abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130429124
Dit is dus wat ik me vaak afvraag. Ben ik zo geboren of zou het kunnen dat ik zo ben geworden door mijn familie situatie en hoe ik daar als persoon op heb gereageerd.

Mijn hele geaardheid lijkt erg te draaien om het verlangen naar de liefde van een man ter vervanging van de liefde die mijn vader me nooit heeft gegeven.

Het feit dat ik een brede kerel wil heeft er, denk ik zelf, veel mee te maken dat ik dat beschermende gevoel wil hebben wat een vader een kind zou geven als hij hem vast zou pakken. Maar als een man niet breder is dan jijzelf kan hij je dat gevoel niet geven.

Ooit leken mannen al snel breed, want zowat iedereen was breder dan ik. Nu lijkt in mijn dagelijks leven bijna niemand meer breed. Ik ben zelf degene geworden die door andere mannen bestempeld wordt als ''een beest'' en dergelijke.

Soms weet ik niet meer zo goed of ik nog wel een man wil. Als ik kijk naar de gemiddelde man in het werkelijke leven is het gewoon totaal niets bijzonders. Niet iets waar ik naar verlang. Mijn verlangens zijn gebaseerd op een alternatieve wereld die een zeldzaamheid betreft, geen regel.

Is mijn homoseksuele geaardheid niets meer dan een mislukt eindresultaat van een kind dat een gebrek had aan vaderliefde, een gebrek aan een mannelijk rolmodel?

Wat denken jullie? Is homoseksualiteit puur iets dat aangeboren is of kan het ook ontstaan zijn door een verkeerde ontwikkeling in de jeugd, en dus aangeleerd?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:06:37 #2
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130429226
Ben je niet gewoon bi seksueel dan, ik denk dat heel veel mensen dat zijn, veel meer dan we denken, gewoon die getrouwd zijn maar ook wel is iets anders willen maar dat gewoon geheim houden.
Centrum van het universum ben ik..
pi_130429239
Denk dat het tegenwoordig bij de "jeugd" nog wel eens een gevalletje kan zijn van aangeleerd zijn.
Keer bij de taarten van Abel,
Jongen die al vanaf zijn 4-5de levensjaar als meisje werd behandeld "Ja want hij hield van verkleden :')"
Dus op z'n 12-13 al wist dat hij helemaal omgebouwd wilde worden.
Z'n moeder leek het al die tijd wel erg mooi te vinden :')

Nu is dit geen homoseksualiteit, maar het lijkt mij iig wel mogelijk dat niet alles aangeboren is.
pi_130429259
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht. :|W
pi_130429323
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik snap zelfs niet dat mensen vrijwillig seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht. :|W
Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130429374
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij vrijwillig seks kan hebben met een meid.
Dat is de natuur man.
pi_130429379
weet je zeker dat je wel homo bent, en niet gewoon een vrouw, ik hoor namelijk enkel vrouwen zulke domme dingen vragen...
pi_130429426
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Dat is de natuur man.
Beste argument ooit. :')
pi_130429440
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef Jv1994 het volgende:
Ben je niet gewoon bi seksueel dan, ik denk dat heel veel mensen dat zijn, veel meer dan we denken, gewoon die getrouwd zijn maar ook wel is iets anders willen maar dat gewoon geheim houden.
Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.

Zo groeide ik op in een vrij vrouwelijke omgeving. Had met mannen niet veel te maken. Zag deze ook als iets waar ik dus eigenlijk niet bij hoorde, want ik voelde me op voorhand al afgekeurd door ze aangezien m'n vader me kennelijk al niet goed vond.

Dan hoorde ik vrouwen praten over hoe mannen alleen maar seks willen, en dat had een hele negatieve ondertoon. Dus seks willen met een vrouw zag ik ook als iets ''niet goeds''.

En graag wilde ik toch geliefd worden door een man. Bevestiging krijgen dat er toch een man was die me wel goed vond. Nu ik ouder ben nog steeds, maar dan een stuk bewuster.
pi_130429476
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Daar gaat deze discussie niet over. Als je die kant op wilt, bok dan alsjeblieft snel op. Geen zin in die onzin alweer :r
pi_130429512
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
weet je zeker dat je wel homo bent, en niet gewoon een vrouw, ik hoor namelijk enkel vrouwen zulke domme dingen vragen...
Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forum }:|
pi_130429585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Trololo. Zijn er ook wel eens mensen serieus op dit forum }:|
Niet in GC, misschien in W&T.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:18:28 #13
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130429591
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ik heb een theorie dat wanneer je biseksueel geboren wordt je misschien door omstandigheden in je jeugd je geaardheid zich tot één bepaalde kant ontwikkelt.

Zo groeide ik op in een vrij vrouwelijke omgeving. Had met mannen niet veel te maken. Zag deze ook als iets waar ik dus eigenlijk niet bij hoorde, want ik voelde me op voorhand al afgekeurd door ze aangezien m'n vader me kennelijk al niet goed vond.

Dan hoorde ik vrouwen praten over hoe mannen alleen maar seks willen, en dat had een hele negatieve ondertoon. Dus seks willen met een vrouw zag ik ook als iets ''niet goeds''.

En graag wilde ik toch geliefd worden door een man. Bevestiging krijgen dat er toch een man was die me wel goed vond. Nu ik ouder ben nog steeds, maar dan een stuk bewuster.
Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo :D
pi_130429601
Er is meer aan voldoende bewijs dat seksuele voorkeur zich tijdens de vroege ontwikkeling, in de baarmoeder, ontwikkelt.
pi_130429656
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Niet in GC, misschien in W&T.
Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
pi_130429689
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Waarom hechten ze hier ook zoveel waarden aan uit welk subforum een topic komt? Ik zelf kijk gewoon welke thema's ik langs zie komen en reageer daar dan op als ik er iets over te zeggen heb. En of dat nu uit klb, gc, of r&p komt boeit me niet.
Mja, ligt een beetje aan de sfeer van het forum. KLB is veel meer bagger dan bijvoorbeeld W&T, en dus kan je ook meer baggerposts verwachten in KLB.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:22:57 #17
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130429729
quote:

[..]

Waarom volg je mijn advies niet op, lijk me een verdomd goed idee
pi_130429733
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Ja maar je weet toch of je je aangetrokken voelt tot vrouwen of niet, ga het testen in een strip club ofzo :D
Nee dat voel ik niet. Zal ik ook nooit doen. Maar toen ik klein was werd ik b.v. wel verliefd op meisjes, en dat zie ik nu ook niet meer gebeuren.

Aangeboren of aangeleerd; hoe dan ook weet ik dat er geen weg terug meer is.

Het enige wat ik me nog afvraag is of ik niet gewoon alleen ''wil'' blijven, en eigenlijk diep van binnen niet met een andere man samen wil zijn? Een fantasie vent is immers maar een fantasie vent. Misschien gaat het meer om de fantasie en niet zozeer om de werkelijkheid...
pi_130429791
Denk dat het ook met onze evolutie te maken heeft, vrouwen worden mannelijker. Mannen vrouwlijker. In feite draait het leven om jezelf te uiten/niets aan te trekken, en voor nageslacht zorgen.

Maar vindt het wel een beetje ver gaan met aandacht ervoor. Als je eenmaal een beschermende persoon voor een lief vrouwtje bent, en af en toe haar grotje verkent. Wil je niets anders meer lijkt me?

Maar onzekere personen/sociaal minder begaafde personen, welke moeite hebben in contact te treden met vrouwen. Kunnen het misschien aanleren doordat hun erg zenuwachtig zijn in de buurt van vrouwen.
pi_130429852
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Jij ging naar een gaybar om te testen of je hetero was ja of nee? :')
pi_130429876
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.
pi_130429889
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Hoe ben jij het eigenlijk te weten gekomen? Lijkt me best interessant.
Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus. :')
pi_130429902
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Fappen op mannen was succesvoller dan fappen op vrouwen. Serieus. :')
Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
pi_130429910
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
pi_130429919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Vind jij het dan serieus mooi om te kijken naar hoe een man een andere man anaal vernedert? Dat vind ik gewoon degoutant...
Seks is niet mooi, seks is geil.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:30:11 #26
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_130429923
Ik ben opgegroeid in een normaal gezin. Vader, moeder, 2 broers en 2 zussen. Al zolang als ik me kan herinneren heb ik me aangetrokken gevoeld tot mannen. Meisjes vond ik aardig, maar verder kon ik er weinig mee.

Pas op mijn 19de kwam ik uit de kast en nu ben ik getrouwd met een man en weet ik zeker dat ik de goede keuze gemaakt heb.

Het maakt niet uit op wie of wat je valt, zolang je je er maar goed bij voelt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:31:09 #27
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130429955
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

was ook wel te verwachten deze maar nee dat heb ik niet gedaan.
pi_130429992
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:31 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

was ook wel te verwachten deze maar nee dat heb ik niet gedaan.
Vind je dan logisch om te zeggen dat homo's naar een stripclub moeten gaan om hun homoseksualiteit te testen?
pi_130430034
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:24 schreef faf het volgende:
Maar vindt het wel een beetje ver gaan met aandacht ervoor. Als je eenmaal een beschermende persoon voor een lief vrouwtje bent, en af en toe haar grotje verkent. Wil je niets anders meer lijkt me?
Ik wil niemand beschermen. Heb zelf ook geen daadwerkelijke bescherming nodig. Dus als een kerel me teveel zou gaan betuttelen zou ik daar dan ook weer niets mee kunnen.

Puur in dat fysieke, een omhelzing, zoek ik dat beschermingsgevoel. Maar daar heb je het dan ook mee gehad.

Soms fantaseer ik er wel eens over dat ik mijn droom meisje bescherm, maar dat heeft dan meer te maken met iemand willen zijn die ik niet ben. Althans, wie ik volgens mijn gevoel niet ben.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:34:00 #30
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130430035
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vind je dan logisch om te zeggen dat homo's naar een stripclub moeten gaan om hun homoseksualiteit te testen?
Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of niet
pi_130430054
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Het boeit niemand wat jij vindt en waar jij op geilt.
pi_130430064
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Blondje_93 het volgende:
omg, heeft vigen98 je dit aangepraat? dat jij op jongens valt is gewoon je gevoel en heeft niks met je omgeving en indrukken te maken
Nee, wie is dat ook alweer?
pi_130430084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef karr-1 het volgende:
Het maakt niet uit op wie of wat je valt, zolang je je er maar goed bij voelt.
Ik voel me helemaal niet goed bij het hele homo gebeuren, ook nooit gedaan.
pi_130430094
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Als zo een chick op je komt zitten en je krijgt een stiffa weet je toch gelijk dat je hetero bent of niet
:') Je kan gewoon zelf bepalen bent of je homo bent of niet zonder hoeren te neuken of zo.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:42:26 #35
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130430281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Je kan gewoon zelf bepalen bent of je homo bent of niet zonder hoeren te neuken of zo.
Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.
Wie had het over hoeren en neuken? Ik had het over strippers.
pi_130430314
Wie ik trouwens al als jong kind echt aantrekkelijk vond (en nu nog) is Liam Neeson. Lijkt me niet echt een typische keus voor een kind. Klinkt vooral naar een vader complex, iets waar ik nu ook heel erg last van heb.

Zo was er ook een vader van een meisje uit m'n klas waar ik vaak seksuele dromen over had.

Als ik daaraan terug denk lijkt het er gewoon op alsof mijn totaal seksuele gerichtheid op mannen voortkomt uit dat vadercomplex.
pi_130430452
Aangeboren. Zeker weten.

Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)

Voorheen ging hij altijd janken als je een grapje met hem uithaalde.
Hij huilt sowieso heel snel, is dus geen stoer jochie.
En als ie huilt, huilt ie als een meisje. (Het is echt gillen. :'))
En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:50:20 #38
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130430526
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.

Ik ken een jongetje van nu 6 jaar en dat is al zo duidelijk een homootje in de dop. (Ja sorry hoor.)

En het is het type jongetje waar stoere jongens overmacht over hebben. En dat hij doet wat ze zeggen.
heb er hier ook zo een in de buurt wonen, echt een huppelkutje, letterlijk, die huppelt altijd rond en loopt met een hoog stemmetje te zingen, moet me dan echt altijd inhouden
pi_130430586
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:42 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Het begint toch met twijfels, het is niet in een keer zo van ja ik ben homo.
Wie had het over hoeren en neuken? Ik had het over strippers.
Enige reden dat het met twijfels begint is omdat er in deze samenleving niet normaal na gedacht word en hetero zijn normaal is en als je homo bent anders bent.

TS, Je word geboren als homo.
Ikzelf ben in een omgeving opgegroeid waar mensen geloven in "god".
Gelukkig heb ik normale ouders die het niet erg vinden of ik homo ben of niet.
Terwijl de rest van mijn familie eigenlijk niets heeft met homo's en eigenlijk het liefst ook niet in de familie heeft zitten.
Heb ik even nieuws voor ze :')
Je opvoeding etc. heeft niks te maken met je seksuele voorkeur dit is gewoon vanaf de geboorte bepaald.
pi_130430683
Een vader missen :')

Zal vast door de anabolen komen dat je zo weinig testosteron in je lichaam hebt ;(
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:55:30 #41
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430722
quote:

[..]

waarom hecht jij waarde op welk geslacht je valt?

_O-
pi_130430787
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

_O-
Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon he }:|
pi_130430820
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Aangeboren. Zeker weten.

Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren is :')

Ik was bepaald geen huilkind. Het een heeft niks met het ander vandoen.

Zoals m'n TT zegt: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?

Dat homoseksualiteit in veel gevallen aangeboren is ontken ik ook niet, maar wat ik me afvraag is of er niet ook gevallen zijn waarbij dit niet het geval is.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:58:53 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430849
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Fritter het volgende:

[..]

Nogal belangrijk wil je gelukkig worden met de juister persoon he }:|
mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peers :')
pi_130430866
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

mijn geluk is niet afgehankelijk van het geslacht van mijn peers :')
Nou mijne wel hoor, zou niet gelukkig kunnen worden van een vrouw :9
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:59:51 #46
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430872
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ze kent één nichtje in de dop, en dat is het bewijs voor het feit dat homoseksualiteit aangeboren is :')

Ik was bepaald geen huilkind. Het een heeft niks met het ander vandoen.

Zoals m'n TT zegt: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?

Dat homoseksualiteit in veel gevallen aangeboren is ontken ik ook niet, maar wat ik me afvraag is of er niet ook gevallen zijn waarbij dit niet het geval is.
dan draaien we het om

ts weet verdomme NIETS van algemeen bekende feiten en doet alsof WIJ het bewijs voor zijn ongeloof moeten leveren :')
pi_130430884
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

_O-
Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjes :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:01:03 #48
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130430914
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Jochie, ga ergens anders leuk doen met je onnozele vraagjes :')
Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voor :W
pi_130431149
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dit topic, gezien de OP, leek mij daar een prima speeltuin voor :W
Sowieso een kansloze user jij.
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:14:41 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130431311
quote: