Ik houd wel van kutjezeilen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn TT was: Mani houdt van Friesland
Ik zei al sorry. Nogmaals sorry.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn TT was: Mani houdt van Friesland
Ja ik dacht al, waarom kreeg ik mijn gedichten van johannes niet binnen.quote:
Als we jou gaan opgeven als kantineheld en RTL vraagt waar je ouders vandaan komen; kunnen ze niet op het landkaartje drie dorpjes inkleuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Maar dat vertel ik jou niet.
alsof schaatsen alleen in Friesland hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef waxmask het volgende: [..] Negers zullen het wel niet snappen, maar ik als Brabo snap nog dat zoiets in Friesland thuis hoort en niet in Almere.
Zeg het ze. Die Friezen moeten hun bek houwequote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef superniger het volgende:
[..]
alsof schaatsen alleen in Friesland hoort. Daarvoor werden internationale toernooien ook in deventer en amsterdam gehouden
Renske is de king of the jungle, hij heeft vanwege zijn lengte een bosnegeresje kado gekregen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:03 schreef Travel. het volgende:
Is de gigant Renske nou zo groot of staat hij op een verhoging
Ja, met van die Friese kleefkutten weetjewel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is deze grap ook alweer van? Bassie van Jensen zeker?
Fryske dúmkes derbyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom elke dag bij alors en Van_Poppel op de koffie.
Hij doet zijn vinger in haar en trek haar zonder moeite uit elkaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Renske is de king of the jungle, hij heeft vanwege zijn lengte een bosnegeresje kado gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |