Waarschijnlijk alleen Etha.quote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef no1uknow het volgende:
Vanmiddag in de gym, 2 ouwe hagenezen die lekker aan het kankeren waren op mocro's, geweldig om te horen, in plat haags
Black doesn't crack.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Milouska Meulens, Jeugdjournaal, 40 jaar oud.
Niet te gleuv'n.
Evert is een eindbaasquote:
Sylvanaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Black doesn't crack.
Zou haar niet geven though, ziet er te Sylvana Simons uit.
fifa is voor casual noobsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben 'm door en door gaan haten na teveel fifa gespeeld te hebben
Vies nerdje jij.quote:
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy togquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Levolution het volgende:
Al die op een tegeltje kwam had ik hem opgehangen.
Deze post kostte me enigszins moeite om te ontcijferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef seto het volgende:
dy was een beetje 2muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
y so srs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet aesthetically gifted.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef McNulty het volgende:
Browne girl met WO die nerd is en ghetto tattoo wil en uit ghetto Roffa komt?
Arrgrghh doeznt makez senze
matty k was die zware baas zowel pve als pvpquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef seto het volgende:
gezien etha's uitzonderlijke kennis van vroege world of warcraft heeft ze er niet super veel problemen mee denk ik
Meest perfect geplaatste smilie op fok ooit. Srs die smilie beschreef precies het gevoel dat bij mij opbouwde na die eeste eigenpijppost en daarna nog eens de tweede eigenpijppost. Dat je het zelf postte maakt het nog leuker. Zelfdisje zegmaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
ff gauw Nulty afleiden voordat ie me keihard komt burnenDem Cheekz muthafuckah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
dit topic wordt een orgy tussen etha jb en nulty. scheelt voor nulty dat jb een negerin is
ik begreep alles in deze postquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
matty k was die zware baas zowel pve als pvp
arcanite reaper, obsidian edged blade en later ging ik fury met 2 1h axes (die zieke van nefarian)
mense gingen huilen in arathi basin broer, je kent het private healers bij de mine
maar goed, dat was jaren voordat ik JB kende, voordat ik liftte
als ik zie hoe die game er nu uit ziet
ben ik dat ja?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
dit topic wordt een orgy tussen etha jb en nulty. scheelt voor nulty dat jb een negerin is
box ouwequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:36 schreef seto het volgende:
[..]
ik begreep alles in deze post
wie wil me aanraken?
Een mongool die pinda's eet nomomomomomomomomomquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
matty k was die zware baas zowel pve als pvp
arcanite reaper, obsidian edged blade en later ging ik fury met 2 1h axes (die zieke van nefarian)
mense gingen huilen in arathi basin broer, je kent het private healers bij de mine
maar goed, dat was jaren voordat ik JB kende, voordat ik liftte
als ik zie hoe die game er nu uit ziet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een mongool die pinda's eet nomomomomomomomomom
Ben je kwarkveegbitch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef no1uknow het volgende:
kwark op de vloer, wipe that shit right off
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.quote:
She will never look at you teh same brah.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.
Zo alpha deze manquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.
Als een pinda pinda's heet dat dan kanibalisme?quote:
Oja, dit is natuurlijk de eerste keer dat ze hier van hoort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
She will never look at you teh same brah.
kksmoothquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
jb vind je die pindarotjes ook lekker?
en dan puur of melkchocolade
[ afbeelding ]
dit vind ik echt niet leuk he jongensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Als fan van pindarotsjes reageer ik, ondanks dat de vraag niet tot mij gericht is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
awp? heb je soms stiekem counter-strike zitten spelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo alpha deze man
Niagara watervallen in m'n panties awp
Zit een behoorlijke smaakverschil tussen die twee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als fan van pindarotsjes reageer ik, ondanks dat de vraag niet tot mij gericht is.
Pindarotsjes.
Puur.
Gelijk even een klacht over mensen die geen pure chocolade lusten. Dan lust je dus geen chocolade. Blijf dan ook met je poten van melkchocolade af.
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah! Mij ook man!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sylvanavreselijke vrouw.. doet me denken aan john williams ook op de een of andere manier
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy tog
Is zo'n excuusneger toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:09 schreef seto het volgende:
een neger op het nieuws
waar gaat het heen met deze land
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
familie Smith tijdens optreden Miley
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is die struisvogel rechts van Will Smith?
HA! De liefde bedrijvenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is echt een meisje waar je de liefde mee bedrijft ipv dicht stuct. Ik zou ook gewoon niet slapen en alleen maar naar haar kijken en zo.
Hier zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Alleen kan Fanta IRL vast beter onderhandelen.
Verkeerde account?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.
[..]
Hahah! Mij ook man!
[..]
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zetten.
[..]
Is zo'n excuusneger toch?
[..]Hahah wtf...en die knotjes ook.
[..]
[..]
HA! De liefde bedrijven.
[..]
Hier zat ik ook al aan te denken. Sjemig. Van 100 naar 15 gaan.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef seto het volgende:
[..]
awp? heb je soms stiekem counter-strike zitten spelen?
Ow ik ga weer even op het CarbonC account.quote:
Sorry man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:50 schreef McNulty het volgende:
Ik voel me buitengesloten door Fanta's post.
hey die had ik al eens eerder naar jou gepost WTFquote:
die kop van die neger spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
ik blijf me hierover verbazen gewoon
[ afbeelding ]
Ja, waar is haar asser gebleven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is haar bil. IK HERHAAL WAAR IS HAAR BIL?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar is haar bil. IK HERHAAL WAAR IS HAAR BIL?
WE'VE GOT AN EMERGENCY!
Je weet dat dit pijn doet he etha. En toch doe je hetquote:
klopt, ik wacht al maanden tot het juiste moment om het terug te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef seto het volgende:
[..]
hey die had ik al eens eerder naar jou gepost WTF
Gewoon fucking bierproeven. Dat gejank om alcohol altijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat dit pijn doet he etha. En toch doe je het!
Ik was niet op ML.
Trouwens een collega had kaarten gewonnen voor ML en ze wist het niet eens, kwam ze vandaag achter, doos.
En ik ga zondag voor teambuilding uitje bierproeven maar ik drink geen fucking alcohol...what do?
Zeg ferm: "Ik ben geheelonthouder". En dan maak je je ogen groot en staar je ze strak aan en laat je een ongemakkelijke stilte vallen. Zo van durf wat terug te zeggen BITCH!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat dit pijn doet he etha. En toch doe je het!
Ik was niet op ML.
Trouwens een collega had kaarten gewonnen voor ML en ze wist het niet eens, kwam ze vandaag achter, doos.
En ik ga zondag voor teambuilding uitje bierproeven maar ik drink geen fucking alcohol...what do?
kkr typfoutje en meteen over de essentie heenlezen jb let ff op volgende keerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit vind ik echt niet leuk he jongens
klootzakken
EN HET ZIJN ROTSJES, GEEN ROTJES.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
-knip-
Rear Delft Fly Cable 3x10
-knip-
Goeden multiquote.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.
[..]
Hahah! Mij ook man!
[..]
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zetten.
[..]
Is zo'n excuusneger toch?
[..]Hahah wtf...en die knotjes ook.
[..]
[..]
HA! De liefde bedrijven.
[..]
Hier zat ik ook al aan te denken. Sjemig. Van 100 naar 15 gaan.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik iets (behalve een squatass)?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Fanta en ik genetisch aan elkaar verwant zijn wil niet zeggen dat we elkaars account delen.quote:
Ik verbaas me dus over het feit dat er een ass compleet ontbreektquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Mis ik iets (behalve een squatass)?
Ik zie alleen 2 fuckly's.
Klopt de één smaakt niet naar chocolade.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zit een behoorlijke smaakverschil tussen die twee.
QFT.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt de één smaakt niet naar chocolade.
Waarom ze het dan onder de naam 'chocolade' mogen verkopen is me dan een raadsel.
En waarom mensen dan zeggen 'ik ben gek op chocolade' is me ook een raadsel.
Via overoveroveroveroveroveroverovergrootvader Genghis Khan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat Fanta en ik genetisch aan elkaar verwant zijn wil niet zeggen dat we elkaars account delen.
zoals?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heeft jouw ondertitel met een of andere fetish te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |