Je hoeft niet op alles te antwoorden he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of mijn pielemuis naar buiten wil gluren of binnen blijft.
Hij wil het toch wetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hoeft niet op alles te antwoorden he.
Ja of nee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of mijn pielemuis naar buiten wil gluren of binnen blijft.
Het is verslavend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smerig ventje.Je bent toch oud genoeg om te beseffen dat dat gewoon sick is?
Ik doe het zelf vaak zat hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe het dan op een manier dat je moeder je troep niet hoeft op te ruimen. En zoek hulp.
Kerel, waar maak je je druk om. Misschien maakt hij wel zijn eigen bed schoon.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe het dan op een manier dat je moeder je troep niet hoeft op te ruimen. En zoek hulp.
Doe geen moeite, wij hebben JR al proberen te helpen, tevergeefs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je zelf zegt verslaafd te zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf vaak zat hoor.
Waarom nu weer hulp zoeken
Daar helpt maar één ding tegen hoor. Een vriendin krijgen. En die krijg ik niet voor mijn verjaardagquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je zelf zegt verslaafd te zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar helpt maar één ding tegen hoor. Een vriendin krijgen. En die krijg ik niet voor mijn verjaardag
Na je verjaardag wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar helpt maar één ding tegen hoor. Een vriendin krijgen. En die krijg ik niet voor mijn verjaardag
Heb je ooit al eens overwogen om naar de hoeren te gaan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit van russian mail order brides gehoord?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je nikes? Ik doe ze wel aan denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb pijn in me voeten. Ik doe donderdag mijn nikes niet aan
Ja ooit overwogen. Maar ik zet het niet door, want ik ben gierig met mijn geld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ooit al eens overwogen om naar de hoeren te gaan?
Ligt eraan.. Nike air max vind ik vaak echt lelijk..quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je nikes? Ik doe ze wel aan denk ik.
Ik weet het nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je nikes? Ik doe ze wel aan denk ik.
Jawel, maar ik hou niet van een vrouw die allemaal Russische troep kookt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nooit van russian mail order brides gehoord?
Air max 90quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Nike air max vind ik vaak echt lelijk..
Nee. Je bent 19 en niet 'nog geen 20'.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is het nooit. De dag na mijn verjaardag is het weer voor mijn verjaardag.
Voetmassagequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Maar heb echt pijn in mijn voeten
Je bent zelf lelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het kan je ook geld besparen/opleveren op andere vlakken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ooit overwogen. Maar ik zet het niet door, want ik ben gierig met mijn geld.
Had toch andere reden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ooit overwogen. Maar ik zet het niet door, want ik ben gierig met mijn geld.
Maar ik zit nu wel in de maanden voor mijn verjaardag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Je bent 19 en niet 'nog geen 20'.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een verkapt verzoek tot een sensuele voetmassage?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Maar heb echt pijn in mijn voeten
Leg uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan je ook geld besparen/opleveren op andere vlakken.
Denken dat je Kapo kunt weerstaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Kom maar
Maar alleen me voeten, je moet niet denken dat we nog meer gaan doen
Dat hoeft ook niet. Ik heb voldoende aan je matras.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Kom maar
Maar alleen me voeten, je moet niet denken dat we nog meer gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |