Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
Dat is de natuur man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef Jv1994 het volgende:
Ben je niet gewoon bi seksueel dan, ik denk dat heel veel mensen dat zijn, veel meer dan we denken, gewoon die getrouwd zijn maar ook wel is iets anders willen maar dat gewoon geheim houden.
Daar gaat deze discussie niet over. Als je die kant op wilt, bok dan alsjeblieft snel op. Geen zin in die onzin alweerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
weet je zeker dat je wel homo bent, en niet gewoon een vrouw, ik hoor namelijk enkel vrouwen zulke domme dingen vragen...
Niet in GC, misschien in W&T.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forum
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.
Zo groeide ik op in een vrij vrouwelijke omgeving. Had met mannen niet veel te maken. Zag deze ook als iets waar ik dus eigenlijk niet bij hoorde, want ik voelde me op voorhand al afgekeurd door ze aangezien m'n vader me kennelijk al niet goed vond.
Dan hoorde ik vrouwen praten over hoe mannen alleen maar seks willen, en dat had een hele negatieve ondertoon. Dus seks willen met een vrouw zag ik ook als iets ''niet goeds''.
En graag wilde ik toch geliefd worden door een man. Bevestiging krijgen dat er toch een man was die me wel goed vond. Nu ik ouder ben nog steeds, maar dan een stuk bewuster.
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.quote:
Mja, ligt een beetje aan de sfeer van het forum. KLB is veel meer bagger dan bijvoorbeeld W&T, en dus kan je ook meer baggerposts verwachten in KLB.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Waarom volg je mijn advies niet op, lijk me een verdomd goed ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Nee dat voel ik niet. Zal ik ook nooit doen. Maar toen ik klein was werd ik b.v. wel verliefd op meisjes, en dat zie ik nu ook niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo
Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?
Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus.
Seks is niet mooi, seks is geil.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
was ook wel te verwachten deze maar nee dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?
Vind je dan logisch om te zeggen dat homo's naar een stripclub moeten gaan om hun homoseksualiteit te testen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:31 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
was ook wel te verwachten deze maar nee dat heb ik niet gedaan.
Ik wil niemand beschermen. Heb zelf ook geen daadwerkelijke bescherming nodig. Dus als een kerel me teveel zou gaan betuttelen zou ik daar dan ook weer niets mee kunnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:24 schreef faf het volgende:
Maar vindt het wel een beetje ver gaan met aandacht ervoor. Als je eenmaal een beschermende persoon voor een lief vrouwtje bent, en af en toe haar grotje verkent. Wil je niets anders meer lijkt me?
Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind je dan logisch om te zeggen dat homo's naar een stripclub moeten gaan om hun homoseksualiteit te testen?
Het boeit niemand wat jij vindt en waar jij op geilt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
Nee, wie is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
Ik voel me helemaal niet goed bij het hele homo gebeuren, ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef karr-1 het volgende:
Het maakt niet uit op wie of wat je valt, zolang je je er maar goed bij voelt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of niet
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]Je kan gewoon zelf bepalen bent of je homo bent of niet zonder hoeren te neuken of zo.
heb er hier ook zo een in de buurt wonen, echt een huppelkutje, letterlijk, die huppelt altijd rond en loopt met een hoog stemmetje te zingen, moet me dan echt altijd inhoudenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.
Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)
Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen.)
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
Enige reden dat het met twijfels begint is omdat er in deze samenleving niet normaal na gedacht word en hetero zijn normaal is en als je homo bent anders bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:42 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.
Wie had het over hoeren en neuken? Ik had het over strippers.
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?
Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.
Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)
Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen.)
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon he
Nou mijne wel hoor, zou niet gelukkig kunnen worden van een vrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peers
dan draaien we het omquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren is
Ik was bepaald geen huilkind. Het een heeft niks met het ander vandoen.
Zoals m'n TT zegt: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?
Dat homoseksualiteit in veel gevallen aangeboren is ontken ik ook niet, maar wat ik me afvraag is of er niet ook gevallen zijn waarbij dit niet het geval is.
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjes
Sowieso een kansloze user jij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voor
goede onderbouwingquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze user jij.
Want elke homo is verwijfd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef monkeybrain het volgende:
In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe.
Meer research gaan doen jijquote:
hoooo ik heb hem helemaal niks wijs gemaakt hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
zie je zelf niet in hoe inconsistent on onlogisch je redeneert ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef monkeybrain het volgende:
Beetje suf gelul hier, allemaal van de vreselijke politiek correcte Nederlandse media. Je mag niets meer zeggen anders kunnen mensen zich beledigd voelen. Vooral doen wat goed voelt...![]()
Als homo geboren worden is uiteraard een feit, hebben we allemaal gezien en ze bestaan al heel lang. Je ziet het ook in het dierenrijk. Ik las vorige week nog een studie met een tweeling waardoor "geboren als een homo" dus niet altijd van toepassing is. Kinderen die zijn misbruikt kunnen ook homo worden, of nog erger pedoseksueel. Er zit ook veel troep in ons voedsel, bisphenol A zit in plastic en lijkt op een vrouwelijk hormoon. Soja hetzelfde verhaal, misschien zijn Aziaten daarom zo klein. Daarnaast is cultuur ook heel belangrijk. In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe. Dan moet je niet gek kijken als mensen zich zo gaan gedragen want anders zou je ook geen advertenties kunnen verkopen als je mensen niet kunt beïnvloeden.
Als je er verder niet zo goed bij voelt vooral niet doen. Zoiets kun je dus nooit terugdraaien. Het is ook een stuk minder gezond zo'n homo levensstijl. Mensen hebben de raarste fantasieën door jeugdtrauma's, fantasieën moeten vaak ook fantasieën blijven.
Maar de horde homo's worden altijd gelijk boos als je niet zegt dat het allemaal doodnormaal is. Dat we na 1 generatie uitsterven zegt wel iets over hoe normaal het allemaal is
Niemand die mij kan aanleren om hetero te zijn hoor, en niemand die mij aangeleerd heeft homo te zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:23 schreef Fir3fly het volgende:
Kan aangeleerd worden. Maar uiteindelijk winnen toch echt de genen en de embryonale ontwikkeling.
Wat je over jezelf vertelt is wat gecompliceerder dan alleen zwart-wit homo-hetero.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Dit is dus wat ik me vaak afvraag. Ben ik zo geboren of zou het kunnen dat ik zo ben geworden door mijn familie situatie en hoe ik daar als persoon op heb gereageerd.
Mijn hele geaardheid lijkt erg te draaien om het verlangen naar de liefde van een man ter vervanging van de liefde die mijn vader me nooit heeft gegeven.
Het feit dat ik een brede kerel wil heeft er, denk ik zelf, veel mee te maken dat ik dat beschermende gevoel wil hebben wat een vader een kind zou geven als hij hem vast zou pakken. Maar als een man niet breder is dan jijzelf kan hij je dat gevoel niet geven.
Ooit leken mannen al snel breed, want zowat iedereen was breder dan ik. Nu lijkt in mijn dagelijks leven bijna niemand meer breed. Ik ben zelf degene geworden die door andere mannen bestempeld wordt als ''een beest'' en dergelijke.
Soms weet ik niet meer zo goed of ik nog wel een man wil. Als ik kijk naar de gemiddelde man in het werkelijke leven is het gewoon totaal niets bijzonders. Niet iets waar ik naar verlang. Mijn verlangens zijn gebaseerd op een alternatieve wereld die een zeldzaamheid betreft, geen regel.
Is mijn homoseksuele geaardheid niets meer dan een mislukt eindresultaat van een kind dat een gebrek had aan vaderliefde, een gebrek aan een mannelijk rolmodel?
Wat denken jullie? Is homoseksualiteit puur iets dat aangeboren is of kan het ook ontstaan zijn door een verkeerde ontwikkeling in de jeugd, en dus aangeleerd?
Als ik dit bericht lees, ik het misschien maar goed dat de mensheid uitsterft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef monkeybrain het volgende:
Beetje suf gelul hier, allemaal van de vreselijke politiek correcte Nederlandse media. Je mag niets meer zeggen anders kunnen mensen zich beledigd voelen. Vooral doen wat goed voelt...![]()
Als homo geboren worden is uiteraard een feit, hebben we allemaal gezien en ze bestaan al heel lang. Je ziet het ook in het dierenrijk. Ik las vorige week nog een studie met een tweeling waardoor "geboren als een homo" dus niet altijd van toepassing is. Kinderen die zijn misbruikt kunnen ook homo worden, of nog erger pedoseksueel. Er zit ook veel troep in ons voedsel, bisphenol A zit in plastic en lijkt op een vrouwelijk hormoon. Soja hetzelfde verhaal, misschien zijn Aziaten daarom zo klein. Daarnaast is cultuur ook heel belangrijk. In het westen is de cultuur erg verwijfd geworden en zie je homoseksualiteit overal op tv tot aan het irritante aan toe. Dan moet je niet gek kijken als mensen zich zo gaan gedragen want anders zou je ook geen advertenties kunnen verkopen als je mensen niet kunt beïnvloeden.
Als je er verder niet zo goed bij voelt vooral niet doen. Zoiets kun je dus nooit terugdraaien. Het is ook een stuk minder gezond zo'n homo levensstijl. Mensen hebben de raarste fantasieën door jeugdtrauma's, fantasieën moeten vaak ook fantasieën blijven.
Maar de horde homo's worden altijd gelijk boos als je niet zegt dat het allemaal doodnormaal is. Dat we na 1 generatie uitsterven zegt wel iets over hoe normaal het allemaal is
Hmm, oké, Dan wordt het gewoon dat dat hij accepteert dat ie homo isquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
hoooo ik heb hem helemaal niks wijs gemaakt hoor
Dat is dan ook weer wat anders. Ik voel me ook niet echt op mijn plaats bij dingen als Gay Pride en dat soort zaken. Prima als iemand dat leuk vind, maar voor mij is het niets. Het gaat er ook niet om wat er allemaal omheen gebeurt, het gaat er om bij wie jij je gelukkig voelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet goed bij het hele homo gebeuren, ook nooit gedaan.
Als jij het zegtquote:
Ik geef even een aantal feiten die een rol kunnen spelen... ik kan niet elke homo in de wereld even individueel analyserenquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:03 schreef wipes66 het volgende:
[..]
zie je zelf niet in hoe inconsistent on onlogisch je redeneert ?kinderen worden homo omdat ze seksueel misbruikt zijn? wtf.. dat soort beweringen zijn al zeker minstens 50 jaar grondig weerlegd. aziaten zijn klein (en homoseksueel?) vanwege soja consumptie ?
newsflash voor je: hormonen hebben geen enkele invloed op je geaardheid. je kan jezelf volpompen met testosteron of oestrogenen, maar het gaat niks veranderen (behalve dan je libido, gezondheid en geestelijke gesteldheid).
Ik heb in der loop der jaren met interesse dit onderwerp bekeken en over zitten nadenken. Dat jij er geen fluit van snapt is niet mijn probleem. Je kunt het heel simpel even opzoekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 06:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ik dit bericht lees, ik het misschien maar goed dat de mensheid uitsterft.
Waarom heb ik in mijn fantasie dan een meisje gecreëerd wie ik zou beschermen als dat nodig was, en geen andere jongen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat je over jezelf vertelt is wat gecompliceerder dan alleen zwart-wit homo-hetero.
Je zegt op zoek te zijn naar een sterke kerel die jou bescherming biedt omdat je vader je dat nooit heeft gegeven. Dat is op zich geen vreemde theorie.
Maar stel dat je juist een heel goede vader had gehad. Dan was jij misschien wel de sterke kerel die op zoek gaat naar een jongen/man om te beschermen.
In beide gevallen ben je homo maar gedraag je je anders.
En er zijn ook vrouwen die op zoek gaan naar een vaderfiguur.
Zo erg vind ik het bericht niet. Hij denkt gewoon na over mogelijke oorzaken. Hij veroordeelt het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 06:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ik dit bericht lees, ik het misschien maar goed dat de mensheid uitsterft.
Doet me hieraan denkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:31 schreef monkeybrain het volgende:
Moet je eens kijken naar alle mannelijke filmhelden van de jaren 1920/1970. Bijv. Sean Connery met borsthaar, grof gezicht... een echte man. Burt Reynolds, Charlton Heston, Steve Mcqueen. Tegenwoordig lijken het allemaal verwijfde jongetjes van 15.
Is de mensheid ineens anders geworden of is er een promotie van verwijfde cultuur?
Mensen zeggen vaak dat ze iets normaal vinden maar gaan blozen en heftig sputteren als je een discussie begint. Als iets normaal is dan kun je dingen bespreken en zelfs bekritiseren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het bericht niet. Hij denkt gewoon na over mogelijke oorzaken. Hij veroordeelt het niet.
Maar dat is een serieuze vraag. Een verwijfde en passieve bevolking is wel makkelijk in toom te houden. In de jaren 80 hadden we nog grote demonstraties en gevechten met de ME als we flink genaaid werden, moet je ons anno 2013 eens kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Hoe zou je dat doen dan, iemand aanleren om hetero of homo te zijn? Er kan veel gebeuren, maar ik ga echt geen hetero worden. En in mijn directe omgeving kende ik destijds geen homo, dus ook niemand om me dat aan te leren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:54 schreef Fritter het volgende:
[..]
Niemand die mij kan aanleren om hetero te zijn hoor, en niemand die mij aangeleerd heeft homo te zijn
Het kan best dat jij een dominant homo gen hebt gekregen. Dit topic gaat erom of homoseksualiteit aangeleerd ''kan'' zijn. Als dat zo is wil dat nog niet zeggen dat dat voor alle homoseksuelen geldt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoe zou je dat doen dan, iemand aanleren om hetero of homo te zijn? Er kan veel gebeuren, maar ik ga echt geen hetero worden. En in mijn directe omgeving kende ik destijds geen homo, dus ook niemand om me dat aan te leren.
Dit! Ik geloof ook niet dat dit aangeleerd kan zijn, bij niemand.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoe zou je dat doen dan, iemand aanleren om hetero of homo te zijn? Er kan veel gebeuren, maar ik ga echt geen hetero worden. En in mijn directe omgeving kende ik destijds geen homo, dus ook niemand om me dat aan te leren.
Ik denk wel dat veel meer mensen bi zijn maar dat het "aangeleerd" is of ze homo f hetero zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit! Ik geloof ook niet dat dit aangeleerd kan zijn, bij niemand.
Ben ik het niet mee eens, je gevoel is altijd sterker lijkt me. Als het dus waar is wat je zegt en die jongen ziet een leuk meisje lopen gebeurt er echt wel iets bij hem waardoor hij gaat denken ''Ben ik dan geen homo?'' Gebeurt niet niet, dat is het gewoon een homoquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel meer mensen bi zijn maar dat het "aangeleerd" is of ze homo f hetero zijn
Jouw geaardheid is niet aangeleerd. Het hetero equivalent hiervan is meisjes die op oudere mannen vallen (papacomplex, bescherming, noem maar op). Dat heeft niets met je seksualiteit te maken. Het feit dat jij eerder een grote sterke man zoekt, en daarnaast naar Berlijn zou verhuizen vanwege veel homo's die tijd doorbrengen in de sportschool... dat is omdat er iets niet helemaal lekker zit in je psyche op dit moment. Je komt behoorlijk verward over wat betreft je seksualiteit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Dit is dus wat ik me vaak afvraag. Ben ik zo geboren of zou het kunnen dat ik zo ben geworden door mijn familie situatie en hoe ik daar als persoon op heb gereageerd.
Mijn hele geaardheid lijkt erg te draaien om het verlangen naar de liefde van een man ter vervanging van de liefde die mijn vader me nooit heeft gegeven.
Het feit dat ik een brede kerel wil heeft er, denk ik zelf, veel mee te maken dat ik dat beschermende gevoel wil hebben wat een vader een kind zou geven als hij hem vast zou pakken. Maar als een man niet breder is dan jijzelf kan hij je dat gevoel niet geven.
Ooit leken mannen al snel breed, want zowat iedereen was breder dan ik. Nu lijkt in mijn dagelijks leven bijna niemand meer breed. Ik ben zelf degene geworden die door andere mannen bestempeld wordt als ''een beest'' en dergelijke.
Soms weet ik niet meer zo goed of ik nog wel een man wil. Als ik kijk naar de gemiddelde man in het werkelijke leven is het gewoon totaal niets bijzonders. Niet iets waar ik naar verlang. Mijn verlangens zijn gebaseerd op een alternatieve wereld die een zeldzaamheid betreft, geen regel.
Is mijn homoseksuele geaardheid niets meer dan een mislukt eindresultaat van een kind dat een gebrek had aan vaderliefde, een gebrek aan een mannelijk rolmodel?
Wat denken jullie? Is homoseksualiteit puur iets dat aangeboren is of kan het ook ontstaan zijn door een verkeerde ontwikkeling in de jeugd, en dus aangeleerd?
Die theorie klopt volgens mij ook niet helemaal.... Genoeg metro mannen die gay overkomen maar wel op vrouwen vallen. Dus je kunt wel opgroeien zonder mannelijk rolmodel maar toch hetero zijn. Dit uit zich dan als 'verwijfd' gedrag, maar wel gewoon op vrouwen vallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.
Zo groeide ik op in een vrij vrouwelijke omgeving. Had met mannen niet veel te maken. Zag deze ook als iets waar ik dus eigenlijk niet bij hoorde, want ik voelde me op voorhand al afgekeurd door ze aangezien m'n vader me kennelijk al niet goed vond.
Dan hoorde ik vrouwen praten over hoe mannen alleen maar seks willen, en dat had een hele negatieve ondertoon. Dus seks willen met een vrouw zag ik ook als iets ''niet goeds''.
En graag wilde ik toch geliefd worden door een man. Bevestiging krijgen dat er toch een man was die me wel goed vond. Nu ik ouder ben nog steeds, maar dan een stuk bewuster.
Dit!!!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:44 schreef Seven. het volgende:
En nog een argument: als dit gedrag aangeleerd is, waarom zijn die Amerikaanse Christen 'turn around for heterosexuality' kampen dan zo ineffectief?
Ik ben niet onderdanigquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jouw geaardheid is niet aangeleerd. Het hetero equivalent hiervan is meisjes die op oudere mannen vallen (papacomplex, bescherming, noem maar op). Dat heeft niets met je seksualiteit te maken. Het feit dat jij eerder een grote sterke man zoekt, en daarnaast naar Berlijn zou verhuizen vanwege veel homo's die tijd doorbrengen in de sportschool... dat is omdat er iets niet helemaal lekker zit in je psyche op dit moment. Je komt behoorlijk verward over wat betreft je seksualiteit.
Iedereen heeft een andere beleving wat betreft seksualiteit, maar probeer bepaalde dingen uit elkaar te houden. Want het type waarop je valt, heeft niets met je geaardheid te maken (in essentie ben jij onderdanig en val je op dominante mannen, dat interpreteer jij vrij fysiek naar 'iemand moet groot, breed, gespierd zijn' en met jou miljoenen hetero vrouwen die min of meer hetzelfde doen).
Paar dingen: hoe herken jij de homo's dan die zich niet verwijfd gedragen? Juist. Je hebt dus eigenlijk geen flauw benul hoeveel homo's er eigenlijk rondlopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als jij het zegtJe kunt niet ontkennen dat je homo's 9 van de 10 keer kunt herkennen, van heel verwijfd tot een tikkie verwijfd.
Dat is overigens iets waaraan ik me erger. Je ziet dat de typisch verwijfde homo's altijd in de media verschijnen en normale mannen die homo zijn nergens tegenkomt. De promotie van verwijfd gedrag, nichtencultuur, metroseksuelen brr...
Ik denk dat een hoop homo's zich heel anders zouden gedragen zonder deze promotie. Mensen zouden zichzelf sowieso anders gedragen zonder de televisie
[..]
Ik geef even een aantal feiten die een rol kunnen spelen... ik kan niet elke homo in de wereld even individueel analyseren![]()
Misbruikte kinderen kunnen onnatuurlijk gedrag gaan vertonen, waaronder homoseksualiteit. Ik zeg onnatuurlijk omdat zonder dit misbruik het kind een andere richting in zou gaan. Dat betekent niet dat iedere homo is misbruiktSoja heeft vrouwelijke hormonen, dat heeft heel veel invloed op je lichaam. Hormonen hebben zeker invloed op je geaardheid, doe niet zo gek
Dat betekent niet dat je een homo kunt "genezen" door hem vol te pompen met testosteron maar in de baarmoeder heeft het zeker invloed.
[..]
Ik heb in der loop der jaren met interesse dit onderwerp bekeken en over zitten nadenken. Dat jij er geen fluit van snapt is niet mijn probleem. Je kunt het heel simpel even opzoeken![]()
Moet je eens kijken naar alle mannelijke filmhelden van de jaren 1920/1970. Bijv. Sean Connery met borsthaar, grof gezicht... een echte man. Burt Reynolds, Charlton Heston, Steve Mcqueen. Tegenwoordig lijken het allemaal verwijfde jongetjes van 15.
Is de mensheid ineens anders geworden of is er een promotie van verwijfde cultuur?
Zoals ik het zie zou je geaardheid net kunnen zijn als een orgaan. Op een bepaald moment in de ontwikkeling is nog onbepaald welke cellen zich gaan specialiseren in b.v. het hart. Die cellen kunnen op dat moment nog ogen, oren of een neus worden. Maar op het moment dat ze eenmaal beginnen aan de specialisatie van het hart is er geen weg meer terug. Er zijn geen andere cellen meer die die taak kunnen overnemen en zij kunnen zich ook niet meer gaan specialiseren in een ander orgaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:44 schreef Seven. het volgende:
En nog een argument: als dit gedrag aangeleerd is, waarom zijn die Amerikaanse Christen 'turn around for heterosexuality' kampen dan zo ineffectief?
Als je puur een knuffel wil, waarom is dan een one night stand niet genoeg om in die behoefte te voorzien? Waarom ben je dan op zoek naar eeen partner?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben niet onderdanig
Zoals ik al zei gaat dat beschermingsgevoel niet verder dan een knuffel willen van een brede vent. Maar echte bescherming zoek ik verder niet.
Zo was er eens een man die tegen mij zei dat als iemand me ooit iets zou willen doen hij ze dan wel voor me in elkaar zou trimmen. Toen dacht ik bij mezelf ''Daar heb ik jou niet voor nodig''.
Dat proces gebeurt in de baarmoeder, en dus is het aangeboren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zou je geaardheid net kunnen zijn als een orgaan. Op een bepaald moment in de ontwikkeling is nog onbepaald welke cellen zich gaan specialiseren in b.v. het hart. Die cellen kunnen op dat moment nog ogen, oren of een neus worden. Maar op het moment dat ze eenmaal beginnen aan de specialisatie van het hart is er geen weg meer terug. Er zijn geen andere cellen meer die die taak kunnen overnemen en zij kunnen zich ook niet meer gaan specialiseren in een ander orgaan.
Als je geaardheid zich eenmaal heeft gespecialiseerd is er geen weg meer terug. Wil nog niet zeggen dat het niet anders had ''kunnen'' lopen.
TS zegt niet dat het alléén aangeleerd kan zijn he, maar dat het misschien óók aangeleerd kan worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef dotKoen het volgende:
Er is meer aan voldoende bewijs dat seksuele voorkeur zich tijdens de vroege ontwikkeling, in de baarmoeder, ontwikkelt.
Omdat zoiets niets met liefde te maken heeft. Mijn vader gaf niets om me, en dat is dus eigenlijk wat ik nu bij een andere kerel zoek. Eentje die me wel goed vind zoals ik ben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je puur een knuffel wil, waarom is dan een one night stand niet genoeg om in die behoefte te voorzien? Waarom ben je dan op zoek naar eeen partner?
Daar heb ik dus zo m'n twijfels over. Ik ben niet een van die gevallen die altijd al wist dat hij andere jongens leuker vond. Was ook niet het geval.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat proces gebeurt in de baarmoeder, en dus is het aangeboren.
Het lijkt mij logisch dat bij een gebrek aan een mannelijk rolmodel en een overdaad aan vrouwelijke invloed je ontwikkeling anders zal verlopen dan wanneer je wel een vaderfiguur had.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:57 schreef Seven. het volgende:
TS, je komt over alsof je je afwezige vader de schuld wil geven van jouw homoseksualiteit en het feit dat je geen dominante kerel kunt zijn zoals de maatschappij eigenlijk vanje verwacht.
Bestaat er zoiets als een homogen dan? In hele extreme gevallen kan homosexualiteit misschien aangeleerd zijn, maar onder normale omstandigheden lijkt me dat onmogelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:32 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Het kan best dat jij een dominant homo gen hebt gekregen. Dit topic gaat erom of homoseksualiteit aangeleerd ''kan'' zijn. Als dat zo is wil dat nog niet zeggen dat dat voor alle homoseksuelen geldt.
Dat is eigenlijk een voorbeeld van wat ik wilde zeggen, want het kan toch ook dat je je maar tot een zeer klein aantal vrouwen/mannen aangetrokken voelt en als je die nooit echt tegenkomt of de kans krijgt houdt het ook gewoon op, en als je dan Bi bent kan ik me voorstellen dat je voor de andere kant gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Seven, jij hebt zelf toch een periode gehad waarin je op vrouwen viel?
Ik zelf niet in die mate, maar ik ben op mn 16e een keer helemaal weg geweest van een meisje dat bij mij op dansles zat. Geweldig vond ik haar, geen idee of dat echt verliefdheid was, maar ik vond haar echt heel erg leuk, stel dat zij iets bij mij had geprobeerd, dan kan ik me zo voorstellen dat ik daarin mee was gegaan en misschien wel een relatie met haar gekregen zou hebben. Dan was mn leven ws wel anders gelopen.
Ik vind vrouwen aantrekkelijk, maar zou er geen relatie mee willen, misschien dat ik, als ik toen een relatie met een vrouw was begonnen, nu meer op vrouwen zou vallen.
Voor mij was het iig niet zo zwart wit, ik heb altijd een lichte voorkeur gehad voor mannen, zeg dat het toen 60-40 was ofzo, nu zal het 90-10 zijn, dat is wel veranderd met de tijd.
Jij en ik zijn niet hetzelfde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:17 schreef Seven. het volgende:
Ik val nog steeds 50-50 op mannen/vrouwen. Ik heb wel een lesbische periode gehad en net als TS was ik toen erg bezig met het logisch proberen te verklaren van mijn seksualiteit. En net als TS wilde ik het toen niet horen,.
bij mij is t dus echt veranderd, ik kan me voorstellen dat ik meer voor vrouwen was gaan voelen als ik mijn seksualiteit meer die richting op was gaan ontwikkelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:17 schreef Seven. het volgende:
Ik val nog steeds 50-50 op mannen/vrouwen. Ik heb wel een lesbische periode gehad en net als TS was ik toen erg bezig met het logisch proberen te verklaren van mijn seksualiteit. En net als TS wilde ik het toen niet horen,.
Je had je bericht wel wat meer mogen wijzigenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, je gevoel is altijd sterker lijkt me. Als het dus waar is wat je zegt en die jongen ziet een leuk meisje lopen gebeurt er echt wel iets bij hem waardoor hij gaat denken ''Ben ik dan geen homo?'' Gebeurt niet niet, dat is het gewoon een homo
Dit inderdaad. Het hele vadercomplex-verhaal is sowieso onlogisch. Als het alleen daarom ging, waarom zou je dan een seksueel verlangen naar mannen koesteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jouw geaardheid is niet aangeleerd. Het hetero equivalent hiervan is meisjes die op oudere mannen vallen (papacomplex, bescherming, noem maar op). Dat heeft niets met je seksualiteit te maken. Het feit dat jij eerder een grote sterke man zoekt, en daarnaast naar Berlijn zou verhuizen vanwege veel homo's die tijd doorbrengen in de sportschool... dat is omdat er iets niet helemaal lekker zit in je psyche op dit moment. Je komt behoorlijk verward over wat betreft je seksualiteit.
Iedereen heeft een andere beleving wat betreft seksualiteit, maar probeer bepaalde dingen uit elkaar te houden. Want het type waarop je valt, heeft niets met je geaardheid te maken (in essentie ben jij onderdanig en val je op dominante mannen, dat interpreteer jij vrij fysiek naar 'iemand moet groot, breed, gespierd zijn' en met jou miljoenen hetero vrouwen die min of meer hetzelfde doen).
Tja, ik ook niet. Wat ik ook niet snap is waarom ik graag vastgebonden wil worden, sommige dingen zijn gewoon niet te verklaren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het hele vadercomplex-verhaal is sowieso onlogisch. Als het alleen daarom ging, waarom zou je dan een seksueel verlangen naar mannen koesteren.
Oh, ik zie het verkeerd? Leg eens uit.quote:
Jawel. Maar mijn seksuele gevoelens hebben veel met het vadercomplex te maken. Ik viel gewoon dat mijn verlangens grotendeels gebaseerd zijn op een gemis uit mijn jeugd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef tetouaribo het volgende:
Maar wil je ook seks met mannen of wil je alleen bevestiging en een man waar je op kunt rekenen? Want als je je lichamelijk niet tot mannen voelt aangetrokken komt het idd puur door het verleden en je omgeving.
Waarschijnlijk omdat ik de gemiste liefde in een overgecompenseerde vorm wil verkrijgen. En het hele woord ''vader'' of ''pappa'' heeft voor mij gewoon een totaal andere betekenis. Ik associeer dat met iets seksueels, niet met een ouder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik zie het verkeerd? Leg eens uit.
Dat vraag ik me dus ook af... Jongens zijn veel te leukquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een combinatie van is. Want er zijn een hoop mannen op de wereld die zonder vader zijn opgegroeid maar die zijn niet allemaal homo. En elke jongen houdt zich natuurlijk met z'n oorsprong bezig en misschien dat jou homoseksualiteit in combinatie met het missen van een vader figuur die verlangens heeft veoorzaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn seksuele gevoelens hebben veel met het vadercomplex te maken. Ik viel gewoon dat mijn verlangens grotendeels gebaseerd zijn op een gemis uit mijn jeugd.
Bedoel. Welk kind droomt op 6 jarige leeftijd over seksueel contact met mannen van 30+?
Dat verwijfde zit ook in veel hetero mannen, word alleen niet naar voren gebracht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als jij het zegtJe kunt niet ontkennen dat je homo's 9 van de 10 keer kunt herkennen, van heel verwijfd tot een tikkie verwijfd.
Dat is overigens iets waaraan ik me erger. Je ziet dat de typisch verwijfde homo's altijd in de media verschijnen en normale mannen die homo zijn nergens tegenkomt. De promotie van verwijfd gedrag, nichtencultuur, metroseksuelen brr...
Ik denk dat een hoop homo's zich heel anders zouden gedragen zonder deze promotie. Mensen zouden zichzelf sowieso anders gedragen zonder de televisie
Vind je? Theoretisch gezien snap ik het zelf namelijk niet echt. Zo leuk zijn ze niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef Fritter het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af... Jongens zijn veel te leuk
Kan kloppen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een combinatie van is. Want er zijn een hoop mannen op de wereld die zonder vader zijn opgegroeid maar die zijn niet allemaal homo. En elke jongen houdt zich natuurlijk met z'n oorsprong bezig en misschien dat jou homoseksualiteit in combinatie met het missen van een vader figuur die verlangens heeft veoorzaakt.
Je moet de leuke jongens er tussen uit plukken, niet allemaal zijn ze even geweldig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Vind je? Theoretisch gezien snap ik het zelf namelijk niet echt. Zo leuk zijn ze niet.
Volgens houd je dan alleen jezelf voor de gek en komt die persoon dat op latere leeftijd achter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
TS zegt niet dat het alléén aangeleerd kan zijn he, maar dat het misschien óók aangeleerd kan worden.
Het is eerder een cultuurding om zoiets verwijfd te noemen. We denken hier nu eenmaal hokjes en als het erbuiten valt, is het eng.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
Ik geef even een aantal feiten die een rol kunnen spelen... ik kan niet elke homo in de wereld even individueel analyseren![]()
Misbruikte kinderen kunnen onnatuurlijk gedrag gaan vertonen, waaronder homoseksualiteit. Ik zeg onnatuurlijk omdat zonder dit misbruik het kind een andere richting in zou gaan. Dat betekent niet dat iedere homo is misbruiktSoja heeft vrouwelijke hormonen, dat heeft heel veel invloed op je lichaam. Hormonen hebben zeker invloed op je geaardheid, doe niet zo gek
Dat betekent niet dat je een homo kunt "genezen" door hem vol te pompen met testosteron maar in de baarmoeder heeft het zeker invloed.
[..]
Ik heb in der loop der jaren met interesse dit onderwerp bekeken en over zitten nadenken. Dat jij er geen fluit van snapt is niet mijn probleem. Je kunt het heel simpel even opzoeken![]()
Doen homo's inderdaad niet nee. Zolang je lul maar groot genoeg is willen ze wel een avondje met je doorbrengen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Fritter het volgende:
[..]
Je moet de leuke jongens er tussen uit plukken, niet allemaal zijn ze even geweldig.
Zelfde geld bij meiden hoor. Denk zelfs dat je als hetero meer problemen in een relatie zal hebben dan als homo aangezien vrouwen van elk dingetje een punt maken naar ervaring
Dankje, maar nee daar doe ik niet aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doen homo's inderdaad niet nee. Zolang je lul maar groot genoeg is willen ze wel een avondje met je doorbrengen.
Meer dan seks is het allemaal niet.
Aan wat niet? Monogamie of neuken met het hele dorp?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:16 schreef Fritter het volgende:
[..]
Dankje, maar nee daar doe ik niet aan
Ik woon in een stadquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aan wat niet? Monogamie of neuken met het hele dorp?
Dat doen hommos toch wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik woon in een stadMaar nee ik ben niet het type dat elke avond een andere jongen naar huis zal nemen om daarmee wat te doen.
Zo ben ik niet
Uhm, das wel een beetje hoe homo's bekend staan, erg jammer dat mensen denken dat iedereen dat doetquote:
Was meer een troll, ik was benieuwd welke antwoorden jullie uit de kast zouden halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:34 schreef Fritter het volgende:
[..]
Uhm, das wel een beetje hoe homo's bekend staan, erg jammer dat mensen denken dat iedereen dat doet
iewquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:32 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik de gemiste liefde in een overgecompenseerde vorm wil verkrijgen. En het hele woord ''vader'' of ''pappa'' heeft voor mij gewoon een totaal andere betekenis. Ik associeer dat met iets seksueels, niet met een ouder.
Val je op oudere kerels dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef AlexanderC het volgende:
Maar het kan wel hoor, dat het gebrek aan vaderliefde/ rolmodel heeft gezorgd dat je op mannen val. Is bij mij ook zo, misschien.
Ja heb ik wel, maar hij was/ is altijd weg, nooit thuis, een alcoholist, misbruikt mijn moeder etc. Geen fijne vader dus. Ik mag mijn vader echt niet.quote:
Nee ik val niet op daddy'squote:Op maandag 26 augustus 2013 00:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Val je op oudere kerels dan?
Balen joh.. Eenzaam en ook nog dit danquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:30 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja heb ik wel, maar hij was/ is altijd weg, nooit thuis, een alcoholist, misbruikt mijn moeder etc. Geen fijne vader dus. Ik mag mijn vader echt niet.
Jeetje, is het nu algemeen bekent dat ik eenzaam ben?!quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:30 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Balen joh.. Eenzaam en ook nog dit dan
Kut voor je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:30 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja heb ik wel, maar hij was/ is altijd weg, nooit thuis, een alcoholist, misbruikt mijn moeder etc. Geen fijne vader dus. Ik mag mijn vader echt niet.
Maar je wist al jong dat je op jongens viel dan? En waar val jij dan wel op als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:30 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Nee ik val niet op daddy'slol
Haha nee volgens mij niet maar jij riep dat in veel topicsquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:32 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Jeetje, is het nu algemeen bekent dat ik eenzaam ben?!
Ja... hoe zit het met jou dan? Ik heb niet allles gelezen. Heb je geen vader?quote:
Nee, ik was altijd een beetje in de war. Op de basisschool was ik wel geïnteresseerd in meisjes, maar vanaf mijn pubertijd op de middelbare school sloeg dat om naar jongens en af en toe meisjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Maar je wist al jong dat je op jongens viel dan? En waar val jij dan wel op als ik vragen mag?
Nope.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:35 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja... hoe zit het met jou dan? Ik heb niet allles gelezen. Heb je geen vader?
Deels herkenbaar.quote:Nee, ik was altijd een beetje in de war. Op de basisschool was ik wel geïnteresseerd in meisjes, maar vanaf mijn pubertijd op de middelbare school sloeg dat om naar jongens en af en toe meisjes.
Wel licht getinte dan xDquote:Verder weet ik niet waar ik op val, gewoon leuke mensen en niet echt specifiek. Ik weet alleen dat ik het niet zo heb met donkergetinte mensen
kut man...quote:
Ik voel me niet echt seksueel aangetrokken tot dames.quote:[..]
Deels herkenbaar.
Maar ben je niet gewoon bi dan?
Yipquote:[..]
Wel licht getinte dan xD
Wat een onzinquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef AlexanderC het volgende:
Maar het kan wel hoor, dat het gebrek aan vaderliefde/ rolmodel heeft gezorgd dat je op mannen val. Is bij mij ook zo, misschien.
Je bent geboren als homo of niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:48 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Heb je er ervaring mee?
Een paar jaar geleden toen ik 16 was was er ook een meisje waar ik een soort van verliefde gevoelens voor had. Weet niet precies wat het was. Maar voor lange tijd droomde ik ook letterlijk van haar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef AlexanderC het volgende:
Ik voel me niet echt seksueel aangetrokken tot dames.
Wat iemand breed noemt is nogal relatief. Ik heb 46 cm in m'n armen, is dat breed volgens jou..?quote:Oh en ik ben trouwens best wel breed *wink wink*
Zoiets had ik dus ook. Ik heb wel vaker soortvan verliefde gevoelens gehad voor meisjes, maar niet echt seksueel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden toen ik 16 was was er ook een meisje waar ik een soort van verliefde gevoelens voor had. Weet niet precies wat het was. Maar voor lange tijd droomde ik ook letterlijk van haar.
Maar seksueel niks. Vaag dat soort dingen.
Ik heb het niet zo met maten en afmetingen. Ik kan niet zo goed inschatten, ben ik slecht in.quote:[..]
Wat iemand breed noemt is nogal relatief. Ik heb 46 cm in m'n armen, is dat breed volgens jou..?
Ja stom is dat. Daarom vond ik het ook altijd zo frustrerend. Was nooit verliefd op jongens. Op meisjes wel maar ik had er gewoon geen seksuele gevoelens voor.[/quote]quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:57 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook. Ik heb wel vaker soortvan verliefde gevoelens gehad voor meisjes, maar niet echt seksueel.
Yeah rightquote:Ik heb het niet zo met maten en afmetingen. Ik kan niet zo goed inschatten, ben ik slecht in.
Oh, ik ben wel vaak genoeg verliefd op jongens geweestquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Daarom vond ik het ook altijd zo frustrerend. Was nooit verliefd op jongens. Op meisjes wel maar ik had er gewoon geen seksuele gevoelens voor.
Onbeantwoorde liefde?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:03 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel vaak genoeg verliefd op jongens geweest![]()
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nosce te ipsum.
Misschien ben je gewoon niet gay, maar heb je er even in proberen te vluchten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Was best een goed argument ja. Jij staat totaal buiten de natuur? Eet je ook niet, slaap je niet?quote:
Nee, maar dat argument gaat ervan uit dat de natuur een bewustzijn is met een groter plan, en dat slaat gewoon nergens op. Net alsof de vagina en de penis gepland zijn of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Was best een goed argument ja. Jij staat totaal buiten de natuur? Eet je ook niet, slaap je niet?
Dat is dan gelukkig ook niet zo. Maar ik snap dan niet waarom mensen zeiken over homoseksualiteit, het is niet alsof het een bedreiging voor de mensheid is of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef kristalhelder het volgende:
Homoseksualiteit is natuur, maar het zou een catastrophe voor de mens zijn als er alleen maar homo's waren
Het is niet besmettelijk, dus nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan gelukkig ook niet zo. Maar ik snap dan niet waarom mensen zeiken over homoseksualiteit, het is niet alsof het een bedreiging voor de mensheid is of zo.
die zat bij mij op de basisschool maar die was wel echt in alles heel meisjesactigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef Pap89 het volgende:
Denk dat het tegenwoordig bij de "jeugd" nog wel eens een gevalletje kan zijn van aangeleerd zijn.
Keer bij de taarten van Abel,
Jongen die al vanaf zijn 4-5de levensjaar als meisje werd behandeld "Ja want hij hield van verkleden"
Dus op z'n 12-13 al wist dat hij helemaal omgebouwd wilde worden.
Z'n moeder leek het al die tijd wel erg mooi te vinden
Nu is dit geen homoseksualiteit, maar het lijkt mij iig wel mogelijk dat niet alles aangeboren is.
Gezien het feit dat de kans daarop gewoon weg nul is, is dat een stompzinnige opmerking om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef kristalhelder het volgende:
Homoseksualiteit is natuur, maar het zou een catastrophe voor de mens zijn als er alleen maar homo's waren
De samenleving begint wel steeds meer met homo's gevuld te rakenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de kans daarop gewoon weg nul is, is dat een stompzinnige opmerking om heel eerlijk te zijn.
Om deze uitspraak te onderbouwen heb jij natuurlijk glasheldere cijfers van ipv enkel wat suggestieve persoonlijke ervaringen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
De samenleving begint wel steeds meer met homo's gevuld te raken
Nee eigenlijk niet, het heeft ook niet echt mijn interesse waarvoor ik naar cijfers zal kijken. Ik baseer die uitspraak op wat ik in real life en op fok aan verandering ziequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Om deze uitspraak te onderbouwen heb jij natuurlijk glasheldere cijfers van ipv enkel wat suggestieve persoonlijke ervaringen?
Dat steeds meer homo's open zijn over hun geaardheid betekent niet dat er meer homo's zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, het heeft ook niet echt mijn interesse waarvoor ik naar cijfers zal kijken. Ik baseer die uitspraak op wat ik in real life en op fok aan verandering zie
Ja, dat zeg ik, suggestieve persoonlijke ervaringen. Lang niet zo interessant dan je wellicht zou hopen. Of zeg maar, niet interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, het heeft ook niet echt mijn interesse waarvoor ik naar cijfers zal kijken. Ik baseer die uitspraak op wat ik in real life en op fok aan verandering zie
Maar wel dat er steeds meer homostellen gaan bestaan omdat ze er open over durven te zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat steeds meer homo's open zijn over hun geaardheid betekent niet dat er meer homo's zijn.
Nou meid, het is toch wat. En die homostellen, dat waren dan vroeger twee hetero's geweest of zo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:29 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar wel dat er steeds meer homostellen gaan bestaan omdat ze er open over durven te zijn
Ze deden wel alsof ja. Ik zeg ook niet tegen homo's te zijn, ik noem alleen maar feiten opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou meid, het is toch wat. En die homostellen, dat waren dan vroeger twee hetero's geweest of zo?
Dan waren het nog wel gewoon homo's, het is geen keuze of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ze deden wel alsof ja. Ik zeg ook niet tegen homo's te zijn, ik noem alleen maar feiten op
Klopt, geen keuze, maar ik bedoel daarmee te zeggen dat er toen nog niet zoveel homostellen waren, gwn een feitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan waren het nog wel gewoon homo's, het is geen keuze of zo.
Nu weer homostellen. Het enige feit wat in dit topic te ontdekken is, is dat jij claimde dat er steeds meer homo's in de maatschappij kwamen en dit is gewoon weg niet het geval.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Klopt, geen keuze, maar ik bedoel daarmee te zeggen dat er toen nog niet zoveel homostellen waren, gwn een feit
Onzinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
De samenleving begint wel steeds meer met homo's gevuld te raken
Vreemd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef raptorix het volgende:
Ik ben qua relatie homo, maar qua seks hebben vrouwen mijn voorkeur, maar ik heb er nooit mee geworstelt, en doe gewoon lekker wat ik wil. Overigens zie ik mezelf meer als homo dan als hetro, gewoon een gevoelskwestie.
Ik word veel minder makkelijk verliefd op mannen, op vrouwen wel, maar ik kan prima een relatie hebben zonder verliefd te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:21 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Vreemd.
Dus je wordt verliefd op mannen maar hebt liever seks met vrouwen..?
Waarom zou je een relatie willen zonder verliefd te zijn? Kun je geen vrouw meekrijgen en bij gebrek aan beter dan maar met een vent?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik word veel minder makkelijk verliefd op mannen, op vrouwen wel, maar ik kan prima een relatie hebben zonder verliefd te zijn.
Ik ben nooit snel verliefd, het is wel dat ik heel veel voor iemand kan voelen. Overigens geen gebrek aan vrouwen of mannen, ik ga geen aantallen noemen, als je het wilt weten moet je maar een DM sturen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom zou je een relatie willen zonder verliefd te zijn? Kun je geen vrouw meekrijgen en bij gebrek aan beter dan maar met een vent?
Vast genoeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben nooit snel verliefd, het is wel dat ik heel veel voor iemand kan voelen. Overigens geen gebrek aan vrouwen of mannen, ik ga geen aantallen noemen, als je het wilt weten moet je maar een DM sturen.
Er zijn meer kinderen dan je denkt met allerlei seksuele fantasieen. Dat moet je natuurlijk niet zo 1 op 1 vergelijken met volwassen seksualiteit, maar abnormaal is het zeer zeker niet om als kind zulke gedachten te hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn seksuele gevoelens hebben veel met het vadercomplex te maken. Ik viel gewoon dat mijn verlangens grotendeels gebaseerd zijn op een gemis uit mijn jeugd.
Bedoel. Welk kind droomt op 6 jarige leeftijd over seksueel contact met mannen van 30+?
Stop nou eens om jezelf zo naar beneden te halen en zo. Je valt nou eenmaal op jongens, leer het nou maar gewoon accepteren. Al dat gezeik erover..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Hmm, oke dan.
Maar als je wakker werd, voelde je je dan ook hartstikke smerig? Dat had ik namelijk altijd. Een naar en onprettig gevoel.
Dat je homo bent betekent niet dat je smerig bentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Hmm, oke dan.
Maar als je wakker werd, voelde je je dan ook hartstikke smerig? Dat had ik namelijk altijd. Een naar en onprettig gevoel.
Ditquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat je homo bent betekent niet dat je smerig bent
Hmm, waar komt me dat bekend van voor. Zo'n soort uitspraak heb ik pas nog in een film/serie gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef erodome het volgende:
Seksualiteit kan een hele nare zijn, zeer zeker omdat er niet zo open over wordt gesproken en je al snel het gevoel kan hebben de enige te zijn die zo denkt. Als je wat ouder wordt en er wat meer over kan spreken blijkt dat niet waar te zijn, blijkt "normaal" helemaal niet te bestaan. Heb je je halve tienerleven gepoogd normaal te zijn, bleek je al normaal te zijn
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Het ging om mijn eigen gevoel daarin als kind. Ik heb niet beweerd dat je smerig bent als je homo bent.quote:
Het zal welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
[..]
Het ging om mijn eigen gevoel daarin als kind. Ik heb niet beweerd dat je smerig bent als je homo bent.
En ik droomde over de vader van iemand, die dus net zo goed mijn vader had kunnen zijn. Dus logisch dat je daar als kind ergens een afkeer van voelt. Je begrijpt jezelf niet eens.
Ok maar het is maar fantasie, ik denk dat je misselijk wordt als je in de hoofden van anderen kan kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
[..]
Het ging om mijn eigen gevoel daarin als kind. Ik heb niet beweerd dat je smerig bent als je homo bent.
En ik droomde over de vader van iemand, die dus net zo goed mijn vader had kunnen zijn. Dus logisch dat je daar als kind ergens een afkeer van voelt. Je begrijpt jezelf niet eens.
Zal ook allemaal wel, maar dat is nu eenmaal wat ik vroeger voelde bij het wakker worden na zo'n droom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ok maar het is maar fantasie, ik denk dat je misselijk wordt als je in de hoofden van anderen kijkt.
Je moest alle homo's die hun eigen seksuele voorkeur niet kunnen of willen accepteren de kost geven. Genoeg die graag een magisch pilletje zouden slikken die hun hetero zou maken als het zou bestaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef Semisane het volgende:
Genoeg die graag een magisch pilletje zouden slikken die hun hetero zou maken als het zou bestaan.
Wrn accepteer je niet gewoon hoe je bent?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst dit plaatje tegenkwam op internet kreeg ik even een jump in m'n lijf. ''Yes'' dacht ik.
Om daarna al snel met beide voeten op aarde te belanden en me te realiseren dat het wel onzin moest zijn.
Ik zou het trouwens zonder enige twijfel gaan slikken als het echt bestond.
Kan, geloof ik graag. Ik heb dat probleem nooit gehad. Het interesseert me echt niks, zou ook nooit zo'n pil overwegen. Maar ja ik heb al snel moeten wennen aan mijn eigen idioterie, dus dit kon er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst dit plaatje tegenkwam op internet kreeg ik even een jump in m'n lijf. ''Yes'' dacht ik.
Om daarna al snel met beide voeten op aarde te belanden en me te realiseren dat het wel onzin moest zijn.
Ik zou het trouwens zonder enige twijfel gaan slikken als het echt bestond.
Omdat ik een mislukking ben, en ik nooit zal accepteren hoe ik ben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Wrn accepteer je niet gewoon hoe je bent?
Wat is er zo idioot aan jou dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan, geloof ik graag. Ik heb dat probleem nooit gehad. Het interesseert me echt niks, zou ook nooit zo'n pil overwegen. Maar ja ik heb al snel moeten wennen aan mijn eigen idioterie, dus dit kon er ook nog wel bij.
En toch ben je wie je bent. Kun je er dan niet net zo goed het beste van maken in plaats van zielig te doen? Ja het is allemaal wel rot voor je, maar met mokken schiet je ook niks op. Ik zou zeggen pak het probleem anders gewoon aan, je weet waar je gevoelens vandaan komen waarom ga je niet eens therapie overwegen of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Omdat ik een mislukking ben, en ik nooit zal accepteren hoe ik ben.
Er zijn gewoon een paar dingen met mij misgegaan in de baarmoeder, en weten dat je het eindproduct bent van die missers... Ik had nooit willen zijn wie ik ben.
Niks zielig. Maar wat is dat altijd voor onzin dat je van jezelf moet houden en shit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef sjeksmine het volgende:
[..]
En toch ben je wie je bent. Kun je er dan niet net zo goed het beste van maken in plaats van zielig te doen? Ja het is allemaal wel rot voor je, maar met mokken schiet je ook niks op. Ik zou zeggen pak het probleem anders gewoon aan, je weet waar je gevoelens vandaan komen waarom ga je niet eens therapie overwegen of wat dan ook.
Zeg niet dat je van jezelf moet houden. Zeg dat je er het beste van moet maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Niks zielig. Maar wat is dat altijd voor onzin dat je van jezelf moet houden en shit.
Het beste is om de slechte kanten te onderdrukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef sjeksmine het volgende:
[..]
Zeg niet dat je van jezelf moet houden. Zeg dat je er het beste van moet maken.
Ik denk eerlijk gezegd dat als je dat doet dat je aan de gang blijft gaan met je gevoelens. Schiet ook geen donder op. Als ik jou was zou ik het gewoon onder ogen komen, leuk of niet leuk, maar dan ben je er waarschijnlijk ook gewoon vanaf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Het beste is om de slechte kanten te onderdrukken.
Heb ik al een poging gegeven, maar dat werkt ook niet. En ik ben gewoon totaal verward.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef sjeksmine het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als je dat doet dat je aan de gang blijft gaan met je gevoelens. Schiet ook geen donder op. Als ik jou was zou ik het gewoon onder ogen komen, leuk of niet leuk, maar dan ben je er waarschijnlijk ook gewoon vanaf.
Hulp zoeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Heb ik al een poging gegeven, maar dat werkt ook niet. En ik ben gewoon totaal verward.
NONSENSquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef wiskundenoob het volgende:
90% aangeleerd gedrag. Als je seksuele gevoelens hebt tov je eigen geslacht dan is er iets mis met je. Blijkbaar zie je de man van je dromen als vrouw aan. Dat is ook niet echt wonderbaarlijk, aangezien de mannen tegenwoordig nog strakker dan de vrouwen kleden en met alle overige vrouwelijke trekjes zijn het net vrouwen! Oh, en de media zorgt er ook nog eens voor dat het volstrekt normaal is om een homo te zijn. Preutse gedoe van tegenwoodig zorgt ervoor dat mannen van elkaar opgewonden worden. Ipv broederschap ontstaat er liefdesrelatie.
Jouw probleem is niet je geaardheid, maar je zelfbeeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Omdat ik een mislukking ben, en ik nooit zal accepteren hoe ik ben.
Er zijn gewoon een paar dingen met mij misgegaan in de baarmoeder, en weten dat je het eindproduct bent van die missers... Ik had nooit willen zijn wie ik ben.
Ik heb een prima zelfbeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Jouw probleem is niet je geaardheid, maar je zelfbeeld.
Werkelijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb een prima zelfbeeld.
... en toen werd je wakker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef wiskundenoob het volgende:
90% aangeleerd gedrag. Als je seksuele gevoelens hebt tov je eigen geslacht dan is er iets mis met je. Blijkbaar zie je de man van je dromen als vrouw aan. Dat is ook niet echt wonderbaarlijk, aangezien de mannen tegenwoordig nog strakker dan de vrouwen kleden en met alle overige vrouwelijke trekjes zijn het net vrouwen! Oh, en de media zorgt er ook nog eens voor dat het volstrekt normaal is om een homo te zijn. Preutse gedoe van tegenwoodig zorgt ervoor dat mannen van elkaar opgewonden worden. Ipv broederschap ontstaat er liefdesrelatie.
Maar je vindt iets wat onlosmakelijk verbonden is met jezelf maar niets. Hoe rijm je dat met een goed zelfbeeld?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zeker. Ik zie de dingen vrij helder. Mijn zelfinzicht zit wel goed.
Die van mij is kristalhelderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zeker. Ik zie de dingen vrij helder. Mijn zelfinzicht zit wel goed.
Wat is er mis met mijn zelfinzicht? Ik zie toch in wat er aan mezelf en m'n gedrag mankeert. Dat noem ik inzicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef erodome het volgende:
Ik denk niet dat het goed zit met je zelfbeeld en ook niet goed met je zelfinzicht, wel dat je een bepaald beeld hebt van jezelf, maar niet dat dat het goede beeld is, zeer zeker niet het beeld dat je verder gaat helpen in je persoonlijke groei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |