Sensueel klinkt beter als gewoon voetmassagequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoek tot een sensuele voetmassage?
Ik was ook niet van plan het zelf te doen. Dat lijkt namelijk op werk. En daar ben ik allergisch voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sensueel klinkt beter als gewoon voetmassage
Sorry JR ik kies voor sensueel
Uhm nee. Let maar eens op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
het gaat over jr zijn trieste problemen
het gras is groen
de haas is groenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
het gaat over jr zijn trieste problemen
het gras is groen
Neequote:
Dat kan ik ook niet.....quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denken dat je Kapo kunt weerstaan
Ik zal haar binnenkort eens even gaan verleiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ze heeft het niet over je gehad
Maar sinds gisteravond heeft ze een oogje op iemand anders
picsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, m'n overbuurvrouw zit zich eens opzichtig om te kleden. BH'tje ging uit alles.![]()
Picsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, m'n overbuurvrouw zit zich eens opzichtig om te kleden. BH'tje ging uit alles.![]()
Kapo is meer van de wijn.quote:
Wie wat? Het nichtje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ze heeft het niet over je gehad
Maar sinds gisteravond heeft ze een oogje op iemand anders
tegenwoordig kan je ook naakte vrouwen zien op het internetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Blufquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zal haar binnenkort eens even gaan verleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |