Ja hey, ik moet sowieso al ver reizen, voor alle meets waar ik naartoe ga ehquote:
Friesland of Limburgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet sowieso al ver reizen, voor alle meets waar ik naartoe ga eh
Krijg je als je in the middle of nowhere woont, je hebt t er dus maar voor over
Amsterdam is mooi centraalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet sowieso al ver reizen, voor alle meets waar ik naartoe ga eh
Krijg je als je in the middle of nowhere woont, je hebt t er dus maar voor over
Overijsselquote:
Vind Utrecht toch beter, maar Damsco ook prima wmb.. Maar voorlopig even niet, want dat ga ik niet redden atmquote:
Amsterdam zit altijd in jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef Macrador het volgende:
Ik wil nog eens naar Amsterdam is denk ik 8 jaar geleden ofzo. Utrecht ook al weer 3 maand
Zwolle en Deventer zijn leuk!quote:
True.. Kun je best leuke dingen doenquote:
Ik ben er nog "verdwaald" in de walletjes omdat ik logisch dacht van punt A naar punt B is gewoon de kortste weg nemen. Had geen idee wat die roze vlek op de kaart was toen ik 11 wasquote:
ik ga dinsdag 2 weken op vakantie dus voorlopig ff niet is een goed idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind Utrecht toch beter, maar Damsco ook prima wmb.. Maar voorlopig even niet, want dat ga ik niet redden atm
Ik ben weken niet op deze pagina geweest. Ik wilde wel teruglezen maar 70 topics was me te gekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Bolters het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum, maar vermaakte me gisteren prima. Maar toen ben ik een dagje weggeweest en in de avond was het tijd voor quality time met mijn meisje. Nu zie ik dat er inmiddels al een pagina of 20 vol is geschreven in de tussentijdHoe doen jullie dat? Lezen jullie alles terug?
nooitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Bolters het volgende:
Hoe doen jullie dat? Lezen jullie alles terug?
Hebben jullie hem?quote:
Jaaaaa, daar kwam ik eens.. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er toen iets in m'n drinken was gemieterd, want ik was me toch naar de klote laterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Beste nieuwjaar ooit in Zwolle. De docter
Soms, maar is vaak gewoon niet te doen. Desnoods naamzoek je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef Bolters het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum, maar vermaakte me gisteren prima. Maar toen ben ik een dagje weggeweest en in de avond was het tijd voor quality time met mijn meisje. Nu zie ik dat er inmiddels al een pagina of 20 vol is geschreven in de tussentijdHoe doen jullie dat? Lezen jullie alles terug?
Ok, dankje!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef Macrador het volgende:
[..]
Soms, maar is vaak gewoon niet te doen. Desnoods naamzoek je.
Bespreken we tzt nog wel eens.. Nu eerst die meet van volgend weekend wsl en dan zien we welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga dinsdag 2 weken op vakantie dus voorlopig ff niet is een goed idee.
Utrecht is mooi centraal ja.
Ik zit er hopelijk in september weer. Is ook weer meer dan een jaar geleden dat ik daar was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar kwam ik eens.. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er toen iets in m'n drinken was gemieterd, want ik was me toch naar de klote later
Laat maar weten als je daar bent, srs.. Klein halfuurtje met de trein voor mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zit er hopelijk in september weer. Is ook weer meer dan een jaar geleden dat ik daar was.
Je vind het vast geen probleem als er 3 (of meer) anderen bij zijn hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar weten als je daar bent, srs.. Klein halfuurtje met de trein voor me
Neuh, zolang er geen groepsaanranding plaatsvindt :$quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je vind het vast geen probleem als er 3 (of meer) anderen bij zijn hè?
Groepjes kunnen best leuk zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh, zolang er geen groepsaanranding plaatsvindt :$
Klopt, een groepje natte gleuven (wel met een mooi gezicht) en i'm inquote:
Ik denk dat er maar ééntje bijzit die dat zou doen, maar die randt mij en iedereen aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh, zolang er geen groepsaanranding plaatsvindt :$
Oh god oh god oh godquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar ééntje bijzit die dat zou doen, maar die randt mij en iedereen aan.
Een paar lekkere natte gleuven en 1 harde staaf, dan ben ik er dus ook bijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, een groepje natte gleuven (wel met een mooi gezicht) en i'm in
Laat maar danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een paar lekkere natte gleuven en 1 harde staaf, dan ben ik er dus ook bijGezichten graag ook mooi ja!
Zit je nou boos te kijken danquote:
Zolang hij m niet in me steekt en ik me veilig kan voelen, aight :$quote:
Gewoon veilig opbergen in een doosjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang hij m niet in me steekt en ik me veilig kan voelen, aight :$
Ja nee het ergste wat die doet is in tepels knijpen als die heel dronken is en knuffels geven. Als je zegt dat die moet stoppen, stopt die.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang hij m niet in me steekt en ik me veilig kan voelen, aight :$
Hihihihi, in een doosje.. I see what you did tharrr xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon veilig opbergen in een doosje
vochtig en bloedheet.... wat is je probleem???quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben jullie hem?Geef terug!
Hier vochtig, bloedheet en bewolkt
Wat gaat er gebeuren als ik je uitdaag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit je nou boos te kijken dan
Daag me niet uit eh
Je piemel wordt eraf gerukt en in een blender gestopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als ik je uitdaag? (:(:(:()
He-le-maal niks eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als ik je uitdaag? (:(:(:()
Dat ik hier in maatpak zitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vochtig en bloedheet.... wat is je probleem???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |