abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130501344
TS in een notendop:

woensdag 31 juli 2013 : R&P / Ik heb mijn vriend verlaten, hij zijn vriendin (nog) niet

vrijdag 9 augustus 2013 : R&P / Heb ik het verpest?

zondag 25 augustus 2013 : Dit topic

8)7
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 01:21:53 #102
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130501828
Ze is wel in sneltreinvaart door de mannen aan het gaan.

Heb zelf ook zulke periodes maar toch...

Soms probeer ik dan de pijn van 1 heartbreak in de kop te drukken met een nieuwe liefde om me het gevoel te geven dat ik er wel toe doe.

Vervolgens kan ik me daardoor weer kutter gaan voelen etc.

Oftewel voorzichtig en single is voorlopig voor mij de beste optie :Y
pi_130502545
Ik vind dit altijd zo'n gelul. Jezelf bewust voor iets moois afsluiten en dan denken dat dat de oplossing is. Fuck off. Grow the fuck up. T ergste is ook nog dat je jezelf dan gaat lopen wijsmaken dat je echt gelukkig bent zo, dat t beter is etc. Ja, dat ken ik wel. Hoop leuke meisjes laten schieten daardoor. En t slaat nergens op.

edit: ik bedoel dus gewoon je moet niet zo in extremen denken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2013 02:37:13 ]
pi_130502564
Die challenge in de OP win ik op mijn sloffen :{w ....sterker nog, ik heb al gewonnen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130502571
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:48 schreef Puntenjager het volgende:
TS in een notendop:

woensdag 31 juli 2013 : R&P / Ik heb mijn vriend verlaten, hij zijn vriendin (nog) niet

vrijdag 9 augustus 2013 : R&P / Heb ik het verpest?

zondag 25 augustus 2013 : Dit topic

8)7
Snap je?
pi_130502582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 01:21 schreef Mishu het volgende:
Ze is wel in sneltreinvaart door de mannen aan het gaan.

Heb zelf ook zulke periodes maar toch...

Soms probeer ik dan de pijn van 1 heartbreak in de kop te drukken met een nieuwe liefde om me het gevoel te geven dat ik er wel toe doe.

Vervolgens kan ik me daardoor weer kutter gaan voelen etc.

Oftewel voorzichtig en single is voorlopig voor mij de beste optie :Y
Dit doe ik dus al jaren. Het wordt er niet beter op. Ik moet eens voor de gein alles opschrijven. Dus namen en data...
pi_130502583
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:40 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Snap je?
Nee :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130502591
Volgens mij heb jij last van het gegeven dat je extreme bevestiging nodig hebt en je kickt op aandacht.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_130502595
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:44 schreef Northside het volgende:

[..]

Wat heb ik al die tijd gedaan? Gewoon, normaal geleefd, zoals anders? Alleen tijd die ik normaal in een relatie had gestopt heb ik nu vooral aan vrienden besteed. Het eerste half jaar had ik wel het idee dat ik iets miste, als je 's avonds alleen op de bank ligt bijvoorbeeld. Of als je een nieuwtje hebt dat je normaal gelijk met een partner zou delen. Maar dat went. Je wordt veel zelfstandiger en leert zelf met dingen omgaan in plaats van van anderen afhankelijk te zijn. Niet altijd makkelijk, maar ik vind het nu fijn.
Bedankt :) Goed om te weten dit... :)
pi_130502604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij heb jij last van het gegeven dat je extreme bevestiging nodig hebt en je kickt op aandacht.
Ja, dat klopt. Ik heb ook een steuntje in de rug nodig, want ik doe dit voor het eerst.
pi_130502609
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:45 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Ik heb ook een steuntje in de rug nodig, want ik doe dit voor het eerst.
Lees mijn reactie voor de grap eens. Je hoeft niet zo in gezette tijden te denken, je kan toch gewoon aan jezelf werken en kijken wat er op je pad komt?
pi_130502616
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:45 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmmmmm...... een steuntje in de rug?
pi_130502623
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Als je verslaafd bent aan 'een ander' (en dan maakt het voor die mensen vaak niet eens uit of dat een echte liefde is) en niet meer alleen kan zijn... dat is ook niet alles hoor.
Juist dit :)
pi_130502629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:46 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Lees mijn reactie voor de grap eens. Je hoeft niet zo in gezette tijden te denken, je kan toch gewoon aan jezelf werken en kijken wat er op je pad komt?
Ja, dat kan. Het was meer een richtlijn. Een houvast. Ik ben bang dat ik me weer ga storten op een relatie. Vandaar het extreme...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:19:31 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130528656
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:42 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Dit doe ik dus al jaren. Het wordt er niet beter op. Ik moet eens voor de gein alles opschrijven. Dus namen en data...
Maak een lijstje en post het hier. Niks mis met een beetje extra context.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130531770
huh de namen van alle mannen , en de relaties en onenightstands ?? Dit topic word steeds raarder.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:38:53 #117
157922 fathank
pi_130533063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
huh de namen van alle mannen , en de relaties en onenightstands ?? Dit topic word steeds raarder.
Namen vind k niet boeiend, maar de tijdspanne en het aantal mannen/relaties wel. Als je in een jaar tijd 6 kerels hebt versleten onder het kopje 'relatie' dan is t misschien wel ff handig om een tijdje alleen te blijven.
pi_130537450
2013: 3 mannen waarvan 1 serieus (meneer X) en 2 potenties die nergens heen gingen. Laatste persoon alleen mee gekust (topic).
2012: Vorig jaar meneer X
2011: Seks met iemand uit verleden zonder gevoel, 3 weken relatie met iemand die niet zo geweldig bleek te zijn en begin van meneer X
2010: Seks met 8 versch personen die ik leuk vond
2009: mijn 1e sekspartner die me emotioneel had gesloopt

In totaal 12 bedpartners gehad in 4 jaar.

En daarvoor elk jaar een vriendje gehad waarmee ik zoende etc. Sinds mijn 13e.
pi_130537932
De opsomming is meer om sommige leden duidelijk te maken waarom ik ff een break nodig heb :D
  woensdag 28 augustus 2013 @ 01:15:40 #120
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130540294
Maar als je zo'n relatie begint met iemand, ben je dan wel echt verliefd?

En zo niet, hoe fake je dat dan? Want je kan toch moeilijk zo snel weer 'verliefd' worden op een ander?

Als ik zomaar voor mijn ego wat begin met iemand moet ik er altijd weer mee kappen omdat het gewoon niet goed voelt en ook niet vol te houden is.
pi_130540691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 01:15 schreef Mishu het volgende:
Maar als je zo'n relatie begint met iemand, ben je dan wel echt verliefd?

En zo niet, hoe fake je dat dan? Want je kan toch moeilijk zo snel weer 'verliefd' worden op een ander?

Als ik zomaar voor mijn ego wat begin met iemand moet ik er altijd weer mee kappen omdat het gewoon niet goed voelt en ook niet vol te houden is.
Ik heb een beeld van mijn toekomstige man in mijn hoofd. Daar ben ik dan al heel lang verliefd op. Zodra ik enkele dingen herken bij een man asocieer ik hem daarmee. Dan is het niet moeilijk om 'verliefd' te worden. Maar het afbreken gaat ook makkelijker: "hij was niet wie ik dacht dat hij was."

Best moeilijk om dit toe te geven...

Ik ben gewoon een dromer :) En een emo.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 02:04:39 #122
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130541218
Maar heb je dan nooit dat bij de eerste verkenningen al blijkt dat ie toch wat kinderachtig is, of toch wat onhandig en onverantwoordelijk?

Dat je radar afgaat, de 'toch niet de man voor mij'-zoemer.

Je bent dan niet echt kieskeurig dan, am i right?
pi_130541312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 02:04 schreef Mishu het volgende:
Maar heb je dan nooit dat bij de eerste verkenningen al blijkt dat ie toch wat kinderachtig is, of toch wat onhandig en onverantwoordelijk?

Dat je radar afgaat, de 'toch niet de man voor mij'-zoemer.

Je bent dan niet echt kieskeurig dan, am i right?
Ik was niet kieskeurig omdat ik onzeker was denk ik. Daarna heb ik mezelf ontwikkeld (boeken gelezen, nagedacht, gepraat, geschreven). Ik werd kieskeuriger nét voor mijn laatste vriend. De mannen met wie ik ook daarna nog iets heb gehad waren dan ook niet simpel :) ik heb er geen spijt van, maar baal wel dat het niets is geworden.
pi_130541372
Maar misschien kan het geen kwaad om nog iets kieskeuriger te worden :)
pi_130541388
En soms wil je niet alles zien zoals het is. Maar dat gaat ook steeds sneller tegenwoordig.
pi_130541402
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 02:10 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik was niet kieskeurig omdat ik onzeker was denk ik. Daarna heb ik mezelf ontwikkeld (boeken gelezen, nagedacht, gepraat, geschreven). Ik werd kieskeuriger nét voor mijn laatste vriend. De mannen met wie ik ook daarna nog iets heb gehad waren dan ook niet simpel :) ik heb er geen spijt van, maar baal wel dat het niets is geworden.
Waarom kan je niet alleen zijn?
pi_130541665
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 02:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom kan je niet alleen zijn?
Hoge libido. Verslaafd aan alle emoties die vrijkomen bij verliefdheid (incl geilheid).
pi_130541672
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 02:42 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hoge libido. Verslaafd aan alle emoties die vrijkomen bij verliefdheid (incl geilheid).
Dat heeft iedereen, libido.

Ik denk dat het meer aan jezelf ligt, dat je constant iemand nodig hebt, werk daar eerst eens aan..
  woensdag 28 augustus 2013 @ 05:22:58 #129
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130542036
De echte man voor jou is een parel die de moeite waard is om langer te bestuderen :Y

Die parel is zo bijzonder dat het lang zou duren voordat je weer zo'n mooie parel zou vinden.

Als je dat als richtlijn neemt ga je goed.
pi_130542041
Ik ben al bezet.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 07:44:13 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130542517
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef helplesssss het volgende:
2013: 3 mannen waarvan 1 serieus (meneer X) en 2 potenties die nergens heen gingen. Laatste persoon alleen mee gekust (topic).
2011: Seks met iemand uit verleden zonder gevoel, 3 weken relatie met iemand die niet zo geweldig bleek te zijn en begin van meneer X

Ik lees vooral seks en niet dat je voortdurend een relatie had. Eigenlijk was X de enige relatie?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:01:45 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130543447
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik lees vooral seks en niet dat je voortdurend een relatie had. Eigenlijk was X de enige relatie?
ze is verslaafd aan de emotie die je krijgt als je met iemand neukt en dat associeert met verliefdheid... lijkt me meer iets voor een psycholoog eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_130543677
Ik zit gvd al 3 jaar op iemand te wachten. Echt een waste of time.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:29:13 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130543891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:15 schreef Antaris het volgende:
Misschien moet je haar dan toch eens bellen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130544108
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik heb een beeld van mijn toekomstige man in mijn hoofd. Daar ben ik dan al heel lang verliefd op. Zodra ik enkele dingen herken bij een man asocieer ik hem daarmee. Dan is het niet moeilijk om 'verliefd' te worden. Maar het afbreken gaat ook makkelijker: "hij was niet wie ik dacht dat hij was."

Best moeilijk om dit toe te geven...

Ik ben gewoon een dromer :) En een emo.
Is dit niet gewoon mensen gebruiken? En gezien de lijst van 'partners', hoeveel waren oprecht in jou geinteresseerd?

Ik hoef het antwoord niet te weten maar misschien dat je er zelf iets mee kunt? Beetje meer eigenwaarde maakt het dat de ander meer moeite moet doen om jou te krijgen, me dunkt. Ondertussen kun jij zien of iemand het echt waard is om verliefd op te worden, en of eventuele afwijkingen van jouw ideaalbeeld voor lief genomen kunnen worden.

Goed van je dat je nu lijkt hogere eisen te stellen aan jezelf, dan 'emotioneel gezien' de makkelijkste weg te kiezen en binnen de kortste keren weer terug bij af te zijn. Maar wellicht is het beter voor jezelf de regel stellen dat je niet met iemand naar bed gaat (of uitgebreid te zoenen, bepaal voor jezelf de grens) de eerste x-maanden van je relatie i.p.v. jezelf een jaar lang als een non voor te doen. Je behoefte zal er niet kleiner door worden?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:44:41 #136
157922 fathank
pi_130544204
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:15 schreef Antaris het volgende:
Een beetje initiatief kan geen kwaad. Of ga verder met je leven.
pi_130547270
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 02:42 schreef helplesssss het volgende:
Seks en verliefd zijn 2 verschillende dingen. Maar voor jou niet begrijp ik?
Ja, ik generaliseer.
pi_130552894
Je hebt 2 weken geen seks gehad en hebt nu last van afkickverschijnselen? Jezus man....
Mja. Echt single zijn is fucking chill op het feit na dat je een stuk minder vaak seks hebt! En met echt single bedoel ik ook geen dates hebben om daarna alleen te seksen want dan ben je nog soort van 'op zoek' .. Twee jaar zo geleefd eigenlijk en zwaar relaxed. Nu weer een beetje opzoek.
pi_130553271
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef helplesssss het volgende:

Gewoon een jong sletje dus :')

Sorry dat ik je uit je droom moet wakker maken >:)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130553753
Oke, reacties gelezen. Bedankt ervoor.

Om even duidelijkheid te bieden:

Op mijn eerste bedpartner was ik verliefd, maar hij zag het niet zoals ik. Daarna was ik de weg kwijt. Van die andere mannen waren er maar 1 die me oprecht leuk vond om wie ik ben en voor de rest kon het ze niets schelen.

Ik was dat allemaal zat en besloot wat aan mijn zelfvertrouwen te werken. Ik was er helemaal klaar mee. Meneer X was mijn collega en een pracht van een vent. Voor de persoon die ik toen was (ingedeukt, onzeker, bang om risico's te nemen in het leven) paste hij perfect bij me. Hij geleidde me, bood safety en alles waar ik een behoefte aan had. In die twee jaar heb ik aan mijn issues gewerkt, knopen doorgehakt, trainingen gevolgd, gesprekken gehad en nu heb ik weer hobbies, een studie die bij me past, ik maak snel contacten en verbreek ze wanneer ze schadelijk voor me kunnen zijn. Ik heb ook weer contact met sommige familieleden die ik had afgeschreven om een reden. Het gaat allemaal vrij goed.

Die 2 mannen na meneer X: de eerste was iemand die gedurende mijn relatie achter me aan zat. Ik weet nog steeds niet in welke mate hij op me gek was/is, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Ik geef toe dat ik seks zelf wou omdat ik te lang droog had gestaan en met meneer X was het vuurtje helemaal weg. De persoon erna, een bezette persoon waar een topic over is, daar was ik 3 jaar terug verliefd op. Hij was mijn beste vriend, iemand die mij door een hele moeilijke periode heeft heen geslepen. Ik heb daar never nooit spijt van. Het was voor mij de eerste keer dat ik seks had met een GOEDE man waar ik ook VERLIEFD op ben! DAT wil ik dus. Hij heeft zo zijn eigen redenen waarom hij het niet uit kan maken met haar. Dat maakt hem niet gelijk slecht. Hij is altijd goed geweest voor mij. Alleen neem ik geen genoegen met kruimels. Seks met hem was ook een bewuste keuze. Ik wist dat er een kans in zat dat het niets ging worden. Ik wou hem gewoon meemaken. Het was de beste seks ooit omdat het niet om seks draaide maar om ons.

De gast met wie ik had gekust, daarmee heb ik om die reden geen seks mee gehad. Na die laatste ervaring weet ik hoe mooi het kan zijn en het daarom het moeite waard is om te wachten :)

Mijn topic is een beetje voor als ik de neiging heb om terug te vallen. Jullie houden me scherp en ik leer stukje bij beetje meer over mezelf om daar weer aan te werken.
pi_130553787

[ Bericht 50% gewijzigd door helplesssss op 28-08-2013 14:34:47 ]
pi_130555103
Niet om het een of ander, maar het klinkt allemaal nogal geforceerd. Mensen die graag alleen zijn doen dat omdat ze dat zelf willen, omdat ze genieten van de rust en de onafhankelijkheid. Ik ken je verder niet maar bij jou lijkt het alsof je vlucht voor wat recent relatiedrama, maar stiekem het liefst toch een relatie zou hebben.

Als je er niet het type voor bent ga je het niet volhouden, of anders word je er diep ongelukkig van. Ik ben benieuwd.
Ja, ik generaliseer.
pi_130555392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Northside het volgende:
Als je er niet het type voor bent ga je het niet volhouden, of anders word je er diep ongelukkig van. Ik ben benieuwd.
Ongeacht of het haar wel lukt vol te houden leert ze wel iets over zichzelf...
pi_130555467
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ongeacht of het haar wel lukt vol te houden leert ze wel iets over zichzelf...
o.a. hoe pijnlijk het is 500¤ te verliezen? ;) Nee, goed, ze zal zeker iets leren, maar of ze daar blij mee gaat zijn?
Ja, ik generaliseer.
pi_130555788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef Northside het volgende:

[..]

o.a. hoe pijnlijk het is 500¤ te verliezen? ;) Nee, goed, ze zal zeker iets leren, maar of ze daar blij mee gaat zijn?
Ik weet niet in hoeverre haar vrienden zo'n weddenschap serieus nemen. Het is denk ik eerder een weddenschap die ze met zichzelf is aangegaan. Beter gezegd: als ik een vriend van TS was geweest, dan zou ik er niet moeilijk over doen. :)

Of ze er blij mee gaat zijn is afhankelijk van hoe ze ermee omgaat. In beide gevallen kan ze er iets van leren (over zichzelf) waarna ze actie kan ondernemen:
- "Ik kan prima een jaar (of langer) zonder relatie/seks."
- "Nee, ik kan niet zonder relatie/seks."

My ¤ 0,02...
pi_130556006
Je hebt een punt Northside. Ik zie het als iets tijdelijks.

Wat Sylvesterrrr zegt klopt ook. Ik weet gewoon niet in voldoende mate wie ik ben zonder relatis. Heb de lens niet voldoende gericht op mezelf.

Morgen heb ik 2 workshops: meer regie over je leven en vrienden maken. Daarna wil ik me aanmelden voor een training Voluit leven.

Bedankt voor jullie reacties. Dit is echt fijn. Ik zie steeds meer dingen en word erdoor zelfbewust. Dank jullie :)
pi_130556094
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Of ze er blij mee gaat zijn is afhankelijk van hoe ze ermee omgaat. In beide gevallen kan ze er iets van leren (over zichzelf) waarna ze actie kan ondernemen:
- "Ik kan prima een jaar (of langer) zonder relatie/seks."
- "Nee, ik kan niet zonder relatie/seks."
Of

'Ik zal voor mijn geluk altijd afhankelijk zijn van anderen :{ '
'Ik ben zo in de war dat ik de confrontatie met mezelf niet eens kan aangaan ;( '
'Ik ben echt verslaafd aan aandacht :'( '

Dingen leren over jezelf is niet altijd prettig...
Ja, ik generaliseer.
pi_130556211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef helplesssss het volgende:
Morgen heb ik 2 workshops: meer regie over je leven en vrienden maken. Daarna wil ik me aanmelden voor een training Voluit leven.
Even los van alles; waar vind je dit soort workshops? Geven ze die op scholen? Hangen daar briefjes voor in supermarkten? Of heb je zoiets alleen in Amsterdam en andere grote steden? Ik wist niet eens dat deze dingen bestonden?
Ja, ik generaliseer.
pi_130556447
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef Northside het volgende:

[..]

Of

'Ik zal voor mijn geluk altijd afhankelijk zijn van anderen :{ '
'Ik ben zo in de war dat ik de confrontatie met mezelf niet eens kan aangaan ;( '
'Ik ben echt verslaafd aan aandacht :'( '

Dingen leren over jezelf is niet altijd prettig...
Ja, dat kan ook inderdaad. Dat is afhankelijk van hoe ze ermee omgaat.

Maar kom op, heb een beetje vertrouwen in de TS. :s)
pi_130556472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef Northside het volgende:

[..]

Even los van alles; waar vind je dit soort workshops? Geven ze die op scholen? Hangen daar briefjes voor in supermarkten? Of heb je zoiets alleen in Amsterdam en andere grote steden? Ik wist niet eens dat deze dingen bestonden?
In een eerdere post van de TS zag ik de naam Context voorbij komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')