Whihihiquote:
Ja, nou ik wist niet wat ik er van moest denken.. Voor t zelfde geld had iemand me GHB gegeven en wist ik t niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zwanger van sperma van op de wc-bril enzo?
Nee man!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zou sneu zijn voor de jongens
Gevoelsmatig ben ik nu bij een punt aangekomen dat ik niet meer wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
En zouden er nog meer welkom zijn?
Ja, maar dan hebben ze een klein zusje dat dan de eerste paar jaar een verwend nest is (want meisjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man!!
Dan worden dat de big brothers from hell voor alle jochies in Hoorn en omstreken
Dan wil ik het welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt een meisje!! Ik voel het!!
Hallo!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze een klein zusje dat dan de eerste paar jaar een verwend nest is (want meisjes) en daarna moeten ze de hele tijd oppassen dat hun zusje zich een beetje gedraagt
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wil ik het wel![]()
Ik kan niet op iedereen reageren hoor ik zit mobiel
Gelukkig genoeg meisjes die ook niet verwend worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze een klein zusje dat dan de eerste paar jaar een verwend nest is (want meisjes) en daarna moeten ze de hele tijd oppassen dat hun zusje zich een beetje gedraagt
Dat is wel waarheid....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!!
Het is een kind van LoLa!! No way dat dat een verwend nest wordt!!
Alle meisjes zijn toch tot hun 12 verwend?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!!
Het is een kind van LoLa!! No way dat dat een verwend nest wordt!!
Bel me over 18 jaar wanneer ik een cougar benquote:
Hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
Ja, nou ik wist niet wat ik er van moest denken.. Voor t zelfde geld had iemand me GHB gegeven en wist ik t niet meer
Nee, maar srs.. Zelfs ik begon te twijfelen en shit
Nee, pas bij 13 worden het high maintenance chicksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alle meisjes zijn toch tot hun 12 verwend?
Ach nou ja, het is goedgekomen.. Denk ik althansquote:
owquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, pas bij 13 worden het high maintenance chicks
En dan in 9 maand ineens Bam!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach nou ja, het is goedgekomen.. Denk ik althans
Daar heb je weinig over te zeggen hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow![]()
blij dat ik geen dochters krijg dan
Dan pas....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bel me over 18 jaar wanneer ik een cougar ben
smakelijk en plezierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je weinig over te zeggen he![]()
Ik ga Turkse pizza halen en op visite
hosselskillsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas....
Ik heb je nummer niet....![]()
/smooth
Ik heb al een adoptiemoeder voor mijn duivelsgebroed, gelukkigquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas....
/smooth
Hehehehe, sociaal experimentjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Macrador het volgende:
Ik heb eens heel simpel nummers gekregen door gewoon te vragen:" Mag ik je nummer?" en als ze vroeger waarom antwoorden met : "Ik wil gewoon kijken hoe makkelijk mensen hun nummers geven."
Met liefde zal ik voor je satansbaby zorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb al een adoptiemoeder voor mijn duivelsgebroed, gelukkig
Oké........quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb al een adoptiemoeder voor mijn duivelsgebroed, gelukkig
[..]
Hahahaha
Ik zal hier eens over nadenken
quote:
gewoon je nummer op een bierviltje schrijven en dan aan random knappe dames geven met: Omdat je het waard bentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Macrador het volgende:
Ik heb eens heel simpel nummers gekregen door gewoon te vragen:" Mag ik je nummer?" en als ze vroeger waarom antwoorden met : "Ik wil gewoon kijken hoe makkelijk mensen hun nummers geven."
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met liefde zal ik voor je satansbaby zorgen
Ja, geef me evenquote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Heldin!
Ik kom af en toe wel eens even kijken dan, maar het gaat me om jou, bby![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, geef me even.. Je hoort het z.s.m
Je weet dat ik je de bosjes in sleep, just sayin'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen jaGaan we samen als een oud getrouwd stel met een buggy door het park heen wandelen enzo
moeten we wel eerst een zwerver vinden die op de baby kan passen, anders is het zo zieligquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik je de bosjes in sleep, just sayin'![]()
Maar is goed, doen we![]()
niet eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas....
/smooth
Baas actiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon je nummer op een bierviltje schrijven en dan aan random knappe dames geven met: Omdat je het waard bent
Het is een afstammeling van mij eh.. Ik liep met 3 maanden al door de sneeuw in m'n luier.. Ijskoningin eh.. Dus komt wel goed..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
moeten we wel eerst een zwerver vinden die op de baby kan passen, anders is het zo zielig
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is een afstammeling van mij eh.. Ik liep met 3 maanden al door de sneeuw in m'n luier.. Ijskoningin eh.. Dus komt wel goed..
Maar desnoods geef ik idd wel wat geld aan een zwerver, vooruit
Dakloze meldt zich!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
moeten we wel eerst een zwerver vinden die op de baby kan passen, anders is het zo zielig
Niet bang zijn, wij verwelkomen Amsterdammers sowieso met liefdequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt helemaal goedMaar ik ga nu snel weer weg naar m'n oude vertrouwde SC, hier is het eng
Af, dibsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang zijn, wij verwelkomen Amsterdammers sowieso met liefde
Toen ik nog minder begreep van hints dan nu was ik echt wel belachelijk dom.quote:
Hahaha oeiiiiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Toen ik nog minder begreep van hints dan nu was ik echt wel belachelijk dom.
Hele avond met een meisje zitten praten rond een kampvuur. Dan moest ik naar huis. Zei ze:" je mag we hier slapen ik geef je wel een pyjama en breng je morgen dan naar huis."
Ik: "Is heel lief, maar ik moet echt naar huis. Doei"
Helemaal geen nummer gevraagd.
Maar daarna was het niet zo erg denk ik want ze had een vriendje en ik mocht bij haar in de slaapzakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha oeiiii
Nja, dat soort "vergissingen" heb ik ook wel gemaakt hoor.. Door schade en schande wijs zullen we maar zeggen
Hahahaha wowquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar daarna was het niet zo erg denk ik want ze had een vriendje en ik mocht bij haar in de slaapzak
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
duidelijk. don't mess with the bro code.
Awww wat liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang zijn, wij verwelkomen Amsterdammers sowieso met liefde
Gezellig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww wat liefNou, wie weet kom ik dan na mijn lunch nog heel eventjes meebabbelen
Ik vind dit srs wel een SC voor jou hoor CY.. En dan kun je eens mee naar een meet met mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww wat liefNou, wie weet kom ik dan na mijn lunch nog heel eventjes meebabbelen
Ja een meet dichtbij hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
En dan kun je eens mee naar een meet met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |