Het ging bij Edwin echter altijd alleen over homo. Homo dit en homo dat. Nooit kwam er iets anders uit zijn strot dan een referentie naar zijn geaardheid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef TheVulture het volgende:
En ik vond Lucas en Edwin echt heel leuk samen... Lucas was nog niet zo in en in verwend nest en Edwin was erg schattig ontwapenend.... eeuwig zonde dat ze dat niet hebben voortgezet, en ook omdat dat de familie Bouwhuis al vrij snel uit elkaar liet vallen....
'Sjoerd, je zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Edwin, zo'n gevoelige jongen'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het ging bij Edwin echter altijd alleen over homo. Homo dit en homo dat. Nooit kwam er iets anders uit zijn strot dan een referentie naar zijn geaardheid.
"Edwin, wil je koffie?"
"Geen zin in, ik moet steeds aan Lucas denken."
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef PeterKelder het volgende:
Dit was ook nog een mooi moment
En Amy was hier nog niet zo'n gruwelijk irritant mormel
Schuld van de schrijvers... Ze hebben die jongen ook alleen maar uit de kast laten komen (en dat vond ik op zich mooi geschreven) alleen daarna hadden ze dus geen idee meer, moest hij maar vreemd gaan en sterven... ze hadden met hem ook gewoon een normale relatieverhaallijn kunnen schrijven en hem ergens carriere kunen laten maken... maar twee vaste homo's in een serie is klaarblijkelijk te saai omdat alles om relaties moet draaien en dan ben je snel door de voorraad heenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het ging bij Edwin echter altijd alleen over homo. Homo dit en homo dat. Nooit kwam er iets anders uit zijn strot dan een referentie naar zijn geaardheid.
"Edwin, wil je koffie?"
En hoe ze uiteindelijk de pijp uitging... zowel die van haar als van Anita: echt hoe krijg je het verzonnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Haar comeback was ook echt een tegenvaller.![]()
Hoewel het aanvankelijk nog wel leuk leek. Beetje mysterieus en Nina die zo'n beetje de schrik van haar leven kreeg toen ze Isabella weer zag.
Het begint vaak veelbelovend en het mondt uit in niks.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Haar comeback was ook echt een tegenvaller.![]()
Hoewel het aanvankelijk nog wel leuk leek. Beetje mysterieus en Nina die zo'n beetje de schrik van haar leven kreeg toen ze Isabella weer zag.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schuld van de schrijvers... Ze hebben die jongen ook alleen maar uit de kast laten komen (en dat vond ik op zich mooi geschreven) alleen daarna hadden ze dus geen idee meer, moest hij maar vreemd gaan en sterven... ze hadden met hem ook gewoon een normale relatieverhaallijn kunnen schrijven en hem ergens carriere kunen laten maken... maar twee vaste homo's in een serie is klaarblijkelijk te saai omdat alles om relaties moet draaien en dan ben je snel door de voorraad heen
En Lucas dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Sjoerd, je zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Edwin, zo'n gevoelige jongen'.
'Ja pa, we weten nou wel dat ik homo ben, hè hè!' *loopt woedend de kamer uit en stopt bij de deur: 'Ik ga naar Lucas'
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die vent op 7:50 min. een vaste rol geven
Je hebt misschien best wel gelijk, maar dat voorbeeld wat je geeft gaat nou niet echt speciaal over homo dit of dat.. is niks anders dan dat Janine zou zeggen 'geen zin, ik zit met mijn hoofd bij Ludo'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
"Edwin, wil je koffie?"
Niet dus hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij homo was![]()
Maar het is dus gewoon een kerel als een natte wind
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef Koosnaam het volgende:
Straks gaan we Rohan ook nog een keer zien in de serie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rohan neemt de rol van Mark Vuur, de broer van Menno, op zich
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet dus haha
EDIT: My god, ik ging even kijken of ik foto's van hen samen kon vinden en ik vond dit : http://www.marionap.nl/categories.php?cat_id=770&page=3![]()
Wat doet dat ding op zijn hoofd?!
Goh....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:28 schreef luftersel het volgende:
Oké dit is toch wel echt het toppunt:
https://www.facebook.com/(...)04715&type=1&theater
SHO / Gtst #84: Morris Morris en Morris De drie zonen van Barbaraquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Frey het volgende:
SHO / GTST #99: Geert Hoes, kom terug!
Die reacties ook toen na die eerste scène van Putman als Morris met Sjors.
Ook wel interessant om te zien wat er allemaal veranderd is door de jaren heen. Mensen die niet meer in de reeks posten, mensen die helemaal verdwenen zijn en mensen die gewoon nog altijd posten hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
SHO / Gtst #84: Morris Morris en Morris De drie zonen van Barbara
Dat zullen er buiten jullie 2 om wel niet zoveel meer zijn denk ik of wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook wel interessant om te zien wat er allemaal veranderd is door de jaren heen. Mensen die niet meer in de reeks posten, mensen die helemaal verdwenen zijn en mensen die gewoon nog altijd posten hier.
Dr.Mikey heeft door de jaren heen meerdere namen gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zullen er buiten jullie 2 om wel niet zoveel meer zijn denk ik of wel.
Okeej!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Dr.Mikey heeft door de jaren heen meerdere namen gehad.
Verder Bartolhoven en ik zag charmed_angel ook in wat oude topics.
Geen idee wie nog. Misschien nog meer veranderde namen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Frey het volgende:
SHO / GTST #202: Namen Noud en Lieve maar de boot
Blij toen dat Ludo terug was.![]()
![]()
![]()
En ook zure reacties van een paar Ludo haters die zeker wisten dat hij dood was.
ik ben een fokker sinds eind 2010, PeterKelder en ArnieAlberts volgens mij ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Dr.Mikey heeft door de jaren heen meerdere namen gehad.
Verder Bartolhoven en ik zag charmed_angel ook in wat oude topics.
Geen idee wie nog. Misschien nog meer veranderde namen?
Ik mis ook een paar mensen die vaak over oude tijden kwamen praten, zoals Hogendoorn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!![]()
Ik heb ook wel eens door die oude topics een beetje heen gelezen. Maar inderdaad niet veel namen die je hier nog ziet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |