nou omdat ik geen kind hoef?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent er zelf nog 1
[..]
Hoezo dat?
sommige drugs maken ook stofjes aan, is dat misschien een optie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou omdat ik geen kind hoef?
en als je dan perse stofjes wil dan moet je toch een nieuwe liefde zoeken he
Hehehehe, gewoon een pilletje droppen, BAM!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
sommige drugs maken ook stofjes aan, is dat misschien een optie?
Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
Stofjes krijgen van Dqod![]()
![]()
hihih snap je hem XD
Ik heb niks met kinderen.. En ik mis niks.. Just sayin' :$quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef JamesTKirk het volgende:
Er is niks mooiers dan de lach van je eigen kind. Geloof me nou maar
Neequote:
Ik niet, denk ik.. Hoewel je niks kan uitsluiten maar okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
Ik moet ook geen kinderen op dit moment, maar het lijkt me heel logisch dat ik ze ooit krijg ofzo.
Jij wou trouwen, ik niet hoor.. Die verbintenis met jouw pener kan ik niet aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht dat de stofjes tussen ons alles duidelijk lieten zien.
Dat is en blijft altijd een keuze. Geen wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
Ik moet ook geen kinderen op dit moment, maar het lijkt me heel logisch dat ik ze ooit krijg ofzo.
Ligt eraan.. Wanneer je perongeluk iemand volblaft omdat t condoom kapot is gegaan.. Tjaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is en blijft altijd een keuze. Geen wil.
ligt eraan of je een mooi kindje hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik was tyfuslelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan of je een mooi kindje hebt
Vooral mijn dochtertje van bijna 2 is een waar fotomodel!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan of je een mooi kindje hebt
rip wij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij wou trouwen, ik niet hoor.. Die verbintenis met jouw pener kan ik niet aan
Huuuuuuuuuuuuuuuquote:
quote:
goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Vooral mijn dochtertje van bijna 2 is een waar fotomodel!
Niet sip kijken, volgens mij is het redelijk goedgekomen met me.. Vind ik zelf iigquote:
picsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet sip kijken, volgens mij is het redelijk goedgekomen met me.. Vind ik zelf iig
Ja natuurlijk is het een keuze, maar het lijkt me gewoon logisch dat ik die keuze ooit maak van ja. Nu niet want ik studeer en ik ben zelfs nog eventjes een tiener.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is en blijft altijd een keuze. Geen wil.
Bij dezen verwijs ik u door naar #170quote:
overgang?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al gezegd dat ik over tijd ben
HOU OP MET ME HOORquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg je nog een kindje?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, Dkutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krijg je nog een kindje?
ga je hem alsjeblieft Aldo noemen?
Hmm, wat vertelde je mij laatst ook alweer over je koortslip?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik lach niet, ik zit met een keiharde genotspaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, Dkut
Wat zit je nou te lachen btw, ik voel me gedisst
Gvdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lach niet, ik zit met een keiharde genotspaal
Oh help wat een typische OUD-uitspraakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef JamesTKirk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik wil het ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik wil niet meer
Bijna een week
J. Whahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm, wat vertelde je mij laatst ook alweer over je koortslip?
Ja, zie m'n PI ehquote:
Zal ik hem vast feliciterenquote:
Zwanger van sperma van op de wc-bril enzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet!!
Ik was laatst ook 1,5 week.. Nog nooit zulke doodsangsten uitgestaan
Ze heeft de 2 leukste koters van Noord-Hollandquote:
2 en een halfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 jongens. Hele toffe bazen kinderen
En zouden er nog meer welkom zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 jongens. Hele toffe bazen kinderen
Dit wordt een meisje!! Ik voel het!!quote:
dat zou sneu zijn voor de jongensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt een meisje!! Ik voel het!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |