Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
Dat is de natuur man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef Jv1994 het volgende:
Ben je niet gewoon bi seksueel dan, ik denk dat heel veel mensen dat zijn, veel meer dan we denken, gewoon die getrouwd zijn maar ook wel is iets anders willen maar dat gewoon geheim houden.
Daar gaat deze discussie niet over. Als je die kant op wilt, bok dan alsjeblieft snel op. Geen zin in die onzin alweerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
weet je zeker dat je wel homo bent, en niet gewoon een vrouw, ik hoor namelijk enkel vrouwen zulke domme dingen vragen...
Niet in GC, misschien in W&T.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forum
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.
Zo groeide ik op in een vrij vrouwelijke omgeving. Had met mannen niet veel te maken. Zag deze ook als iets waar ik dus eigenlijk niet bij hoorde, want ik voelde me op voorhand al afgekeurd door ze aangezien m'n vader me kennelijk al niet goed vond.
Dan hoorde ik vrouwen praten over hoe mannen alleen maar seks willen, en dat had een hele negatieve ondertoon. Dus seks willen met een vrouw zag ik ook als iets ''niet goeds''.
En graag wilde ik toch geliefd worden door een man. Bevestiging krijgen dat er toch een man was die me wel goed vond. Nu ik ouder ben nog steeds, maar dan een stuk bewuster.
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.quote:
Mja, ligt een beetje aan de sfeer van het forum. KLB is veel meer bagger dan bijvoorbeeld W&T, en dus kan je ook meer baggerposts verwachten in KLB.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Waarom volg je mijn advies niet op, lijk me een verdomd goed ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Nee dat voel ik niet. Zal ik ook nooit doen. Maar toen ik klein was werd ik b.v. wel verliefd op meisjes, en dat zie ik nu ook niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo
Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?
Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus.
Seks is niet mooi, seks is geil.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
was ook wel te verwachten deze maar nee dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee?
Vind je dan logisch om te zeggen dat homo's naar een stripclub moeten gaan om hun homoseksualiteit te testen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:31 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
was ook wel te verwachten deze maar nee dat heb ik niet gedaan.
Ik wil niemand beschermen. Heb zelf ook geen daadwerkelijke bescherming nodig. Dus als een kerel me teveel zou gaan betuttelen zou ik daar dan ook weer niets mee kunnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:24 schreef faf het volgende:
Maar vindt het wel een beetje ver gaan met aandacht ervoor. Als je eenmaal een beschermende persoon voor een lief vrouwtje bent, en af en toe haar grotje verkent. Wil je niets anders meer lijkt me?
Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind je dan logisch om te zeggen dat homo's naar een stripclub moeten gaan om hun homoseksualiteit te testen?
Het boeit niemand wat jij vindt en waar jij op geilt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
Nee, wie is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
Ik voel me helemaal niet goed bij het hele homo gebeuren, ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef karr-1 het volgende:
Het maakt niet uit op wie of wat je valt, zolang je je er maar goed bij voelt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of niet
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]Je kan gewoon zelf bepalen bent of je homo bent of niet zonder hoeren te neuken of zo.
heb er hier ook zo een in de buurt wonen, echt een huppelkutje, letterlijk, die huppelt altijd rond en loopt met een hoog stemmetje te zingen, moet me dan echt altijd inhoudenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.
Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)
Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen.)
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
Enige reden dat het met twijfels begint is omdat er in deze samenleving niet normaal na gedacht word en hetero zijn normaal is en als je homo bent anders bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:42 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.
Wie had het over hoeren en neuken? Ik had het over strippers.
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?
Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.
Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)
Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen.)
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon he
Nou mijne wel hoor, zou niet gelukkig kunnen worden van een vrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peers
dan draaien we het omquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren is
Ik was bepaald geen huilkind. Het een heeft niks met het ander vandoen.
Zoals m'n TT zegt: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?
Dat homoseksualiteit in veel gevallen aangeboren is ontken ik ook niet, maar wat ik me afvraag is of er niet ook gevallen zijn waarbij dit niet het geval is.
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjes
Sowieso een kansloze user jij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voor
goede onderbouwingquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze user jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |