bijna grappig.quote:
quote:
Ik kan een opmerking maken nu, maar ik doe het maar nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
het woord kutje valt en opeens zijn we 30 posts verder
Kutje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
het woord kutje valt en opeens zijn we 30 posts verder
Ik kan wel iets hebben hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan een opmerking maken nu, maar ik doe het maar niet.
Kooijemansquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vijanden :
Wiljan Vloet
Alex Pastoor
Dirk Kuyt
Louis
Truus
Annet van Geel
Professor Dokter Meester
Edo Ophof
Ryan Babel
Bernardo
Bert van der Veer
Graydon mannetjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vijanden :
Wiljan Vloet
Alex Pastoor
Dirk Kuyt
Louis
Truus
Annet van Geel
Professor Dokter Meester
Edo Ophof
Ryan Babel
Bernardo
Bert van der Veer
Gertjan Verbeek?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vijanden :
Wiljan Vloet
Alex Pastoor
Dirk Kuyt
Louis
Truus
Annet van Geel
Professor Dokter Meester
Edo Ophof
Ryan Babel
Bernardo
Bert van der Veer
van Breukelenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vijanden :
Wiljan Vloet
Alex Pastoor
Dirk Kuyt
Louis
Truus
Annet van Geel
Professor Dokter Meester
Edo Ophof
Ryan Babel
Bernardo
Bert van der Veer
Henaoquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef Syntix het volgende:
Mensen die dit kijken als Jong Ajax speelt en Man U - Chelsea
Nee joh. Derksen heeft weer een leuk interview met iemand gehad. Dan vindt hij het meestal nodig om iemand tot het belachelijke aan toe te verdedigen.quote:
even uithijgenquote:
Precies, andersom zou Wesley zich ook niet hard maken voor Robin. Hooguit om hem daarna te vertellen dat hij er nog bij zit dankzij hem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
Van Persie en Sneijder zijn nooit echt vriendjes geweest toch.
Bloeddoping noemen we datquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
Bloedarmoede na het knippen van amandelen. Dat kan gewoon niet.
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Evertjan het volgende:
op schaal van 568741 op 1093587 geef ik deze show een 6894,568
quote:
Nou enquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ooh er is een voetbalfans topic.
Krijg aids.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
TV / [RTL4] RTL Late Night: Vanaf augustus met Humberto Tan!
Ga weg Humberto. Dit is het Voetbalfans-topic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
TV / [RTL4] RTL Late Night: Vanaf augustus met Humberto Tan!
Misschien heeft 'ie het al.quote:
Laat me denken aan al die wielrenners die zogenaamd astma hebben en lekker aan de salbutamol mogen.quote:
Ik moest lachen om deze show, want Johan zei kut, en dat is grappig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Evertjan het volgende:
op schaal van 568741 op 1093587 geef ik deze show een 6894,568
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze show, want Johan zei mossel, en dat is grappig.
Ja, de mp4 zal je bevallen.quote:
Willem Vissers gaat door met zijn hetze tegen VItwitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 26-08-2013 om 21:56:00Twee minuten #Vitv, tijdens rust #munche. Derksen: 'Mosselen krijg ik niet naar binnen. Dan heb ik het gevoel dat ik een kutje opvreet.' reageer retweet
Wat zou die man een saai leven hebben, zo zonder enig gevoel voor humor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers gaat door met zijn hetze tegen VItwitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 26-08-2013 om 21:56:00Twee minuten #Vitv, tijdens rust #munche. Derksen: 'Mosselen krijg ik niet naar binnen. Dan heb ik het gevoel dat ik een kutje opvreet.' reageer retweet
Iemand van een hoog niveau heeft hem inmiddels van repliek gediend.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat zou die man een saai leven hebben, zo zonder enig gevoel voor humor.
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:35:06@vkwillemvissers Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant. reageer retweet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)0bd-55f0d12feee4.mp4
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand van een hoog niveau heeft hem inmiddels van repliek gediend.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:35:06@vkwillemvissers Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant. reageer retweet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand van een hoog niveau heeft hem inmiddels van repliek gediend.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:35:06@vkwillemvissers Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant. reageer retweet
twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:38:03@jvermeer3 Je hebt talent als dichter. Ga zo door. reageer retweet
Het was lastig hier een rijm op te verzinnen, maar het is gelukt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Pascalus het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:38:03@jvermeer3 Je hebt talent als dichter. Ga zo door. reageer retweet
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:47:07@vkwillemvissers Je hebt een banaan in je oor! reageer retweet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was lastig hier een rijm op te verzinnen, maar het is gelukt.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:47:07@vkwillemvissers Je hebt een banaan in je oor! reageer retweet
Ja, ik ook!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef Pascalus het volgende:
Toen ik je eerste tweet las moest ik denken aan De Neppe Shit Show van Mastermovies.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was lastig hier een rijm op te verzinnen, maar het is gelukt.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:47:07@vkwillemvissers Je hebt een banaan in je oor! reageer retweet
Dat hele FOX is nu een dikke week in de lucht, maar omdat de kijkcijfers poep zijn, is zijn activiteit rondom FOX op Twitter heel matig. Als FOX 800k had gescoord, was die aangeklede aap zo trots als een hond met zeven lullen.quote:toine v peperstraten @toinevp 15u
@HumbertoTan Succes vanavond. Ik ga uit van iets meer kijkers dan 1e #FoxVoetbal..
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Weer 58.000 kijkers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:04 schreef satecl het volgende:
Pfff hele nacht doorgekeken. TOPshow. 8.9 maar misschien verhoog ik hem nog.
Wat zijn de kijkcijfers van snik snik FOX snik?
Dat is toch een stijgende lijn van 2.000 kijken. Ik vrees het ergstequote:
Die komkommer zat in het voedselpakket van Ajax.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Noemde Boskamp Schelvis nou 'die komkommer'?
Vooral het ingaan op specifieke momenten in een wedstrijd mogen ze achterwege laten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:20 schreef DonRaja het volgende:
Was ouderwets gezellig, maar het bespreken van Eredivisie momenten zonder de beelden is toch een beetje als mensen die naar een cabaretvoorstelling zijn geweest en de volgende dag de grappen navertellen op kantoor...
ja, dat heeft echt geen zin meer zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef Lunice het volgende:
[..]
Vooral het ingaan op specifieke momenten in een wedstrijd mogen ze achterwege laten.
Klopt, dan valt het een beetje stil.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef Lunice het volgende:
[..]
Vooral het ingaan op specifieke momenten in een wedstrijd mogen ze achterwege laten.
Is alleen tof als je die pot gezien hebt. Maar in principe gaat dat half-negenprogramma van Fox over 3 maanden weer van de buis, en dan kunnen ze alsnog de rechten krijgen in ruil voor nog meer reclame voor fox sportsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat heeft echt geen zin meer zo.
Mafkees dorpsidioot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, dan valt het een beetje stil.
FOX gaat dat inderdaad echt wel weer in de verkoop doen als de kijkcijfers zo matig blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Is alleen tof als je die pot gezien hebt. Maar in principe gaat dat half-negenprogramma van Fox over 3 maanden weer van de buis, en dan kunnen ze alsnog de rechten krijgen in ruil voor nog meer reclame voor fox sports
Mee eens, derksen heeft ook een goed humeur. Het scheelt vast, dat hij niet meer echt hoeft te werken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:58 schreef Jivis het volgende:
Lekker showtje weer inderdaad, Derksen en Genee vinden de oude chemie ook weer een beetje terug. Het is niet meer zo geforceerd.
Ik had het idee dat het een courgette was, maar Boskamp heeft beide waarschijnlijk nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Die komkommer zat in het voedselpakket van Ajax.
Konijnenvoer kent The Boss niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het een courgette was, maar Boskamp heeft beide waarschijnlijk nog nooit gezien.
Johan zelf prefereert het klassieke 4-4-3 systeem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:10 schreef Celeritas het volgende:
Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom ze vier spitsen in het elftal van de week zetten. Dat slaat toch nergens op? Als het nou rechts- en linksbuitens waren, maar het zijn allemaal centrumspitsen. Alsof je met 4 spitsen 4 keer zo veel goals maakt...
Nice!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver/videos
Je hadden het gewoon niet tegenover VI moeten zetten. Dat hadden ze later kunnen doen wanneer ze genoeg kijkers hadden, of ze hadden eenzelfde soort programma moeten maken, maar dan beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
FOX gaat dat inderdaad echt wel weer in de verkoop doen als de kijkcijfers zo matig blijven.
Natuurlijk ga je wel mee naar zo'n wedstrijd, tenzij het je behandeling in de weg staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je hadden het gewoon niet tegenover VI moeten zetten. Dat hadden ze later kunnen doen wanneer ze genoeg kijkers hadden, of ze hadden eenzelfde soort programma moeten maken, maar dan beter.
Voor de voetballiefhebber is het wel gewoon een goed programma met beelden uit het internationale topvoetbal en de Eredivisie.
Trouwens, zat Derksen er ook verkeerd mee dat spelers heus niet als toerist meegaan (Over Bakkali en Wijnaldum). Narsingh is nog lang niet fit, en die is gewoon mee naar Milaan....
As Good As It Getsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend zeg
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat ik Johan volg.
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver/videosquote:
Top!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver/videos
http://www.dailymotion.com/OliverVoetbal
Maar zal ze ook gewoon weer hier posten, Ouwe Reus! Was de afgelopen tijd erg druk.
Lijkt me inderdaad ook. Sowieso kost het weinig extra, aangezien ze gewoon een vast aantal plaatsen hebben, en een apart vliegtuig charteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je wel mee naar zo'n wedstrijd, tenzij het je behandeling in de weg staat.Je bent toch deel van het team.
Kieft krijgt zelfs clowns nog depressief met z'n quotes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Milan-PSV moet nog gespeeld worden, maar ik weet nu al dat Wim Kieft niet bijster onder de indruk zal zijn van het niveau.
Het is duidelijk dat Fox zelfs dat laatste scenario niet wil. Vorig jaar mochten ze de beelden gebruiken onder de voorwaarden die jij nu schetst en dan moesten ze ook nog eens verplicht het programma van Eredivisie Live op tv doornemen. Dus het is wel duidelijk geworden dat Fox zelfs voor dat scenario een stokje heeft gestoken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede show weer dit keer. Vooral omdat Derksen meer schijt lijkt te hebben aan conventies.
Qua momenten van de wedstrijden, hoop dat ze die in godsnaam snel kopen zeg. Gooi dan gewoon een Fox-logo groot in de hoek en zeg af en toe tijdens de uitzending "beelden van onze collega's van Fox", als Fox dat wil. Nu heb ik youtube er uit armoede maar naast staan en dan zoek ik de beelden zelf terug in de uitgebreide samenvattingen.
Tja, blijft jammer natuurlijk. Kunnen alleen maar hopen dat programma van de Snikker een vroege dood sterft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Fox zelfs dat laatste scenario niet wil. Vorig jaar mochten ze de beelden gebruiken onder de voorwaarden die jij nu schetst en dan moesten ze ook nog eens verplicht het programma van Eredivisie Live op tv doornemen. Dus het is wel duidelijk geworden dat Fox zelfs voor dat scenario een stokje heeft gestoken.
Het zou me niet verbazen als FOX dat programma blijft doorzetten, al hebben ze 0 kijkers. Alleen maar om RTL te stangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, blijft jammer natuurlijk. Kunnen alleen maar hopen dat programma van de Snikker een vroege dood sterft.
Zo krijgen ze alleen maar meer haters. En meestal is dat in Nederland het einde voor je. Ik denk dat de populariteit van Toine from Pepperstreet de laatste 3 maanden ook gigantisch in gedaald. En dan heb ik het nog niet eens over die badmuts.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als FOX dat programma blijft doorzetten, al hebben ze 0 kijkers. Alleen maar om RTL te stangen.
Ja maar die van Halst kon me toch een partijtje ballen zeg, goh hoooohhhh.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor Toine van Pepperstreet en Jan van Halst kom je niet naar het stadion weet je wel. Ze zitten daar als ideale schoonzonen op te dreunen dat Messi en Christiano Ronaldo goede spelers zijn en Manchester United een mooie club. Daar kun je echt wat mee als kijker. Als klap op de vuurpijl zit Jan van Halst weer een partij interessant te doen over tactiek terwijl hij nog nooit een club getraind heeft laat staan een trainersdiploma behaalt heeft. Alsof je een groenteboer op TV uit laat leggen hoe de Space Shuttle werkt. Volgens hem is iedere goal die er valt onnodig en een fout van de verdediging, alsof de kwaliteiten van de aanvallende partij totaal niet rullevant zijn. In de wereld van Jan van Halst dient iedere wedstrijd in 0-0 te eindigen. Lachwekkend.
Schitterende goal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja maar die van Halst kon me toch een partijtje ballen zeg, goh hoooohhhh.
"Volkomen onnodig hoe deze goal tot stand komt. Moet je nou toch eens kijken. Ik zal het moment nog even terughalen, zo speel je toch niet terug op je keeper?"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterende goal.
[ afbeelding ]
Een houten klaas. Die kon er he-le-maal niks van!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
HAHAHAquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jan van Halst vind zichzelf een harde sterke verdediger maar hij is gewoon een kabouter
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 28-08-2013 om 22:17:50Ja hoor. Eerste actie van Poli: een ziekenhuisbal... #acmpsv #milpsv reageer retweet
Jan was belangrijk in de kleedkamer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterende goal.
[ afbeelding ]
Hij schonk altijd de thee in ja. Een echte leider.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan was belangrijk in de kleedkamer.
Jan van Halst, een speler die het voetballen pas is gaan begrijpen, nadat ie gestopt wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Nou...waarom heeft hij dit dan nooit bij Ajax laten zien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef satecl het volgende:
Jij vat'm!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jan van Halst was een hele beperkte voetballer waarvan er dertien in een dozijn gaan en wiens voornaamste taak was om de bal zo snel mogelijk in te leveren bij iemand die wel kon voetballen. Daarna is hij de marketing in gegaan, waar hij hopeloos in gefaald heeft en overal voortijdig weggeschopt is. Vervolgens heeft hij de zenderbazen van de NOS en FOX ervan weten te overtuigen dat de mensen thuis op zijn meninkje en tactische inzichten zitten te wachten, maar dit is een grote misvatting. Tactische inzichten, overigens, die hij tijdens zijn actieve carrière als speler ontzettend goed verborgen heeft weten te houden.
Ga je nou lope zeike of niet!? Whaaaaaaaa ik word gek van die gozert Johan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou...waarom heeft hij dit dan nooit bij Ajax laten zien?
Wat is dat voor een onzin? Waarom dan vorige week wel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Helaas zendt RTL7 vanavond geen Europa League uit. Ik meende toch echt dat RTL7 ook de rechten had.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-niet-op-rtl-7-8853/quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Waarom dan vorige week wel?
Ik heb helemaal niets met dat wereldje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
we kunnen trouwens weer stemmen voor die ring van het woonwagenkamp
http://www.televizier.nl/
Ja, met Kieftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er vanavond gewoon een showtje? Wat met interlandvoetbal is er nooit een show, maar met de supercup wel. Terwijl ik die laatste fijner vind dan die zaadinterlands.
Ja ik begreep al dat er gewoon een showtje was, het was meer verontwaardiging dat dit wel met de supercup maar niet met kutinterlands gebeurt.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik begreep al dat er gewoon een showtje was, het was meer verontwaardiging dat dit wel met de supercup maar niet met kutinterlands gebeurt.
Ben er vanavond toch uit dus zal m sowieso terug moeten kijken.
Ook belachelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wesley Sneijder zit weer niet bij de selectie. Dat gaat Johan niet leuk vinden.
Die wordt niet moe want snuift voor die tijd wat frisse lucht .quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef Micson het volgende:
Benieuwd waarvan Kieft moe wordt vanavond
Willems wel gelukkig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou... ik denk dat Johan vanavond weer zal gaan uithalen naar Van Gaal,al was het zijn kat die dood was,want als het aan Derksen is,is Van Gaal voor alles wat hem overkomt de schuldige..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Johan Derksen daar gewoon gelijk in heeft. Sowieso gedraagt Louis zich idioot, dan kan je dit soort dingen verwachten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou... ik denk dat Johan vanavond weer zal gaan uithalen naar Van Gaal,al was het zijn kat die dood was,want als het aan Derksen is,is Van Gaal voor alles wat hem overkomt de schuldige..![]()
Denk dat de kans dat AZ doorgaat groter is. Is geen belediging, slechts een mening.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef satecl het volgende:
Oke jongens mijn voorspelling van vanavond:
- Leuk buitenspelertje van Kuban
- Immers drama
- Even kort brandje doornemen van AZ.. Maar niet teveel aandacht aan besteden.
- Kantine held
- Sneijder niet geselecteerd, Willems wel. Schandalig.
- Barca speelt ajax van de mat.. En gaan een moeilijk seizoen tegemoet.
- PSV 2 vingers in de neus door. Al betwijfelt Johan dat.
- Kieft heeft nog wat te zeiken over PSV. Gewoon, omdat het PSV is. En neemt ook gelijk even Feyenoord mee. Heerlijk man.
Plus aandacht voor het openen van de balletjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef satecl het volgende:
Oke jongens mijn voorspelling van vanavond:
- Leuk buitenspelertje van Kuban
- Immers drama
- Kantine held
- Sneijder niet geselecteerd, Willems wel. Schandalig.
- Barca speelt ajax van de mat.. En gaan een moeilijk seizoen tegemoet.
- PSV 2 vingers in de neus door. Al betwijfelt Johan dat.
- Kieft heeft nog wat te zeiken over PSV. Gewoon, omdat het PSV is. En neemt ook gelijk even Feyenoord mee. Heerlijk man.
Over die balletjes heb ik een vraag gesteld. Ene Trevor Philips uit Los Santos.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plus aandacht voor het openen van de balletjes
Trouwens goed nieuws voor dit topic. Door een ongeval met een keukenmes ben ik vanavond aanwezig
Ik verwacht toch wel wat opmerkingen van Gijpie zodat hij de lachers op z'n hand krijgt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef satecl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |