Was vorig jaar al een paar keer zo. Pure gemakzuchtquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Alleen het lijkt wel als Ajax voorkomt ze lekker gaan relaxen viel vorige week op en nu weer. Na 20 minuten stonden ze 2-0 voor.
kloptquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt het spel van Ajax niet beter
nee. wij zijn hier allemaal voor pecquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
</3
Ben ik hier niet welkom als lid vd Ajax supportersvereniging?
inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
</3
Ben ik hier niet welkom als lid vd Ajax supportersvereniging?
Daar ben ik ook lid van, onder een andere naamquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee. wij zijn hier allemaal voor pec
clubhoerquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:34 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Daar ben ik ook lid van, onder een andere naam
Wie ben jij nou weerquote:
Sup, Insoquote:
Charmant.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Politie! Hoeren van de justitie!
Einde bericht.
Sublime FM is echt relaxed gekquote:
Jammer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Straks 1e finish bergop, 1e categorie, dag 2 in de Vuelta
sowieso altijd matten daar gekke mensenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
beetje snuiven beetje vechten op de kermis
rinus komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is er dan? ga sowieso zaterdag
ohja roze maandag inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rinus komt
en iedereen is als homo verkleed ofzo
Topamusement zo te horen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rinus komt
en iedereen is als homo verkleed ofzo
vanaf gisteren besloten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist al mijn rekeningen afgelost. Mijn hart bloed
[..]
Wat?
Dat denk ik ook elke zondagquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vanaf gisteren besloten.
niet heel veel meer igg, bevalt mij wel.
Ze is vast afgeknapt op je oksels.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:58 schreef Tyron het volgende:
had wel hossel bijna maarja
even frikandelbroodje eten
ik heb aardig snel een kater, na 8 bier voel ik 'm de volgende ochtend al een beetje, maar ben ook zo dom geweest om geen water te drinken voordat ik ging slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders had je nu geen kater XD
niet iedereen gaat naar een nudistendiscoquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze is vast afgeknapt op je oksels.
I'd still hit that.. en ik zou de plantjes besproeien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik hoef Cheryll Cole niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook net zeggen... Ik ben officieel depressief nuquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die tik toch van mensen die niet kunnen stoppen met tattoosquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen... Ik ben officieel depressief nu
Zal wel een verslaving zijn. Net zoals alcohol, drugs en bekkenstoten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is die tik toch van mensen die niet kunnen stoppen met tattoos
HAHA DIT WAS ECHT TE SICK VANNACHT WEER IN STEENWIJK UITGEWEEST EN BOEREN MOESTEN WEER VECHTEN TEGEN DE BUITENLANDERSquote:
Okequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAHA DIT WAS ECHT TE SICK VANNACHT WEER IN STEENWIJK UITGEWEEST EN BOEREN MOESTEN WEER VECHTEN TEGEN DE BUITENLANDERS
Hihi een alternatief woordje voor neuken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een verslaving zijn. Net zoals alcohol, drugs en bekkenstoten.
Nee hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hihi een alternatief woordje voor neuken.
Haha, jij hebt wat gemist als je nog niet weet wat JR doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hihi een alternatief woordje voor neuken.
Wat dan? Heeft hij geneukt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wat gemist als je nog niet weet wat JR doet.
Curasaus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wat voor saus? En nog snackje erbij?
Zoek maar eens op. Traumatic Masturbation Syndrome of bekkenstoten. Denk daarbij nog aan vieze lakens en in je eigen zaad rollen en je hebt een beknopte samenvatting.quote:
Haha say whut? ff serieus...vertel me de niet beknopte samenvatting?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoek maar eens op. Traumatic Masturbation Syndrome of bekkenstoten. Denk daarbij nog aan vieze lakens en in je eigen zaad rollen en je hebt een beknopte samenvatting.
Bekkenstoten is en bepaalde vorm van masturberen dat je wrijft met je lul tegen iets, vaak je matras. Dit schijnt slecht te zijn. Ook Spuit JR gewoon op zijn matras en rolt hij in zijn eigen zaad. Zijn moeder heeft nog nooit iets van de vlekken gezegd, die na een week soms geel beginnen te kleuren. The end. Oh, hij is er verslaafd aan volgens hem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha say whut? ff serieus...vertel me de niet beknopte samenvatting?
Behalve dan dat ik gvd brak benquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord gewonnen, mollema goed, fietsje schoon, mosselfestival. Helemaal niks mis met deze dag
Ik heb mijn mosselfestival donderdag al gehad. Heerlijk. Ga 't volgende week weer eten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord gewonnen, mollema goed, fietsje schoon, mosselfestival. Helemaal niks mis met deze dag
En dit was serieus?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bekkenstoten is en bepaalde vorm van masturberen dat je wrijft met je lul tegen iets, vaak je matras. Dit schijnt slecht te zijn. Ook Spuit JR gewoon op zijn matras en rolt hij in zijn eigen zaad. Zijn moeder heeft nog nooit iets van de vlekken gezegd, die na een week soms geel beginnen te kleuren. The end. Oh, hij is er verslaafd aan volgens hem.
Iedere keer goede mossels dit jaar. Ook niet van die kleintjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb mijn mosselfestival donderdag al gehad. Heerlijk. Ga 't volgende week weer eten.
Heb je wel eens een andere mossel geproefd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ooit mossels gegeten bij een koud buffet. Er zat heel veel azijn op. Ik vond het afschuwelijk.
Einde bericht.
Nee daarna heb ik dat nooit meer gegeten. Ik heb wel in Frankrijk oesters gegeten toenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je wel eens een andere mossel geproefd?
De autist die hij is, nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je wel eens een andere mossel geproefd?
Not sure if serious..quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarna heb ik dat nooit meer gegeten. Ik heb wel in Frankrijk oesters gegeten toen.
Nope, prima spul idd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedere keer goede mossels dit jaar. Ook niet van die kleintjes
Doe jij serieus aan bekkenstoten? En kom je dan klaar op je eigen matras om je moeder vervolgens die shit op te laten ruimen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ooit mossels gegeten bij een koud buffet. Er zat heel veel azijn op. Ik vond het afschuwelijk.
Einde bericht.
Ligt eraan of mijn pielemuis naar buiten wil gluren of binnen blijft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe jij serieus aan bekkenstoten? En kom je dan klaar op je eigen matras om je moeder vervolgens die shit op te laten ruimen?
Ooh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een 'ander mosseltje' bedoelde ik of je ooit gebeft hebt.
Je hoeft niet op alles te antwoorden he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of mijn pielemuis naar buiten wil gluren of binnen blijft.
Hij wil het toch wetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hoeft niet op alles te antwoorden he.
Ja of nee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of mijn pielemuis naar buiten wil gluren of binnen blijft.
Het is verslavend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smerig ventje.Je bent toch oud genoeg om te beseffen dat dat gewoon sick is?
Ik doe het zelf vaak zat hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe het dan op een manier dat je moeder je troep niet hoeft op te ruimen. En zoek hulp.
Kerel, waar maak je je druk om. Misschien maakt hij wel zijn eigen bed schoon.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe het dan op een manier dat je moeder je troep niet hoeft op te ruimen. En zoek hulp.
Doe geen moeite, wij hebben JR al proberen te helpen, tevergeefs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je zelf zegt verslaafd te zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf vaak zat hoor.
Waarom nu weer hulp zoeken
Daar helpt maar één ding tegen hoor. Een vriendin krijgen. En die krijg ik niet voor mijn verjaardagquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je zelf zegt verslaafd te zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar helpt maar één ding tegen hoor. Een vriendin krijgen. En die krijg ik niet voor mijn verjaardag
Na je verjaardag wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar helpt maar één ding tegen hoor. Een vriendin krijgen. En die krijg ik niet voor mijn verjaardag
Heb je ooit al eens overwogen om naar de hoeren te gaan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit van russian mail order brides gehoord?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je nikes? Ik doe ze wel aan denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb pijn in me voeten. Ik doe donderdag mijn nikes niet aan
Ja ooit overwogen. Maar ik zet het niet door, want ik ben gierig met mijn geld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ooit al eens overwogen om naar de hoeren te gaan?
Ligt eraan.. Nike air max vind ik vaak echt lelijk..quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je nikes? Ik doe ze wel aan denk ik.
Ik weet het nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je nikes? Ik doe ze wel aan denk ik.
Jawel, maar ik hou niet van een vrouw die allemaal Russische troep kookt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nooit van russian mail order brides gehoord?
Air max 90quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Nike air max vind ik vaak echt lelijk..
Nee. Je bent 19 en niet 'nog geen 20'.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is het nooit. De dag na mijn verjaardag is het weer voor mijn verjaardag.
Voetmassagequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Maar heb echt pijn in mijn voeten
Je bent zelf lelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het kan je ook geld besparen/opleveren op andere vlakken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ooit overwogen. Maar ik zet het niet door, want ik ben gierig met mijn geld.
Had toch andere reden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ooit overwogen. Maar ik zet het niet door, want ik ben gierig met mijn geld.
Maar ik zit nu wel in de maanden voor mijn verjaardag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Je bent 19 en niet 'nog geen 20'.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoek tot een sensuele voetmassage?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Maar heb echt pijn in mijn voeten
Leg uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan je ook geld besparen/opleveren op andere vlakken.
Denken dat je Kapo kunt weerstaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Kom maar
Maar alleen me voeten, je moet niet denken dat we nog meer gaan doen
Dat hoeft ook niet. Ik heb voldoende aan je matras.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Kom maar
Maar alleen me voeten, je moet niet denken dat we nog meer gaan doen
Sensueel klinkt beter als gewoon voetmassagequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoek tot een sensuele voetmassage?
Ik was ook niet van plan het zelf te doen. Dat lijkt namelijk op werk. En daar ben ik allergisch voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sensueel klinkt beter als gewoon voetmassage
Sorry JR ik kies voor sensueel
Uhm nee. Let maar eens op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
het gaat over jr zijn trieste problemen
het gras is groen
de haas is groenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
het gaat over jr zijn trieste problemen
het gras is groen
Neequote:
Dat kan ik ook niet.....quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denken dat je Kapo kunt weerstaan
Ik zal haar binnenkort eens even gaan verleiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ze heeft het niet over je gehad
Maar sinds gisteravond heeft ze een oogje op iemand anders
picsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, m'n overbuurvrouw zit zich eens opzichtig om te kleden. BH'tje ging uit alles.![]()
Picsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, m'n overbuurvrouw zit zich eens opzichtig om te kleden. BH'tje ging uit alles.![]()
Kapo is meer van de wijn.quote:
Wie wat? Het nichtje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ze heeft het niet over je gehad
Maar sinds gisteravond heeft ze een oogje op iemand anders
tegenwoordig kan je ook naakte vrouwen zien op het internetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Blufquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zal haar binnenkort eens even gaan verleiden.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je ook naakte vrouwen zien op het internet
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met Callie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft het nog steeds heel erg naar haar zin in Nijmegen
Zelfs naakte tekenfilmfiguren. En die zie je dan weer niet in het echt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als ik rustig zit te chillen vind ik dat wel minstens zo lekker ja. Heeft qua smaak wat meer om handen dan een simpele pilsener.quote:
Het is de spanning van het gluren die het 'm doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen pinot noir lekker. De rest doet me niet zoveel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik rustig zit te chillen vind ik dat wel minstens zo lekker ja. Heeft qua smaak wat meer om handen dan een simpele pilsener.
Ze zijn ingelopen op NAC ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord weer 2, 2 en 3 punten ingelopen op de concurrentie
naast bekkenstoter hou je dus ook van hentaiquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs naakte tekenfilmfiguren. En die zie je dan weer niet in het echt.
Ik moet ook bitches afwijzen deze week. Ik ben slecht in meer dan 1x neuken met iemand waar ik geen potentieel materiaal in zie verder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kwam vorige week een oude scharrel van me tegen. Nu stalked dat kankerwijf me de heletijd. #struggles
kijk eens op rule 34, lekker johquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
naast bekkenstoter hou je dus ook van hentai
hebben jouw ouders je twintig keer voor een trein gegooid toen je klein was ofzo wtf man
Wie zijn dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord weer 2, 2 en 3 punten ingelopen op de concurrentie
Komt Noël niet uit Noord-Pool?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Als Caland in het echt Noël heet
Wie noemt z'n kind nu Kerstmis?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Als Caland in het echt Noël heet
Ja maar dit wijf speelde toen zo kankerhard hard to get dat ik hem gepeerd ben na een tijdje, en dat vond ik wel kut omdat ik haar wel erg leuk vond.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet ook bitches afwijzen deze week. Ik ben slecht in meer dan 1x neuken met iemand waar ik geen potentieel materiaal in zie verder.
Kerstman, debiel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie noemt z'n kind nu Kerstmis?
En zijn broertjes heten zeker Oud en Nieuw?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink echt alles. Maar een echt goede rode wijn die een aantal jaar heeft moeten liggen is echt niet te vergelijken met dat supermarktspul. Zo lekker is dat met een plankje kaas of speciale ham er naast.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen pinot noir lekker. De rest doet me niet zoveel.
Wat is 't probleem nu dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja maar dit wijf speelde toen zo kankerhard hard to get dat ik hem gepeerd ben na een tijdje, en dat vond ik wel kut omdat ik haar wel erg leuk vond.
Schrijf je ook boeken in een starbucks met je Macbook pro??quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink echt alles. Maar een echt goede rode wijn die een aantal jaar heeft moeten liggen is echt niet te vergelijken met dat supermarktspul. Zo lekker is dat met een plankje kaas of speciale ham er naast.
Niet alle (goede) wijnen worden beter als je ze laat liggen. Beetje popular myth.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink echt alles. Maar een echt goede rode wijn die een aantal jaar heeft moeten liggen is echt niet te vergelijken met dat supermarktspul. Zo lekker is dat met een plankje kaas of speciale ham er naast.
Vorig jaar op Mallorca een keer een wijn gehad met wat Iberico ham er bij. Godverdomme wat was dat een goede wijn en wat ben ik bezopen geworden die avond.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Wat moet ik met een Macbook?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schrijf je ook boeken in een starbucks met je Macbook pro??
Dat is waar maar de traditionele bordeaux nog welquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet alle (goede) wijnen worden beter als je ze laat liggen. Beetje popular myth.
Geen zin in hetzelfde gezeik all over again. Ze doet dit puur voor de aandacht en ze wil graag horen hoe lekker ik haar wel niet vind. En neuken, ho maar.quote:
Caland is trots op deze opmerking.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schrijf je ook boeken in een starbucks met je Macbook pro??
Bordeaux wel ja, maar dat vind ik overpriced en niet bijzonder. Weet dat zowat alle grote wijnhuizen daar hun oorsprong hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar de traditionele bordeaux nog wel
Ga tickets zoeken via een andere IP adres.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sinds ik weer serieus op zoek ben naar tickets zijn de prijzen in 1 klap flink omhoog. Ik verdenk die websites ervan dat als ze eenmaal doorhebben waar je op zoekt ze die prijzen kunstmatig hoog houden.
Daarom zeg ik: een goede rode wijn die een aantal jaar heeft moeten liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet alle (goede) wijnen worden beter als je ze laat liggen. Beetje popular myth.
Er zijn ook veel druivensoorten die je juist niet moet laten liggen maar al binnen 1 a 2 jaar na botteling moet drinken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: een goede rode wijn die een aantal jaar heeft moeten liggen.
De vader van een vriend van mij heeft een wijnkelder waar elk jaar de wijn uit moet die anders te lang ligt. Heerlijke flesjes uit st. Emilion.
Ik heb ook gezegd dat ik eerst met jullie "uiteten" ga donderdag. (Ik weet dat ze geen geld heeft voor datquote:
Zijn papa en mamaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dank uquote:
Doe eens op skyscanner heenreis 24 december terugreis 4 januari Amsterdam - Tokyo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga tickets zoeken via een andere IP adres.
Nee Dionquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zijn broertjes heten zeker Oud en Nieuw?
Ideale uitgangspositie voor jou dan toch? Doe jij net of je haar niet nodig hebt en voor je 't weet zit ze bij je thuis naakt op de bank aan die strijkstok van je te sabbelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen zin in hetzelfde gezeik all over again. Ze doet dit puur voor de aandacht en ze wil graag horen hoe lekker ik haar wel niet vind. En neuken, ho maar.
Bourgogne meer voor wit Bordeaux meer voor rood, maar er is zat nieuwe wereld aanbod wat lekker is voor een goede prijsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bordeaux wel ja, maar dat vind ik overpriced en niet bijzonder. Weet dat zowat alle grote wijnhuizen daar hun oorsprong hebben.
Bourgogne doet me veel meer, en dan vooral de wijnstokken die ze verplaatst hebben naar Nieuw-Zeeland en Chili.
Dat is ook zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sinds ik weer serieus op zoek ben naar tickets zijn de prijzen in 1 klap flink omhoog. Ik verdenk die websites ervan dat als ze eenmaal doorhebben waar je op zoekt ze die prijzen kunstmatig hoog houden.
Welke?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens op skyscanner heenreis 24 december terugreis 4 januari Amsterdam - Tokyo?
Bourgogne rood man. Pinot Noirquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bourgogne meer voor wit Bordeaux meer voor rood, maar er is zat nieuwe wereld aanbod wat lekker is voor een goede prijs
Ja, dat weet ik Knut. Daarom gebruikte ik het woord 'moeten'.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn ook veel druivensoorten die je juist niet moet laten liggen maar al binnen 1 a 2 jaar na botteling moet drinken.
Strijkstok..quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ideale uitgangspositie voor jou dan toch? Doe jij net of je haar niet nodig hebt en voor je 't weet zit ze bij je thuis naakt op de bank aan die strijkstok van je te sabbelen.
Die hopt zo weer naar de volgende die haar wel genoeg aandacht geeft. En het lukte mijn toen ook niet om haar te neuken, preuts wijf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ideale uitgangspositie voor jou dan toch? Doe jij net of je haar niet nodig hebt en voor je 't weet zit ze bij je thuis naakt op de bank aan die strijkstok van je te sabbelen.
Vader van een vriend van me is net weer begonnen met wijn importeren, altijd voor weinig geld doosje lekkere wijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bordeaux wel ja, maar dat vind ik overpriced en niet bijzonder. Weet dat zowat alle grote wijnhuizen daar hun oorsprong hebben.
Bourgogne doet me veel meer, en dan vooral de wijnstokken die ze verplaatst hebben naar Nieuw-Zeeland en Chili.
Zou redelijk in de papieren lopen als het niet bij een all you can eat restaurant is idd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik eerst met jullie "uiteten" ga donderdag. (Ik weet dat ze geen geld heeft voor dat)
Dus we zien haar alleen even voor de wedstrijd
Je hebt gewoon niet genoeg geld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hopt zo weer naar de volgende die haar wel genoeg aandacht geeft. En het lukte mijn toen ook niet om haar te neuken, preuts wijf.
Ik heb er niet zoveel verstand van verder, maar ik vind de Zuid-Afrikaanse wijnen eigenlijk zelden teleurstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bourgogne meer voor wit Bordeaux meer voor rood, maar er is zat nieuwe wereld aanbod wat lekker is voor een goede prijs
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens op skyscanner heenreis 24 december terugreis 4 januari Amsterdam - Tokyo?
Pass eens een pic op wa dan. Ben nu wel benieuwd hoe die sma eruit ziet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hopt zo weer naar de volgende die haar wel genoeg aandacht geeft. En het lukte mijn toen ook niet om haar te neuken, preuts wijf.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou redelijk in de papieren lopen als het niet bij een all you can eat restaurant is idd.
Lijkt mij ook leuk om te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Vader van een vriend van me is net weer begonnen met wijn importeren, altijd voor weinig geld doosje lekkere wijn
I druifs wijnen in rood is moeilijk ik heb liever een mixquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bourgogne rood man. Pinot Noir![]()
Die vent was eerst 10 jaar ofzo vrachtwagenchauffeur op en neer naar Frankrijk, nam toen ook altijd al dozen mee van boeren enzo, beetje stil komen te liggen toen hij zo'n GPS ding in z'n truck kreeg en nergens meer om mocht rijden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk om te doen.
Je hebt in Zeeland wel wijngaarden, maar ik kan me nooit aan de indruk onttrekken dat het gewoon rotzooi is wat je daarvan trekt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pinot Noir groeit door de opwarmende aarde trouwens steeds noordelijker. Op het juiste moment koop ik een akker in Zeeland en word ik de eerste pinot noir boer van Nederland.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Een televisie is un televisor in het Spaans.
Voor meer Spaanse woorden; hou regelmatig deze sc in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |