Snap je?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:48 schreef Puntenjager het volgende:
TS in een notendop:
woensdag 31 juli 2013 : R&P / Ik heb mijn vriend verlaten, hij zijn vriendin (nog) niet
vrijdag 9 augustus 2013 : R&P / Heb ik het verpest?
zondag 25 augustus 2013 : Dit topic
Dit doe ik dus al jaren. Het wordt er niet beter op. Ik moet eens voor de gein alles opschrijven. Dus namen en data...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:21 schreef Mishu het volgende:
Ze is wel in sneltreinvaart door de mannen aan het gaan.
Heb zelf ook zulke periodes maar toch...
Soms probeer ik dan de pijn van 1 heartbreak in de kop te drukken met een nieuwe liefde om me het gevoel te geven dat ik er wel toe doe.
Vervolgens kan ik me daardoor weer kutter gaan voelen etc.
Oftewel voorzichtig en single is voorlopig voor mij de beste optie
Neequote:
Bedanktquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat heb ik al die tijd gedaan? Gewoon, normaal geleefd, zoals anders? Alleen tijd die ik normaal in een relatie had gestopt heb ik nu vooral aan vrienden besteed. Het eerste half jaar had ik wel het idee dat ik iets miste, als je 's avonds alleen op de bank ligt bijvoorbeeld. Of als je een nieuwtje hebt dat je normaal gelijk met een partner zou delen. Maar dat went. Je wordt veel zelfstandiger en leert zelf met dingen omgaan in plaats van van anderen afhankelijk te zijn. Niet altijd makkelijk, maar ik vind het nu fijn.
Ja, dat klopt. Ik heb ook een steuntje in de rug nodig, want ik doe dit voor het eerst.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij heb jij last van het gegeven dat je extreme bevestiging nodig hebt en je kickt op aandacht.
Lees mijn reactie voor de grap eens. Je hoeft niet zo in gezette tijden te denken, je kan toch gewoon aan jezelf werken en kijken wat er op je pad komt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:45 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb ook een steuntje in de rug nodig, want ik doe dit voor het eerst.
Hmmmmmmmmmmmm...... een steuntje in de rug?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:45 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb ook een steuntje in de rug nodig, want ik doe dit voor het eerst.
Juist ditquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan 'een ander' (en dan maakt het voor die mensen vaak niet eens uit of dat een echte liefde is) en niet meer alleen kan zijn... dat is ook niet alles hoor.
Ja, dat kan. Het was meer een richtlijn. Een houvast. Ik ben bang dat ik me weer ga storten op een relatie. Vandaar het extreme...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:46 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Lees mijn reactie voor de grap eens. Je hoeft niet zo in gezette tijden te denken, je kan toch gewoon aan jezelf werken en kijken wat er op je pad komt?
Maak een lijstje en post het hier. Niks mis met een beetje extra context.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:42 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Dit doe ik dus al jaren. Het wordt er niet beter op. Ik moet eens voor de gein alles opschrijven. Dus namen en data...
Namen vind k niet boeiend, maar de tijdspanne en het aantal mannen/relaties wel. Als je in een jaar tijd 6 kerels hebt versleten onder het kopje 'relatie' dan is t misschien wel ff handig om een tijdje alleen te blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
huh de namen van alle mannen , en de relaties en onenightstands ?? Dit topic word steeds raarder.
Ik heb een beeld van mijn toekomstige man in mijn hoofd. Daar ben ik dan al heel lang verliefd op. Zodra ik enkele dingen herken bij een man asocieer ik hem daarmee. Dan is het niet moeilijk om 'verliefd' te worden. Maar het afbreken gaat ook makkelijker: "hij was niet wie ik dacht dat hij was."quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:15 schreef Mishu het volgende:
Maar als je zo'n relatie begint met iemand, ben je dan wel echt verliefd?
En zo niet, hoe fake je dat dan? Want je kan toch moeilijk zo snel weer 'verliefd' worden op een ander?
Als ik zomaar voor mijn ego wat begin met iemand moet ik er altijd weer mee kappen omdat het gewoon niet goed voelt en ook niet vol te houden is.
Ik was niet kieskeurig omdat ik onzeker was denk ik. Daarna heb ik mezelf ontwikkeld (boeken gelezen, nagedacht, gepraat, geschreven). Ik werd kieskeuriger nét voor mijn laatste vriend. De mannen met wie ik ook daarna nog iets heb gehad waren dan ook niet simpelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:04 schreef Mishu het volgende:
Maar heb je dan nooit dat bij de eerste verkenningen al blijkt dat ie toch wat kinderachtig is, of toch wat onhandig en onverantwoordelijk?
Dat je radar afgaat, de 'toch niet de man voor mij'-zoemer.
Je bent dan niet echt kieskeurig dan, am i right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |