Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Geelman
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door haan33 op 28-08-2013 13:09:25 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ja maar zijn er denk veel nep of durven niet of hebben geen geldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij had er meer dan 20 verwacht?
Van de misschienlijst weet ik er zo 3 die wsl wel komen.quote:
Haha al nieuw slachtofferquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom komen er zoveel mensen? Ik had gehoopt op een privé meet met piye
Wel jammer, ik had -supergirl- wel in het privé willen zien, maar blijkbaar houdt zij meer van ecto-negersquote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Is gewoon informatiefquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben het. Stop met een TT te maken die SC uitlokt.
Ah. Jij komt je ook aanmelden voor de meet? Anders lijkt het een beetje op SC hè, zo hier posten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben het. Stop met een TT te maken die SC uitlokt.
Komt Mortaxx nog? was echt een supergastquote:
Met vuur spelen dit...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah. Jij komt je ook aanmelden voor de meet? Anders lijkt het een beetje op SC hè, zo hier posten.
Dat zal je aan hem moeten vragen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Komt Mortaxx nog? was echt een supergast
Hij stond in één van die vorige topics toch ergens in een lijst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Komt Mortaxx nog? was echt een supergast
Kom je nog?quote:
Nee hij komt niet meer. Misschien volgende keer zei hijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stond in één van die vorige topics toch ergens in een lijst?
[..]
Kom je nog?
Als of na deze meet er nog één komt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hij komt niet meer. Misschien volgende keer zei hij
Als het een succes is wel. Dus doe je bestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als of na deze meet er nog één komt.
vorige keer wel, behalve dat fanta huiliehuilie deed en mensen opeens na een half uur naar huis gingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als het een succes is wel. Dus doe je best
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een charmeurs zijn jullie, ik word er verlegen van.quote:
Sorry Piye, ik zit bijna nooit op Fok!, maar als ik op Fok! zit, voel ik altijd de onbedwingbare neiging om jou te stalken. Gaat dat drankje nog door?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Wat een charmeurs zijn jullie, ik word er verlegen van.
Sowieso.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Pienata het volgende:
[..]
Sorry Piye, ik zit bijna nooit op Fok!, maar als ik op Fok! zit, voel ik altijd de onbedwingbare neiging om jou te stalken. Gaat dat drankje nog door?
Locatie is centraalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Waarom op zo'n onmogelijke datum en locatie.
Ik was sowieso al de hele dag in uutje, dus kwam wel goed uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Locatie is centraal
Datum komt door mijik kan in het weekend niet dan werk ik
Is al weg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:42 schreef Chai het volgende:
Maar op Utrecht is dus nog steeds een groot vertrektijdenbord? Dat zou toch weggaan binnenkort?/is al weg?
Hij is niet weg? Ben er gister nog geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:42 schreef Chai het volgende:
Maar op Utrecht is dus nog steeds een groot vertrektijdenbord? Dat zou toch weggaan binnenkort?/is al weg?
Bazenstad manquote:
Nuchter?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij is niet weg? Ben er gister nog geweest?
Dat heb ik ook met jou op FOK!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet één ding opnoemen dat daar leuk is.
Ik was bezopen, maar hij was er gewoon hoor?quote:
Wat komt er op het spandoek te staan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is al weg.
Maar komt goed ik en SG gaan al met een groot spandoek daar staan, zo kunnen we niet gemist worden.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik was bezopen, maar hij was er gewoon hoor?
Veel kroegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet één ding opnoemen dat daar leuk is.
Autisten hier verzamelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat komt er op het spandoek te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |