Was mijn reactie hierop:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval zie je zo'n soenniet van mijlen ver aankomen natuurlijk.
En waarschijnlijk wappert hij een onheilspellende vlag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Was mijn reactie hierop:
NWS / Crisis in Syrië #40: Beeldvorming & politiek
Maar denk jij dat dat De_Ilias een jurk draagt of zo?
Wat bedoel jij daarmee dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Was mijn reactie hierop:
NWS / Crisis in Syrië #40: Beeldvorming & politiek
Maar denk jij dat dat De_Ilias een jurk draagt of zo?
De account gebruikt het logo van het moslimbroederschap, vandaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:44 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ichwaan in dit context betekent gewoon "broeders" en heeft niks met de moslimbroederschap te maken. Anders zou het zijn: "Ichwaan al muslimoen"
Heb je een goede bron dat Obama zo gaat speechen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.ustream.tv/pbsnewshour
Stream voor Obama zometeen.
Dat gaan we meemaken mocht er militair ingrijpen plaatsvinden. Er hoeft maar 1 land gek genoeg te zijn (lees: Iran) en het feest kan beginnen. Je weet het niet..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef practics het volgende:
[..]
ah had je zelf ook beter voor kunnen kiezen
[..]
Waarom? Ik blijf dat niet geloven op 1 of andere manier, niemand is dom genoeg om werkelijk waar WO 3 te ontketenen.
Ik lees goed genoeg en heb het donkerbruine vermoeden dat politiek is komen kijken naar haar uitspraken en dat de distantiëring daar vandaan komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Beter lezen.
En je mag best blind geloven wat ze zegt natuurlijk, maar ik zou iets kritischer zijn.
Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef -jos- het volgende:
Heb je een goede bron dat Obama zo gaat speechen?
Oh, hij is daar dus over 8 minuten te zien?
En de Turken niet vergeten he, dan heb je ook gelijk de belangrijkste regionale grootmachten. Ook gezien de historie (Ottomaanse en Perzische rijk). Arabieren bakken er zoals gewoon weer niets van, maar in het Arabisch is niet voor niets het gezegde dat Arabs het maar over een ding eens zijn....dat ze het (vooral) niet eens zijn. Soennitische extreme groepjes zijn veel te sektarisch en excuslief om een land te kunnen regeren en daarmee te bereiken wat Iran bijv. heeft bereikt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef Terminator2000bc het volgende:
Je hebt gelijk. Iraniërs zijn gezien hun genetische predispositie de enigen die Joden in het Midden-Oosten kunnen evenaren.
Ja, maar jij denkt toch niet dat Israel en andere veiligheidsdiensten van omringende landen hier niet al aan gedacht hebben. Zij weten al lang precies waar gevaarlijke wapens opgeslagen liggen en die worden via satellieten en allerlei technologische snufjes 24 uur in de gaten gehouden om te kijken of er verdachte activiteiten plaatsvinden, of opeens veel beweging. Als Syrie morgenochtend de wapens wil verzamelen om op raketten te monteren en richting Tel Aviv af te schieten stijgen over een uurtje genoeg vliegtuigen op om die opslagplaatsen plat te leggen. En ook Israel heeft al eerder - naar het blijkt - een uitgewerkt plan klaarliggen om te zorgen dat die rotwapens niet in verkeerde handen vallen. Het risico blijft er theoretisch gezien altijd maar je kan wel degelijk zaken plannen en uitvoeren om het te minimaliseren. Daarnaast geldt voor alle coalitielanden dat ze daar ook baadt bij hebben. Assad moet weg van hen, Syrie moet onder Westerse controle komen en daarna moet Nusra worden bestreden. Hierover is men het eens van Ankara tot Riyaadh, Tel Aviv en Washington. En aangezien deze coalitie militair en financieel gezien veruit superieur is kan Moskou en/of Teheran hen niet tegengehouden. Men kan en kon slechts zaken uitstellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef Terminator2000bc het volgende:
Je gaat er verder voor het gemak van uit dat de toekomstige piratenstaat in (een deel van) Syrië volledig autarkisch zal zijn? Ik bedoel, voor hetzelfde geld krijgen die nusra's een paar dirty bombs van de paki-honden om Israel mee te bestoken.
Eens, mooie vrouwenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef Terminator2000bc het volgende:
Ik heb al wat afgereisd maar ik ben nooit in die contreien geweest. Lebanon / Syrië (eventueel Israel ook) zouden voor mij dan ook de enige interessante opties zijn, al is het alleen voor de vrouwen.
![]()
Voelt hij zich nu machtig? Compenseert dat zijn gebrekkige seksleven of zo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef -jos- het volgende:
Obama: 'I Have Not Made a Decision' on Syria
Nou, die ayatollah's lopen altijd flink te brallen dat 'het westen en Israël spijt zullen krijgen'.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
waar blijkt precies uit dat ze in Iran gek zijn?
Ja dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef -jos- het volgende:
Dit is dus niet eens live...?
als Israel aanvalt jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nou, die ayatollah's lopen altijd flink te brallen dat 'het westen en Israël spijt zullen krijgen'.
Voeg dan maar Iran aan je lijstje toe.quote:
laat maar verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
als Israel aanvalt ja
Israel roept hetzelfde
Ja, maar ik ging even uit van USA + UK. Als Israël verstandig is blijven ze er zo lang mogelijk buiten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
als Israel aanvalt ja
Israel roept hetzelfde
de Ayatollah's brallen dat ze Israel gaan vernietigen en dat Israel spijt gaat krijgen als Israel ze aan probeert te vallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |