Kun je ZarB en mij ook ophalen? Wij gaan niet naar de meet hoor maar het is koopavond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik laat JMF en VMS meteen meerijden, waar kan je in de buurt parkeren? En hoeveel kost dat p/uur?
de meet is dichtbij en dan ben je te beroerd om naar de meet te gaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kun je ZarB en mij ook ophalen? Wij gaan niet naar de meet hoor maar het is koopavond.
We kunnen ook het winkelend publiek lastig vallen voordat we naar de meet gaan Haanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
de meet is dichtbij en dan ben je te beroerd om naar de meet te gaan?
Is goed!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We kunnen ook het winkelend publiek lastig vallen voordat we naar de meet gaan Haan
Niet weten van de lurkmeetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
?quote:
Ik heb geen schoenen meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
We delen de kosten gewoon, drie portemonnees hebben meer dan één. Hoe ver weg is de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid?quote:
Tuurlijk kan dat. Maar dan moet één van jullie wel dubbelgevouwen in de kofferbak. Eventueel met touw en tape, maar dat zien we dan nog wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kun je ZarB en mij ook ophalen? Wij gaan niet naar de meet hoor maar het is koopavond.
Geen probleem, donderdag 18.30 op Amstel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We delen de kosten gewoon, drie portemonnees hebben meer dan één. Hoe ver weg is de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid?
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar dan moet één van jullie wel dubbelgevouwen in de kofferbak. Eventueel met touw en tape, maar dat zien we dan nog wel.
Waar de neuk is dat. Als je mee wil rijden moet je naar R'dam CS komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen probleem, donderdag 18.30 op Amstel.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar de neuk is dat. Als je mee wil rijden moet je naar R'dam CS komen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kan hoogstwaarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stond in één van die vorige topics toch ergens in een lijst?
[..]
Kom je nog?
Waar. Hier toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef CristinaYang het volgende:
LIEVE MEETERS, ER IS EEN SC SPECIAAL VOOR JULLIE
Jammer!quote:
Geelman, godverdomme je komt gewoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jammer!![]()
Ik wil wel komen, maar ik wil ook boksen.
Volgende dag bruiloft, en ik ben de designated driver. Geen latertje dus. Al was het op een zaterdag geweest, was ik helemaal los gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Geelman, godverdomme je komt gewoon
En niet opeens weer na een fristi-wodka er tussenuit knijpen
Je blijft minimaal tot 12uquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgende dag bruiloft, en ik ben de designated driver. Geen latertje dus. Al was het op een zaterdag geweest, was ik helemaal los gegaan.
Geelman ben je echt ambtenaar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgende dag bruiloft, en ik ben de designated driver. Geen latertje dus. Al was het op een zaterdag geweest, was ik helemaal los gegaan.
Dan werk ik nog. Aan ochtendparty's doe ik niet.quote:
ik bedoel tot 12u in de nachtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan werk ik nog. Aan ochtendparty's doe ik niet.
Zeg dan 24.00 uur of 12.00 AM.quote:
0:00 bedoel je?quote:
Nee, speciaal voor mij tikt mijn klok door tot 24.00 uur.quote:
Je kunt ook in de middag ergens komen, dan zijn ik en madjack er ook alquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, speciaal voor mij tikt mijn klok door tot 24.00 uur.
Ok, dat is een overweging waard!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je kunt ook in de middag ergens komen, dan zijn ik en madjack er ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |