Welke?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens op skyscanner heenreis 24 december terugreis 4 januari Amsterdam - Tokyo?
Bourgogne rood man. Pinot Noirquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bourgogne meer voor wit Bordeaux meer voor rood, maar er is zat nieuwe wereld aanbod wat lekker is voor een goede prijs
Ja, dat weet ik Knut. Daarom gebruikte ik het woord 'moeten'.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn ook veel druivensoorten die je juist niet moet laten liggen maar al binnen 1 a 2 jaar na botteling moet drinken.
Strijkstok..quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ideale uitgangspositie voor jou dan toch? Doe jij net of je haar niet nodig hebt en voor je 't weet zit ze bij je thuis naakt op de bank aan die strijkstok van je te sabbelen.
Die hopt zo weer naar de volgende die haar wel genoeg aandacht geeft. En het lukte mijn toen ook niet om haar te neuken, preuts wijf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ideale uitgangspositie voor jou dan toch? Doe jij net of je haar niet nodig hebt en voor je 't weet zit ze bij je thuis naakt op de bank aan die strijkstok van je te sabbelen.
Vader van een vriend van me is net weer begonnen met wijn importeren, altijd voor weinig geld doosje lekkere wijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bordeaux wel ja, maar dat vind ik overpriced en niet bijzonder. Weet dat zowat alle grote wijnhuizen daar hun oorsprong hebben.
Bourgogne doet me veel meer, en dan vooral de wijnstokken die ze verplaatst hebben naar Nieuw-Zeeland en Chili.
Zou redelijk in de papieren lopen als het niet bij een all you can eat restaurant is idd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik eerst met jullie "uiteten" ga donderdag. (Ik weet dat ze geen geld heeft voor dat)
Dus we zien haar alleen even voor de wedstrijd
Je hebt gewoon niet genoeg geld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hopt zo weer naar de volgende die haar wel genoeg aandacht geeft. En het lukte mijn toen ook niet om haar te neuken, preuts wijf.
Ik heb er niet zoveel verstand van verder, maar ik vind de Zuid-Afrikaanse wijnen eigenlijk zelden teleurstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bourgogne meer voor wit Bordeaux meer voor rood, maar er is zat nieuwe wereld aanbod wat lekker is voor een goede prijs
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens op skyscanner heenreis 24 december terugreis 4 januari Amsterdam - Tokyo?
Pass eens een pic op wa dan. Ben nu wel benieuwd hoe die sma eruit ziet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hopt zo weer naar de volgende die haar wel genoeg aandacht geeft. En het lukte mijn toen ook niet om haar te neuken, preuts wijf.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou redelijk in de papieren lopen als het niet bij een all you can eat restaurant is idd.
Lijkt mij ook leuk om te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Vader van een vriend van me is net weer begonnen met wijn importeren, altijd voor weinig geld doosje lekkere wijn
I druifs wijnen in rood is moeilijk ik heb liever een mixquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bourgogne rood man. Pinot Noir![]()
Die vent was eerst 10 jaar ofzo vrachtwagenchauffeur op en neer naar Frankrijk, nam toen ook altijd al dozen mee van boeren enzo, beetje stil komen te liggen toen hij zo'n GPS ding in z'n truck kreeg en nergens meer om mocht rijden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk om te doen.
Je hebt in Zeeland wel wijngaarden, maar ik kan me nooit aan de indruk onttrekken dat het gewoon rotzooi is wat je daarvan trekt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pinot Noir groeit door de opwarmende aarde trouwens steeds noordelijker. Op het juiste moment koop ik een akker in Zeeland en word ik de eerste pinot noir boer van Nederland.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
Een televisie is un televisor in het Spaans.
Voor meer Spaanse woorden; hou regelmatig deze sc in de gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |