&W en / of KvdB.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef Wopper1 het volgende:
800 Dagen....
Hoeft meneer niet te werken?
Ja... ik heb het aangezet vanwege die bootfiets meneer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel naar het 2e scherm, misschien lacht hij nog even door
Let op de lach van deze manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben op tijd voor Renske he?
Die gast moeten ze blijven uitnodigen... kwam niet meer bij...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die botenmanheerlijk. Hopelijk komt hij nog een keertje zometeen.
Straks is ie 800 dagen weg...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gast moeten ze blijven uitnodigen... kwam niet meer bij...
Matthijs gaat hem laten zien in een TVDD compilatie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]Matthijs moet hem nog even snel uitnodigen volgende week
Echt legendarisch dit. Ik denk ook iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]Matthijs moet hem nog even snel uitnodigen volgende week
Oh ja!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Matthijs gaat hem laten zien in een TVDD compilatie.
De eerste paar TVDDs gaan goed zijn, de hoogtepunten van de zomer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Matthijs gaat hem laten zien in een TVDD compilatie.
Nouja laten we wel wezen... de fut was er al een paar weken uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen de aller aller laatste
De fut ging er uit toen Andries en Tijs weer herenigd waren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Nouja laten we wel wezen... de fut was er al een paar weken uit.
Ik heb het gemist, ik was naar de bios, dat spel van Feyenoord kon ik niet meer aanzien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
De bootman heeft deze show wel gered, wat een baas
En toen Renske besloot om maar gewoon eens dagen en soms een week te skippen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De fut ging er uit toen Andries en Tijs weer herenigd waren.
Laatste stukje moet je morgen echt terugkijken, je lacht je echt een ongelukquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, ik was naar de bios, dat spel van Feyenoord kon ik niet meer aanzien.
Ja, dat was not dun.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
[..]
En toen Renske besloot om maar gewoon eens dagen en soms een week te skippen.
Tinkov.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die volg ik nu. En Tinkov natuurlijk.
Welke film heb je gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, ik was naar de bios, dat spel van Feyenoord kon ik niet meer aanzien.
Hij schijnt Contador niet zo te mogenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tinkov.![]()
Ik dacht eerst dat het een fake-account was maar hij is blijkbaar echt zo.
The Mortal Instruments: City of Bonesquote:
Gewoon in je vuistje lachen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, je bent werkloos en je gaat solliciteren en je bent als ebrahim....
Conta is gewoon geen gentleman.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij schijnt Contador niet zo te mogen
Mijn favoriete reviewer had deze film laatst helemaal afgefikt, zal dus wel bagger zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
The Mortal Instruments: City of Bones
Sommige stukken waren zo gay als wat, echt jezus
Soms moest ik gewoon lachen om hoe dom die clichés waren.
Die reviewer van jou had wel gelijk ja. Twilight meets Harry Potter, zoiets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn favoriete reviewer had deze film laatst helemaal afgefikt, zal dus wel bagger zijn.
Maar goed, het was dus niet zon foute film op de late avond weet je wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die reviewer van jou had wel gelijk ja. Twilight meets Harry Potter, zoiets.
harry Potter vond ik we leuk, maar die Twilight films heb ik nooit iets aangevonden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die reviewer van jou had wel gelijk ja. Twilight meets Harry Potter, zoiets.
Nou soms kom ik wel het een en ander tegen tijdens het zappen en dan blijf je wel even hangen als je dan Krasnodar op het andere net hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar goed, het was dus niet zon foute film op de late avond weet je wel.
Harry Potter vind ik ook erg leuk, ik groeide echt op met de boeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
harry Potter vond ik we leuk, maar die Twilight films heb ik nooit iets aangevonden.
Ik kijk alleen films met maximaal een 4 op imdbquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Jason Statham op RTL7 volgens mij Crank.
KRAS-NO-DAR HAHAHA ja heb jij daar ooit van gehoord johannes? Nee toch? Wat een onzin. Laat mij lekker een foute film opzetten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou soms kom ik wel het een en ander tegen tijdens het zappen en dan blijf je wel even hangen als je dan Krasnodar op het andere net hebt.
Jason Statham is een baas man.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen films met maximaal een 4 op imdb
Ik heb de avond maar besteed door naar dat meisje te kijken die de hoofdrol speelde, niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
KRAS-NO-DAR HAHAHA ja heb jij daar ooit van gehoord johannes? Nee toch? Wat een onzin. Laat mij lekker een foute film opzetten.
Maar die kan vast niet zo hard rennen als Jasonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp is de baas van RTL7
Boskamp vreet zijn vijanden met huid en haar op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar die kan vast niet zo hard rennen als Jason![]()
Op tvgids staat trouwens iets heel anders aangekondigd, misschien was het maar een voorstukje, er is nu reclame.
Zeker niks mis mee ouwe reus, was je weer in je regenjas?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de avond maar besteed door naar dat meisje te kijken die de hoofdrol speelde, niks mis mee.
Oh ik dacht dat die buik van de bamiehappies kwamquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp vreet zijn vijanden met huid en haar op.
En zijn bioscoopbroek natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee ouwe reus, was je weer in je regenjas?
Ik weet niet of jij Snorlax wel eens heb zien rennen? Nou daar heb je je antwoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar die kan vast niet zo hard rennen als Jason![]()
Op tvgids staat trouwens iets heel anders aangekondigd, misschien was het maar een voorstukje, er is nu reclame.
Ik wist niet zeker of ze al wel 18 was, maar ik ga niet om d'r id kaart vragen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee ouwe reus, was je weer in je regenjas?
Wel veel HPquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Snorlax wel eens heb zien rennen? Nou daar heb je je antwoord.
Ja Bossie heeft een irrationele haat voor bamihappies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die buik van de bamiehappies kwam
Ajoh kan jouw dat wat verotte, daar merk je niks van hoor haha ja toch? Ouwe smeerpijp.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of ze al wel 18 was, maar ik ga niet om d'r id kaart vragen!
Onze grootste nerd kent pokemon niet?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze grootste nerd kent pokemon niet?
Tuurlijk vonden jullie dat leuk. Nostalgie en zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee luisteren naar jouw favoriete games vonden we leuk.
Vroeger wilde de regisseur nog dat ik aan wat meisjes zou zitten, als je dat nu doet springt gelijk de zedenpolitie boven op je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ajoh kan jouw dat wat verotte, daar merk je niks van hoor haha ja toch? Ouwe smeerpijp.
Snorlax heeft veel Health Points.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]Ow ik ken HP ergens anders van. Andere games
Al die games die je noemde heb ik nooit gespeeld. Ik ben geen MS Dos hooligan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk vonden jullie dat leuk. Nostalgie en zo.
Haha. Neeeeerrrd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik weet wat HP is, maar ik ken dat dus uit WoW en Guildwars bijvoorbeeld
Dat waren de cowboytijden, toen keken ze niet op of om als je je regenjas opendeed en je skoekeloen tevoorschijn toverde voor een stel kinderen. Heerlijk man.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger wilde de regisseur nog dat ik aan wat meisjes zou zitten, als je dat nu doet springt gelijk de zedenpolitie boven op je.
Je kende ze wel toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die games die je noemde heb ik nooit gespeeld. Ik ben geen MS Dos hooligan.
Morgen kan ik weer GW2 spelen, de hunt is over.quote:
Oh, ik wist niet dat jij Guild Wars speelde, ik heb daar 5000 uur ingestoken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik weet wat HP is, maar ik ken dat dus uit WoW en Guildwars bijvoorbeeld
Paar weken terug weer begonnen. En meteen weer soort verslaafd omdat er een event bezig isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat jij Guild Wars speelde, ik heb daar 5000 uur ingestoken.
Je hebt niet gewoon een Dratini opgevist?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon omdat het kan post ik deze nog eens.
[ afbeelding ]
Weet je hoe lang het duurt om een Aad300 van level 56 te krijgen potverdorie?
Haha die namenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon omdat het kan post ik deze nog eens.
[ afbeelding ]
Weet je hoe lang het duurt om een Aad300 van level 56 te krijgen potverdorie?
Heb je deel 1 ook gespeeld?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar weken terug weer begonnen. En meteen weer soort verslaafd omdat er een event bezig is
Ducrot gebruikt skoekeloen volgens mij in een andere context. Of ik moet zijn relatie met Jens Voigt in een heel ander licht zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat waren de cowboytijden, toen keken ze niet op of om als je je regenjas opendeed en je skoekeloen tevoorschijn toverde voor een stel kinderen. Heerlijk man.
Ja, maar dan moet je hem level uppen. Maar er werd gevraagd om een Aadrogonair, dus dan geef ik het publiek hun zin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt niet gewoon een Dratini opgevist?
Jij wilt niet weten wat voor rare snuiters er in dat skoekeloen rondhangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ducrot gebruikt skoekeloen volgens mij in een andere context. Of ik moet zijn relatie met Jens Voigt in een heel ander licht zien.
Nee niet echt. Alhoewel de airbazooka en de snoepautomaat zeer verleidelijk waren. Ik ging voor de boxen, maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha die namen![]()
Dit heb ik dan nooit gespeeld.
Had je nog wat gekocht eigenlijk bij de hunt?
Doen we hier toch? In de afterchat. Morgen de laatste dagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:30 schreef marcodej het volgende:
Kunnen jullie niet afspreken met zn drieën?
Jij mag ook meekomen hoor. Gaan wij wel samen, we wonen dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:30 schreef marcodej het volgende:
Je mag ook komen als je gezellig doet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:30 schreef marcodej het volgende:
Vanavond waren er een paar van 150 euro, wat een faal elke keer. Inderdaad elke keer bad gateway of database error. Maar ja volgende keer kijk ik weer mee, ik weet he tnu al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee niet echt. Alhoewel de airbazooka en de snoepautomaat zeer verleidelijk waren. Ik ging voor de boxen, maar
1. De meesten waren deze avond toen ik er neit was.
2. Toen ik er wel was kreeg ik elke keer bad gateway.
Wat valt daar te beleven dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
We spreken af achter het station. Daar ben ik toch al geregeld te vinden.
Mevrouw Voigt ging ook eens het skoekeloen in, opeens had ze 9 kinderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat voor rare snuiters er in dat skoekeloen rondhangen.
Daar zou ik mijn skoekeloen wel aan willen tonen.quote:
Als je een kindsterretje bent heb je gewoon een geflipte fase.quote:
En dan sta ik klaar om ze op te vangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een kindsterretje bent heb je gewoon een geflipte fase.
Alle kindsterretjes van 15 kijken nu naar Miley en weten: zo wil ik ook worden als ik groot ben.
Jan Smit had nooit een geflipte fase.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een kindsterretje bent heb je gewoon een geflipte fase.
Alle kindsterretjes van 15 kijken nu naar Miley en weten: zo wil ik ook worden als ik groot ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |