quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs de regie heeft de schijt van z'n geschreeuw bij winst
Komt-ie!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs de regie heeft de schijt van z'n geschreeuw bij winst
Eensquote:
zeldzaam voor Francorchampsquote:
Standaard op Spa.quote:
Weet ik, maar het verbaasde me daarstraks toen ze 't wel deden met de GP2 en Porsche Supercup.quote:
Nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
giedo p16ben benieuwd of hij plekje op schuift in de kampioen schap
Volkslied?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heette dat lied wat ze altijd draaien bij het champagne spuiten?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heette dat lied wat ze altijd draaien bij het champagne spuiten?
Vettel breidt zijn toch al grote voorsprong verder uit en er is weer een race minder aan punten te halen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
Alonso zag er echt niet gelukkig uit.. Vreemd, want het lijkt me toch een behoorlijk goed resultaat
Niet van, dat was tegen de demonstranten.......quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef zoem het volgende:
Dat geboe kwam van een groepje demonstranten (Greenpeace).
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:51:53Here's the @Greenpeace protesters trying to get onto the podium. Pic via @officialminis http://t.co/6oJHNXAYaa #F1 reageer retweet
Ahquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet van, dat was tegen de demonstranten.......
twitter:savethearctic twitterde op zondag 25-08-2013 om 14:33:51.@Shell executives in the corporate box at the Belgian #F1 can't ignore this. #FormulaShell #Redfaces http://t.co/DBY1zbYN2l reageer retweet
twitter:Greenpeace twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:26:37Paragliders telling @Shellmotorsport NO to the #FormulaShell for Arctic oil at #F1 #BelgianGP http://t.co/Trihe0G2Ij reageer retweet
Inderdaad! Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef Xebber het volgende:
Daar kijk je dan vier weken lang naar uit. Gaafste baan van de kalender. Gisteren was spannender.
De bandenproblemen van vrijdag (Vettel en Alonso) kwamen door een stuk dat van een andere auto was gevallen. Dus dat had niets te maken met de kwaliteit van de bandjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat mij verbaasde in de race dat er geen banden problemen waren vrijdag was dit wel het geval.
Kimi's auto kwam dat stuk vandaan. Paste precies in de beschadiging die Alonso op liep.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:29 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
De bandenproblemen van vrijdag (Vettel en Alonso) kwamen door een stuk dat van een andere auto was gevallen. Dus dat had niets te maken met de kwaliteit van de bandjes
En waar halen ze zelf de brandstof voor die paraglider?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:savethearctic twitterde op zondag 25-08-2013 om 14:33:51.@Shell executives in the corporate box at the Belgian #F1 can't ignore this. #FormulaShell #Redfaces http://t.co/DBY1zbYN2l reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Greenpeace twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:26:37Paragliders telling @Shellmotorsport NO to the #FormulaShell for Arctic oil at #F1 #BelgianGP http://t.co/Trihe0G2Ij reageer retweet
Het protest is tegen de noordpool-boringen van Shell, de hoofdsponsor van de race. Het verbruik van de F1-wagens per toeschouwer per uur is verwaarloosbaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En waar halen ze zelf de brandstof voor die paraglider?
En ik neem aan dat ze niet allemaal met de trein naar Spa zijn gekomen
Daarbij is de F1 al bezig om minder brandstof te verbruiken, volgend jaar max 100Kg brandstof aan boord om 300KM mee te racen (met een gemiddelde snelheid van 200Km/u).
Was het niet 29 keer? dacht dat ik dat op de skystream hoorde (met beeld van RTL+ omdat BBC hier slecht doorkomt)quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:20 schreef Geralt het volgende:
Jammer van Kimi wel. 27x in de punten en dan uitvallen wegens technisch probleem (wat die klojo's op Sport1 pas na 4 rondjes in de gaten kregen terwijl de regie al 4 rondjes kimi aan het volgen was![]()
).
Hier weer Sport1, zonder Olav was het weer wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef JohnB52 het volgende:
Nu de highlights van de blunders van v Dam op Veronica
Wel de voorbeschouwing.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:51 schreef JohnB52 het volgende:
Olav deed toch niet t commentaar vd race?
Nee hoor. Was vanwege Greenpeace.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:20 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat minstens 50% van dat boegeroep niet voor die groenlinks flikkers was, maar voor Coulthard.
Veel Duitsers aanwezig die '98 niet vergeten zijn. Tevens veel Ferrari-fans die 98 niet vergeten zijn.
Au mijn oren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Hier de beelden van de crash van Di Resta en Maldonado je ziet dat Maldonda gewoon naar de pits wilt.
Wat een koek hoofd.
http://video.sport1.nl/ma(...)1-spa-crash-di-resta let wel op dit fragment komt van Sport1 Ronald van Dam verteld weer een hoop onzin zeg.
Volgens mij heeft hij zijn stuur gewoon zowat full-lock de goeie kant op staan hoor.quote:
Die touche met Sutil zag er wel heel vaag uit, daar heeft hij erg veel geluk mee gehad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn stuur gewoon zowat full-lock de goeie kant op staan hoor.
Hij toucheert Sutil, daardoor maakt hij die zwiep naar rechts en voordat hij op Paul knalt staat zn stuur al volledig naar links zoals ik het zie.
Gewoon dikke pech dat di Resta daar zat, maar zoals ik het zie was dat behoorlijk onvermijdelijk na de touche met Sutil.
Het zou ook nogal suf zijn als het vanwege 1998 was. Schumacher knalde toen zelf achterop Coulthard, waardoor ook Coulthard uitviel. Vervolgens gedroeg Schumacher zich als een klein kind in de pits.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:30 schreef 0634 het volgende:
[..]
Nee hoor. Was vanwege Greenpeace.
Die zijn overigens geen flikkers, maar oke dan.
Zou mooi zijn, maar of het uitkomt is wat anders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Tijdens deze race miste ik toch Olav Mol. Hij had ons goed op de hoogte gehouden over de ronden tijden van Giedo wat Ronald van Dam nooit zal doen.
Maar ik zie de formule1 volgend jaar niet meer terug bij Sport1. Ik denk namelijk dat Sport1 einde van het jaar niet meer bestaat er gaan veel klanten weg ze hebben nu alleen Formule1,MotoGP en samenvatting van de voetbal. Alle andere sport rechten die ze hadden zijn ze kwijt aan FOX Sports.
Ik zie grote kans dat de formule1 volgend jaar weer te zien is bij RTL7.
Zelfs voor die touche gaat hij al naar rechts. Het lijkt wel of hij voor die botsing met Sutil al de pits in wil, zic h op het laatste moment bedenkt maar dan al te laat is en Sutil raakt en vervolgens Di Resta.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn stuur gewoon zowat full-lock de goeie kant op staan hoor.
Hij toucheert Sutil, daardoor maakt hij die zwiep naar rechts en voordat hij op Paul knalt staat zn stuur al volledig naar links zoals ik het zie.
Gewoon dikke pech dat di Resta daar zat, maar zoals ik het zie was dat behoorlijk onvermijdelijk na de touche met Sutil.
Daarvoor gaat hij al naar rechts. Misschien niet om de pits in te gaan, maar om de bocht beter aan te snijden, maar dan nog is het (imho) zijn schuld omdat hij tegen Sutil aan rijdt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net dat hij naar rechts schoot omdat bij de touche met sutil een stuk van zn voorvleugel afbrak. Dat is wel te zien op de herhaling.
Boegeroep was voor Vettel, althans wel waar ik zatquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:20 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat minstens 50% van dat boegeroep niet voor die groenlinks flikkers was, maar voor Coulthard.
Veel Duitsers aanwezig die '98 niet vergeten zijn. Tevens veel Ferrari-fans die 98 niet vergeten zijn.
Beetje dom om daar Coulthard neer te zetten. Had dan Eddie Jordan daar gezet die een geweldige 1-2 scoorde in datzelfde jaar zou ik persoonlijk gezegd hebben als ik verantwoordelijk was voor de keuze welk prominent figuur de interviews moest doen.
Beetje dom.
Verder een opvallend "saaie" race voor Spa begrippen zegmaar.
Jammer van Kimi wel. 27x in de punten en dan uitvallen wegens technisch probleem (wat die klojo's op Sport1 pas na 4 rondjes in de gaten kregen terwijl de regie al 4 rondjes kimi aan het volgen was![]()
).
Dat ga ik volgend jaar dus ook doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:57 schreef Waffle het volgende:
Hier ook net terug van Spa en wat een top weekend gehad. We zijn toch maar voor een camping direct naast het circuit gegaan en wat was dat een super ervaring. Wat een sfeer tussen de liefhebbers. Morgen doe ik wel even een groter verslag, want zo eerst maar even een goede nachtrust pakken.
Sinds wanneer is 86+10 > 100?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:30 schreef SomaliMan het volgende:
Als Michael Schuhmacher de race in Spa gewonnen had, zou hij dat jaar wereldkampioen worden. Dus laten we niet doen of er niets op het spel stond. Ron Dennis gaf Coulthard gewoon de opdracht om Michael uit de race te halen. Iedereen kon het zien aankomen op de een of andere manier. Maar Mika had het verdiend om wereldkampioen te worden. Vergeleken met z'n concurrenten had hij dat jaar meer pech niettemin is hij wereldkampioen geworden, al had hij wat hulp van Coulthard daarvoor nodig.
Je vergeet de mentale aspect in het spel. Michael zou na Spa de leiding overgenomen hebben van Mika. Hij zou dan op Suzuka alleen in de punten hoeven te rijden dan zou hij gewoon wereldkampioen geworden zijn.quote:
Aanfluiting inderdaad, denk de saaiste race sinds India vorig jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Inderdaad! Niets aan toe te voegen
Leuk sprookje, maar die Duitser knalde achterop Coulthard.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:30 schreef SomaliMan het volgende:
Als Michael Schuhmacher de race in Spa gewonnen had, zou hij dat jaar wereldkampioen worden. Dus laten we niet doen of er niets op het spel stond. Ron Dennis gaf Coulthard gewoon de opdracht om Michael uit de race te halen.
Hij wilde de pit in, keek niet goed, terechte straf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef Geralt het volgende:
Dat wel ja, maar die crash met di Resta is volgens mij gewoon een resultaat van de touche met Sutil en was redelijk onvermijdelijk.
Op zich jammer dat het geen SC werd, had je misschien nog een aardige eindsprint gehadquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:09 schreef JohnB52 het volgende:
Wees blij dat dat nog gebeurde, was t hoogtepunt vd race.
En Massa weer terug op oude niveau
Om nog wat spanning terug te krijgen moeten we hier maar op hopentwitter:alex_wurz twitterde op zondag 25-08-2013 om 21:49:40Only enemy Seb Vettel has for this years F1 world champ title is Mister Luck, only BAD LUCK can stop him.... reageer retweet
Hopen op een Italiaanse sluipschutterquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:37 schreef JohnB52 het volgende:
Vettel 2x uitvallen en Alonso, Hamilton of Raikkonen moeten dan 2x winnen en t is weer gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |