Zolang hij de banden maar heel houdt dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hopen op een Italiaanse sluipschutter
Deze live gezien op dat extra kanaal van sport1. Zat daar de halve race onboard te kijken. Damn wat goed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Alonso die bij het uitkomen van eau rouge even de achterkant verliest maar hem wonderbaarlijk goed terugpakt zonder echt tijd te verliezen:
quote:Lotus denkt de oorzaak te hebben gevonden van de remproblemen aan de auto van Kimi Raikonen tijdens de Belgische GP. Een oververhitte remschijf linksvoor leidde ertoe dat de Fin voor de eerste keer sinds 39 races niet aan de finish kwam.
Raikkonen meldde al kort na de start van de race op het circuit van Spa Francorchamps problemen te hebben met zijn remmen. Tijdens de eerste pitstop van de Fin ontdekte het team dat een zogenaamde tear-off (een plastic laagje over het vizier van een helm) een onderdeel van de remschijf van de Lotus blokkeerde, waardoor deze niet genoeg gekoeld werd door de rijwind. Een monteur verwijderde de tear-off, maar de opgelopen schade aan de remmen was al te groot geworden door de extreme hitte.
In de 26e ronde van de race was de remschijf linksvoor dermate beschadigd dat Raikkonen zich verremde in de laatste chicane. De Fin dook meteen de pits in en besloot de handdoek in de ring te gooien, waardoor hij voor de eerste keer sinds zijn terugkeer in de Formule 1 niet aan de finish kwam van een race.
‘Mijn remmen waren kapot, dus het had niet zoveel zin om nog door te gaan’, reageerde Raikkonen na afloop van de race. ‘Ik kreeg al vroeg in de race problemen met de remmen maar kon er toen nog prima mee omgaan. Uiteindelijk houdt het geluk voor iedereen een keer op en vandaag was het de beurt aan mij.’
Van F1racing.nlquote:Giedo van der Garde verwachtte voorafgaand aan het Belgische weekend 'niet opnieuw zo'n stunt als in Monaco'. Dat klopte. Het was beter. Zijn derde tijd in Q1 was het gevolg van een juiste bandengok, zijn veertiende tijd in Q2 was het maximale wat hij kon doen. In de race deed hij niks verkeerd en pakte hij de onfortuinlijke Pastor Maldonado voor plaats zestien. Ja, het is maar de zestiende stek en nee, het levert Caterham per saldo niks op. Maar kijk maar eens naar de reactie van bijvoorbeeld Eddie Jordan, die zeer lovend was op de BBC. Of eigenlijk het gros van het buitenlandse journaille. Van der Garde begint naam voor zichzelf te maken. Dat wij hem in de gaten houden, is logisch. Dat men dat nu ook over de grenzen doet, is het gevolg van hard rijden
Erg volwassen houding van hem! Een stuk beter dan "VERBIED ALLE TEAR-OFFS!!11einz"quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:09 schreef sasquatsch het volgende:
Raikkonen's probleem met de remmen lag aan een tear-off
[..]
In Hongarije in ieder geval wel, net zoals twee jaar terug regelmatig in de GP2.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Van F1racing.nl
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het zijn zulke dingen waarmee je jezelf in de kijker rijdt en dat doet hij beter dan Pic op dit moment. Of hij echt sneller is dat Pic is de vraag, maar hij heeft wel een aantal 'spotlight' momenten geregeld, wat erg goed is voor het team!
Mooie reactie weer van 'mquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:09 schreef sasquatsch het volgende:
Raikkonen's probleem met de remmen lag aan een tear-off
[..]
De intervies op het podium? Die zijn ook door anderen gedaan. Jordan, Damon Hill, die Duitse presentator, zelfs Placido Domingo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Beach het volgende:
Kunnen ze trouwens niet eens wat andere oud coureurs de interviews laten afnemen?
Elke keer Herbert, Brundle of Coulthard word ik wel een beetje zat.
Dat dacht ik al, want het was alleen vooral toen hij werd aangekondigd en geinterviewd. Waarom deden ze dat dan? Gewoon omdat het Vettel is (heel terecht dan), of was er gisteren een speciale reden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Boegeroep was voor Vettel, althans wel waar ik zat
Volgens mij ging het niet om DC of Vettel, maar om de Greenpeace protestanten die een spandoek boven de ceremonie ophingen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want het was alleen vooral toen hij werd aangekondigd en geinterviewd. Waarom deden ze dat dan? Gewoon omdat het Vettel is (heel terecht dan), of was er gisteren een speciale reden?
Ook van F1-racing:quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want het was alleen vooral toen hij werd aangekondigd en geinterviewd. Waarom deden ze dat dan? Gewoon omdat het Vettel is (heel terecht dan), of was er gisteren een speciale reden?
quote:En terwijl een gemiddelde fan zonder problemen bij kop en kont wordt gepakt als hij ook maar in de buurt komt van een plek waar een speciaal pasje voor nodig is, kan de eerste de beste activist abseilend boven een podium hangen, terwijl de arme Sebastian Vettel dacht dat hij opnieuw werd uitgefloten door het publiek.
Dat dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet om DC of Vettel, maar om de Greenpeace protestanten die een spandoek boven de ceremonie ophingen.
filmpje:
quote:
Zag Alonso en Vettel wel omhoog kijken, of ze het konden zien vanaf daar is wat anders.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]En op dat podium hebben ze ook echt geen idee wat er aan de hand is.
Hoezo flauw? Ze willen die dingen daar niet hebben, en zo ver ik weet (heb het podium niet live gezien), zijn die banners niet in beeld geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een flauwe kerel ook die die banners dan probeert weg te halen. Laat toch lekker hangen, kan jou het schelen. Nu leg je er juist de nadruk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |