quote:
Is toch normaal, heb ik ook altijd met dat soort dingen hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik word er juist druk van
![]()
ik lijk wel een idioot![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik word er juist druk van
![]()
ik lijk wel een idioot![]()
maar het is toch niet normaal..... er lopen zoveel mensen om je heen.. nergens last van.... en dan ineens wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch normaal, heb ik ook altijd met dat soort dingen hoor
Als je iemand leuk vindt (of iets, for that matter) dan is het vrij normaal dat je druk en/of zenuwachtig wordt.. Aangezien je lichaam van die leuke stofjes aanmaakt enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
maar het is toch niet normaal..... er lopen zoveel mensen om je heen.. nergens last van.... en dan ineens wel.
het is stom
en dat is toch stom. je lichaam moet iets aanmaken waardoor je je onoverwinnelijk voelt op zo'n moment. dat zou toch beter werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt (of iets, for that matter) dan is het vrij normaal dat je druk en/of zenuwachtig wordt.. Aangezien je lichaam van die leuke stofjes aanmaakt enzo
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch normaal, heb ik ook altijd met dat soort dingen hoor
het is heel stomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
maar het is toch niet normaal..... er lopen zoveel mensen om je heen.. nergens last van.... en dan ineens wel.
het is stom
na een paar jaar krijg je andere stofjes en ook niet meer zo veel stofjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het goed is heb jij al stofjes
zoek een nieuw iemand waar je wel stofjes mee krijgtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
na een paar jaar krijg je andere stofjes en ook niet meer zo veel stofjes
nou dat is het me ook weer niet waardquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoek een nieuw iemand waar je wel stofjes mee krijgt
ik wil wel nieuwe slofjes jaquote:
ze zijn lelijk ja, maar comfi!quote:
quote:
dan neem je een kleine, krijg je ook veel stofjes vanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat is het me ook weer niet waard
kinderenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dan neem je een kleine, krijg je ook veel stofjes van
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dan neem je een kleine, krijg je ook veel stofjes van
goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is het me zeker niet waard!
dan ga ik nog liever vreemd
ik bedoelde alleen maar aan te geven hoe graag ik geen kind wilquote:
weet je hoe leuk kinderen zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen maar aan te geven hoe graag ik geen kind wil
Kon je het niet ophouden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik iets gemist? Moest even een poepluier verschonen
als ze van jezelf zijn kun je ze corrigerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind kinderen heel leuk ja,
zolang ze maar niet van mij zijn
doe ik nu ook hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ze van jezelf zijn kun je ze corrigeren
ik nietquote:
Het is ook maar beter dat Fok! autisten niet in aanraking met kinderen komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel in contact met kinderengelukkig
zekersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook maar beter dat Fok! autisten niet in aanraking met kinderen komen.
Ligt ook wel aan het kind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind kinderen heel leuk ja,
zolang ze maar niet van mij zijn
Ik ken maar 1 kind waarvan ik denk: met jou zou ik eventueel wel kunnen levenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 kind waarvan ik denk: met jou zou ik eventueel wel kunnen leven
maar goed ik heb haar nog nooit langer dan een uur of 8 aan 1 stuk gezien en als dat wel zo was zou ze het vast ook verknallen
Ben jij een new age ouder?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ik heb 2 geweldige kinderen (wat elke ouder zegt)
Die heb ik ook....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ik heb 2 geweldige kinderen (wat elke ouder zegt)
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben jij een new age ouder?
hij zegt ´me vader´quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar reiki ik hem ook voor in elkaar, ookal is ie pas 4
Jij bent er zelf nog 1quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is het me zeker niet waard!
dan ga ik nog liever vreemd
Nee maar mijne hebben manierenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hebben we dezelfde kinderen?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |