8u bij CS, is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef ZarB het volgende:
Ik kom ook. Mogen er ook partners mee? Jmf wil namelijk ook wel. Hoe laat en waar? Als ik nu van huis ga ben ik dan nog op tijd?![]()
ja een fles slivovica als het goed isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat jou gaat overkomen schatje, daar zou ik mij echt op voorbereiden
8 uur? Morgenochtend? Dat redden we wel. Jmf moet nog ff omkleden maar zoveel tijd kost dat niet. Wij gaan eerst ff ergens bierie klappen dan. Tot zo he! Xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
8u bij CS, is dat nou zo moeilijk?
yoloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja een fles slivovica als het goed is
jij krijgt van mij zeker wat te drinkenquote:
mooi dan laat ik mijn geld thuisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jij krijgt van mij zeker wat te drinken
hossels worden gezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jij krijgt van mij zeker wat te drinken
houd jij van wodka?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mooi dan laat ik mijn geld thuis
mooi, madjack neemt meequote:
komt goedquote:
oh voor het geval je hiermee bedoelt dat je anderen van hun wijntjes gaat bestelen: ik drink niet uit een ander z'n glasquote:
Oh, jammer. Dat was 'ie namelijk wel van plan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh voor het geval je hiermee bedoelt dat je anderen van hun wijntjes gaat bestelen: ik drink niet uit een ander z'n glas
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh voor het geval je hiermee bedoelt dat je anderen van hun wijntjes gaat bestelen: ik drink niet uit een ander z'n glas
Ja, zoals meettopics volspammen voor een meet waar je toch niet komt.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, zoals meettopics volspammen voor een meet waar je toch niet komt.
vorige was in mei, geslaagde meetquote:
Oh, het lijkt alsof er echt al 10 geweest zijn deze maand, met al die topics over vorige meets enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
vorige was in mei, geslaagde meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |