I'd still hit that.. en ik zou de plantjes besproeien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik hoef Cheryll Cole niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook net zeggen... Ik ben officieel depressief nuquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die tik toch van mensen die niet kunnen stoppen met tattoosquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen... Ik ben officieel depressief nu
Zal wel een verslaving zijn. Net zoals alcohol, drugs en bekkenstoten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is die tik toch van mensen die niet kunnen stoppen met tattoos
HAHA DIT WAS ECHT TE SICK VANNACHT WEER IN STEENWIJK UITGEWEEST EN BOEREN MOESTEN WEER VECHTEN TEGEN DE BUITENLANDERSquote:
Okequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAHA DIT WAS ECHT TE SICK VANNACHT WEER IN STEENWIJK UITGEWEEST EN BOEREN MOESTEN WEER VECHTEN TEGEN DE BUITENLANDERS
Hihi een alternatief woordje voor neuken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een verslaving zijn. Net zoals alcohol, drugs en bekkenstoten.
Nee hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hihi een alternatief woordje voor neuken.
Haha, jij hebt wat gemist als je nog niet weet wat JR doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hihi een alternatief woordje voor neuken.
Wat dan? Heeft hij geneukt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wat gemist als je nog niet weet wat JR doet.
Curasaus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wat voor saus? En nog snackje erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |