abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129564623
Ey Fokkers,

Ik wil even jullie mening.

3 jaar terug was ik net uit een relatie en werd ik verliefd op een jongen met wie ik eerst hele goede vrienden werd. Hij ook op mij, maar had toen een 5-jarige relatie en woonde daarmee samen. Toen hij het uit wou maken met haar ging ze door het lint. Ze is autistisch.

Zelf heb ik een jaar erna toch geprobeerd verder te gaan en ontmoette ik een super leuke jongeman. Met hem werd het al gauw serieus en we gingen samenwonen. Echter bleef de ander in mijn hoofd spoken. Na een jaarlijkse mailcontact en een ontmoeting na 3 jaar elkaar niet gezien te hebben gaven we elkaar toe dat onze gevoelens nooit zijn weggewaaid.

Van ons beide heb ik het meeste zelfinzicht. Ik hakte de knoop door en ga deze maand verhuizen en weer op mezelf wonen. Hij daarentegen zit in een dubio. We hebben al 3 dates achter de rug, waarvan we laatste 2 keer de liefde hebben bedreven. Iets waar we al beiden over droomden.

Hij was mijn beste vriend en is geen player. Hij is de workaholic, de ambitieuze. Ik heb wellicht meer personen in mijn leven gehad dan hij ooit zou kunnen. Niet omdat hij het niet kan krijgen, maar ik ben veel socialer dan hij. Toch ben ik met hem het gelukkigste. Met hem heb ik een mentale, psychologische én daardoor ook fysieke klik.

Nou heeft zijn vriendin nu sterke vermoedens gekregen en het gaat door haar heen of ik weer in het beeld ben. Ik voel me er rot over dat ik haar dat aandoe al ken ik haar niet, maar ik heb zelf de afgelopen 3 jaar heel ongelukkig gevoeld. Ik vind dat ik ook het recht heb om gelukkig te zijn.

Hij weet niet wat hij moet met deze situatie. Mij wilt hij niet meer uit zijn leven. Hij heeft ook geen idee wat hij met haar moet. Los van alles weet ik niet wat ik moet doen. 3 jaar terug koos ik voor mijn eer en liet ik voor wat het was. Nu, na 3 jaar, vond ik dat ik hem over de streep moest trekken, omdat ik het idee heb dat hij het niet alleen kan. Hij gaf aan dat zijn twijfel ligt bij het feit dat ik niet voldoende structuur in mijn leven heb en dat hij dat nodig heeft. Mijn omgeving geeft hem gelijk. Hij is al afgestudeerd doordat hij zichzelf structuur en discipline heeft aangeleerd. Ik was tot nu zowat een sprinkhaan en heb sinds een jaartje meer structuur in mijn leven. Hoewel ik nu weer alles aan het omgooien ben (weer op mezelf wonen, huis zoeken, bijbaan zoeken, etc).

We houden het nu op een laag pitje: geen contact. In die tijd moet ik aan mijn leven werken (van hem én van mezelf natuurlijk). Ik wil hem af en toe kunnen spreken of zien. Stilte is eng. Ik weet niet wat hij denkt/doet/van plan is.

What the hell moet ik doen?
pi_129564921
Dus eerst moet je structuur in je leven krijgen om hem in je leven te krijgen wtf wilt die gozer. Houdt die je nou aan het lijntje of zeg je go on with youre life!!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:06:39 #3
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_129564935
je voelt je rot voor d'r, maar je hebt ondertussen al wel 2 keer de liefde met hem bedreven. goed gedaan hoor! Je krijgt van mij de duim. Dat die knul eerst z'n rotzooi op een rijtje zet en bij z'n vriendin weg gaat ipv ondertussen met jou te liggen vozen.
pi_129564969
Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan?

P.S. Als ik je tekst van alle bijzaken heb ontleedt komt het dan neer op:
Jij neemt de stap, en hij komt het het verwijt dat je leven niet structureel genoeg is terwijl hij wel met je heeft lopen rollebollen? Snel door naar iemand without strings attached zou ik zeggen ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_129565091
Als hij werkelijk bij zijn vriendin weg had gewild dan was hij al weggeweest.... 3 jaar geleden al.
Dat hij er nu nog steeds niet bij weg is, is geen teken aan de wand, maar een hele muurschildering.

Vorige keer ging ze door het lint en daarom is hij gebleven? WTF? Ze is een nutcase dan daarom verbreekt hij de relatie juist niet? Wat verwacht je ze deze keer doet als hij het "weer" uit wil maken? Weer door het lint? En deze keer trekt hij zich daar niets van aan?

Waarom is hij eigenlijk nog met haar samen als hij 3 jaar geleden al niet meer bij haar wilde blijven?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:13:03 #6
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129565156
Je bent een goeie fuckbuddy voor hem. Nu is het tijd om voor je zelf te kiezen en verder te gaan.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_129565187
Gadver, de vieze smeerlap

Ik gaf hem een klap voor z'n kop als ik hem tegen kwam zomaar z'n vriendin bedriegen
pi_129565263
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef alalali het volgende:
Gadver, de vieze smeerlap

Ik gaf hem een klap voor z'n kop als ik hem tegen kwam zomaar z'n vriendin bedriegen
Hij is niet de enige smeerlap, TS is net zo fout bezig.

Overigens vind ik het wel lef hebben; vreemdgaan met een man wiens partner er om bekendstaat door het lint te gaan.... je moet maar zin hebben in een stuk of heel veel messteken in je lijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:18:07 #9
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129565347
als je echt verliefd bent op iemand en daarmee samen wil zijn, doet het er echt niet toe of diegene nou wel of geen structuur heeft in zijn/haar leven. dat kan een discussiepunt worden als je langer bij elkaar bent, maar om dat nou direct te gaan eisen dat je structuur moet gaan aanbrengen in je leven is ronduit belachelijk. laat hem eerst maar zijn partner verlaten, daarna kan je werken aan structuur aanbrengen in je leven.
pi_129565366
Waarom zou hij?

Het zegt genoeg als jij hem over moet halen dat hij in een relatie moet stappen met wie hij is vreemgegaan. :').

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2013 00:19:27 ]
pi_129565395
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is niet de enige smeerlap, TS is net zo fout bezig.

Overigens vind ik het wel lef hebben; vreemdgaan met een man wiens partner er om bekendstaat door het lint te gaan.... je moet maar zin hebben in een stuk of heel veel messteken in je lijf.
:Y
pi_129565410
Waarom heeft een relatie met iemand die autistisch is?
nay
pi_129565428
Jullie weten allebei wel degelijk wat jullie moeten doen. Dat jullie geen ruggengraat hebben om het uit te voeren is een ander verhaal.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:20:55 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129565460
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:19 schreef TomAdorson het volgende:
Een door het lint gaande autist is toch een prima verhaal voor je buitenechtelijke neukertje?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_129565598
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:22 schreef alalali het volgende:
Als ze autistisch is, zit ze waarschijnlijk op FOK! en komt ze nu toch alles te weten.
Dan is hij de lul :)

Ik moet ook mijn ei kwijt. Mijn omgeving keurt het zeer zeker niet goed als ik dit alles beken. Ik heb er ook lang over nagedacht, dus het was zeker geen impulsieve actie van mij. Echter hoopte ik dat hij nu minder moeite zou hebben om te knoop door te hakken.

*Dat ik niet op alle reacties reageer is omdat ik even weinig weet te zeggen erop*
pi_129565634
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:58 schreef helplesssss het volgende:

What the hell moet ik doen?
Adem in, adem uit....

Beter ten halve gedwaald dan ten hele gekeerd, of zoiets! Dus doe ff normaal! Dit gaat never nooit iets worden en je gedachtegang alleen al is een prachtige start voor een geweldige mislukking.

Kortom: hou op de vent van een ander te nuecken, hou op te menen dat je hem ergens overheen moet duwen. Punt.

Succes ^O^
pi_129565692
Je bent zeker wanhopig en blij dat je eindelijk eens aandacht hebt van een persoon. Zoals de meeste mensen die meewerken aan vreemdgaan. Kansloos. En dan jezelf wijsmaken dat je 'm echt zo leuk vindt.

Wanhoop, wanhoop, wanhoop.
pi_129565794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:19 schreef TomAdorson het volgende:
Omdat hij zelf ook niet 100% is, zo te lezen.
pi_129566024
Dus hij houdt van jou, niet van zijn huidige partner, die een autistisch kreng is, maar toch is hij daar die 3 jaar nadat hij jou als side dish heeft gehad niet bij weggegaan en nu je er zelfs druk achter zet komt hij met het verhaal dat jij aan jezelf moet werken voordat jij het waard bent dat hij heel misschien, als zijn huidige partner niet door het lint gaat natuurlijk, wel bij je wil zijn?
Natuurlijk even het contact op een laag pitje, dat wil zeggen tot hij het even tussendoor niet meer uithoudt en zijn ware liefde echt moet zien en vooral moet voelen.

Zo iets dus? En jij slikt het als zoete koek?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_129566035
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Omdat hij zelf ook niet 100% is, zo te lezen.
Wat zegt het over een man dat hij met een autist gaat?
pi_129566081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef erodome het volgende:
Dus hij houdt van jou, niet van zijn huidige partner, die een autistisch kreng is, maar toch is hij daar die 3 jaar nadat hij jou als side dish heeft gehad niet bij weggegaan en nu je er zelfs druk achter zet komt hij met het verhaal dat jij aan jezelf moet werken voordat jij het waard bent dat hij heel misschien, als zijn huidige partner niet door het lint gaat natuurlijk, wel bij je wil zijn?
Natuurlijk even het contact op een laag pitje, dat wil zeggen tot hij het even tussendoor niet meer uithoudt en zijn ware liefde echt moet zien en vooral moet voelen.

Zo iets dus? En jij slikt het als zoete koek?
Ik wil hierin geloven ja. Zit er niet een beetje waarheid in?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:40:53 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129566104
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Dat hij iemand zoekt die leiding geeft? Autisme is voornamelijk een mannelijke handicap, de kans dat autistische vrouwen dan ook meer mannelijke eigenschappen hebben lijkt me groot.

Ergo: je rommeltje is het vrouwtje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_129566144
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:39 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik wil hierin geloven ja. Zit er niet een beetje waarheid in?
Serieus?
Natuurlijk kan ik het mis hebben, maar denk je ook niet dat als zijn huidige partner zo'n naar kreng zou zijn waar hij niets voor voelt dat hij in die 3 jaar wel was vertrokken? Denk je niet dat als hij echt van jou had gehouden en voor jou had willen kiezen dat hij dat dan niet gewoon gedaan had?

Wacht maar, binnen no time moet hij je toch even zien(lees het bed met je delen) en tot jij zegt dit is genoeg ik wil een keuze blijf dat zo lopen, als je dan die keuze afdwingt gaat zijn "nare" partner zogenaamd weer door het lint en moet hij wel blijven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_129566234
Gelukkig speelt dit maar 2 weken af. Hoe lang zou hij nodig te hebben gehad om de knoop door te hakken?
pi_129566266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Geen idee. Ik denk dat hij niet helemaal 100% is omdat hij jaren bij een partner blijft waar hij niet bij wil blijven, ondertussen stiekem een ander penetreert, met de domste smoes komt om het maar niet uit te maken (terwijl hij zijn chick kwijt wil en jou niet) maar jou wel vraagt om te werken aan jouw leven. Is 'ie je vader? Nee toch? Dat hij zo enorm kan liegen tegen een persoon waar hij mee samenwoont (haar stiekem dus niet willen en vreemdgaan), nee, ik denk dat je om zoiets te doen en om daar mee te leven, ook een zekere beperking voor nodig is. Een normaal functionerend persoon had allang heel erg schuldgevoel gehad.

Of hij houdt jou aan het lijntje. Voor de aandacht en seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')