Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Geelman
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door haan33 op 28-08-2013 13:09:25 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ja maar zijn er denk veel nep of durven niet of hebben geen geldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij had er meer dan 20 verwacht?
Van de misschienlijst weet ik er zo 3 die wsl wel komen.quote:
Haha al nieuw slachtofferquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom komen er zoveel mensen? Ik had gehoopt op een privé meet met piye
Wel jammer, ik had -supergirl- wel in het privé willen zien, maar blijkbaar houdt zij meer van ecto-negersquote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Is gewoon informatiefquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben het. Stop met een TT te maken die SC uitlokt.
Ah. Jij komt je ook aanmelden voor de meet? Anders lijkt het een beetje op SC hè, zo hier posten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben het. Stop met een TT te maken die SC uitlokt.
Komt Mortaxx nog? was echt een supergastquote:
Met vuur spelen dit...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah. Jij komt je ook aanmelden voor de meet? Anders lijkt het een beetje op SC hè, zo hier posten.
Dat zal je aan hem moeten vragen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Komt Mortaxx nog? was echt een supergast
Hij stond in één van die vorige topics toch ergens in een lijst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Komt Mortaxx nog? was echt een supergast
Kom je nog?quote:
Nee hij komt niet meer. Misschien volgende keer zei hijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stond in één van die vorige topics toch ergens in een lijst?
[..]
Kom je nog?
Als of na deze meet er nog één komt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hij komt niet meer. Misschien volgende keer zei hij
Als het een succes is wel. Dus doe je bestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als of na deze meet er nog één komt.
vorige keer wel, behalve dat fanta huiliehuilie deed en mensen opeens na een half uur naar huis gingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als het een succes is wel. Dus doe je best
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een charmeurs zijn jullie, ik word er verlegen van.quote:
Sorry Piye, ik zit bijna nooit op Fok!, maar als ik op Fok! zit, voel ik altijd de onbedwingbare neiging om jou te stalken. Gaat dat drankje nog door?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Wat een charmeurs zijn jullie, ik word er verlegen van.
Sowieso.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Pienata het volgende:
[..]
Sorry Piye, ik zit bijna nooit op Fok!, maar als ik op Fok! zit, voel ik altijd de onbedwingbare neiging om jou te stalken. Gaat dat drankje nog door?
Locatie is centraalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Waarom op zo'n onmogelijke datum en locatie.
Ik was sowieso al de hele dag in uutje, dus kwam wel goed uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Locatie is centraal
Datum komt door mijik kan in het weekend niet dan werk ik
Is al weg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:42 schreef Chai het volgende:
Maar op Utrecht is dus nog steeds een groot vertrektijdenbord? Dat zou toch weggaan binnenkort?/is al weg?
Hij is niet weg? Ben er gister nog geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:42 schreef Chai het volgende:
Maar op Utrecht is dus nog steeds een groot vertrektijdenbord? Dat zou toch weggaan binnenkort?/is al weg?
Bazenstad manquote:
Nuchter?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij is niet weg? Ben er gister nog geweest?
Dat heb ik ook met jou op FOK!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet één ding opnoemen dat daar leuk is.
Ik was bezopen, maar hij was er gewoon hoor?quote:
Wat komt er op het spandoek te staan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is al weg.
Maar komt goed ik en SG gaan al met een groot spandoek daar staan, zo kunnen we niet gemist worden.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik was bezopen, maar hij was er gewoon hoor?
Veel kroegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Autisten hier verzamelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat komt er op het spandoek te staan?
oke gewoon ff voor de duidelijkquote:
Uiteraard, en een kwijllapje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook allemaal een rugzakje om?
gr gr
2x de helftquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
oke gewoon ff voor de duidelijk
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
gr gr
Goed idee, gelijk morgen rugzakjes kopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
gr gr
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fuck it, ik kom ook wel. Lang geleden dat ik in utrecht uit ben gegaan
Meeten met mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kan niet wachtenquote:
de fokmeet natuurlijk! Duh :pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, en ze zal ook aanwezig zijnquote:
Is alleen jammer dat er 27 andere onbegeleid meekomen en ze dus de hele tijd om ons heen zouden hangen zoals een groep tieners bij het kampvuur in het bos snachts om onze baasheid te aanschouwen.quote:
Ik ben erbij.quote:
Mijn baasheid is al bewezen,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat er 27 andere onbegeleid meekomen en ze dus de hele tijd om ons heen zouden hangen zoals een groep tieners bij het kampvuur in het bos snachts om onze baasheid te aanschouwen.
Omdat ik erbij benquote:
Tsja, had liever die oostblok- en balkanmeet gehad, maar niemand die even een balletje opgooit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat er 27 andere onbegeleid meekomen en ze dus de hele tijd om ons heen zouden hangen zoals een groep tieners bij het kampvuur in het bos snachts om onze baasheid te aanschouwen.
Ik ga naast jou hangen samen met Haan33.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Aait mooi.quote:
Ik neem sowieso wel wat brandstof mee.quote:
Nee en die ene privé-meet inc. dames en jacuzzi is uitgelopen op een grote meet toenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Tsja, had liever die oostblok- en balkanmeet gehad, maar niemand die even een balletje opgooit.
Idd dat ging niet helemaal zoals gepland ;/quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee en die ene privé-meet inc. dames en jacuzzi is uitgelopen op een grote meet toen
MadJackquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef wickedmen het volgende:
Ik ga naar een FOK! meet en ik neem mee... Een fles wodka.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik neem sowieso wel wat brandstof mee.
Je doet je best maar je kan niet leunen als ik vriendje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ga naast jou hangen samen met Haan33.
ik kom waarschijnlijk wel langs jaquote:
Ik zorg voor de sneeuw als jij zorgt voor de regenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je doet je best maar je kan niet leunen als ik vriendje.
Telaatkomers worden met natte handdoeken bewerkt op het Neudequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kom waarschijnlijk wel langs jak blijf alleen niet zo lang als jullie. k ga dan direct naar t cafe ipv t station want eh auto
. Hoe laat zijn jullie daar (hoe lang wachten jullie op telaatkomers op t perron?)
Je bedoelt 26 toch, ja toch ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deze opmerking geeft jou 20 meer respectsteentjes bij smack.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zorg voor de sneeuw als jij zorgt voor de regen
Ik speel door.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deze opmerking geeft jou 20 meer respectsteentjes bij smack.
Na de 25 van de opmerking over bavaria bier kom je uit op 45 respectsteentjes vandaag.
Wil je doorgaan of wil je nu meteen deze prijs innen?
Indien je doorgaat wacht als hoofdprijs dat je van mn shitlist afkomt.
t ging precies zoals ik CY en ik t hadden gepland andersquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Idd dat ging niet helemaal zoals gepland ;/
jij snuift weer hè :pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je neemt je begeleider mee, wat leuk
Geen doorgesnoven bastaard zijn.quote:
waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
2 en een half uur met de trein wel, dat word blowen
en dan 2.5u treinen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zeeland_______________^_______
ja en van hier naar roffa is anderhalfquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
en dan 2.5u treinen?
vanaaf roffa is nog uurtje ofso
dan heb je nu al een band met supergirlquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zeeland_______________^_______
prima primaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Telaatkomers worden met natte handdoeken bewerkt op het Neude
als je nou met madjack en mij om half 5 al komt, gaan we met z'n drieën ergens eten daarvoor ofsoquote:
Moet je langs Roffa om naar Uutje te gaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ja en van hier naar roffa is anderhalf
Ja hoe anders?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Moet je langs Roffa om naar Uutje te gaan?
dat of den boschquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Moet je langs Roffa om naar Uutje te gaan?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zie jou shinen dan:
[ afbeelding ]
Nou, kijk eens naar je eigen taalgebruik:quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t ging precies zoals ik CY en ik t hadden gepland andersmeer mannen dan vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan helaas niet eerder , k kan pas s avonds.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je nou met madjack en mij om half 5 al komt, gaan we met z'n drieën ergens eten daarvoor ofso
Niet de hele dag vrij nemen om in te drinken voor de meet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan helaas niet eerder , k kan pas s avonds.
Je gaat zeker eerst shoppen met je gay best friendquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan helaas niet eerder , k kan pas s avonds.
Meet mij op CS dan, dan kan je vanaf daar in ieder geval in gezelschap reizen.quote:
Waarom kom jij niet in de middag al met mij en madjack?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Meet mij op CS dan, dan kan je vanaf daar in ieder geval in gezelschap reizen.
Omdat dat helemaal mis gaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet in de middag al met mij en madjack?
kom op, al die keren dat je met mij uitging is er nooit wat fout gegaan, ik heb zelfs nog bij je geslapen en jij ook stiekem een keer bij mijquote:
welk csquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Meet mij op CS dan, dan kan je vanaf daar in ieder geval in gezelschap reizen.
nee, kom jij nog?quote:
Rotterdam.quote:
Jawel, jij was alleen te dronken om het te beseffen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
kom op, al die keren dat je met mij uitging is er nooit wat fout gegaan, ik heb zelfs nog bij je geslapen en jij ook stiekem een keer bij mij
Niet gewoon 'yolo' roepen terwijl je 3 gram coke wegknaltquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
Maar nee, moet nog shit doen die middag, waaronder een welverdiend middagdutje.
Wie regelt de pillen trouwens?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet gewoon 'yolo' roepen terwijl je 3 gram coke wegknalt
Ik kan best wat pillen meenemen hoor,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie regelt de pillen trouwens?
de kans dat ik erbij ben wordt trouwens steeds kleinerals ik het niet redt moeten we snel een vervolgmeet plannen met ook wat meer gezichten van de vorige keer!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
de kans dat ik erbij ben wordt trouwens steeds kleinerals ik het niet redt moeten we snel een vervolgmeet plannen met ook wat meer gezichten van de vorige keer!
Jij die mijn Nederlands verbetertquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan best wat pillen meenemen hoor,
oja en 'ik redt'
Verkopen ze daar smartphonesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:37 schreef haan33 het volgende:
Het is afgesproken, ik en Piye gaan langs de smartshop in uutje
al 4x dit uurquote:
Ik ben aanwezigquote:
NEE NIET DOEN HET IS EEN VALquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben jij
Wil je in de Groeps app
Groeps app?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben jij
Wil je in de Groeps app
om 8u naar de club?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:44 schreef -supergirl- het volgende:
Eigenlijk skip ik het café liever en ga direct door naar de club.maar ja
Wie van de personen die niet in de Groeps app zitten?, maar wel naar de meet komen, gaan mee door naar de club??? Dat is mij nog niet duidelijk.
Is een beetje overzicht teveel gevraagd?!
wat praat je danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denk nou eens na haantje. Is het clubje dan al open? Dacht het niet he
sorry hoor!!quote:
Wat voor club wordt het eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:44 schreef -supergirl- het volgende:
Wie van de personen die niet in de Groeps app zitten?, maar wel naar de meet komen, gaan mee door naar de club??? Dat is mij nog niet duidelijk.
poema, heel mijn studievereniging is er ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ga jij mee dan?
Denk dat ik wel ff langskom maar weet niet of ik blijf of niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ga jij mee dan?
Haan op het hbo (haanbo?), nog steeds even wennen hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
poema, heel mijn studievereniging is er ook
Weten ze meteen dat je een FOK!ker bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
poema, heel mijn studievereniging is er ook
Jij komt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk dat ik wel ff langskom maar weet niet of ik blijf of niet.
[..]
Haan op het hbo (haanbo?), nog steeds even wennen hoor
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:37 schreef haan33 het volgende:
Het is afgesproken, ik en Piye gaan langs de smartshop in uutje
Helemaal wel, ik ga jou volproppen met foute pillenquote:
Geef ze placebo'squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Helemaal wel, ik ga jou volproppen met foute pillen
Al die pillen van smartshops zijn placebo'squote:
Ik ga sowieso naar de club, maar cafe is wel essentieel onderdeel. Dan kan je eerst elkaar een klein beetje leren kennen (en beginnen met drinken natuurlijk).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:44 schreef -supergirl- het volgende:
Zoals ik ook in DM zei, smartshops hebben geen boeiende pillen. Is allemaal van die herbal-bullshit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Helemaal wel, ik ga jou volproppen met foute pillen
Ik dacht dat hij even langs de apotheek ging om de pilletjes tegen adhd op te halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al die pillen van smartshops zijn placebo's
Daar pas met drinken beginnen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar de club, maar cafe is wel essentieel onderdeel. Dan kan je eerst elkaar een klein beetje leren kennen (en beginnen met drinken natuurlijk).
Ik ging er een keer naartoe om te kijken of ze wat leuke legale middelen hadden. Ik legde die vrouw m'n verhaal voor en ze vraagt "Heb je weleens echte drugs op?", ik antwoord bevestigend en zij zegt "Dan hebben we niks voor jou."quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al die pillen van smartshops zijn placebo's
Ik begin zelf al met drinken voor ik de trein in ga, maar dat doet niet iedereen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Daar pas met drinken beginnen?
MadJack heeft flessoe kom cs zuipen xd
Ik begin 9u op school alquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
Ik begin zelf al met drinken voor ik de trein in ga, maar dat doet niet iedereen.
Het is ook nog eens belachelijk duur, kun je beter normale drugs kopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ging er een keer naartoe om te kijken of ze wat leuke legale middelen hadden. Ik legde die vrouw m'n verhaal voor en ze vraagt "Heb je weleens echte drugs op?", ik antwoord bevestigend en zij zegt "Dan hebben we niks voor jou."
Niet al 4 dagen pep aan het vatten zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook nog eens belachelijk duur, kun je beter normale drugs kopen.
Ja inderdaad en als je "legale" drugs wil moet je voor research chemicals gaan. Maar daar kleven natuurlijk ook weer bepaalde risico's aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook nog eens belachelijk duur, kun je beter normale drugs kopen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet al 4 dagen pep aan het vatten zijn.
Mja daar heb ik het niet zo op, dan doe ik liever gewoon de standaard illegale drugs.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja inderdaad en als je "legale" drugs wil moet je voor research chemicals gaan. Maar daar kleven natuurlijk ook weer bepaalde risico's aan.
Ik ben op zich wel benieuwd naar een paar mdma-achtige RC's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Mja daar heb ik het niet zo op, dan doe ik liever gewoon de standaard illegale drugs.
PMMA schijnt aardig te werken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd naar een paar mdma-achtige RC's.
quote:
Ja ik heb nog ergens tussen mijn bookmarks een link naar een site waar ze 4-fa verkopen, maar dat is ook echt enorm duur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd naar een paar mdma-achtige RC's.
Dat is liefquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Iedereen is welkom.
Dat lieg ik niet iedereen.
Maar jij wel.
Mag ik met jou mee?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef MrEazy het volgende:
[..]
Dat is lief, alleen heb ik al plannen voor donderdagavond
![]()
Ik had het op zich wel een leuk idee gevonden anders
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je gaat zeker eerst shoppen met je gay best friend
Ga je ook mee de club in of ben je zon flappie die alleen naar het café gaat en dan vertrektquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jaja, tis goed, tis goed
Ben wel een beetje bang dat je me er van langs geeft daar
Als jij mijn drankjes betaalt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga je ook mee de club in of ben je zon flappie die alleen naar het café gaat en dan vertrekt
Niet! En kan je niet betalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik laat JMF en VMS meteen meerijden, waar kan je in de buurt parkeren? En hoeveel kost dat p/uur?
Kun je ZarB en mij ook ophalen? Wij gaan niet naar de meet hoor maar het is koopavond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik laat JMF en VMS meteen meerijden, waar kan je in de buurt parkeren? En hoeveel kost dat p/uur?
de meet is dichtbij en dan ben je te beroerd om naar de meet te gaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kun je ZarB en mij ook ophalen? Wij gaan niet naar de meet hoor maar het is koopavond.
We kunnen ook het winkelend publiek lastig vallen voordat we naar de meet gaan Haanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
de meet is dichtbij en dan ben je te beroerd om naar de meet te gaan?
Is goed!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We kunnen ook het winkelend publiek lastig vallen voordat we naar de meet gaan Haan
Niet weten van de lurkmeetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
?quote:
Ik heb geen schoenen meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
We delen de kosten gewoon, drie portemonnees hebben meer dan één. Hoe ver weg is de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid?quote:
Tuurlijk kan dat. Maar dan moet één van jullie wel dubbelgevouwen in de kofferbak. Eventueel met touw en tape, maar dat zien we dan nog wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kun je ZarB en mij ook ophalen? Wij gaan niet naar de meet hoor maar het is koopavond.
Geen probleem, donderdag 18.30 op Amstel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We delen de kosten gewoon, drie portemonnees hebben meer dan één. Hoe ver weg is de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid?
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar dan moet één van jullie wel dubbelgevouwen in de kofferbak. Eventueel met touw en tape, maar dat zien we dan nog wel.
Waar de neuk is dat. Als je mee wil rijden moet je naar R'dam CS komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen probleem, donderdag 18.30 op Amstel.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar de neuk is dat. Als je mee wil rijden moet je naar R'dam CS komen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kan hoogstwaarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stond in één van die vorige topics toch ergens in een lijst?
[..]
Kom je nog?
Waar. Hier toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef CristinaYang het volgende:
LIEVE MEETERS, ER IS EEN SC SPECIAAL VOOR JULLIE
Jammer!quote:
Geelman, godverdomme je komt gewoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jammer!![]()
Ik wil wel komen, maar ik wil ook boksen.
Volgende dag bruiloft, en ik ben de designated driver. Geen latertje dus. Al was het op een zaterdag geweest, was ik helemaal los gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Geelman, godverdomme je komt gewoon
En niet opeens weer na een fristi-wodka er tussenuit knijpen
Je blijft minimaal tot 12uquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgende dag bruiloft, en ik ben de designated driver. Geen latertje dus. Al was het op een zaterdag geweest, was ik helemaal los gegaan.
Geelman ben je echt ambtenaar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgende dag bruiloft, en ik ben de designated driver. Geen latertje dus. Al was het op een zaterdag geweest, was ik helemaal los gegaan.
Dan werk ik nog. Aan ochtendparty's doe ik niet.quote:
ik bedoel tot 12u in de nachtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan werk ik nog. Aan ochtendparty's doe ik niet.
Zeg dan 24.00 uur of 12.00 AM.quote:
0:00 bedoel je?quote:
Nee, speciaal voor mij tikt mijn klok door tot 24.00 uur.quote:
Je kunt ook in de middag ergens komen, dan zijn ik en madjack er ook alquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, speciaal voor mij tikt mijn klok door tot 24.00 uur.
Ok, dat is een overweging waard!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je kunt ook in de middag ergens komen, dan zijn ik en madjack er ook al
Half 3 CS?quote:
Je hoort van me.quote:
Ik zit ff te kijken en ik ben facking laat in Utrecht dan. Weet nog niet zeker of ik dus 's middags kom chillen, want echt 's middags is het dan al niet eens meerquote:
half 5 toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zit ff te kijken en ik ben facking laat in Utrecht dan. Weet nog niet zeker of ik dus 's middags kom chillen, want echt 's middags is het dan al niet eens meerLaat het ook nog wel weten wanneer ik in de trein zit.
quote:
Ja madjack reprezent woensel tegenwoordig.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef CristinaYang het volgende:
LIEVE MEETERS, ER IS EEN SC SPECIAAL VOOR JULLIE
Kom gewoon wat later dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jammer!![]()
Ik wil wel komen, maar ik wil ook boksen.
geelman komt al in de middagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Kom gewoon wat later dan.Doe ik ook.
Wat gaat 'ie 's avonds al weer weg dan?quote:
hij heeft een bruiloftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat gaat 'ie 's avonds al weer weg dan?
Is goed manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
hij heeft een bruiloft
maar wij twee gaan sowieso de hele nacht doorstampen
en ik danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
hij heeft een bruiloft
maar wij twee gaan sowieso de hele nacht doorstampen
wat jou gaat overkomen schatje, daar zou ik mij echt op voorbereidenquote:
8u bij CS, is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef ZarB het volgende:
Ik kom ook. Mogen er ook partners mee? Jmf wil namelijk ook wel. Hoe laat en waar? Als ik nu van huis ga ben ik dan nog op tijd?![]()
ja een fles slivovica als het goed isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat jou gaat overkomen schatje, daar zou ik mij echt op voorbereiden
8 uur? Morgenochtend? Dat redden we wel. Jmf moet nog ff omkleden maar zoveel tijd kost dat niet. Wij gaan eerst ff ergens bierie klappen dan. Tot zo he! Xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
8u bij CS, is dat nou zo moeilijk?
yoloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja een fles slivovica als het goed is
jij krijgt van mij zeker wat te drinkenquote:
mooi dan laat ik mijn geld thuisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jij krijgt van mij zeker wat te drinken
hossels worden gezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jij krijgt van mij zeker wat te drinken
houd jij van wodka?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mooi dan laat ik mijn geld thuis
mooi, madjack neemt meequote:
komt goedquote:
oh voor het geval je hiermee bedoelt dat je anderen van hun wijntjes gaat bestelen: ik drink niet uit een ander z'n glasquote:
Oh, jammer. Dat was 'ie namelijk wel van plan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh voor het geval je hiermee bedoelt dat je anderen van hun wijntjes gaat bestelen: ik drink niet uit een ander z'n glas
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh voor het geval je hiermee bedoelt dat je anderen van hun wijntjes gaat bestelen: ik drink niet uit een ander z'n glas
Ja, zoals meettopics volspammen voor een meet waar je toch niet komt.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, zoals meettopics volspammen voor een meet waar je toch niet komt.
vorige was in mei, geslaagde meetquote:
Oh, het lijkt alsof er echt al 10 geweest zijn deze maand, met al die topics over vorige meets enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
vorige was in mei, geslaagde meet
Sorry.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Marie30 het volgende:
Laatste kans: als de SC niet stopt dan gooien we er maar een slotje op.
Ik heb het nu vaak genoeg gezegd.
KLB heeft één SC en die is hier KLB / [KLB MEET SC] IEDEREEN KOM HIERHEEN
Gezellig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:41 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen jmf en ik komen op de meet hoor!! Vooruit dan maar
Weten we. Kullie sluit ook aan. Wij zijn er om half 5.quote:
Daar is die meet dus voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef Lalavy het volgende:
Lijkt me wel leuk zon meet, maar ik ken gewoon niemand goed
Jawel maar fijner als je al iemand kent, allemaal wildvreemde fokkers die voor het eerst buiten komen.... das eng!quote:
Dat is wel zo. Ik heb er al 2 gezienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Jawel maar fijner als je al iemand kent, allemaal wildvreemde fokkers die voor het eerst buiten komen.... das eng!
Waarschijnlijk wel, alleen wist je niet dat het een fokker was!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Matip het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet, ik ben wel benieuwd.
Regel 1: alle fokkers zijn lelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Matip het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet, ik ben wel benieuwd.
Vast wel, mensen die autistisch op mij zijn overgekomen zijn de FOK!kers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:29 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, alleen wist je niet dat het een fokker was!
Regel 1 betwijfel ik, voor de rest heb je gelijk. Ik hoop dat ze een goeie WIFI verbinding hebben in Maria.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Regel 1: alle fokkers zijn lelijk
Regel 2: alle fokkers zijn autistisch (of in het geval van foksters > borderliners)
Regel 3: houd afstand
Regel 4: niemand durft wat tegen elkaar te zeggen
Regel 5: we nemen onze laptops mee en gaan draken verslaan in het café
Regel 6: have fun de eerste keer buiten je zolderkamer!
Regel 7: geen verzet tegen de regelsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Vast wel, mensen die autistisch op mij zijn overgekomen zijn de FOK!kers.
[..]
Regel 1 betwijfel ik, voor de rest heb je gelijk. Ik hoop dat ze een goeie WIFI verbinding hebben in Maria.
Hier val ik al af.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
Regel 1: alle fokkers zijn lelijk
De knokploeg komt je gezicht verbouwen zodat je er bij hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hier val ik al af.
Moet ik nu zelf uitloggen of verwijdert Pharkus mijn account?
Ah, mooi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De knokploeg komt je gezicht verbouwen zodat je er bij hoort
Geen slowchat, foei!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:45 schreef Lalavy het volgende:
Was er tijd terug ook geen meet die achteraf fake bleek te zijn ondanks de effort van sommige fokkers om het wel echt te laten lijken?
ik ben het er gewoon niet mee eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Regel 7: geen verzet tegen de regels
Ik verzet me tegen regel 7.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Regel 7: geen verzet tegen de regels
Die meet is er gewoon geweest hoor, kijk de foto's maar in de OP.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nee dat verhaal over je koffie is wel on topic bedoel je?
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nee dat verhaal over je koffie is wel on topic bedoel je?
dus men mag jou nu officieel niet meer Paul noemen ? Haha , wie ken jij dan al?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Ik heb er al 2 gezien
Nee joh, straks gaat ie gewoon dicht als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor.
Maar Marie30 dadelijk niet, die gaat ons ziedend toespreken en daarna doorsturen naar de SC, waar vervolgens weer niemand heen gaat omdat KLB-SC
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=282970quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee joh, straks gaat ie gewoon dicht als het zo doorgaat.
Daarom wil ik nog even snel vragen waar ik tegen welk tarief kan parkeren. De kosten worden gedeeld met Rozzje, VMS en JMF, dus dat is op zich geen probleem.
Hard, die gaat dus gewoon lekker parkeergarage Rijnkade in. Bedankt Guusje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=282970
Lang leve Google.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee joh, straks gaat ie gewoon dicht als het zo doorgaat.
Daarom wil ik nog even snel vragen waar ik tegen welk tarief kan parkeren. De kosten worden gedeeld met Rozzje, VMS en JMF, dus dat is op zich geen probleem.
Ik ging ervan uit dat je vraag niet serieus was bedoeld. Jullie gaan naar de koopavond, wij gaan naar café Maria.quote:
Ok wij zijn van 17.00 tot 21.00 in Hoogh Catherijne, dm je nummer even en pics om je te herkennen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
Als het kut wordt ga ik trouwens met JMF, VMS en Rozzje nog ergens anders heen. Dan spreken we ook wel met jullie af Abbie.
dan komen jullie mij tegen met geelman en madjackquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ok wij zijn van 17.00 tot 21.00 in Hoogh Catherijne, dm je nummer even en pics om je te herkennen.
wat een getroll hiero .quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je vraag niet serieus was bedoeld. Jullie gaan naar de koopavond, wij gaan naar café Maria.
en jij gaat echt naar cafe Maria .... In gedachtenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee hoor, Aberkullie en ZarB gaan echt naar de koopavond.
Nee, ik heb enige tijd geleden al aangegeven dat ik zou komen, om één of andere reden zijn we echter allemaal uit de OP gehaald. Geen idee wie dat heeft verzonnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en jij gaat echt naar cafe Maria .... In gedachten
Ik kan om 5u in hoog katherijne zijn, ben al om half 9 in uutje ochtendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik heb enige tijd geleden al aangegeven dat ik zou komen, om één of andere reden zijn we echter allemaal uit de OP gehaald. Geen idee wie dat heeft verzonnen.
EWAAAA kom jij ookquote:
sta 8u bij die grote bordjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn status staat nog op misschien.
Toch niet, ik moet werken. Had me vergist met vrijdag...quote:
ja godver moet ik tot 5u op madjack wachtenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Toch niet, ik moet werken. Had me vergist met vrijdag...
Hihaho, baas rekent op me!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja godver moet ik tot 5u op madjack wachten
maar kom je echt helemaal niet meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |