Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
Dat is de natuur man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef Jv1994 het volgende:
Ben je niet gewoon bi seksueel dan, ik denk dat heel veel mensen dat zijn, veel meer dan we denken, gewoon die getrouwd zijn maar ook wel is iets anders willen maar dat gewoon geheim houden.
Daar gaat deze discussie niet over. Als je die kant op wilt, bok dan alsjeblieft snel op. Geen zin in die onzin alweerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
weet je zeker dat je wel homo bent, en niet gewoon een vrouw, ik hoor namelijk enkel vrouwen zulke domme dingen vragen...
Niet in GC, misschien in W&T.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forum
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.
Zo groeide ik op in een vrij vrouwelijke omgeving. Had met mannen niet veel te maken. Zag deze ook als iets waar ik dus eigenlijk niet bij hoorde, want ik voelde me op voorhand al afgekeurd door ze aangezien m'n vader me kennelijk al niet goed vond.
Dan hoorde ik vrouwen praten over hoe mannen alleen maar seks willen, en dat had een hele negatieve ondertoon. Dus seks willen met een vrouw zag ik ook als iets ''niet goeds''.
En graag wilde ik toch geliefd worden door een man. Bevestiging krijgen dat er toch een man was die me wel goed vond. Nu ik ouder ben nog steeds, maar dan een stuk bewuster.
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.quote:
Mja, ligt een beetje aan de sfeer van het forum. KLB is veel meer bagger dan bijvoorbeeld W&T, en dus kan je ook meer baggerposts verwachten in KLB.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Waarom volg je mijn advies niet op, lijk me een verdomd goed ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Nee dat voel ik niet. Zal ik ook nooit doen. Maar toen ik klein was werd ik b.v. wel verliefd op meisjes, en dat zie ik nu ook niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo
Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?
Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus.
Seks is niet mooi, seks is geil.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |