nou omdat ik geen kind hoef?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent er zelf nog 1
[..]
Hoezo dat?
sommige drugs maken ook stofjes aan, is dat misschien een optie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou omdat ik geen kind hoef?
en als je dan perse stofjes wil dan moet je toch een nieuwe liefde zoeken he
Hehehehe, gewoon een pilletje droppen, BAM!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
sommige drugs maken ook stofjes aan, is dat misschien een optie?
Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
Stofjes krijgen van Dqod![]()
![]()
hihih snap je hem XD
Ik heb niks met kinderen.. En ik mis niks.. Just sayin' :$quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef JamesTKirk het volgende:
Er is niks mooiers dan de lach van je eigen kind. Geloof me nou maar
Neequote:
Ik niet, denk ik.. Hoewel je niks kan uitsluiten maar okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
Ik moet ook geen kinderen op dit moment, maar het lijkt me heel logisch dat ik ze ooit krijg ofzo.
Jij wou trouwen, ik niet hoor.. Die verbintenis met jouw pener kan ik niet aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht dat de stofjes tussen ons alles duidelijk lieten zien.
Dat is en blijft altijd een keuze. Geen wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
Ik moet ook geen kinderen op dit moment, maar het lijkt me heel logisch dat ik ze ooit krijg ofzo.
Ligt eraan.. Wanneer je perongeluk iemand volblaft omdat t condoom kapot is gegaan.. Tjaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is en blijft altijd een keuze. Geen wil.
ligt eraan of je een mooi kindje hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik was tyfuslelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan of je een mooi kindje hebt
Vooral mijn dochtertje van bijna 2 is een waar fotomodel!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan of je een mooi kindje hebt
rip wij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij wou trouwen, ik niet hoor.. Die verbintenis met jouw pener kan ik niet aan
Huuuuuuuuuuuuuuuquote:
quote:
goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Vooral mijn dochtertje van bijna 2 is een waar fotomodel!
Niet sip kijken, volgens mij is het redelijk goedgekomen met me.. Vind ik zelf iigquote:
picsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet sip kijken, volgens mij is het redelijk goedgekomen met me.. Vind ik zelf iig
Ja natuurlijk is het een keuze, maar het lijkt me gewoon logisch dat ik die keuze ooit maak van ja. Nu niet want ik studeer en ik ben zelfs nog eventjes een tiener.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is en blijft altijd een keuze. Geen wil.
Bij dezen verwijs ik u door naar #170quote:
overgang?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al gezegd dat ik over tijd ben
HOU OP MET ME HOORquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg je nog een kindje?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, Dkutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krijg je nog een kindje?
ga je hem alsjeblieft Aldo noemen?
Hmm, wat vertelde je mij laatst ook alweer over je koortslip?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik lach niet, ik zit met een keiharde genotspaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, Dkut
Wat zit je nou te lachen btw, ik voel me gedisst
Gvdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lach niet, ik zit met een keiharde genotspaal
Oh help wat een typische OUD-uitspraakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef JamesTKirk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik wil het ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik wil niet meer
Bijna een week
J. Whahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm, wat vertelde je mij laatst ook alweer over je koortslip?
Ja, zie m'n PI ehquote:
Zal ik hem vast feliciterenquote:
Zwanger van sperma van op de wc-bril enzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet!!
Ik was laatst ook 1,5 week.. Nog nooit zulke doodsangsten uitgestaan
Ze heeft de 2 leukste koters van Noord-Hollandquote:
2 en een halfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 jongens. Hele toffe bazen kinderen
En zouden er nog meer welkom zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 jongens. Hele toffe bazen kinderen
Dit wordt een meisje!! Ik voel het!!quote:
dat zou sneu zijn voor de jongensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt een meisje!! Ik voel het!!
Whihihiquote:
Ja, nou ik wist niet wat ik er van moest denken.. Voor t zelfde geld had iemand me GHB gegeven en wist ik t niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zwanger van sperma van op de wc-bril enzo?
Nee man!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zou sneu zijn voor de jongens
Gevoelsmatig ben ik nu bij een punt aangekomen dat ik niet meer wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
En zouden er nog meer welkom zijn?
Ja, maar dan hebben ze een klein zusje dat dan de eerste paar jaar een verwend nest is (want meisjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man!!
Dan worden dat de big brothers from hell voor alle jochies in Hoorn en omstreken
Dan wil ik het welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt een meisje!! Ik voel het!!
Hallo!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze een klein zusje dat dan de eerste paar jaar een verwend nest is (want meisjes) en daarna moeten ze de hele tijd oppassen dat hun zusje zich een beetje gedraagt
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wil ik het wel![]()
Ik kan niet op iedereen reageren hoor ik zit mobiel
Gelukkig genoeg meisjes die ook niet verwend worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze een klein zusje dat dan de eerste paar jaar een verwend nest is (want meisjes) en daarna moeten ze de hele tijd oppassen dat hun zusje zich een beetje gedraagt
Dat is wel waarheid....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!!
Het is een kind van LoLa!! No way dat dat een verwend nest wordt!!
Alle meisjes zijn toch tot hun 12 verwend?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!!
Het is een kind van LoLa!! No way dat dat een verwend nest wordt!!
Bel me over 18 jaar wanneer ik een cougar benquote:
Hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
Ja, nou ik wist niet wat ik er van moest denken.. Voor t zelfde geld had iemand me GHB gegeven en wist ik t niet meer
Nee, maar srs.. Zelfs ik begon te twijfelen en shit
Nee, pas bij 13 worden het high maintenance chicksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alle meisjes zijn toch tot hun 12 verwend?
Ach nou ja, het is goedgekomen.. Denk ik althansquote:
owquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, pas bij 13 worden het high maintenance chicks
En dan in 9 maand ineens Bam!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach nou ja, het is goedgekomen.. Denk ik althans
Daar heb je weinig over te zeggen hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow![]()
blij dat ik geen dochters krijg dan
Dan pas....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bel me over 18 jaar wanneer ik een cougar ben
smakelijk en plezierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je weinig over te zeggen he![]()
Ik ga Turkse pizza halen en op visite
hosselskillsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas....
Ik heb je nummer niet....![]()
/smooth
Ik heb al een adoptiemoeder voor mijn duivelsgebroed, gelukkigquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas....
/smooth
Hehehehe, sociaal experimentjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Macrador het volgende:
Ik heb eens heel simpel nummers gekregen door gewoon te vragen:" Mag ik je nummer?" en als ze vroeger waarom antwoorden met : "Ik wil gewoon kijken hoe makkelijk mensen hun nummers geven."
Met liefde zal ik voor je satansbaby zorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb al een adoptiemoeder voor mijn duivelsgebroed, gelukkig
Oké........quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb al een adoptiemoeder voor mijn duivelsgebroed, gelukkig
[..]
Hahahaha
Ik zal hier eens over nadenken
quote:
gewoon je nummer op een bierviltje schrijven en dan aan random knappe dames geven met: Omdat je het waard bentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Macrador het volgende:
Ik heb eens heel simpel nummers gekregen door gewoon te vragen:" Mag ik je nummer?" en als ze vroeger waarom antwoorden met : "Ik wil gewoon kijken hoe makkelijk mensen hun nummers geven."
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met liefde zal ik voor je satansbaby zorgen
Ja, geef me evenquote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Heldin!
Ik kom af en toe wel eens even kijken dan, maar het gaat me om jou, bby![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, geef me even.. Je hoort het z.s.m
Je weet dat ik je de bosjes in sleep, just sayin'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen jaGaan we samen als een oud getrouwd stel met een buggy door het park heen wandelen enzo
moeten we wel eerst een zwerver vinden die op de baby kan passen, anders is het zo zieligquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik je de bosjes in sleep, just sayin'![]()
Maar is goed, doen we![]()
niet eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas....
/smooth
Baas actiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon je nummer op een bierviltje schrijven en dan aan random knappe dames geven met: Omdat je het waard bent
Het is een afstammeling van mij eh.. Ik liep met 3 maanden al door de sneeuw in m'n luier.. Ijskoningin eh.. Dus komt wel goed..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
moeten we wel eerst een zwerver vinden die op de baby kan passen, anders is het zo zielig
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is een afstammeling van mij eh.. Ik liep met 3 maanden al door de sneeuw in m'n luier.. Ijskoningin eh.. Dus komt wel goed..
Maar desnoods geef ik idd wel wat geld aan een zwerver, vooruit
Dakloze meldt zich!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
moeten we wel eerst een zwerver vinden die op de baby kan passen, anders is het zo zielig
Niet bang zijn, wij verwelkomen Amsterdammers sowieso met liefdequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt helemaal goedMaar ik ga nu snel weer weg naar m'n oude vertrouwde SC, hier is het eng
Af, dibsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang zijn, wij verwelkomen Amsterdammers sowieso met liefde
Toen ik nog minder begreep van hints dan nu was ik echt wel belachelijk dom.quote:
Hahaha oeiiiiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Toen ik nog minder begreep van hints dan nu was ik echt wel belachelijk dom.
Hele avond met een meisje zitten praten rond een kampvuur. Dan moest ik naar huis. Zei ze:" je mag we hier slapen ik geef je wel een pyjama en breng je morgen dan naar huis."
Ik: "Is heel lief, maar ik moet echt naar huis. Doei"
Helemaal geen nummer gevraagd.
Maar daarna was het niet zo erg denk ik want ze had een vriendje en ik mocht bij haar in de slaapzakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha oeiiii
Nja, dat soort "vergissingen" heb ik ook wel gemaakt hoor.. Door schade en schande wijs zullen we maar zeggen
Hahahaha wowquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar daarna was het niet zo erg denk ik want ze had een vriendje en ik mocht bij haar in de slaapzak
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
duidelijk. don't mess with the bro code.
Awww wat liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang zijn, wij verwelkomen Amsterdammers sowieso met liefde
Gezellig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww wat liefNou, wie weet kom ik dan na mijn lunch nog heel eventjes meebabbelen
Ik vind dit srs wel een SC voor jou hoor CY.. En dan kun je eens mee naar een meet met mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww wat liefNou, wie weet kom ik dan na mijn lunch nog heel eventjes meebabbelen
Ja een meet dichtbij hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
En dan kun je eens mee naar een meet met mij
Ja hey, ik moet sowieso al ver reizen, voor alle meets waar ik naartoe ga ehquote:
Friesland of Limburgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet sowieso al ver reizen, voor alle meets waar ik naartoe ga eh
Krijg je als je in the middle of nowhere woont, je hebt t er dus maar voor over
Amsterdam is mooi centraalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet sowieso al ver reizen, voor alle meets waar ik naartoe ga eh
Krijg je als je in the middle of nowhere woont, je hebt t er dus maar voor over
Overijsselquote:
Vind Utrecht toch beter, maar Damsco ook prima wmb.. Maar voorlopig even niet, want dat ga ik niet redden atmquote:
Amsterdam zit altijd in jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef Macrador het volgende:
Ik wil nog eens naar Amsterdam is denk ik 8 jaar geleden ofzo. Utrecht ook al weer 3 maand
Zwolle en Deventer zijn leuk!quote:
True.. Kun je best leuke dingen doenquote:
Ik ben er nog "verdwaald" in de walletjes omdat ik logisch dacht van punt A naar punt B is gewoon de kortste weg nemen. Had geen idee wat die roze vlek op de kaart was toen ik 11 wasquote:
ik ga dinsdag 2 weken op vakantie dus voorlopig ff niet is een goed idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind Utrecht toch beter, maar Damsco ook prima wmb.. Maar voorlopig even niet, want dat ga ik niet redden atm
Ik ben weken niet op deze pagina geweest. Ik wilde wel teruglezen maar 70 topics was me te gekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Bolters het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum, maar vermaakte me gisteren prima. Maar toen ben ik een dagje weggeweest en in de avond was het tijd voor quality time met mijn meisje. Nu zie ik dat er inmiddels al een pagina of 20 vol is geschreven in de tussentijdHoe doen jullie dat? Lezen jullie alles terug?
nooitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Bolters het volgende:
Hoe doen jullie dat? Lezen jullie alles terug?
Hebben jullie hem?quote:
Jaaaaa, daar kwam ik eens.. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er toen iets in m'n drinken was gemieterd, want ik was me toch naar de klote laterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Beste nieuwjaar ooit in Zwolle. De docter
Soms, maar is vaak gewoon niet te doen. Desnoods naamzoek je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Bolters het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum, maar vermaakte me gisteren prima. Maar toen ben ik een dagje weggeweest en in de avond was het tijd voor quality time met mijn meisje. Nu zie ik dat er inmiddels al een pagina of 20 vol is geschreven in de tussentijdHoe doen jullie dat? Lezen jullie alles terug?
Ok, dankje!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef Macrador het volgende:
[..]
Soms, maar is vaak gewoon niet te doen. Desnoods naamzoek je.
Bespreken we tzt nog wel eens.. Nu eerst die meet van volgend weekend wsl en dan zien we welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga dinsdag 2 weken op vakantie dus voorlopig ff niet is een goed idee.
Utrecht is mooi centraal ja.
Ik zit er hopelijk in september weer. Is ook weer meer dan een jaar geleden dat ik daar was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar kwam ik eens.. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er toen iets in m'n drinken was gemieterd, want ik was me toch naar de klote later
Laat maar weten als je daar bent, srs.. Klein halfuurtje met de trein voor mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zit er hopelijk in september weer. Is ook weer meer dan een jaar geleden dat ik daar was.
Je vind het vast geen probleem als er 3 (of meer) anderen bij zijn hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar weten als je daar bent, srs.. Klein halfuurtje met de trein voor me
Neuh, zolang er geen groepsaanranding plaatsvindt :$quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je vind het vast geen probleem als er 3 (of meer) anderen bij zijn hè?
Groepjes kunnen best leuk zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh, zolang er geen groepsaanranding plaatsvindt :$
Klopt, een groepje natte gleuven (wel met een mooi gezicht) en i'm inquote:
Ik denk dat er maar ééntje bijzit die dat zou doen, maar die randt mij en iedereen aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh, zolang er geen groepsaanranding plaatsvindt :$
Oh god oh god oh godquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar ééntje bijzit die dat zou doen, maar die randt mij en iedereen aan.
Een paar lekkere natte gleuven en 1 harde staaf, dan ben ik er dus ook bijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, een groepje natte gleuven (wel met een mooi gezicht) en i'm in
Laat maar danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een paar lekkere natte gleuven en 1 harde staaf, dan ben ik er dus ook bijGezichten graag ook mooi ja!
Zit je nou boos te kijken danquote:
Zolang hij m niet in me steekt en ik me veilig kan voelen, aight :$quote:
Gewoon veilig opbergen in een doosjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang hij m niet in me steekt en ik me veilig kan voelen, aight :$
Ja nee het ergste wat die doet is in tepels knijpen als die heel dronken is en knuffels geven. Als je zegt dat die moet stoppen, stopt die.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang hij m niet in me steekt en ik me veilig kan voelen, aight :$
Hihihihi, in een doosje.. I see what you did tharrr xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon veilig opbergen in een doosje
vochtig en bloedheet.... wat is je probleem???quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben jullie hem?Geef terug!
Hier vochtig, bloedheet en bewolkt
Wat gaat er gebeuren als ik je uitdaag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit je nou boos te kijken dan
Daag me niet uit eh
Je piemel wordt eraf gerukt en in een blender gestopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als ik je uitdaag? (:(:(:()
He-le-maal niks eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als ik je uitdaag? (:(:(:()
Dat ik hier in maatpak zitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vochtig en bloedheet.... wat is je probleem???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |