Waarom kan je niet alleen zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:10 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik was niet kieskeurig omdat ik onzeker was denk ik. Daarna heb ik mezelf ontwikkeld (boeken gelezen, nagedacht, gepraat, geschreven). Ik werd kieskeuriger nét voor mijn laatste vriend. De mannen met wie ik ook daarna nog iets heb gehad waren dan ook niet simpelik heb er geen spijt van, maar baal wel dat het niets is geworden.
Dat heeft iedereen, libido.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:42 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hoge libido. Verslaafd aan alle emoties die vrijkomen bij verliefdheid (incl geilheid).
Ik lees vooral seks en niet dat je voortdurend een relatie had. Eigenlijk was X de enige relatie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef helplesssss het volgende:
2013: 3 mannen waarvan 1 serieus (meneer X) en 2 potenties die nergens heen gingen. Laatste persoon alleen mee gekust (topic).
2012: Vorig jaar meneer X
2011: Seks met iemand uit verleden zonder gevoel, 3 weken relatie met iemand die niet zo geweldig bleek te zijn en begin van meneer X
2010: Seks met 8 versch personen die ik leuk vond
2009: mijn 1e sekspartner die me emotioneel had gesloopt
In totaal 12 bedpartners gehad in 4 jaar.
En daarvoor elk jaar een vriendje gehad waarmee ik zoende etc. Sinds mijn 13e.
ze is verslaafd aan de emotie die je krijgt als je met iemand neukt en dat associeert met verliefdheid... lijkt me meer iets voor een psycholoog eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees vooral seks en niet dat je voortdurend een relatie had. Eigenlijk was X de enige relatie?
Misschien moet je haar dan toch eens bellen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:15 schreef Antaris het volgende:
Ik zit gvd al 3 jaar op iemand te wachten. Echt een waste of time.
Is dit niet gewoon mensen gebruiken? En gezien de lijst van 'partners', hoeveel waren oprecht in jou geinteresseerd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb een beeld van mijn toekomstige man in mijn hoofd. Daar ben ik dan al heel lang verliefd op. Zodra ik enkele dingen herken bij een man asocieer ik hem daarmee. Dan is het niet moeilijk om 'verliefd' te worden. Maar het afbreken gaat ook makkelijker: "hij was niet wie ik dacht dat hij was."
Best moeilijk om dit toe te geven...
Ik ben gewoon een dromerEn een emo.
Een beetje initiatief kan geen kwaad. Of ga verder met je leven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:15 schreef Antaris het volgende:
Ik zit gvd al 3 jaar op iemand te wachten. Echt een waste of time.
Seks en verliefd zijn 2 verschillende dingen. Maar voor jou niet begrijp ik?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:42 schreef helplesssss het volgende:
Hoge libido. Verslaafd aan alle emoties die vrijkomen bij verliefdheid (incl geilheid).
Gewoon een jong sletje dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef helplesssss het volgende:
2013: 3 mannen waarvan 1 serieus (meneer X) en 2 potenties die nergens heen gingen. Laatste persoon alleen mee gekust (topic).
2012: Vorig jaar meneer X
2011: Seks met iemand uit verleden zonder gevoel, 3 weken relatie met iemand die niet zo geweldig bleek te zijn en begin van meneer X
2010: Seks met 8 versch personen die ik leuk vond
2009: mijn 1e sekspartner die me emotioneel had gesloopt
In totaal 12 bedpartners gehad in 4 jaar.
En daarvoor elk jaar een vriendje gehad waarmee ik zoende etc. Sinds mijn 13e.
Ongeacht of het haar wel lukt vol te houden leert ze wel iets over zichzelf...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Northside het volgende:
Als je er niet het type voor bent ga je het niet volhouden, of anders word je er diep ongelukkig van. Ik ben benieuwd.
o.a. hoe pijnlijk het is 500¤ te verliezen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ongeacht of het haar wel lukt vol te houden leert ze wel iets over zichzelf...
Ik weet niet in hoeverre haar vrienden zo'n weddenschap serieus nemen. Het is denk ik eerder een weddenschap die ze met zichzelf is aangegaan. Beter gezegd: als ik een vriend van TS was geweest, dan zou ik er niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef Northside het volgende:
[..]
o.a. hoe pijnlijk het is 500¤ te verliezen?Nee, goed, ze zal zeker iets leren, maar of ze daar blij mee gaat zijn?
Ofquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Of ze er blij mee gaat zijn is afhankelijk van hoe ze ermee omgaat. In beide gevallen kan ze er iets van leren (over zichzelf) waarna ze actie kan ondernemen:
- "Ik kan prima een jaar (of langer) zonder relatie/seks."
- "Nee, ik kan niet zonder relatie/seks."
Even los van alles; waar vind je dit soort workshops? Geven ze die op scholen? Hangen daar briefjes voor in supermarkten? Of heb je zoiets alleen in Amsterdam en andere grote steden? Ik wist niet eens dat deze dingen bestonden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef helplesssss het volgende:
Morgen heb ik 2 workshops: meer regie over je leven en vrienden maken. Daarna wil ik me aanmelden voor een training Voluit leven.
Ja, dat kan ook inderdaad. Dat is afhankelijk van hoe ze ermee omgaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Of
'Ik zal voor mijn geluk altijd afhankelijk zijn van anderen'
'Ik ben zo in de war dat ik de confrontatie met mezelf niet eens kan aangaan'
'Ik ben echt verslaafd aan aandacht'
Dingen leren over jezelf is niet altijd prettig...
In een eerdere post van de TS zag ik de naam Context voorbij komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef Northside het volgende:
[..]
Even los van alles; waar vind je dit soort workshops? Geven ze die op scholen? Hangen daar briefjes voor in supermarkten? Of heb je zoiets alleen in Amsterdam en andere grote steden? Ik wist niet eens dat deze dingen bestonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |